Multa poistettiin kierukka kolmisen viikkoa sitten, kierron ensimmäisenä päivänä. Sen jälkeen olo on ollut "herkkä", eli tippa tulee linssiin pienestäkin asiasta. Onkohan tämä normaalia? Kierukka ehti olemaan neljä vuotta. Aiemmin isäntä on itkenyt nyyhky leffojen lopussa, en minä :-) Toisena oireena on, että kahvi ei maistu eikä oikein ruokakaan. Onko kellään muulla vastaavia oireita kierukan poiston jälkeen? Raskaustestiä on liian aikaista tehdä... aikaisintaan viikon kuluttua.
Vastaukset 2
- :)...
No, kyllähän ne hormonitasot vähän heittelee kun oma hormonitoiminta käynnistelee itseään, mutta kuulostaa kyllä siltä, että kannattaa sun se raskaustesti tehdä. :)
- - Milla -
Olen kuullut juttua kiinnitys vuodosta? Kuinka runsasta se voi olla? Mulla alkoi vuoto kierron 16 päivä ja juurikin tuo 4-5 päivää oletetusta ovulaatiosta (ja yhdynnästä). Normaali kierto mulla on 26 päivää ja kierto on ollut todella säännöllinen. Nyt vuoto kesti 3 päivää, yleensä kuukatuset ovat olleet noin viikon mittaiset (siis ennen kirukan asentamista). Edelleen olo on herkkä ja ruoka ei maistu.... raskaustesti on jo kaapissa odottamassa, odottelen vielä viikon verran, ennen testin tekoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1712814- 861220
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2411064- 1211006
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä83908- 89732
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104647Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55625- 38572
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid101548