Mistä voisi ostaa Helsingistä tai Espoosta rukousnauhan? Mitä mieltä muuten olette, jos ei-uskovainen pitää rukousnauhaa kaulassaan ihan vain muodin takia? Eikö se ole aika sama asia jos ei-uskovainen pitää ihan vain ristiäkin kaulassaan? En kuulu siihen uskontoryhmään, johon kuuluu rukousnauhat, mutta voiko niitä silti pitää..?
Rukousnauhat
12
1151
Vastaukset
- Pois vain
Mitäs se kenellekään muulle kuuluu, millä sinä itseäsi koristelet? Onhan se tietysti noloa, jos uskovaiseksi luullaan, mutta oma asiasi.
- ---------
Miten niin noloa? Vaikka en ole uskovainen niin ei se ole mielestäni noloa jos uskoo. Tässä maailmassa on kuitenkin enemmän ihmisiä, jotka uskoo kuin niitä jotka ei usko. Mielestäni rukousnauhat on kauniita, joten ehkä menen tästä sitten ostamaan jostain kaupasta sellaisen. (Espanjasta haluaisin ostaa, mutta rahaa ei ole matkustaa sinnekkään..)
- Totisesti on
--------- kirjoitti:
Miten niin noloa? Vaikka en ole uskovainen niin ei se ole mielestäni noloa jos uskoo. Tässä maailmassa on kuitenkin enemmän ihmisiä, jotka uskoo kuin niitä jotka ei usko. Mielestäni rukousnauhat on kauniita, joten ehkä menen tästä sitten ostamaan jostain kaupasta sellaisen. (Espanjasta haluaisin ostaa, mutta rahaa ei ole matkustaa sinnekkään..)
...jos aikuinen uskoo mielikuvitusolioihin.
- ruzo
Totisesti on kirjoitti:
...jos aikuinen uskoo mielikuvitusolioihin.
No se on jokaisen oma asia uskooko vai ei.
Itse tykkään myös rukousnauhoista, googlettamalla löysin aika hyvin sivustoja (hakusana rukousnauha kauppa).
- ruzo
Kävin tässä Helsingin Kampissa ja vahingossa bongasin Ninjan miesten osastolta muutamia tosi hienoja rukousnauhoja (10 €)!
- eastsideart
htpp://www.eastsideart.net
- gargo1
helsingissä senaatintorin laidassa on uskonnollista tavaraa myyvä kauppa trimeeri siellä vois olla.ehkä myös suurkirkon myymälässä saattaa olla.
- rukoushelmi
Aidot rukousnauhat voit löytää ortodoksien ja roomalaiskatolisten kirkkojen myymälöistä!
Rukousnauhoja/helmiä taitavat käyttää myös muslimit ja buthalaiset. Rukoukseen keskittyminen on helpompaa, kun "laskee" helmiä!
- Kaulakorurukousnauha
Jos rukousnauha ei muistuta kovasti rukousnauhaa, niin se ei ole selvästi havaittavissa. Tein itselleni rukousnauhan, josta ei voi päätellä ulkonäön perusteella onko se rukousnauha vai kaulakoru. Helmiä on siinä 108, niin kuin yleensä on rukousnauhoissa.
- kunhan ajattelin
Tuo nyt vasta noloa on: hävetä ja peitellä omaa uskoaan.
Minusta uskominen on noloa ( en kyllä sanoisi sitä vasten kenenkään naamaa), mutta minun ja muiden typeryyden ei pidä antaa vaikuttaa, jos kerran sinulla vakaumus on.
- Kaulakorurukousnauha
Siksi rukousnauhani on kaulakorumainen, koska en lue varsinaisia rukouksia sen kanssa. Jos se olisi kuin perinteinen rukousnauha ehkä ristin kanssa antaisin väärän kuvan itsestäni muille.
Rakkaalla lapsella monta nimeä. Sitä voi kutsua myös mantranauhaksi tai joksikin muuksi riippuen siitä mitä lukee sen kanssa. - ilona5
Itse löysin kauniin rukousnauhan kaulaani www.rukousnauha.com.
Oli nopea toimitus. Putkahti postiluukusta jo seuraavana päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843