http://www.roosamamselli.com/kauppa/ tuolta sain puoleen hintaan ihonhoitotuotteita! Tilasin ihonhoitopaketin, joka oli 60% alennuksessa. Kaveri käynyt tuolla Roosa Mamsellin hoitolassa ja sanoi, että tuotteet hyviä! Onko muilla kokemuksia Alex Cosmetic -sarjasta? Itse käyttänyt nyt pari viikkoa ja tuntuu, että iho on jo paljon puhtaampi. (tilasin rasvaisen ihon paketin...)
ihonhoitotuotteet verkkokaupasta isolla alennuksella -onko muilla kokemusta Alex Cosmetic -sarjas...
puuteripp
1
358
Vastaukset
- beautifull85
Moikka! Itse olen käyttänyt pari vuotta Alex Cosmetic -sarjaa ja täytyy sanoa, että hyvältä on tuntunut. Aikaisemmin käytin Ella Bacheeta, mutta parempi tämä on! Harmi, että Roosa Mamsellin Kauneushoitola lopetti Tampereella, tekee kuulemma hoitoja nykyään Viljakkalassa.... Mutta onneksi verkkokauppa jatkuu! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839