Psykologinen testi

Kuvittele olevasi yksin vieraalla paikkakunnalla...olet nukkumassa ja yllättäen ovikello soi. Huomaat kellon olevan kolme aamuyöstä ja on pilkkopimeää. Mitä ajattelisit ja millaiset olisivat tunteesi? Mitä tekisit? Jos olet kokenut vastaavan tilanteen jo aiemmin, niin tuntuuko se samanlaiselta kuin nyt? Jos sinulle tulee joku henkilö mieleen tälläisessä tilanteessa, niin kuka tämä henkilö on ja miten hän toimisi vastaavassa tilanteessa? Mitä kannattasi tehdä? http://www.youtube.com/watch?v=zH8ynu0jRvY "En halua edes ajatella sitä" MarttyyriMallari-TTt

25

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiroisin

      niin prkleesti, että kuk v***u siellä soittelee?!

    • sykiatrii-dazzuu

      viltin korville ja ajattelisin äitiäni.

      • mainiota...jotain tuollaista voisin itsekin kuvitella tekeväni. "Siis siinä tapauksessa, että ei olisi pakko tehdä jotain muuta..." MarttyyriMallari-TTt


    • almasty

      Ja miettisin samalla että kuka perkele tähän aikaan kohkaa.

    • feministi-x

      tekisi kuin muistelisin, että muistinko laittaa oven lukkoon :) Avaamaan en menisi...

      • tuo on järkipuhetta, hyvä. "Sillä et voisi mitenkään tietää mitä on odotettavissa" MarttyyriMallari-TTt


      • feministi-x
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuo on järkipuhetta, hyvä. "Sillä et voisi mitenkään tietää mitä on odotettavissa" MarttyyriMallari-TTt

        mitään sellaista mitä haluisin kohdata pimeässä :)


    • videopätkässä

      olit hoitsu?

      • samaistua hoitajattareen tai siihen hahmoon, joka yllättäen ilmestyi kuvaruudulle. "En vain halua" MarttyyriMallari-TTt


    • ....

      Kuule: en avaisi ovea. Pimeää en pelkää, joten pimeys ei vaikuttaisi tähän reaktiooni mitenkään.:D Ketään erityistä ei myöskään luultavasti tulisi mieleen, että kuka ovikellon rimputtaja voisi olla (mistäs sitä näkemättä tietää). Jos tuntuisi, että tulee väkisin ovesta läpi, soittaisin poliisit tai varustatuisin muuten (pakon edessä) jollakin järeämmällä kalikalla.

    • rapiskarpalo

      paikkakunnalla tiedän aivan varmuudella ettei siellä ole ketään joka mua kaipais, joten kiroisin ja vetäisin peittoa korviini. Himassani en välttämättä edes heräisi, koska nukun muutenkin niin sikeästi ja jos heräisin niin mitä luultavammin joku muu olisi jo oven avannut tai heräisin koirien murinaan ja haukkumiseen. Duunissa nostaisin kulmia ja ihmettelesin mitä ihmettä ja ottaisin yhteyden vartijaan. Noo, mikäs tuli testin tulokseksi? :>>

      • en osaa sanoa, koska en ole ammatiltani psykologi. Tosin huomasin, että mainitsit vartijan ja koirasi... "Suhtaudut yöllisiin tunkeutujiin hieman epäluuloisesti :)" MarttyyriMallari-TTt


      • rapiskarpalo
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en osaa sanoa, koska en ole ammatiltani psykologi. Tosin huomasin, että mainitsit vartijan ja koirasi... "Suhtaudut yöllisiin tunkeutujiin hieman epäluuloisesti :)" MarttyyriMallari-TTt

        en vieraalla paikkakunnalla ollessani tarvitse vartijaa enkä koiria... Hahhaa... :>>


      • au-liskot
        rapiskarpalo kirjoitti:

        en vieraalla paikkakunnalla ollessani tarvitse vartijaa enkä koiria... Hahhaa... :>>

        olet murtautunut, kun ylipäätään vedät tirsoja jossain vieraalla sohvalla?


      • rapiskarpalo
        au-liskot kirjoitti:

        olet murtautunut, kun ylipäätään vedät tirsoja jossain vieraalla sohvalla?

        välttämättä tietäisi edes ja täytyy myös muistaa jos missään sohvalla edes tirsoja vetelisin :>>


      • MarttyyriMallari-TTt
        rapiskarpalo kirjoitti:

        en vieraalla paikkakunnalla ollessani tarvitse vartijaa enkä koiria... Hahhaa... :>>

        mutta muistithan laittaa oven lukkoon? :) "Koskaan et voi olla liian varovainen" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta muistithan laittaa oven lukkoon? :) "Koskaan et voi olla liian varovainen" MarttyyriMallari-TTt

        kannattaa ennakoida tällaiset äkilliset tarpeet laittaa ovi lukkoon. Ei pidä hajottaa ovea.


      • rapiskarpalo
        au-liskot kirjoitti:

        kannattaa ennakoida tällaiset äkilliset tarpeet laittaa ovi lukkoon. Ei pidä hajottaa ovea.

        hauska, kiitti nauruista :>> (ja naurua tähän päivään tartteskin)


    • au-liskot

      me se oltiin ketä soitti ovikelloa. Sinun etupihalla ollaan torkuttu ja joku päästi meidät rappuun, mikä on kiva. Anna aamukahvia.

      • anteeksi, tarkoitin liskolapset...mietin, että mistä saatte ideanne omalaatuisiin juttuihinne. Olisiko idioottimaisella äidillänne osuutta asiaan... "Saatte kahvia" MarttyryyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        anteeksi, tarkoitin liskolapset...mietin, että mistä saatte ideanne omalaatuisiin juttuihinne. Olisiko idioottimaisella äidillänne osuutta asiaan... "Saatte kahvia" MarttyryyriMallari-TTt

        olla himassakaan, niin missä sitten jos ei sinun luona. "Kiitti. Keitä lisää" t: au-l.


      • au-liskot kirjoitti:

        olla himassakaan, niin missä sitten jos ei sinun luona. "Kiitti. Keitä lisää" t: au-l.

        jos äitinne on mukana, niin saatte olla luonamme päivän tai pari. "Hienot näköalat Vuosaaren satamaan" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos äitinne on mukana, niin saatte olla luonamme päivän tai pari. "Hienot näköalat Vuosaaren satamaan" MarttyyriMallari-TTt

        me mennään leikkimään kaarnaveneillä. "Olemme kiltisti, katso vaikka ikkunasta" t: au-l.


      • yhh...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos äitinne on mukana, niin saatte olla luonamme päivän tai pari. "Hienot näköalat Vuosaaren satamaan" MarttyyriMallari-TTt

        Siinä kaksi tylsää tyyppiä sitten keskustelee... Jatkakaa samaan malliin. Varoita kuitenkin seuraavalla kerralla, että se mitä joudun lukemaan, on aneemista ja tylsää mielikuvituksettomien itsensäkorostajien välistä paskanjauhantaa. Kiitos!


    • tietenkin.

      laitan gevaliat tippumaan ja avaan oven.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe