Psykologinen testi

Kuvittele olevasi yksin vieraalla paikkakunnalla...olet nukkumassa ja yllättäen ovikello soi. Huomaat kellon olevan kolme aamuyöstä ja on pilkkopimeää. Mitä ajattelisit ja millaiset olisivat tunteesi? Mitä tekisit? Jos olet kokenut vastaavan tilanteen jo aiemmin, niin tuntuuko se samanlaiselta kuin nyt? Jos sinulle tulee joku henkilö mieleen tälläisessä tilanteessa, niin kuka tämä henkilö on ja miten hän toimisi vastaavassa tilanteessa? Mitä kannattasi tehdä? http://www.youtube.com/watch?v=zH8ynu0jRvY "En halua edes ajatella sitä" MarttyyriMallari-TTt

25

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiroisin

      niin prkleesti, että kuk v***u siellä soittelee?!

    • sykiatrii-dazzuu

      viltin korville ja ajattelisin äitiäni.

      • mainiota...jotain tuollaista voisin itsekin kuvitella tekeväni. "Siis siinä tapauksessa, että ei olisi pakko tehdä jotain muuta..." MarttyyriMallari-TTt


    • almasty

      Ja miettisin samalla että kuka perkele tähän aikaan kohkaa.

    • feministi-x

      tekisi kuin muistelisin, että muistinko laittaa oven lukkoon :) Avaamaan en menisi...

      • tuo on järkipuhetta, hyvä. "Sillä et voisi mitenkään tietää mitä on odotettavissa" MarttyyriMallari-TTt


      • feministi-x
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuo on järkipuhetta, hyvä. "Sillä et voisi mitenkään tietää mitä on odotettavissa" MarttyyriMallari-TTt

        mitään sellaista mitä haluisin kohdata pimeässä :)


    • videopätkässä

      olit hoitsu?

      • samaistua hoitajattareen tai siihen hahmoon, joka yllättäen ilmestyi kuvaruudulle. "En vain halua" MarttyyriMallari-TTt


    • ....

      Kuule: en avaisi ovea. Pimeää en pelkää, joten pimeys ei vaikuttaisi tähän reaktiooni mitenkään.:D Ketään erityistä ei myöskään luultavasti tulisi mieleen, että kuka ovikellon rimputtaja voisi olla (mistäs sitä näkemättä tietää). Jos tuntuisi, että tulee väkisin ovesta läpi, soittaisin poliisit tai varustatuisin muuten (pakon edessä) jollakin järeämmällä kalikalla.

    • rapiskarpalo

      paikkakunnalla tiedän aivan varmuudella ettei siellä ole ketään joka mua kaipais, joten kiroisin ja vetäisin peittoa korviini. Himassani en välttämättä edes heräisi, koska nukun muutenkin niin sikeästi ja jos heräisin niin mitä luultavammin joku muu olisi jo oven avannut tai heräisin koirien murinaan ja haukkumiseen. Duunissa nostaisin kulmia ja ihmettelesin mitä ihmettä ja ottaisin yhteyden vartijaan. Noo, mikäs tuli testin tulokseksi? :>>

      • en osaa sanoa, koska en ole ammatiltani psykologi. Tosin huomasin, että mainitsit vartijan ja koirasi... "Suhtaudut yöllisiin tunkeutujiin hieman epäluuloisesti :)" MarttyyriMallari-TTt


      • rapiskarpalo
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en osaa sanoa, koska en ole ammatiltani psykologi. Tosin huomasin, että mainitsit vartijan ja koirasi... "Suhtaudut yöllisiin tunkeutujiin hieman epäluuloisesti :)" MarttyyriMallari-TTt

        en vieraalla paikkakunnalla ollessani tarvitse vartijaa enkä koiria... Hahhaa... :>>


      • au-liskot
        rapiskarpalo kirjoitti:

        en vieraalla paikkakunnalla ollessani tarvitse vartijaa enkä koiria... Hahhaa... :>>

        olet murtautunut, kun ylipäätään vedät tirsoja jossain vieraalla sohvalla?


      • rapiskarpalo
        au-liskot kirjoitti:

        olet murtautunut, kun ylipäätään vedät tirsoja jossain vieraalla sohvalla?

        välttämättä tietäisi edes ja täytyy myös muistaa jos missään sohvalla edes tirsoja vetelisin :>>


      • MarttyyriMallari-TTt
        rapiskarpalo kirjoitti:

        en vieraalla paikkakunnalla ollessani tarvitse vartijaa enkä koiria... Hahhaa... :>>

        mutta muistithan laittaa oven lukkoon? :) "Koskaan et voi olla liian varovainen" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta muistithan laittaa oven lukkoon? :) "Koskaan et voi olla liian varovainen" MarttyyriMallari-TTt

        kannattaa ennakoida tällaiset äkilliset tarpeet laittaa ovi lukkoon. Ei pidä hajottaa ovea.


      • rapiskarpalo
        au-liskot kirjoitti:

        kannattaa ennakoida tällaiset äkilliset tarpeet laittaa ovi lukkoon. Ei pidä hajottaa ovea.

        hauska, kiitti nauruista :>> (ja naurua tähän päivään tartteskin)


    • au-liskot

      me se oltiin ketä soitti ovikelloa. Sinun etupihalla ollaan torkuttu ja joku päästi meidät rappuun, mikä on kiva. Anna aamukahvia.

      • anteeksi, tarkoitin liskolapset...mietin, että mistä saatte ideanne omalaatuisiin juttuihinne. Olisiko idioottimaisella äidillänne osuutta asiaan... "Saatte kahvia" MarttyryyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        anteeksi, tarkoitin liskolapset...mietin, että mistä saatte ideanne omalaatuisiin juttuihinne. Olisiko idioottimaisella äidillänne osuutta asiaan... "Saatte kahvia" MarttyryyriMallari-TTt

        olla himassakaan, niin missä sitten jos ei sinun luona. "Kiitti. Keitä lisää" t: au-l.


      • au-liskot kirjoitti:

        olla himassakaan, niin missä sitten jos ei sinun luona. "Kiitti. Keitä lisää" t: au-l.

        jos äitinne on mukana, niin saatte olla luonamme päivän tai pari. "Hienot näköalat Vuosaaren satamaan" MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos äitinne on mukana, niin saatte olla luonamme päivän tai pari. "Hienot näköalat Vuosaaren satamaan" MarttyyriMallari-TTt

        me mennään leikkimään kaarnaveneillä. "Olemme kiltisti, katso vaikka ikkunasta" t: au-l.


      • yhh...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos äitinne on mukana, niin saatte olla luonamme päivän tai pari. "Hienot näköalat Vuosaaren satamaan" MarttyyriMallari-TTt

        Siinä kaksi tylsää tyyppiä sitten keskustelee... Jatkakaa samaan malliin. Varoita kuitenkin seuraavalla kerralla, että se mitä joudun lukemaan, on aneemista ja tylsää mielikuvituksettomien itsensäkorostajien välistä paskanjauhantaa. Kiitos!


    • tietenkin.

      laitan gevaliat tippumaan ja avaan oven.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe