Onko selkeästi ylipainoa nykyajan standardi? Monessa profiilissa naiset etsivät avoimesti nimenomaan pitkää miestä. Heille en siis kelpaa vaikka omaan pituuteeni en voi vaikuttaa. Pidän itsestäni huolta ja olen oikeasti urheilullinen, rautaa nousee ja useampi maraton takana mutta minulle "kelpaisi" vallan mainiosti tavallinen, normaali kroppainen nainen. Muutaman kanssa olen treffeillä ollut ja he ovat lähes poikkeuksetta selkeästi ylipainoisia, varmaan minua raskaampia. Miksi ihmiset valehtelee näissä ilmoissa?!? Tuleehan se ilmi joka tapauksessa! Minä ainakin teen profiilini rehellisesti ja sitten vielä treffeillä, kai liian kilttinä tarjoan jotain näille naisille joista minulle ei jää muistoksi kuin kusetuksen ja hyväksikäytön maku. Kiitos.
Selvästi ylipainoinen = nykyään normaali?
11
995
Vastaukset
- asettaa kriteerejä
Naisilla on oikeus asettaa kriteerejä, vaatia ja valehdella mutta miehillä ei, tai ovat sikoja!
- "urheilullisista"...
suomi24:ssa on reilusti ylipainoisia. En nyt viitsi linkittää suoraan profiileihin, mutta jo kuva kertoo, että kun miehen paino on enemmän kuin 100-pituus, niin se ylimääräinen löytyy poikkeuksetta vatsakummusta..... ja profiilissa on silti jopa "urheilullinen" .
- surkea3
esimerkki.... Paino verrattuna pituuteen kun ei kerro yhtään mitään miehen tai naisen ruumiinrakenteesta. vai luulekko, että ne lihakset ei paina mitään? Itse kuuluun, tähän "ylimääräinen löytyy vatsakummusta", vaikka painoindeksin mukaan olen normaali. Se on muutenkin turha kohta ruumiinrakenteen ilmottaminen, selkeämpi se on numeroin ilmaistuna, monet kun ei näin tohdi tehdä. Kuvakin kertoo totuuden,riippuen tietysti katselukulmasta...
- piste.
surkea3 kirjoitti:
esimerkki.... Paino verrattuna pituuteen kun ei kerro yhtään mitään miehen tai naisen ruumiinrakenteesta. vai luulekko, että ne lihakset ei paina mitään? Itse kuuluun, tähän "ylimääräinen löytyy vatsakummusta", vaikka painoindeksin mukaan olen normaali. Se on muutenkin turha kohta ruumiinrakenteen ilmottaminen, selkeämpi se on numeroin ilmaistuna, monet kun ei näin tohdi tehdä. Kuvakin kertoo totuuden,riippuen tietysti katselukulmasta...
Niinpä. Miehillä läski kertyy vatsaan, mutta KUN on se jumalaton vatsakumpu, niin ei kuulu laitta että on normaalipainoinen tai jopa urheilullisen vartalon omaava. Läski on läski - miehissäkin. Olen tavannut liin monta miestä, jotka on väittäneet olevansa normaaleja tai jopa urheilullisia (näitä tulee heti 2 mieleen!) ja silti on ollut ihan jumalaton roikkuvatsa tai näyttänyt, kuin olisi 8:lla kuulla raskaan. Kuten ap sanoi: urheilullinen vartalo ei tarkoita läskiä!
- katzy
niin, että nykyään ei olekaan "normaalia" - on vain hoikkia tai laihoja ja kaikki muut ovatkin sitten ylipainoisia. Missä vika...?
- M C
Näinhän se tuntuu olevan, mitä näitä itkuja täällä katselee.
- normaaliuden
määritelmää omaksi iloksi. Sitten on näitä normaalipainoisia naisia jotka eivät liiku lainkaan. Se tarkoittaa että heidän koko painonsa on rasvaa, esimerkiksi ei minkäänlaisia lihaksi.
- Olen läski
Mun profiilissa on että oon normalipainoinen. Eli pituutta 163 ja painoa 65 kiloa. Ongelma on siinä, että jonkun painorasistin mielestä kaikki naiset joilla on reidet ovat läskejä. Kaikkien pitäisi olla riukuja, joillakin miehillä väärät käsitykset mikä on normaalivartalo? Normaalivartalo on mielestäni sellainen, ettei vielä enempi vatsamakkaraa, reittä ja persusta on koska se rasva pakkaa sinne naisilla! Siksi että niiden pitäisi kantaa ja ruokkia sitä sun tulevaa kakaraasi! Fysiologia on tämän näin määrännyt. Sille en voi mitään, että jotkut pimut on viikkoja syömättä ja tulee posket lommolla sua tapaamaan. Kiva varmaan sellasen synnyttääkin, äreä ja väsynyt kun ei syö, mut hei, pääasia että näyttää kivalta. Ja jos se sua niin kiinnostaa niin mikset laske netissä niille painoluokitusta? Onhan mullakin, että olen lievästi lihava. Tosin salilla olen käynyt jo 5 vuotta, silloin nousi paino 3 kg eikä takasin tipu. Jos olen sun mielestä läski, niin kierrä profiili kaukaa, kiitos!
- käy.......
treffeillä. Lyhyet miehet kun ei vaan sytytä. Miehillä tuntuu kaikilla lukevan vartalotyyppinä normaali niin kauan kuin vyössä riittää reikiä. Ei väliä kuinka monta leukaa on....
- fiksusta vastauksestasi
Ominaisuudet joihin ei itse voi vaikuttaahan ovat tärkeimmät kumppanin valintakriteerit, ja tässä jaossa hieman epäonnekkaammaksemmiksi jääneitä tulee epäonnestaan morkata. Sinulla selkeästi ollut epäonnea yläkertaa luotaessa. Toivon että olet löytänyt tai löydät itsellesi pitkän ja komean miehen. Vaikka hän olisikin luonnehäiriöinen ja pieksisi sinua säännöllisesti :)
- paino ja indeksi
Olen luokitellut itseni profiilissa normaaliksi vartaloltani koska painoindeksini mukaan olen normaalipainoinen. Täällä usein kyllä huomaa, että ihannenainen saa olla normaalivartaloinen ja painoa kuitenkin 40-55kg.
Onko siis "luvallista" laittaa normaali , vaikka ei olekkaan laiha vaan muodokas??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924530
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2331754- 761440
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401140Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3301082Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051060- 491039
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1441001- 108977
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85954