onko älykkyys seksikästä? niin? NIIN!?
Onko älykkyys seksikästä?
55
914
Vastaukset
- MMies
ÄLYKKYYDESTÄ KOKO AJAN JANKUTTAMINEN ON HYVIN EPÄSEKSIKÄSTÄ! NIIN!?
- CAPSLOKKAAJA
EN KUULE!!? NIIN!!??
- Jazuli
..eiiii..se ois kamalaa..x')))) ..*rätkättää* =o7
- Jazuli
dazu kirjoitti:
on seksikäs! ;)
..kukas siun silmät on puhkonnu..;o))..??? ..enkä oo..iha tavis vain..nih.. =o) ..passaa mul hyvi..
Jazuli kirjoitti:
..kukas siun silmät on puhkonnu..;o))..??? ..enkä oo..iha tavis vain..nih.. =o) ..passaa mul hyvi..
mut mulla on susta vahva muistikuva... *koskettaa muistikuvaa* Kovin suloinen on ja pehmeä... =)
- Jazuli
dazu kirjoitti:
mut mulla on susta vahva muistikuva... *koskettaa muistikuvaa* Kovin suloinen on ja pehmeä... =)
..nytte muistasit iha pielee..=o) ..pehmee juu ko on niiko muhku..mut sulosuus olis nii ja näi..=o)
Jazuli kirjoitti:
..nytte muistasit iha pielee..=o) ..pehmee juu ko on niiko muhku..mut sulosuus olis nii ja näi..=o)
valokuvamuisti... eläydyin mielikuvaani erittäin intensiivisesti... muhku on mukavaa... on valinnanvaraa, mihin päänsä painaa.
- Jazuli
dazu kirjoitti:
valokuvamuisti... eläydyin mielikuvaani erittäin intensiivisesti... muhku on mukavaa... on valinnanvaraa, mihin päänsä painaa.
...paat suut hiljaseks..=o) ..*iha mykkänä*.. =o7
- Jazuli
dazu kirjoitti:
söpöä onkin! *innostuu*
..mmmmm...mmeeummnmminmm...=o)
Jazuli kirjoitti:
..mmmmm...mmeeummnmminmm...=o)
tahtoisitko siis suun teipattavan? *katsoo silmiin*
- Jazuli
dazu kirjoitti:
tahtoisitko siis suun teipattavan? *katsoo silmiin*
..mimmosii ehottelet...x') ....*hyi sua*.. =o7 ..een..nenä ois tukala hengitellä..yksistee..
Jazuli kirjoitti:
..mimmosii ehottelet...x') ....*hyi sua*.. =o7 ..een..nenä ois tukala hengitellä..yksistee..
sinä sitä ehdotit... Kylläpä me ajateltiinkin tuhmia toisistamme, mutta on se nyt helpotus huomata, että olimme samassa veneessä ja asiat aivan niin kinkyllä tavalla olleetkaan... Olisihan se jo ollutkin aika "hyi"-juttu... tahdon toki koskettaa huuliasi.
- Jazuli
dazu kirjoitti:
sinä sitä ehdotit... Kylläpä me ajateltiinkin tuhmia toisistamme, mutta on se nyt helpotus huomata, että olimme samassa veneessä ja asiat aivan niin kinkyllä tavalla olleetkaan... Olisihan se jo ollutkin aika "hyi"-juttu... tahdon toki koskettaa huuliasi.
..siehää se varsinai epeli ookki..x')))) paas tanssien välis.. http://www.youtube.com/watch?v=SUhBPkVqKs8 =o7 ..miepä hilppasen suihkarii..=o)
Jazuli kirjoitti:
..siehää se varsinai epeli ookki..x')))) paas tanssien välis.. http://www.youtube.com/watch?v=SUhBPkVqKs8 =o7 ..miepä hilppasen suihkarii..=o)
hikeen... tuletko uudestaan suihkuun? Oliko siellä vesi lämmintä?
- Jazuli
dazu kirjoitti:
hikeen... tuletko uudestaan suihkuun? Oliko siellä vesi lämmintä?
suihkuu..tuuks mukaa..ekkö tuu..elä sitte =o) ..*wiuhkis*.. =o7
kovin sexyjä nämä palstan älykkötytöt.
- se on niinpäin
Siitähän loukkaantuu,koska se on aina joku professori joka joutuu puristamaan se totuus jostain tutkimuksista esiin.Kukaan ei halua sanoa sitä ääneen.Syytellään datskanörttejä jne..Tyhmempien seksielämä on kokonaan älykkäämpien ansiota.Ensinnäkin,asunnon hankkimisessa tyhmä ei pärjää kiinteistövälittäjälle joka on tyly. Älykkäimmät naiset osaavat parhaiten tuoda itsensä esiin,"jopa" feikkipovipommien häviöksi.Mutta show-ala taas näkee VAIN ulkoisen kauneuden,joten myös levollisia aivoja tarvitaan.Esiintyjältä odotetaan ulkonäön ylläpitoa,ei graduja.Varmasti hänelle suodaan sviittirauhaa myös.
- persona-non-grata
tietysti tämä vain oma henk.kohtainen mielipide.
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
pikkuälykkökin tuli palstalle... ikävä on ollut kova...
puuhastelua niin ulkona, kuin sisälläkin :) ... kärräsin kottikärryilläkin kuule monta kuormallista hiekkaa, multaa ja kiviä pihaan. Olen pieni, mutta pippurinen tai ainakin sitkeä tarpeen vaatiessa :) ...
persona-non-grata kirjoitti:
puuhastelua niin ulkona, kuin sisälläkin :) ... kärräsin kottikärryilläkin kuule monta kuormallista hiekkaa, multaa ja kiviä pihaan. Olen pieni, mutta pippurinen tai ainakin sitkeä tarpeen vaatiessa :) ...
jonain päivänä pystyn taas tuohon ahkerointiin, mutta toistaiseksi tyydyn ottamaan aurinkoa...
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
jonain päivänä pystyn taas tuohon ahkerointiin, mutta toistaiseksi tyydyn ottamaan aurinkoa...
persona-non-grata kirjoitti:
tuollaiseksi minä sinut ajattelinkin... siroja tyttöjä olivat molemmat... :)
- persona-non-grata
dazu kirjoitti:
tuollaiseksi minä sinut ajattelinkin... siroja tyttöjä olivat molemmat... :)
enää ole. Pienikokoinen kylläkin ...
- sykiatrii-dazzuu
Eli ne jotka vastaavat kyllä eivät ole älykkäitä, mutta ihailevat älykkäitä ihmisiä.
- hidas-vili
On!
- aivan täydellisesti.
On seksikästä! Ja alavireisen verrannon voi hyvin vetää tän palstan kirjoittajiin: joko 1. niin yksinkertaisia, että luulee vitsiksi, 2. umpimielisiä datanörttejä, jotka tyhmyydessään toivovat lopullisesti voivansa häätää palstoilta kaikki muut, paitsi itsensä, 3. noloja cum laude- tason opiskelijoita, jotka mielellään miksaavat vaikkapa geeniteknologian ja filosofiset kysymykset yksilön vapaudestakin keskenään tai 4. erilaisia epämiellyttäviä pervertikkoja...
- vili
On Näin!
- aivan täydellisesti.
vili kirjoitti:
On Näin!
Lievennän vähän... Eihän multa paljoa sympatiaa tyhmille palstakiusaajille jne. tokikaan riitä, mutta on kai sitä satunnaisesti fiksustikin ajattelevia. Tarkoitan ja tarkennan, että osa kirjoittajista on varmasti ihan ok. porukkaa. Jotenkin vain näyttäis tällä palstalla tosi usein silmät sattuvan kaikkeen outoon. Ei ihan jaksa tukea ainakaan kenenkään huomionhakupyrkimyksiä. Se rehellisesti tympäisee.
- mä oon mies,
ja älykästä naista ei pysty kusettaa, niin kyllähän se on epäseksikästä kun ei mitään jännittävää viitti järjestää, kun etukäteen tietää jäävänsä siitä kiinni.
- Bill Gates
tai Linus Torvalds seksikkäitä? Tai, onko Hjallis seksikäs?
- ne on miehiä
dazu kirjoitti:
pidät älykkäinä? :D
jotka ovat saaneet älykkyydellään jotain aikaiseksi turhanpäiväisen paskanjauhamisen sijasta. Oletsä muuten akka? Jos et ole, niin tajua nyt idiootti, että sulta ei kysytty.
ne on miehiä kirjoitti:
jotka ovat saaneet älykkyydellään jotain aikaiseksi turhanpäiväisen paskanjauhamisen sijasta. Oletsä muuten akka? Jos et ole, niin tajua nyt idiootti, että sulta ei kysytty.
saihan Hitlerkin paljon aikaan kaikkea...
- Manta -86
dazu kirjoitti:
Lenin ja Stalin myös. Älystä en tiedä. Kenenkähän kehittämällä tekniikalla tässä muuten surffaillaan?
- niin?
dazu kirjoitti:
Vieläkö uskot, että naiset pitää älykkyyttä seksikkäänä? Ei naiset älykkyyttä itsessään pidä seksikkäänä, mutta sitä mitä sillä voi hankkia, niin sitä ne pitää seksikkäänä. Eli, valta ja raha on naisista seksikästä, ei pelkällä älykkyydellä tee vittujakaan naismarkkinoilla.
- nöörtti
Manta -86 kirjoitti:
Lenin ja Stalin myös. Älystä en tiedä. Kenenkähän kehittämällä tekniikalla tässä muuten surffaillaan?
tai voihan se olla joku muukin.
niin? kirjoitti:
Vieläkö uskot, että naiset pitää älykkyyttä seksikkäänä? Ei naiset älykkyyttä itsessään pidä seksikkäänä, mutta sitä mitä sillä voi hankkia, niin sitä ne pitää seksikkäänä. Eli, valta ja raha on naisista seksikästä, ei pelkällä älykkyydellä tee vittujakaan naismarkkinoilla.
niin, että raha ja valta tulkitaan älykkyydeksi, vaikka sitä olisi simpanssilla.
- meinaatko,
dazu kirjoitti:
niin, että raha ja valta tulkitaan älykkyydeksi, vaikka sitä olisi simpanssilla.
että simpanssikin olisi pysytynyt samaan kuin esmes bill, linus tai hjallis? Ei poika ei, kyllä siihen omaisuuden kartuttamiseen tarvitaan melkoisesti älykkyyttä. Samoin vallan haalimiseen täytyy olla erittäin älykäs.
- USAn puolustusministeriö
nöörtti kirjoitti:
tai voihan se olla joku muukin.
kehitti internetin 60-luvulla.
meinaatko, kirjoitti:
että simpanssikin olisi pysytynyt samaan kuin esmes bill, linus tai hjallis? Ei poika ei, kyllä siihen omaisuuden kartuttamiseen tarvitaan melkoisesti älykkyyttä. Samoin vallan haalimiseen täytyy olla erittäin älykäs.
olla myös erittäin mielisairas. "Samoin vallan haalimiseen täytyy olla erittäin älykäs."
- on monenlaista,
dazu kirjoitti:
olla myös erittäin mielisairas. "Samoin vallan haalimiseen täytyy olla erittäin älykäs."
myös saamattomuuden voi sellaiseksi mieltää.
mut jos mie skoko aika pätee mulle omalla älykkyydellään ja pistää matalaksi, neuvoo ja holhoaa niin älykkyydestä tulee äkkiä luotaan työntävä ominaisuus. Mä arvostan enemmän tunneälyä kuin sananhelinää ja matemaattisia/filosofisia lahjakkuuksia.. Tunteet puhuttaa ja ne tekevät ihmisestä ihmisen, sellaisen kuin itsekin olen.
dazu kirjoitti:
Itsetuntemustako? Eikö siihen tarvita ajattelua?
Esim semmosta että tajuaa lopettaa ajoissa, ymmärtää antaa tilaa, on ajan tasalla miltä itsestä tuntuu ja tajuaa että muillakin on tunteita, arvostaa ja kunnioittaa sitä.. Osaa rakastaa ja vastaanottaa rakkautta, kunnioittaa sydämestään ja olla aidosti mukana tekemisissään, ei ole turha vässykkä vaan rakastaa myös itseään jne jne.. En mä oikeen osaa selittää sitä, se on ihan tavallista tuntemista ja niiden hyväksymistä osana omaa itseään.
alruna kirjoitti:
Esim semmosta että tajuaa lopettaa ajoissa, ymmärtää antaa tilaa, on ajan tasalla miltä itsestä tuntuu ja tajuaa että muillakin on tunteita, arvostaa ja kunnioittaa sitä.. Osaa rakastaa ja vastaanottaa rakkautta, kunnioittaa sydämestään ja olla aidosti mukana tekemisissään, ei ole turha vässykkä vaan rakastaa myös itseään jne jne.. En mä oikeen osaa selittää sitä, se on ihan tavallista tuntemista ja niiden hyväksymistä osana omaa itseään.
ehkäpä tunneäly voisi olla hyvä itsetunto varustettuna päämäärättömyydellä...
dazu kirjoitti:
ehkäpä tunneäly voisi olla hyvä itsetunto varustettuna päämäärättömyydellä...
että olis järkevä, ajattelisi kuitenkin. Yksinkertainen blondi sanoi että viisaus ja se on just välttämätön ominaisuus ihmisessä, mulle miehessä.
alruna kirjoitti:
että olis järkevä, ajattelisi kuitenkin. Yksinkertainen blondi sanoi että viisaus ja se on just välttämätön ominaisuus ihmisessä, mulle miehessä.
mutta saavuttamatonta. Ehkä viisaus onkin sitä, että tajuaa, ettei voi olla viisas? Sokratesta siteeraten... hetkinen, täytyy ensin kaivaa kirja jostain esiin, kun en ulkomuistista osaakaan siteerata. :) Palaan seuraavalla mainoskatkolla.
dazu kirjoitti:
mutta saavuttamatonta. Ehkä viisaus onkin sitä, että tajuaa, ettei voi olla viisas? Sokratesta siteeraten... hetkinen, täytyy ensin kaivaa kirja jostain esiin, kun en ulkomuistista osaakaan siteerata. :) Palaan seuraavalla mainoskatkolla.
saavuttaa.. Ei kukaan voi määritellä mikä on viisautta ja miten saavuttamatonta se on, oli kuinka "viisas" ja filosofinen ihminen tahansa, ei iso nimi sano mitään. Hyvin sanottu on hyvin sanottu, mutta mitä sanoma sisältää onkin ihan toinen juttu, ja että pystyy sisäistää semmosesta. Viisaus on siitä jännä, että sitä ei voi opetella vaan se opitaan.
alruna kirjoitti:
saavuttaa.. Ei kukaan voi määritellä mikä on viisautta ja miten saavuttamatonta se on, oli kuinka "viisas" ja filosofinen ihminen tahansa, ei iso nimi sano mitään. Hyvin sanottu on hyvin sanottu, mutta mitä sanoma sisältää onkin ihan toinen juttu, ja että pystyy sisäistää semmosesta. Viisaus on siitä jännä, että sitä ei voi opetella vaan se opitaan.
No, en mä nyt löytänyt sitä kohtaa, mutta Sokrateshan siis totesi niin, että on edes sen verran viisas, että tietää, ettei tiedä mitään. Tuossa piilee samanlainen viisaus, kuin tuossa sinun päätelmässäsi, sillä kun myöntää, ettei tiedä mitään, pystyy vasta tuolloin todella ymmärtämään ja kuten sanot, ettei iso nimi vielä sano mitään, eli ns. yleissivistys ei ole viisautta, vaan jopa viisauden vastakohta(se voi estää jonkun ajattelua). Ymmärtäminen on toinen juttu. Sen vuoksi en pidäkään hyvänä lukea muita, kuin alkuperäisteoksia, sillä muiden päätelmien ja tulkintojen opettelu on vain ääretön suo väärinkäsityksiä ja sanahelinää. Akateeminen filosofia onkin paljolti juuri ymmärtämättömyyttä... hyvänä esimerkkinä tällaisista on joku Esa Saarinen, Suomen kuuluisin filosofi, joka sinänsä on täysi idiootti filosofialtaan... jatkuu...
Viisaus voi olla.
- sinäkin
tyydyt...
seksikkyys voi olla älykästäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5502112Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3861709Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211539Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191116- 561092
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka12833Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823