Pitkästä aikaa, kerro, mihin haluisit sut vietävän tai mihin veisit "hänet" ensimmäisille treffeille tai missä paikassa itse olet kokenut kivoimmat ekat treffisi? Tuli alrunan sulkkiskentästä mieleen :D
Mieluisimmat treffipaikat 1.treffeille
36
6901
Vastaukset
voisin viedä Kaivariin jäätelölle.
Pari paukkua vie turhan alkujännityksen ja juttu soljuu leppoisissa merkeissä. Tai ainakin jotain sellaista, missä pystyy puhumaan, koska niinhän sitä tutustutaan. Sitä paitsi jos joku ei kestä, että otan pari paukkua, niin sehän on minulle väärä ihminen. Lisäksi sieltä on helppo paeta paikalta, jos jompikumpi huomaakin, ettei homma toimikaan. Vituttaisi, jos olisi nalkissa ihmisen kanssa ja sukset olisivat ristissä. Tai että joku panostaisi siihen kauheasti aikaa, vaivaa ja rahaa, ettei kehtaisikaan ottaa hatkoja.
- TAIDEKAHVILAAN
Kun lähdettiin ulos kysyin,että mitä muuta sä valehtehtelit, kuin lasimaalausharrastuksen? Se höynä ei edes huomannut, että valitsemassani kahvilassa oli lasimaalaunäyttely..HÖH
- niin....
molemmat osapuolet Prahan lento taskussa Helsinki-Vantaalle konetta odottelemaan
- vänksy
mennä Prahaan, mutta miksi itse valitsit juuri Prahan? :)
- Papeete1
Olisi ihanan romanttinen paikka. Jo pelkästeen sen takia rakastuisi uudelleen :)
- rromanttinen
vänksy kirjoitti:
mennä Prahaan, mutta miksi itse valitsit juuri Prahan? :)
kaupunki ja sieltä saa hyvää olutta
- vänksy
tutun miehen kanssa se olisi varmaan joku rauhallinen paikka, jossa saa olla kaksin. Ei se näin kesäaikaan tunnu ollenkaan huonolta ajatukselta se kuutamokävely rannalla.:) Vaihtoehtoiseti joku järkevä tekeminen, kuten vaikka mennä seuraksi johonkin, mihin se nyt sitten meneekään... vaikka koiranpentua valitsemaan :) Vieraan miehen kanssa, olisi se baari paras vaihtoehto, niinkuin ratikka sanoikin. Rohkaisua ja samalla julkinen paikka, jos toinen vaikka sattuisikin olemaan joku mielenvikainen. En ole kokenut mitään ensitreffejä, niin ei oo vertailukohteita, mitkä ois olleet kivoimpia.
- Papeete1
Baari/rafla. Ei tarvi syödä tms. ja alkoholi vapauttaa, poistaa turhat jännitykset ja estot sopivasti. Homma hoituu kuin lasten leikki. Se sitten on itseasiassa paras tapa hoitaa hommat, joten sinne aina ekaksi :D
- Kukkonen.
... leikkikenttätreffit!
- FiliaFerusFabulosus
vois leikkiä sitten? ;)
ja sinne hevihyllyjen viereen. Siellä voi estoitta ihailla melonien pyöreyttä, ilman että vaikuttaa pervolta.
- vänksy
On sulla jutut :D
- vänksy
Einsten1 kirjoitti:
mul on kyl aika hyvät jutut. Ehkä parhaat.
ihailla ja hipelöidä sit kurkkua siellä, tai banaania? Et olis nyt noin vaatimaton, hei..
vänksy kirjoitti:
ihailla ja hipelöidä sit kurkkua siellä, tai banaania? Et olis nyt noin vaatimaton, hei..
niitä ihailla saa. Poskeen saa pistää vasta kotona. Mä olen tällasta jalat maassa tyyppiä oleva vaatimaton kaveri.
- vänksy
Einsten1 kirjoitti:
niitä ihailla saa. Poskeen saa pistää vasta kotona. Mä olen tällasta jalat maassa tyyppiä oleva vaatimaton kaveri.
ja kurkut onkin parhaina, ihan rauhassa nautittuna, katseilta suojassa. Kesällä tietty ne maistuu raikkaassa ulkoilmassakin..
Mulla ei taida olla kovin paljoa vaihtoehtoja, joten tulisitko kanssani häkkiin? Tai ainakin sinne ulkoaitaukseen, jos en saa olla sisällä?
- artigas24
tai hautuumaalle
- artigas24
dazu kirjoitti:
tuolloin varsinaiset treffit ole yleensä kellarissa ja auton takakontissa? "tai hautuumaalle"
hautuumaat on kivoja paikkoja
- FiliaFerusFabulosus
siitä mistä roikkuu ja toisinpäin. No, montakin paikkaa olis, miehestä riippuen, mihin mies vois mut viedä. Haluaisin, et mies veis eikä olis sellainen (naisen) perässävedettävä hissukka. - Kalastamaan (kaloja) - Raviradalle - Ajamaan / ratsastamaan - Koiranäyttelyyn, hevosnäyttelyyn - Elokuvateatteriin - Näyttelyt, esim. taidenäyttelyyn - Huvipuistoon - Eläintarhaan - Veneilemään - Tanssipaikkaan - jne... Paikkoja on niin monia - miehestä riippuen. Kuumailmapallokyyti olis fantastinen kokemus... jos joku veis...
..eväät mukaan ja suunnistetaan Suomenlinnaan, tai vaikka Seurasaareen piknikille.
- tatjaaana
mä naisena haluaisin ainakin treffeille sellaiseen paikkaan mikä sille miehelle on mielenkiintonen.
esim jos se harrastaa jotain urheilua, esim laskettelua tai keilausta.
laskettelun jälkeen vois lähtee kahville tms ja keilatessa vois muutaman siinä sit ottaa ja lähtee viel si vaikka yhelle baarii ja syömää.
tai si ihan vaikka kalaan soutuveneelllä soutaa vaik johki saareen grillaan tjn muuta omaperästä.
leffa tai kahvittelu on iha ok. mut aika tylsää. ja siinä ekoilla treffeil ei oikein keksi välttämättä jutunjuurta vaikka oliski samoi miltymyksen kohteita. Autoajelu. Ranta. Joku missä saa olla rauhassa. Kerran ollaan tutustumassa toiseen niin hyvä on minimoida häiriötekijät. Mielellään myös joku kovin epäseksuelli paikka. Muuten voi ilmaantua yllättäviä häiriötekijöitä!
Toisen koti on kuitenkin ehkä liian intiimi ja henkilökohtainen. Riippuu varmaan ihmisestä.- määmy
Ekal kerral kahvilas, tokal Mannerheimin patsaal. Herra hoiperteli patsaalle yli 39 asteen kuumees ja sain leikkii koko viikonlopun hoitsuu.
- nainen.......
Ihan sama. Koska vaikka sanoisin treffipyyntöön joo, niin oikeasti mua ei ikinä siellä paikanpäällä sitten näy. On kiva nöyryyttää miestä, joka luulee saavansa pillua.
- .....
Uistelureissulle siinä olisi minulle mieluisimmat treffit, eipä ole kukaan lähtenyt.
- niin.
Tärkeää on myös muistaa palvoa Ukko Ylijumalaa.
- dfjgwgifjs
Mikä on hyvä paikka viedä nainen ulos näin syksystä/talvesta. Ajattelin kyllä viedä aluksi ihan perus kahville, niin pystyy keskittymään juttelemiseen ja jos tuntuu et natsaa ja et muijaki ois jonni verran kiinnostuneen oloinen niin ajattelin sitte jotakin eksoottisempaa, vaikkapa keilaus näin ekana tulee mieleen
Tapaamista ajatellen oma valinta olisi: Helppo ja keskeinen paikka tulla ja mennä, paikka jossa olisi jonkin verran ihmisiä, mutta joka ei ole liian tunkkainen tai rauhaton. Paikka, josta pääsee helposti kävellen (pari sataa metriä tai jotain) seuraavaan paikkaan, joka voisi olla se keilauspaikkakin. Valitsisin sellainen pöydän, jossa on lämmin olla. Ei oven viereen, tai tiskin viereen. Tai ikkunankaan, tai tarkistaisin ainakin, ettei ikkunasta vedä. Mahdollisimman vähän säätöä, niin huomio säilyy hänessä, jota on tarkoitus treffata.
- Epistä!!
Mä en oo ikinä ollut treffeillä ja silti mulla on ollut monta miesystävää...
- S Etämies
Kaupunginteatterin aula liput valmiina oli tehokas ja vaikuttava treffipaikka!
Minulla kun oli halpoja vapaalippuja--niitä sain ostaa halvalla eräältä näyttelijältä, "kahvirahastolippuja", joka kelpasivat vain hiljaisina iltoina, kun sali ei ollut buukattu täyteen ja näyttelijöiden yhdistys sai myydä tuloiksi omaan kahvirahastoonsa.
- Master Date
Hmm...
1) Parkkihallin alin kerros
2) Hylätty varastorakennus
3) Hyvinkään juna-asema klo 01:30
4) Vantaa - vilho1rjegiji
hesburgeriin vie ja sitten äidin luokse
- määmy
Toi sulkkiskenttä ois iha kliffa. Näkis oitis osaaks vai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849