satumaa baari?

....

onko suljettu pysyvästi vai remontissa vai mitä? kuinka kauan? =(

20

2221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmmjoo

Someron vai Oulun vai minkä?

• ....

Helsingin kampin satumaan kohtaloa ihmettelen?

• Ismo81
        .... kirjoitti:

Helsingin kampin satumaan kohtaloa ihmettelen?

Kai se on lopullisesti kiinni, kun 15 viikkoa jo ollut suljettu ja ei mitään lappua viitsitä oveen laittaa, ei kai kukaan yrittäjä maksa 40-50000e (arvio 15 viikosta) vuokraa kiinni olevasta baarista.
        Jospa siinä vaihtuis omistaja.

• Pullea laulaja
        Ismo81 kirjoitti:

Kai se on lopullisesti kiinni, kun 15 viikkoa jo ollut suljettu ja ei mitään lappua viitsitä oveen laittaa, ei kai kukaan yrittäjä maksa 40-50000e (arvio 15 viikosta) vuokraa kiinni olevasta baarista.
        Jospa siinä vaihtuis omistaja.

12.6., eli tämän viikon perjantaina satumaassa on kuulemma avajaiset! Luulin jo, että ovet eivät enään aukea ollenkaan, ennen kun kuulin tämän ilouutisen! JEEEE!!!

• *rrr*
        Pullea laulaja kirjoitti:

12.6., eli tämän viikon perjantaina satumaassa on kuulemma avajaiset! Luulin jo, että ovet eivät enään aukea ollenkaan, ennen kun kuulin tämän ilouutisen! JEEEE!!!

Jos uudet laitteet saapuu perjantaina, niin aukeaa. Muuten heti kun ne tulee!

• Ei enää asiakkaaksi
        *rrr* kirjoitti:

Jos uudet laitteet saapuu perjantaina, niin aukeaa. Muuten heti kun ne tulee!

Hahaha

• Crona Cora
        Ei enää asiakkaaksi kirjoitti:

Hahaha

Taksilla päräytettiin ovelle eilen, paikka pimeenä, ovessa ei mitään infoa. Raflan kotisivuilla ei mitään. Näin hoidetaan asiakaspalvelua mallikkaasti....

• ex asiakas
        Crona Cora kirjoitti:

Taksilla päräytettiin ovelle eilen, paikka pimeenä, ovessa ei mitään infoa. Raflan kotisivuilla ei mitään. Näin hoidetaan asiakaspalvelua mallikkaasti....

Paikka on ollut kiinni helmikuun alusta, ja koko aikana ei ole ollut ovessa mitään infoa, eiköhän se kerro riittävästi asiasta....:)
        Tuolla paskalla tasolla asiakaspalvelu on ollut aina.

• musaani
        ex asiakas kirjoitti:

Paikka on ollut kiinni helmikuun alusta, ja koko aikana ei ole ollut ovessa mitään infoa, eiköhän se kerro riittävästi asiasta....:)

Eikö teillä nyt mitään muuta paikkaa ole mihin haluaisitte mennä? Kun tähän Satumaahan taas joskus pääsee niin mitäpä jos sitten arvioisitte paikan uudestaan. Jos te nyt sinne välttämättä haluatte.

• entinen asiakas
        ex asiakas kirjoitti:

Paikka kuopattu ja syitä on varmaan useita. Eikös siitä omistajaparista rouva ole jo pidemmän aikaa ollut Egyptissä lomalla tai sukuloimassa?
        Jos joskus aukeaa, niin varmaan uusien vetäjien toimesta.

• Ex asiakas
        entinen asiakas kirjoitti:

Paikka kuopattu ja syitä on varmaan useita. Eikös siitä omistajaparista rouva ole jo pidemmän aikaa ollut Egyptissä lomalla tai sukuloimassa?

Jotenkin ei yllätä tuo sulkeminen...;)

• toinen entinen asiakas
        entinen asiakas kirjoitti:

Mitäköhän syitä tuohon paikan kuoppaamiseen liittyy?
        Kuinka varma tieto tuo lopullinen sulkeminen on?

• VRMAA
        toinen entinen asiakas kirjoitti:

Mitäköhän syitä tuohon paikan kuoppaamiseen liittyy?
        Kuinka varma tieto tuo lopullinen sulkeminen on?

Suomi 24:llä on aina varmaa tietoa!

• Antero Asiakas
        VRMAA kirjoitti:

Suomi 24:llä on aina varmaa tietoa!

Tämä on ainakin varmaa tietoa, sillä kävin tänään 24.7. noin klo 20.00 satumaassa juomassa pari ja laulamassa! Kuulemma oli ensimmäistä päivää auki pitkään aikaan. Meno oli letkeän mukavaa! Nyt kaikki epäilijät, ei muuta kun huomenna itse toteamaan, että paikka todellakin on auki!

• *nn*
        Antero Asiakas kirjoitti:

Tämä on ainakin varmaa tietoa, sillä kävin tänään 24.7. noin klo 20.00 satumaassa juomassa pari ja laulamassa! Kuulemma oli ensimmäistä päivää auki pitkään aikaan. Meno oli letkeän mukavaa! Nyt kaikki epäilijät, ei muuta kun huomenna itse toteamaan, että paikka todellakin on auki!

Ajoin eilen tai viime yönä sielt ohi ja siel oli ovet auki! Tupakkoitsioiden määrä sanoi että siel oli aika paljon jengi. Pitä itse yrittää pitkästä aika mennä sinne laulamaan. Onko baarimikkot sanat vanhat tai onko nyt kaikki ihan uutta siel?!?

• ex asiakas
        *nn* kirjoitti:

Ajoin eilen tai viime yönä sielt ohi ja siel oli ovet auki! Tupakkoitsioiden määrä sanoi että siel oli aika paljon jengi. Pitä itse yrittää pitkästä aika mennä sinne laulamaan. Onko baarimikkot sanat vanhat tai onko nyt kaikki ihan uutta siel?!?

http://www.karaoke.fi/modules.php?name=Ravintolat&file=arvostelut&id=90

Faktaa paikasta

• Ekonomi

• Tangomaa

• ENPÄ tiiä
        Tangomaa kirjoitti:

Näyttäs olevan kauppalehden yritystietojen mukaan konkurssissa.

kovasti mielenkiintoista . tietojeni mukaan aukeamassa lähiaikoina.
        mut mää oon vaan tämmönen tausta tollottaja jola käyttää aikansa lukemalla muiden mollauksia.

• että näin ja silleen
        ENPÄ tiiä kirjoitti:

kovasti mielenkiintoista . tietojeni mukaan aukeamassa lähiaikoina.
        mut mää oon vaan tämmönen tausta tollottaja jola käyttää aikansa lukemalla muiden mollauksia.

Siis näin jo Kesäkuun alku vuonna 2009

""" 12.6., eli tämän viikon perjantaina satumaassa on kuulemma avajaiset! Luulin jo, että ovet eivät enään aukea ollenkaan, ennen kun kuulin tämän ilouutisen! JEEEE!!! ""

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe