Olen ajatellut tilata jonkin tuoksuista eteeristä öljyä/tuoksuöljyä Pienestä Tuoksukaupasta netistä ja tehdä siitä oman parfyymin :) Miten se kannattaisi tehdä? Mitä siihen kannattaisi laittaa sekaan, koska sitähän ei pelkästään saa iholle laittaa? Jos sen tekisi öljyyn niin mikä pohjaöljy olisi hyvä? Säilyykö se ja onko toimiva jos sen tekee suhteessa 1 osa tuoksuöljyä 2 osaa pohjaöljyä esim. juokseva kookosöljy ja lisäksi vielä 2 osaa vettä? en kyllä usko että aineet sekoittuvat, mutta voihan sitä ravistaa ennen iholle viemistä :D Asiasta jotain tietävät ja omiakin parfyymejä tehneet ottakaa kantaa asiaan ja kertokaa myös millaisia sekoituksia itse olette väsänneet :) Kertokaa myös hirveitä ja hyviä kokemuksia jos niitä löytyy :) Kiitoksia vastauksista jos joku jaksaa vaivautua!
Vastaukset 2
- jottai
voiko noita tuoksukaupan tuoksuöljyjä käyttää pelkästään veden seassa!? jos tekee pieniä määriä? suunnilleen noin 30ml vettä ja 10ml tuoksuöljyä?
- katsella...
...ainakin tältä nettisivulta hieman perusohjeita:
http://www.howtodothings.com/fashion-and-personal-care/a3435-how-to-make-perfume.html
Erilaisia reseptejä tuoksuihin löytyy helposti esimerkiksi hakusanoilla "perfume recipe": http://www.google.fi/search?hl=fi&q=perfume recipe&btnG=Google-haku&meta=&aq=f&oq=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.642020Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt311593- 991102
- 45850
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23692- 29630
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548- 31543
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,121519