Skoda on yllättävän laadukas

koeajo 19.5.09

Ihan oli Octavia kelvollinen auto.Samanlaista rengasmelua ja ehkä vähän reilunpaakin kuin velimiehen Golfissa,mutta muuten ei moitteen sijaa.Kylläpä on automyyjät hyökkääviä,meinas purjot lentää kun kaveri kehu autoa suu vaahdossa.
Pähkäillää vielä viikon verran.Asetelma Golf vs Octavia.

13

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noissa

      riittääkin pähkäilyä, mites skoda roomster?

    • kyllä ...

      Aika monelle ei enää yllätys, että Skoda on nykyään laatupeli.

    • on OK

      mutta kori ja sisustus ovatkin sitten "itätasoa", ei pärjää alkuperäisille länsiautoille. Halvalla tehty.

      • Ford

        Nimenomaan sisustuksen laatu ja tyylikkyys tilojen ohella ratkaisi valinnan Golfin ja Octavian välillä. Ja nyt ei puhuta 1-tyypin Octaviasta. Jopa Skodan täytyy kehittyä.


    • merkkistä...

      Itse en kyllä viitsisi millään ostaa itselleni sen merkkistä autoa kuin "Skoda".. On se nimi vähän kyllä kuin kirosana...

      • merkitystä ?

        niillä kirjaimilla on autossa?


      • Competence Mngr

        Jos ei jotkut vielä ymmärrä hyvän päälle, niin sillehän ei voi mitään. Minä ostin Skoda Octavia Combi 1.8 TSI DSG:n ja suoraansanottuna hymyilyttää, kun tietää miten paljon rahaa jäi käytettäväksi muuhun hauskanpitoon. Syksyllä olis tarkoitus vaimon kanssa lähteä 3 viikoksi Australiaan jne.

        118 kW 1.8 TSI:n ja 7-vaihteisen DSG:n sain asialliseen koppaan istutettuna ja hyvillä lisävarusteilla alle 27 000 eurolla. Oli minulla harkinnassa Audi A4 Avant ja VW Passatkin, mutta useimmisssa suhteissa ne eivät tuoneet minulle riittävän tarpeellista lisäarvoa. Turhasta tai kovasti spekulatiivisistä asioista en viitsinyt maksaa. Mieli on siis nyt keveä, mutta lompsa voi hyvin, sillä Passat tai A4 vastaavilla herkuilla olisivat maksaneet 42-45 tuhatta euroa. Kyllä tuossa tuntipalkoille pääsi. Onhan autoissa eroja, tietysti. Mutta suurin ero on hintalapussa. Suosittelen harkintaa muillekin!


      • suositella
        Competence Mngr kirjoitti:

        Jos ei jotkut vielä ymmärrä hyvän päälle, niin sillehän ei voi mitään. Minä ostin Skoda Octavia Combi 1.8 TSI DSG:n ja suoraansanottuna hymyilyttää, kun tietää miten paljon rahaa jäi käytettäväksi muuhun hauskanpitoon. Syksyllä olis tarkoitus vaimon kanssa lähteä 3 viikoksi Australiaan jne.

        118 kW 1.8 TSI:n ja 7-vaihteisen DSG:n sain asialliseen koppaan istutettuna ja hyvillä lisävarusteilla alle 27 000 eurolla. Oli minulla harkinnassa Audi A4 Avant ja VW Passatkin, mutta useimmisssa suhteissa ne eivät tuoneet minulle riittävän tarpeellista lisäarvoa. Turhasta tai kovasti spekulatiivisistä asioista en viitsinyt maksaa. Mieli on siis nyt keveä, mutta lompsa voi hyvin, sillä Passat tai A4 vastaavilla herkuilla olisivat maksaneet 42-45 tuhatta euroa. Kyllä tuossa tuntipalkoille pääsi. Onhan autoissa eroja, tietysti. Mutta suurin ero on hintalapussa. Suosittelen harkintaa muillekin!

        sehän on itäauto...!


      • Competence Mngr
        suositella kirjoitti:

        sehän on itäauto...!

        Nyt on sitten paha puute, kun itäautot-topikin esittelystä on jäänyt Skoda kokonaan pois! Kuka vois laittaa sen sinne ensimmäiseksi, sillä eihän se voi olla ryhmässä "muut automerkit" Mazdan, Kian, Hyundain, Toyotan, Hondan jne kanssa. Skoda on ykkönen!!! ;)

        "Keskustele itä-eurooppalaisista autoista. FSO, Moskvitch, Wartburg, Trabant, Volga, Tatra ja muut automerkit."


      • tarkoitatko, että
        suositella kirjoitti:

        sehän on itäauto...!

        haluat Skodaa suositeltavan?


      • palstalle :
        Competence Mngr kirjoitti:

        Nyt on sitten paha puute, kun itäautot-topikin esittelystä on jäänyt Skoda kokonaan pois! Kuka vois laittaa sen sinne ensimmäiseksi, sillä eihän se voi olla ryhmässä "muut automerkit" Mazdan, Kian, Hyundain, Toyotan, Hondan jne kanssa. Skoda on ykkönen!!! ;)

        "Keskustele itä-eurooppalaisista autoista. FSO, Moskvitch, Wartburg, Trabant, Volga, Tatra ja muut automerkit."

        itäautot jäi sinne hämyiselle 80-luvulle


    • 2-LAATU

      OPEL.

      • auton korjaaaja

        Olen sitä mieltä,hyvä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe