ihmiset oikein asustavat. Ite eläny elämääni Lahdessa ja Jyväskylässä ja en oo törmänny oikein keneenkään keneen uppoaa kunnolla konemusiikki.
Joten siis olis kiva tietää missä päin niitä "tranceaddicteja" oikein luurailee, kun en oikein voi keskustella kenenkään kanssa konemusasta, biiseistä, tuottajista ja genrejen ympärillä pyörivistä ilmiöistä, koska kaveripiiristäni ei löydy tällaisia henkilöä. Joten siis olen aika yksin oman intohimoisen harrastukseni kanssa :/.
Onko täällä mahdollisesti samanlaisia henkilöitä, jotka ovat yksin tämän konemusaharrastuksensa kanssa?
Suuria klubitapahtumiakin olisi joskus kiva kierrellä mutta se seura niihin puuttuu :).
Mielenkiintoista olis myös tietää ikä- ja sukupuolijakaumat, mutta ne jääköön toissijaiseksi :D.
Mistäs päin
7
257
Vastaukset
- pärsaukko
sama homma, ei kukaan kavereista pahemmin perusta trancesta. niih asun kainuussa ja olen 18v MIES
- Hempp@
Itse olen Kuopion lähistöllä nimeltämainitsemattomassa pikkukylässä jossa ihme kyllä, olen tutustunut pariin jannuun jotka pitävät ihan bileitä lähiseudulla ja joskus soittelevat Kuopiossa Jytkeen bileissä sekä käyvät ahkerasti bileissä Helsingissä. Sekä osallistuvat esim. Assemblyilla soittelemalla.
Pari kaveria muuttaneet Helsinkiin ja siellä käyvät ahkerasti bileissä ja soittelevat silloin tällöin.
Minä itse taas tyydyn vinguttelemaan levyjä olohuoneessa eikä muuttoonkaan ole tarvetta isompiin kaupunkeihin sillä töitä löytyy täältä.
Hardcore ja trance iskevät. 24wee.
Mutta muuten en ole täällä muita ihmisiä tavannut joita konemusiikki paljoa kiinnostaa, Darudenkin keikat tuntuvat olevan jengille niin uugeetä matskua että alta pois.
- mutta vielä pahempi
nimittäin kaikki jotka sitten diggaa konemusasta tietää suunnilleen jotkut dj tiestot ja muut peruseuromättöä suoltavat nimet, sen sijaan kunnon ug-konemusasta kukaan ei tunnu tietävän tuon taivaallista, poislukien harvat ilokivessä bilettäjät
- ap.
Niin eihän Ilokiviä ole muualla kuin Jyväskylässä :)?
Niinhän se on yleensä, että kun mainitset sanat konemusiikki ja trance, niin ensimmäisenä ihmisillä tulee mieleen darudet ja tiestot. Toivoisi asian olevan jotenkin muuten.
Itse en ole käynyt Ilokivessä katsastamassa mitään tapahtumia, kun ei noista oikein ota selvää että mitä milloinkin soitetaan, ja jos soitetaan konemusaa niin millaista sitten. Pitäisi kyllä käydä joskus tutustumassa paikkaan tarkemmin, jos vain löytäisi sopivan porukan illanviettoon.
Sulle kysymys, että pyöriikö siellä paljon porukkaa näissä tapahtumissa, musta vaan tuntuu ankealta mennä johonkin tyhjään mestaan pyörimään :D. - massoja
ap. kirjoitti:
Niin eihän Ilokiviä ole muualla kuin Jyväskylässä :)?
Niinhän se on yleensä, että kun mainitset sanat konemusiikki ja trance, niin ensimmäisenä ihmisillä tulee mieleen darudet ja tiestot. Toivoisi asian olevan jotenkin muuten.
Itse en ole käynyt Ilokivessä katsastamassa mitään tapahtumia, kun ei noista oikein ota selvää että mitä milloinkin soitetaan, ja jos soitetaan konemusaa niin millaista sitten. Pitäisi kyllä käydä joskus tutustumassa paikkaan tarkemmin, jos vain löytäisi sopivan porukan illanviettoon.
Sulle kysymys, että pyöriikö siellä paljon porukkaa näissä tapahtumissa, musta vaan tuntuu ankealta mennä johonkin tyhjään mestaan pyörimään :D.täytyy olla kamalaa. Ihan kuin tämäkin,
http://www.veoh.com/collection/Tom-Jones-Music-Videos#watch=v16537638Hh5Xdjas
Darude nyt vaan on hyvä, ja niin on Tiestokin.
- musiikki puhukoon
puolestaan
http://www.veoh.com/group/myplaylista
Lisää listalle omia ja ilmoita jos liikaa paskaa niin poistetaan.
Tää toimii:
http://www.veoh.com/group/myplaylista#watch=v15735776qCbY4CSt- ja diskoa
sekaisin. Ihan kaikkea mikä kolahtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019