Vt-seura on ilmoittanut sulkevansa Espanjan Betelin kirjapainon. Syynä on luultavasti se että Vt-seuran olisi maksettava ikääntyneiden työntekijöiden eläkemaksut.
Ikänsä pyytettömästi järjestöä palvelleet ihmiset potkaistaan kylmästi taivasalle. Vapaaehtoistyöstä ei ole eläkettä kertynyt, eikä seuraa kiinnosta maksaa eläkekuluja. Espanjan Beteliläisiä odottanee kolkko kohtalo. Työttömyys hipoo jo 2milj.Espanjassa.
Todellista lähimmäisenrakkautta. Mitähän Leinosen Veikko tuumisi, jos hänet potkaistaisiin yhtäkkiä pois Beetelistä?
Maksavatko jehovat Suomessakaan työorjistaan eläkemaksuja?
Espanjan JT:n kirjapaino suljetaan.
5
416
Vastaukset
- maksa..
Ei jehovissa makseta kenellekään mitään, rahat tilitetään amerikkaan. Eihän järj...siis jumalan palvelemisesta voi maksaa tietty.
- voi veikkonen
Leinosen Veikko toteais että täytyy löytyä kaksi tai kolme todistajaa
ennenkui minut voidaan kantaa ulos.- työhön...
Turha parkua tollasesta asiasta. Itse he ovat vapaehtoisesti paikkaa hakeneet ja on varmasti ollut heillä tiedossa "firman" edut ja maksut. Jos on mennyt niillä ehdoilla mikä niissä on, niin turha jälkikäteen inistä jostakin maksuista. Tyhmyydestä sakotetaan.
- Jehovan todistajat...
työhön... kirjoitti:
Turha parkua tollasesta asiasta. Itse he ovat vapaehtoisesti paikkaa hakeneet ja on varmasti ollut heillä tiedossa "firman" edut ja maksut. Jos on mennyt niillä ehdoilla mikä niissä on, niin turha jälkikäteen inistä jostakin maksuista. Tyhmyydestä sakotetaan.
tee työtään, millaista se järjestön yhteydessä lieneekin, aineellisen voiton tavoittelun vuoksi.
- salaisuus?
omat bisnekset tuo varallisuutta. Eeläkekertymääkin on todennäköisesti kertynyt, jos ei sitten ole tehnyt pimeenä bisneksiään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161