Eka kerran moneen vuoteen,niin mua ei huvittanu tulla koneelle..:¤
Ääh..Suomi24 tappoi mun huvini..:(
Miten hitto toi teksti näyttää kummalta ku kirjottaa?Ihan niinku kirjaimet olis välillä liian kaukana ja välillä liian lähellä..:/
Voi kaameeta...
28
276
Vastaukset
iloksi muuttuu :)) Kunhan tuo päivitysprobleema on korjattu. Ei lannistuta. *tsemppaa Miisua*
näyttää jo vähän paremmalta..Kai tähän joskus tottuu.
Olo ei kyl ole nii kotoisa ku ennen..Tää on nii hailakkaa ja niinku muut olis jossain kauempana ku ite..Eiks ole hassu ajatus? :Dmii-su kirjoitti:
näyttää jo vähän paremmalta..Kai tähän joskus tottuu.
Olo ei kyl ole nii kotoisa ku ennen..Tää on nii hailakkaa ja niinku muut olis jossain kauempana ku ite..Eiks ole hassu ajatus? :DTuntuu kuin toiset kirjoittajat olisivat myös "vieraampia" kuin ennen :)
TaikisN kirjoitti:
Tuntuu kuin toiset kirjoittajat olisivat myös "vieraampia" kuin ennen :)
ja ei saa enää samaa kontaktia..:)
Tiedätkö..tossa jossa katotaan toi yksittäinen pyramidivastaus..Nii mikseihän sitä olis voinu laittaa vähän vahvemmalla viivalla?!?...Tekis mieli laittaa palautetta..Ehkä parantavat senkin jutun..:)
Laita aurinkolasit päähän ja tule sitten uudestaan palstalle, jos sitten näyttäisi selvemmältä:)
mä en näkis mitään.:DDDD
Voi vihta..Oikeen kuvittelin istuvani täs aurinkolasit silmillä..niinku joku hienoki daami..:DD
Kyllä tähän tottuu. Ja se Adblock kannattaa ladata Firefoxiin, niin saa mainokset näkymättömiksi.
Mutta paskan uudistuksen kyl tekivät. Taitaa olla taas kyseessä periruottalainen kompromissi, jossa diskuteerataan vuosi, ja sitten kerätään kaikkien ajatuksista salaatti siten ettei se miellytä ketään liikaa.- Adria
Ominaisuus joka ilmenee siten, että uutta sivua avattaessa se hakee pienellä hyppäyksellä aina ne viimeiset parit millit, ennenkuin sivu on kohdallaan. Muuten se olis käypänen.
TaikisN kirjoitti:
saa ladattua? Onko sulla antaa osoite?
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/1865
Ja jos sulla ei ole vielä Firefoxia niin asenna se ekaks täältä:
http://www.mozilla-europe.org/fi/firefox/Adria kirjoitti:
Ominaisuus joka ilmenee siten, että uutta sivua avattaessa se hakee pienellä hyppäyksellä aina ne viimeiset parit millit, ennenkuin sivu on kohdallaan. Muuten se olis käypänen.
...nykyään useita selaimia mistä valita mieluinen. Todennäköisesti kyseinen ominaisuus ei ole mun selaimella ilmennyt, tai sitten se vaan ei rasita mua siten että sen huomaisin.
- Pörrääjä
Adria kirjoitti:
joku konekohtainen juttu? mä en oo huomannu mitään hyppimisiä koskaan selvinpäin ;)
- Adria
Kossunen kirjoitti:
...nykyään useita selaimia mistä valita mieluinen. Todennäköisesti kyseinen ominaisuus ei ole mun selaimella ilmennyt, tai sitten se vaan ei rasita mua siten että sen huomaisin.
Foxissa pikakuvakkeen laittaminen työpöydälle/näyttöön. IE:ssa tiedosto -> lähetä -> pikakuva työpöydälle. Se on siinä. Lisäksi jotkut Windows-päivitykset ei päivity ketun kautta.
- Adria
Pörrääjä kirjoitti:
joku konekohtainen juttu? mä en oo huomannu mitään hyppimisiä koskaan selvinpäin ;)
Vistakohtanen, luulen. Hitto kun sais ilmaiseksi tähän vanhan kunnon XP:n
Adria kirjoitti:
Foxissa pikakuvakkeen laittaminen työpöydälle/näyttöön. IE:ssa tiedosto -> lähetä -> pikakuva työpöydälle. Se on siinä. Lisäksi jotkut Windows-päivitykset ei päivity ketun kautta.
...eivät takuulla kuulu perusteluihini valitessani selainta. Tollasta pikakuvakeasennusta en takuulla tarvi koskaan sillä selaimeni käynnistyy aina palkeista. Ja exploreria kun mun ei tarvi koskaan päivittää. Nyt mulla on beta kokeilussa Thundrbird 3:sta, ja näyttää siltä että kohta ei tarvi päivitellä Outlookiakaan. Ja siitä seuraava askel tuleekin olemaan sit Linux.
XP on kohtuullinen, Vista on susi, Windows seiska on kuulemma näistä paras, siitä on jo betat kans kokeiltavissa. Linux saattaa olla kuitenkin se mun seuraava käyttis. Asensin sen vanhaan läppäriini ja kunhan se tulee tutuksi niin vaihdan sen muihinkin koneisiin.- Adria
Kossunen kirjoitti:
...eivät takuulla kuulu perusteluihini valitessani selainta. Tollasta pikakuvakeasennusta en takuulla tarvi koskaan sillä selaimeni käynnistyy aina palkeista. Ja exploreria kun mun ei tarvi koskaan päivittää. Nyt mulla on beta kokeilussa Thundrbird 3:sta, ja näyttää siltä että kohta ei tarvi päivitellä Outlookiakaan. Ja siitä seuraava askel tuleekin olemaan sit Linux.
XP on kohtuullinen, Vista on susi, Windows seiska on kuulemma näistä paras, siitä on jo betat kans kokeiltavissa. Linux saattaa olla kuitenkin se mun seuraava käyttis. Asensin sen vanhaan läppäriini ja kunhan se tulee tutuksi niin vaihdan sen muihinkin koneisiin.Makuasioita. Joku pikku juttu jossain muuten hyvässä kokonaisuudessa saattaa pilata sen omassa mielessä enemmän kuin se ansaitsisi.
Ihan perusselaamiseen en näe ketussa kummempia herkkuja. Toki siinä on mielenkiintoisia lisäosia jos niiden kanssa haluaa pelailla. mainokset ei haittaa mua olleskaa...Ainoo väriläiskä näillä sivuilla..:)
Paska oli kyl tää juttu,mut kai meidän on tyytyminen..:/Adria kirjoitti:
Vistakohtanen, luulen. Hitto kun sais ilmaiseksi tähän vanhan kunnon XP:n
vista on karmee..Suomi24:sen sivut jumittaa tän takia.Muilla sivuilla ei ole mitään ongelmia.Karseeta,kun on kirjautunut sisään valmiiks ja sit saatkin lähtee taas ihan alusta... :(
Tai ei siis jumita,mut kone jämppää...
(Kuinkahan kauan mun pitää oottaa tän viestin kaa,että saan lähettää uuden...:) )- zone
Kossunen kirjoitti:
http://www.mozilla-europe.org/fi/firefox/Jos haluut lukea mainoksista eri selaimilla niin tskkaa tää:
http://www.helsinki.fi/~jkjraisa/mainos.html Kossunen kirjoitti:
http://www.mozilla-europe.org/fi/firefox/on mulla firefox, useimmin käytän sitä.
Asennutan huomenna pojallani tuon ohjelman, oon niin onneton kielissä että jos tulee tiukka paikka niin voi mennä sormi suuhun ja saatan töpeksiä koko koneen jumiin :(- Adria
mii-su kirjoitti:
vista on karmee..Suomi24:sen sivut jumittaa tän takia.Muilla sivuilla ei ole mitään ongelmia.Karseeta,kun on kirjautunut sisään valmiiks ja sit saatkin lähtee taas ihan alusta... :(
Tai ei siis jumita,mut kone jämppää...
(Kuinkahan kauan mun pitää oottaa tän viestin kaa,että saan lähettää uuden...:) )Kuulostaa jännältä.
Adria kirjoitti:
Kuulostaa jännältä.
Toi jämppääminen saa mut raivon valtaan..:/ Mikään ei enää liiku,nii et on pakko sulkea...Nytkin jouduin kolme kertaa kirjautumaan uudestaan,ennenku pääsin kirjoittamaan tänne..:(
- Adria
Kaikki muuttuu, silti hyväksi ei milloinkaan. Kuka lauloi?
Ihan on kielen päällä toi nimi,mut ei tuu..ei sitten millään..Nyt mua alkoi vaivaamaan toi..:)))
sillä tuolillas? Välillä nenä ruudussa ja välillä metrin päässä! :)
että keikkuisin?? :D Voisin kyl keikatakki,jos tuoli antais periks..Seinän nurkkaki on just takana,nii ei ois vaarana kellahtaa nurin..:)))
mii-su kirjoitti:
että keikkuisin?? :D Voisin kyl keikatakki,jos tuoli antais periks..Seinän nurkkaki on just takana,nii ei ois vaarana kellahtaa nurin..:)))
kiikkustuoli ruudun eteen ja näppis syliin! :) Siinä sitten keinutellessa tekstit suurenee ja pienenee vuorotahtia! :))
norMix kirjoitti:
kiikkustuoli ruudun eteen ja näppis syliin! :) Siinä sitten keinutellessa tekstit suurenee ja pienenee vuorotahtia! :))
tulis huono olo..:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174