Voi kaameeta...

Eka kerran moneen vuoteen,niin mua ei huvittanu tulla koneelle..:¤
Ääh..Suomi24 tappoi mun huvini..:(

Miten hitto toi teksti näyttää kummalta ku kirjottaa?Ihan niinku kirjaimet olis välillä liian kaukana ja välillä liian lähellä..:/
28333
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

iloksi muuttuu :)) Kunhan tuo päivitysprobleema on korjattu. Ei lannistuta. *tsemppaa Miisua*

Äänestä
  • Aloittaja

näyttää jo vähän paremmalta..Kai tähän joskus tottuu.

Olo ei kyl ole nii kotoisa ku ennen..Tää on nii hailakkaa ja niinku muut olis jossain kauempana ku ite..Eiks ole hassu ajatus? :D

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

näyttää jo vähän paremmalta..Kai tähän joskus tottuu.

Olo ei kyl ole nii kotoisa ku ennen..Tää on nii hailakkaa ja niinku muut olis jossain kauempana ku ite..Eiks ole hassu ajatus? :D

Tuntuu kuin toiset kirjoittajat olisivat myös "vieraampia" kuin ennen :)

Äänestä

• Aloittaja

old_profile_35442 kirjoitti:

Tuntuu kuin toiset kirjoittajat olisivat myös "vieraampia" kuin ennen :)

ja ei saa enää samaa kontaktia..:)

Tiedätkö..tossa jossa katotaan toi yksittäinen pyramidivastaus..Nii mikseihän sitä olis voinu laittaa vähän vahvemmalla viivalla?!?...Tekis mieli laittaa palautetta..Ehkä parantavat senkin jutun..:)

Äänestä

Laita aurinkolasit päähän ja tule sitten uudestaan palstalle, jos sitten näyttäisi selvemmältä:)

Äänestä
  • Aloittaja

mä en näkis mitään.:DDDD

Voi vihta..Oikeen kuvittelin istuvani täs aurinkolasit silmillä..niinku joku hienoki daami..:DD

Äänestä

Kyllä tähän tottuu. Ja se Adblock kannattaa ladata Firefoxiin, niin saa mainokset näkymättömiksi.
Mutta paskan uudistuksen kyl tekivät. Taitaa olla taas kyseessä periruottalainen kompromissi, jossa diskuteerataan vuosi, ja sitten kerätään kaikkien ajatuksista salaatti siten ettei se miellytä ketään liikaa.

Äänestä
  • saa ladattua? Onko sulla antaa osoite?

Äänestä

• Ominaisuus joka ilmenee siten, että uutta sivua avattaessa se hakee pienellä hyppäyksellä aina ne viimeiset parit millit, ennenkuin sivu on kohdallaan. Muuten se olis käypänen.

Äänestä

• Adria kirjoitti:

Ominaisuus joka ilmenee siten, että uutta sivua avattaessa se hakee pienellä hyppäyksellä aina ne viimeiset parit millit, ennenkuin sivu on kohdallaan. Muuten se olis käypänen.

...nykyään useita selaimia mistä valita mieluinen. Todennäköisesti kyseinen ominaisuus ei ole mun selaimella ilmennyt, tai sitten se vaan ei rasita mua siten että sen huomaisin.

Äänestä

• Adria kirjoitti:

Ominaisuus joka ilmenee siten, että uutta sivua avattaessa se hakee pienellä hyppäyksellä aina ne viimeiset parit millit, ennenkuin sivu on kohdallaan. Muuten se olis käypänen.

joku konekohtainen juttu? mä en oo huomannu mitään hyppimisiä koskaan selvinpäin ;)

Äänestä

• UPDATE_7721546 kirjoitti:

...nykyään useita selaimia mistä valita mieluinen. Todennäköisesti kyseinen ominaisuus ei ole mun selaimella ilmennyt, tai sitten se vaan ei rasita mua siten että sen huomaisin.

Foxissa pikakuvakkeen laittaminen työpöydälle/näyttöön. IE:ssa tiedosto -> lähetä -> pikakuva työpöydälle. Se on siinä. Lisäksi jotkut Windows-päivitykset ei päivity ketun kautta.

Äänestä

• Pörrääjä kirjoitti:

joku konekohtainen juttu? mä en oo huomannu mitään hyppimisiä koskaan selvinpäin ;)

Vistakohtanen, luulen. Hitto kun sais ilmaiseksi tähän vanhan kunnon XP:n

Äänestä

• Adria kirjoitti:

Foxissa pikakuvakkeen laittaminen työpöydälle/näyttöön. IE:ssa tiedosto -> lähetä -> pikakuva työpöydälle. Se on siinä. Lisäksi jotkut Windows-päivitykset ei päivity ketun kautta.

...eivät takuulla kuulu perusteluihini valitessani selainta. Tollasta pikakuvakeasennusta en takuulla tarvi koskaan sillä selaimeni käynnistyy aina palkeista. Ja exploreria kun mun ei tarvi koskaan päivittää. Nyt mulla on beta kokeilussa Thundrbird 3:sta, ja näyttää siltä että kohta ei tarvi päivitellä Outlookiakaan. Ja siitä seuraava askel tuleekin olemaan sit Linux.
    XP on kohtuullinen, Vista on susi, Windows seiska on kuulemma näistä paras, siitä on jo betat kans kokeiltavissa. Linux saattaa olla kuitenkin se mun seuraava käyttis. Asensin sen vanhaan läppäriini ja kunhan se tulee tutuksi niin vaihdan sen muihinkin koneisiin.

Äänestä

• UPDATE_7721546 kirjoitti:

...eivät takuulla kuulu perusteluihini valitessani selainta. Tollasta pikakuvakeasennusta en takuulla tarvi koskaan sillä selaimeni käynnistyy aina palkeista. Ja exploreria kun mun ei tarvi koskaan päivittää. Nyt mulla on beta kokeilussa Thundrbird 3:sta, ja näyttää siltä että kohta ei tarvi päivitellä Outlookiakaan. Ja siitä seuraava askel tuleekin olemaan sit Linux.
    XP on kohtuullinen, Vista on susi, Windows seiska on kuulemma näistä paras, siitä on jo betat kans kokeiltavissa. Linux saattaa olla kuitenkin se mun seuraava käyttis. Asensin sen vanhaan läppäriini ja kunhan se tulee tutuksi niin vaihdan sen muihinkin koneisiin.

Makuasioita. Joku pikku juttu jossain muuten hyvässä kokonaisuudessa saattaa pilata sen omassa mielessä enemmän kuin se ansaitsisi.

Ihan perusselaamiseen en näe ketussa kummempia herkkuja. Toki siinä on mielenkiintoisia lisäosia jos niiden kanssa haluaa pelailla.

Äänestä

• Aloittaja

mainokset ei haittaa mua olleskaa...Ainoo väriläiskä näillä sivuilla..:)

Paska oli kyl tää juttu,mut kai meidän on tyytyminen..:/

Äänestä

• Aloittaja

Adria kirjoitti:

Vistakohtanen, luulen. Hitto kun sais ilmaiseksi tähän vanhan kunnon XP:n

vista on karmee..Suomi24:sen sivut jumittaa tän takia.Muilla sivuilla ei ole mitään ongelmia.Karseeta,kun on kirjautunut sisään valmiiks ja sit saatkin lähtee taas ihan alusta... :(
    Tai ei siis jumita,mut kone jämppää...

(Kuinkahan kauan mun pitää oottaa tän viestin kaa,että saan lähettää uuden...:) )

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

vista on karmee..Suomi24:sen sivut jumittaa tän takia.Muilla sivuilla ei ole mitään ongelmia.Karseeta,kun on kirjautunut sisään valmiiks ja sit saatkin lähtee taas ihan alusta... :(
    Tai ei siis jumita,mut kone jämppää...

(Kuinkahan kauan mun pitää oottaa tän viestin kaa,että saan lähettää uuden...:) )

Kuulostaa jännältä.

Äänestä

• Aloittaja

Adria kirjoitti:

Kuulostaa jännältä.

Toi jämppääminen saa mut raivon valtaan..:/ Mikään ei enää liiku,nii et on pakko sulkea...Nytkin jouduin kolme kertaa kirjautumaan uudestaan,ennenku pääsin kirjoittamaan tänne..:(

Äänestä

Kaikki muuttuu, silti hyväksi ei milloinkaan. Kuka lauloi?

Äänestä
  • Aloittaja

Ihan on kielen päällä toi nimi,mut ei tuu..ei sitten millään..Nyt mua alkoi vaivaamaan toi..:)))

Äänestä

sillä tuolillas? Välillä nenä ruudussa ja välillä metrin päässä! :)

Äänestä
  • Aloittaja

että keikkuisin?? :D Voisin kyl keikatakki,jos tuoli antais periks..Seinän nurkkaki on just takana,nii ei ois vaarana kellahtaa nurin..:)))

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

että keikkuisin?? :D Voisin kyl keikatakki,jos tuoli antais periks..Seinän nurkkaki on just takana,nii ei ois vaarana kellahtaa nurin..:)))

kiikkustuoli ruudun eteen ja näppis syliin! :) Siinä sitten keinutellessa tekstit suurenee ja pienenee vuorotahtia! :))

Äänestä

• Aloittaja

normix kirjoitti:

kiikkustuoli ruudun eteen ja näppis syliin! :) Siinä sitten keinutellessa tekstit suurenee ja pienenee vuorotahtia! :))

tulis huono olo..:)))

Äänestä

Kommentoi aloitusta

miia-kisu kirjoitti:

Eka kerran moneen vuoteen,niin mua ei huvittanu tulla koneelle..:¤
Ääh..Suomi24 tappoi mun huvini..:(

Miten hitto toi teksti näyttää kummalta ku kirjottaa?Ihan niinku kirjaimet olis välillä liian kaukana ja välillä liian lähellä..:/

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu