millaisia ihmisiä te olette? :)
Millainen ihminen ei kestä kritiikkiä?
5
1076
Vastaukset
- MMies
VALITETTAVASTI SUURIN OSA PALSTAN IHMISISTÄ ON NARSISTEJA!
NIIN! - ...
Itse en ole koskaan niin varma työstäni tai itsestäni että kritiikin vastaanottaminen olisi helppoa. Riippuu kylläkin aika paljon siitä kuka sen kritiikin antaa.
- Elämä on siis laiffii
Näin on tunnettu elämäntaiteilija lausahtanut.
Jotkut ihmiset sietävät arvostelua ollessaan terveitä ja hyvinvoivia.
Ihmiset, joiden egotalous ei ole kunnossa eivät siedä rakantavaakaan kritiikkiä.
Itselläni, persoonallisuushäiriöisenä on aikoja, etten siedä mitään arvostelua.
Sitten taas jopa kerjään tiedostamattani kanssaihmisten mätkimistä.
Voi olla, että menee masokismin piikkiin, mutta tasanhan ei mene aina onnenlahjat. - arvio...
Valitettavasti, vaikka koen äärimmäisen syvää sijaishäpeää näiden joidenkin tuntemattomien vuoksi, ajattelisin, että ne tyypit tällä palstalla eivät luultavasti yleisimmin kestä, joilla on 'tapana' *yökkää* kirjoitella erityisen aktiivisesti ja hanalla sekä rekisteröityneenä, että puskista... Aika ahdistavaahan se niiden tyyli meinaan on tällaiselle tavis- keskustelupalstakirjoittajalle ollut: tulet keskustelupalstalle keskustelemaan, etkä saa suurin piirtein mistään keskustella tai kertoa mielipiteitäsi tyyliin mihinkään ilman, että äkkiä joku joku epäluuloinen tulee kimppuusi luulojensa pohjalta ( luultavasti kuvitellen sinut joksikin, mitä itse luulee ja olettaa)...
Hetki ( tai itseasiassa aika pitkäkin sellainen...) mulla kesti tajuta siinä, että ei v*ttu: jotkut vakiorekkaaantuneet niinku kirjoittelee toisilleen puskistakin - ja sitten siinä sivussa tunkaa virtuaalisella puskutraktorilla päin käkätintä meitä muitakin, typeryydessään tai kuvitelmiensa kanssa. Ärsyttäviä epäkohteliaita tilanhallitsijoita ne, ärsyttävän tapoja omaamattomia, ärsyttävän keskustelukulttuuria typistäviä, ärsyttävän tympeitä...Mutta: se siitä.
Ihan oikeasti: se sellainen keskustelupalstaymmärrys, joka sujuu kuin tanssi, menee siten, että ei ajatella, kuka olisi viestin kirjoittaja...Luulisi, että miettisivät privaattikommunikaatiossaan asioita, ne suhteitaan palstoille puklaavat, mutta EI: nää jotkut hermannithan haluaa, että me kaikki kiusaantuneetkin JOUTUISIMME tietämään ja lukemaan sellaisistakin asioista, jotka eivät kiinnosta. Esimerkin vuoksi: pitäkää huolta, etten mä IKINÄ joudu tietämään, kenen kanssa itse kukin teistä seurustelee IRL. Sellaiset asiat esimerkiksi EIVÄT kiinnosta, EIVÄTKÄ kuulu tälle julkiselle keskustelupalstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161