Luonnonläheinen nainen

Luonnonläheinen nainen

Minua kiinnostaisi kovasti tietää, mitä mieltä miehet ovat naisesta, joka rakastaa luontoa ja luonnossa liikkumista.

En pidä baareissa tms juoksemisesta enkä kaupunkien ihmismääristä ja hälinästä. Viihdyn maalla ja mökillä luonnon helmassa, haaveilen sen oikean löytämisestä ja yhteisen kodin rakentamisesta. Rakastan eläimiä, erityisesti koiria. Harrastan lukemista, koirien kanssa touhuamista ja luontovalokuvausta.
En juo enkä polta. En värjää hiuksiani enkä käytä pakkelia naamassani. Olen liikunnallinen, positiivinen ja elämäniloinen. Innostun helposti asioista ja olen aina valmis uusiin seikkailuihin.

Onko tälläinen "erilainen" nainen tuomittu olemaan yksin vai löytyykö minullekin joku samanhenkinen mies jostain? Vai olenko liian juntti nykymaailmaan...

22

3166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • budi

      sitten?

    • varmasti,

      monellekin miehelle. Ei jokaisen naisen tarvitse olla samaa muottiin valettuja, oletko minkän ikäinen?

    • sportster86

      vaikka koira ihmisiä en niin olekaan. Mutta jos on kiltiksi opetettu koira niin sen kanssa tulee toimeen ^^
      Ja ei tuo todellakaan ole mitään junttiutta. Päinvastoin. En ainakaan voisi kuvitella asuvani missään kaupungin keskustassa kovin pitkään. Oma rauha ja tila on jotain korvaamatonta.
      Kuvailemasi nainen kuulostaa lähinnä juuri siltä mitä elämältäni tahdon. Enkä taatusti ole ainoa.

    • Jaksamisia!

      Olen samankaltainen sileuntoverisi,myös luomunainen..=> Tosin on esikaupunki-rajoittuneisuutta mitä luonnonläheisyyteen tulee.Suosittelisin sulle tutustumista mineraalimeikkeihin.Saisit kesän tuulahdusta naamaasi.Esim. Maybellinen mineraalimeikkivoide on ilmava ja matta.Voit tilata YRn katalogista täysin biohajoavasti rakennetun maskaran ja huulipunan,siinä ihan riittämiin.Hennaus,ns. luomuystävien väri,ei ole kuin myrkkyä hiuksille.Sen sijaan osta kampaamoshampoo!Puolet kalliimpi,mutta saisit kimallepilkkuja latvoihin.
      Minulle isot ponit/luonnonhevoset kuten eestin-ja torinponit ovat valokuvaharrastuksina työn alla.Haluaisin käydä Lahemaassa kuvaamassa ja patikoimassa,merenrantojen villihevosia,joita ruokitaan tuettavasti.
      Älä välitä,jos muutamat miehet perääntyvät "saunapuritanismiasi",itselle käynyt melko samoin,jo Espoossa samoiltuani itteni sammaleenpyreemäiseksi.
      Joku erämaamies sulle,joka kalastaa ja osaa käydä veneellä hiljaisissa vesistöissä..

    • Tuollainen on

      monelle miehelle suoranainen unelma.

      Ongelma kuulee taitaa olla enemmän se josko sinä olet valmis hyväksymään miehen elämääsi.

      Valitettavan monet kaltaisesi naiset etsivät sitä sponttaania ja sporttista komistusta tai jotain aktiivista seikkailija&ulkoilma tosimiestä joten siltä osin voi olla vaikea löytää jos et ole aivan uskomattoman kaunis vaikkapa.

      • Luonnonläheinen nainen

        hyväksymään miehen elämääni. Ongelma on vain siinä, että ns. erämiestä en ole vielä kohdannut. Muita kyllä, mutta arvomaailmamme ovat olleet niin erilaisia, että ei suhteista ole oikein tullut mitään. Minä haluaisin istuskella mökillä saunan edustalla ja katsella järvelle, kun taas miehet ovat halunneet kitata kaljaa ja pysytellä kaukana mökeistä...

        Yksi "omituisuuteni" on se, että pidän rauhasta ja hiljaisuudesta, luonnon omista äänistä. Kuuntelen musiikkia ainoastaan ajaessani autolla. Monet riidat on tullut siitäkin, kun mies on halunnut kuunnella koko ajan musiikkia ja minä en voi sietää jatkuvaa mölyä...

        En etsi komistusta, vaan itsestään huolta pitävää liikunnallista luonnonläheistä eläimistä pitävää uskollista ja huumorintajuista miestä.

        Yksi kysyi, että minkä ikäinen olen. 21 täytän kesällä.


      • Anonyymi
        Luonnonläheinen nainen kirjoitti:

        hyväksymään miehen elämääni. Ongelma on vain siinä, että ns. erämiestä en ole vielä kohdannut. Muita kyllä, mutta arvomaailmamme ovat olleet niin erilaisia, että ei suhteista ole oikein tullut mitään. Minä haluaisin istuskella mökillä saunan edustalla ja katsella järvelle, kun taas miehet ovat halunneet kitata kaljaa ja pysytellä kaukana mökeistä...

        Yksi "omituisuuteni" on se, että pidän rauhasta ja hiljaisuudesta, luonnon omista äänistä. Kuuntelen musiikkia ainoastaan ajaessani autolla. Monet riidat on tullut siitäkin, kun mies on halunnut kuunnella koko ajan musiikkia ja minä en voi sietää jatkuvaa mölyä...

        En etsi komistusta, vaan itsestään huolta pitävää liikunnallista luonnonläheistä eläimistä pitävää uskollista ja huumorintajuista miestä.

        Yksi kysyi, että minkä ikäinen olen. 21 täytän kesällä.

        Oletko varma että haluat juuri miehen? Miksi nainen ei kävisi?


    • Miesmetso..

      MInun naiseni viihtyy kaupungissa ja ihmisten seurassa, ei haaveile oikean löytämisestä vaan kokeilee ja elää muutenkin. Ei rakasta koiria sen kummemin kuin muitakaan eläimiä vaan on kiinnostunut ihmisistä. Juo ja mahdollisesti polttaakin, meikkaa ja värjää hiuksiaan. On kuitenkin positiivinen, elämäniloinen ja liikunnallinen, ihan niin kuin suurimmaksi osaksi naiset itseään kuvaavat.

      Et ole sen erilaisempi kuin muutkaan.

    • kyllä sinut

      Luonnossa liikkuva, maalla omakotitalossa tai mökillä viihtyvä nainen on loistonainen. Luontovalokuvauskin on hyvä harrastus, mutta myös kiinnostusta puutarhanhoitoon saisi olla sen verran, että ainakin osa kasviksista saisimme omalta kasvimaalta. Kukkapenkitkin ovat myös kivoja omakotitalossa, mutta mökillä niitä ei tarvita.

      Juomattomuus ja polttamattomuus ovat hyvä piirre, kunhan sallit miehesi ottaa silloin tällöin ryypyn tai kaksi. Meikkaamattomuus on ihan ok, mutta deororanttia voisit pyyhkäistä kainaloihisi roll-onista., vaikkei otsonikadosta enää puhutakaan. Karvoja pitää ilman muuta olla alapäässä, muuten mies tuntee itsensä pedofiiliksi.

      Vaikutat aidolta, luontoa rakastavalta naiselta, etkä miltään kettutytöltä tai vastaavalta hihhulilta. Oikeastaan ainoa harmittava piirre sinussa on tuo koiran kanssa touhuaminen. Itse en koirista perusta.

      • Luonnonläheinen nainen

        antaa tekstissäni sellaisen vaikutelman, että en perustaisi ulkonäöstäni. Pidän kyllä huolta hygieniastani, käytän naisellisia vaatteita töissä ja muillakin "julkisilla paikoilla" ja meikkaan hieman silmiäni, juhliin sitten laittaudun enemmän (mekkoa päälle, korkkarit ja korvakoruja yms.) Eli pukeudun tilanteen mukaan :)

        Syön hyvin vähän lihaa vähentääkseni omalta osaltani eläinten kärsimystä. Vältän eläimillä testattua kosmetiikkaa.

        En ole vielä milloinkaan tavannut miestä, joka olisi viihtynyt luonnonrauhassa. Harmi, sillä kyllä sitä mielellään ottaisi mökille miehen turvaksi vierelleen juttukaveriksi :) Mutta eihän tässä ole vielä kiirettä sitä erämiestä löytää, kiinnosti vain tietää, onko nykyään enää erämiehiä olemassa ja onko eränainen ehdoton turn off.


      • Aseeton mies
        Luonnonläheinen nainen kirjoitti:

        antaa tekstissäni sellaisen vaikutelman, että en perustaisi ulkonäöstäni. Pidän kyllä huolta hygieniastani, käytän naisellisia vaatteita töissä ja muillakin "julkisilla paikoilla" ja meikkaan hieman silmiäni, juhliin sitten laittaudun enemmän (mekkoa päälle, korkkarit ja korvakoruja yms.) Eli pukeudun tilanteen mukaan :)

        Syön hyvin vähän lihaa vähentääkseni omalta osaltani eläinten kärsimystä. Vältän eläimillä testattua kosmetiikkaa.

        En ole vielä milloinkaan tavannut miestä, joka olisi viihtynyt luonnonrauhassa. Harmi, sillä kyllä sitä mielellään ottaisi mökille miehen turvaksi vierelleen juttukaveriksi :) Mutta eihän tässä ole vielä kiirettä sitä erämiestä löytää, kiinnosti vain tietää, onko nykyään enää erämiehiä olemassa ja onko eränainen ehdoton turn off.

        Kiinnitti tuossa huomiota lause: "Syön hyvin vähän lihaa vähentääkseni omalta osaltani eläinten kärsimystä" ja se, että kutsut itseäsi eränaiseksi ja kaipaat seuraksesi erämiehiä.

        Kuitenkin sanalla "erämies" ymmärretään tavallisesti metsästystä tai kalastusta harrastavaa miestä. En ole varma, mutta erä-sanan etymologiakin lienee jossain metsästykseen liittyvässä asiassa. Entisinä aikoinahan luonnossa liikkumiselle ei ollutkaan muita syitä kuin käytännön syitä, muun muassa pyrkimys estää saalistamalla itsensä ja perheensä kuoleminen nälkään.

        Muussa kuin metsästysmielessä luonnossa liikkujia kutsutaan patikoijiksi, vaeltajiksi, taivaltajiksi, reippailijoiksi yms. Jos taas ei liiku kovinkaan paljon, vaan on paikallaan, puhutaan mökkeilijöistä ja luontoharrastajista ja sen sellaisista.

        Toisaalta sanovat, että näiden aseettomienkin luonnossa liikkuvien motiivi lähtee loppujen lopuksi metsästysvietistä. Aseena voi olla vaikka kamera.


      • Luonnonläheinen nainen
        Aseeton mies kirjoitti:

        Kiinnitti tuossa huomiota lause: "Syön hyvin vähän lihaa vähentääkseni omalta osaltani eläinten kärsimystä" ja se, että kutsut itseäsi eränaiseksi ja kaipaat seuraksesi erämiehiä.

        Kuitenkin sanalla "erämies" ymmärretään tavallisesti metsästystä tai kalastusta harrastavaa miestä. En ole varma, mutta erä-sanan etymologiakin lienee jossain metsästykseen liittyvässä asiassa. Entisinä aikoinahan luonnossa liikkumiselle ei ollutkaan muita syitä kuin käytännön syitä, muun muassa pyrkimys estää saalistamalla itsensä ja perheensä kuoleminen nälkään.

        Muussa kuin metsästysmielessä luonnossa liikkujia kutsutaan patikoijiksi, vaeltajiksi, taivaltajiksi, reippailijoiksi yms. Jos taas ei liiku kovinkaan paljon, vaan on paikallaan, puhutaan mökkeilijöistä ja luontoharrastajista ja sen sellaisista.

        Toisaalta sanovat, että näiden aseettomienkin luonnossa liikkuvien motiivi lähtee loppujen lopuksi metsästysvietistä. Aseena voi olla vaikka kamera.

        eli ostan hyvin harvoin lihaa kaupasta.
        Sen sijaan syön riistaa, eli koko elämänsä metsissä vapaana juosseita riistaeläimiä.


      • sitten
        Luonnonläheinen nainen kirjoitti:

        eli ostan hyvin harvoin lihaa kaupasta.
        Sen sijaan syön riistaa, eli koko elämänsä metsissä vapaana juosseita riistaeläimiä.

        kelpaa?olen maanviljelijä.Eli kasvatan niitä eläimiä,meneekö sen takia sukset ristiin?


    • Melkein luomu 40+

      Minä olen myös aina viihtynyt luonnossa ja hiljaisuudessa paremmin kuin ihmismassassa ja melskeessä. Parasta musiikkia on luonnonäänet ja hiljaisuus. Muuta musiikkia kuuntelen minäkin vain autossa. Enkä enää perusta baareista ja vilkkaasta seuraelämästä. Sekin ajanjakso tosin oli nuorempana. Olen sinua tuplasti vanhempi.

      En pahemmin meikkaa enkä muutenkaan laittaudu, paitsi juhliin, joita onneksi ei paljoa ole. En ole kovin sosiaalinen, tarvittaessa kyllä osaan olla hyvinkin seurallinen. Mutta enimmäkseen viihdyn yksin. Miehiä on tullut ja mennyt useita, mutta ketään pysyvää ei ole jäänyt. Kaikkien kanssa niin erilaiset arvomaailmat ja/tai kemiat. Tyytyväinen olen nyt mitä on.

      • minuakin..

        On meitä hiljaisuudesta nauttivia luomunaisia siis muitakin. Minä muutin miehen toivomuksesta maalle luonnon rauhaan, mutta kuinka ollakaan se oli mies joka ei viihtynyt vaan muutti takaisin kaupunkiin. Kyllähän sitä isossa talossa tuntee itsensä yksinäiseksi monestikin mutta ajatus kaupunkiin muuttamisesta ei ole viehättänyt minua vaikka mielelläni kaupungissa ostoksilla käynkin. Ongelma tosiaan on löytää elämänkumppani kun en ole käynyt baareissa tai terasseilla vuosiin, nättikin olisin mutta eipä tänne tien päähän kukaan eksy. Mistä siis löytää ne saman henkiset miehet?


    • Kynäniska hiiri

      Kyllä sinä barbaarille kelpaat joka sitten tuo lihat pöytään ja murisee.

    • vaikea..

      sanoa..

    • Anonyymi

      Kirjoitan tämän luonnosta oikeasti pitäville naisille. Joka kaipaisivat opastusta mahdoll.siihen,sekä metsästykseen, kalastukseen y.m:hun luonnossa liikkumiseen ja havainnoimisiin(mitä elukoita)) en juo enkä melua luonnossa kämppä on kainuussa ja valmis oon opastamaan luonnon moninaisuuteen jossa saat olla ihan omana ihtenäsi, sekä hyvinä ja huonoinesi vikoina? Mitään ei tarvitse muutta koska luonnossa liikkuminen on pää asiassa hiljaisuutta(mikäli aikoo esim.nähdä/kuulla jotain) eli kiirre ja turhat äänet pois on aa ja oo jopa "kahisevatvaatteet on vaihdettava vähemmänääntä antaviin. Näi niitä vielä löytyy peri suomalaista miestä, ainakin opastamaan kuinka luonnossa ja luonnosta voi nauttia. On todella upeeta kun katsoo villiä ja vapaata, esim.karhua" silmästä silmään sekä ahmaa, sutta y.m vaikka onkin vielä alkukantaisen ihmis rodun jäänne suonnissa eli omaan myös metsästys vietin. Vaan kenenkäänhän ei ole pakko syödä mitä ei halua jos sitten yleensä muutoinkaan Jotta jos halua löytyy niin eikun rohkeasti yhteytä niin eikun yhessä luontoon vaikka pinellä porukalla?. Terv luolamies.

    • Anonyymi

      Ei tainnut löytyä tarvetta, "opastaa luonnossa kulkevia"? (eli kaikki osaa "liikkua"?) se hyvä. Niin ei sammaloidu kun liikkuu. On eri asia tietysti miten siellä on liikuttava, mikäli haluaa nähdäkkin jotain? Puhumattakaan jos eikoo "metsästää ja saada saalista syötäväksi" kuten sellainen ihminen jolla on alkukantainen vietti suonissaa, pyytäminen. Saamaan ei koskaan pidäkkään männ, luonto antaa jos antaa. Ja silloin on "pyytäjän taidoista paljolti kiinni mitä löytää ja saa"? Miten osaa liikkua ja minkälaisessa maastossa liikkuu? Tunnistaako eläinlajit ja sekä maastot missä mitäkin lajia mahdoll.tapaa.Tulenteko taito ja sen leviämisen estäminen-sammuttaminen ei aina ole niin yksinkertaista "äkkinäiselle" kuin luulisi? (tuli on hyvä renki mutta huono isäntä?) joka on otettava todesta. Eli turpeiseen maastoon,EI raivaamatta KUNNOLLA TILAA NUOTIOPOHJALLE, aina hiekalleasti Eikä tuli saa ilman maan omistajan lupaa tehdä muutoinkaan. Vesistön läheisyys on luvankin perästä hyvä tuli paikka (esim.puro,joki lampi tai järvi.) talvi antaakin sitten omat haasteensa luonnossaliikkujalle muutoinki. Jo syksyiset ja äkilliset kelimuutokset antaa monelle haastetta liikkumiseen? On myös muistettava ja osattava käyttää kompassia? Varsinkin pitkiä matkoja liikkuissa vieläpä "vieraissa maastoissa" luonnon merkkien lukeminen ja kiintopisteitten lisäksi aurinko, tähdet y.m:t auttavat kulkiaa "selkeillä kelillä"? Kartan lukeminen on osattava "VAIKKA NYKYÄÄN ON KAIKEN MAAILMAN NAVIKOINTI LAITETTA". Mutta sen on toimittava AINA, siinä on oltava VIRTAA, sen on pysyttävä ehjänä, eikä se jäädä ja hukkaantua matkasta tai pudota huomaamatta esim.louhikkoon?.näin onneksi kaikki osaa liikkua, eikä edes yhtäkään naista tarvitse opastaa luontoon? Olen sangen tyytyväinen tulokseen. 👍😊 Terv. Luolamies. p.s pidä puukko ja mahdoll.pieni retkikirves mukana sekä ensiapulaukku sekä juomapullo jonka voit vesistössä täyttää uudestaan ja "varuilta ne tulitikut pussissa" ja vielä varalta lämmintä vaatetta repussa, "muun mahdoll.lisäksi"??.

    • Anonyymi

      Aamuyöstä lähden kainuun korpeen, jossa ei esim. "navikointi laitteet" pelaa, vaikka kunnossa oiskin ja virtaakin riittäis? (itärajan läheisyydessä) jossa myös "kännykät ei toimi"? Kuin "siellä täällä" satunaisesti, tuurillaan. Matkaan pääsee ken haluu. Oli sitten mies tai nainen, joka luontoon kaipaa. Kyyti on ilmainen ja kyyti reitti on aamun vaaletessa. Kuopiosta, siilinjärvi, nilsiä, rautavaara,(hankamäki), nurmes sekä nurmeksen pohjois puolelta itäinen valtatie 75 välille/risteykseen lieksa. Jonka jälkeen matka jatkuu vielä vähin itä-rajalle. Matkan kesto on noin viikko-kaksi mikäli kiinostusta riittää? Evästä täydennetään tarvittaissa kuhmosta. (mikäli osallistun matkaan yksin, kuten arvelen? Viivyn noin 3 viikkoa matkalla). Mikäli mieli mutta on just "esteitä" niin teen syksyllä vielä uusia matkoja samalle suunnalle, samaa reittiä ja voinen laittaa viestii mikäli halua luontoon löytyy (ken ties lyhyvemmälläkin aikaa, esim.viik.loppuna?)seur.viestejä?. Terv. Luolamies

    • Anonyymi

      Nää tämmöiset on juuri viehättävimpiä naisia.

      Eiköhän se mies aikanaan löydy. En varmasti ole ainoa, joka kaltaisestasi kiinnostuisi.

    • Anonyymi

      Olen aika samanlainen kuin sinä.Minä asun kaupungissa mutta rakastan luontoa❤️‍🔥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe