Hiphopattiin Göranin kans Waldoo Tukholman hömppelidancediskossa viikonloppuna. Iik! Siis ihan kauheeta menoo. Kun Stikkan ja iihana Anders tuli hopparihousuineen mukaan kuvioonn ni sit kyl meni kontrolli iha täysi, Huiii! Mitä kivaa! Aamulla herättiin yhteisesti samassa sängyssä kaik neljä poijkee, alasti. hui.
Hiphopattii Göranin kans Waldoo!
Rynöpöikä
2
406
Vastaukset
- Liru ja Lutku
Siis misä diskoss? Me lähetää kaverihoppareiden kans tukholmaan kesällä. Mis sitä sais tollasta menoo kokee. Meillä on valmiiks housut polvissa. Pylly näkyy kun kurkistaa paidan alle.
- Stikkan B
mukaan moiselle räppi ja hoppireissulle. Meilläon kans isot housut ja peppuvakoset näkyy kunnolla. Varsinkin tolla Einarilla kun sillä on niin iso. Ja IHAANA PERSE. Missä tollasta aitoo menoo hopparijannuille löytyy. Lähetään Einarin ja Jamppasen ja Jantsun kan pyörii Tukholman hopparihomodiskoihin kuukaudeks. Oi että mua jo pelottaa ja kiihottaa samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731350Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007