Sopiikos nahkahousut miehelle? Olisivat mukavat jalassa ja talvella lämpimät sekä tyylikkäät mutta en oikein rohkene niitä pitää kun ei muutkaan pidä. Miten teihin on suhdaututtu kun olette niihin pukeutuneet?
Nahkahousut miehellä
14
891
Vastaukset
- niihin pukeutunut
...varaudu nauruihin...
- FrozenCorpse
Tosi tyyliriippuvainen vaate. Ei sovi kaikille. Kesällä kuumat ja talvella kylmät..
Pidä toki jos haluat, mitä sinä muita kumartelet?
Ole kuitenkin tarkkana mitä niiden kanssa laitat, ettei tule täysin hirvitystä!!- niitä'
talvella lämpimiksi. Kesällä toki hiostavat varmaan. Minusta niissä ei ole mitään naurettavaa niin naisen kuin miehenkään päällä. Päinvastoin ovat näyttävän hyvännäköiset varsinkin naisten päällä. Itsekin olen harkinnut niiden ostoa mutta arveluttaa hiukan niiden maine "nahkamiesten" vaatteena. Jos vaikka leimataan sitten.
- äL_Jii
niitä' kirjoitti:
talvella lämpimiksi. Kesällä toki hiostavat varmaan. Minusta niissä ei ole mitään naurettavaa niin naisen kuin miehenkään päällä. Päinvastoin ovat näyttävän hyvännäköiset varsinkin naisten päällä. Itsekin olen harkinnut niiden ostoa mutta arveluttaa hiukan niiden maine "nahkamiesten" vaatteena. Jos vaikka leimataan sitten.
Käyttää vaan eikä välitä mitä muut ajattettelee. Ja tuo peruste että kun muutkaan ei käytä on melkoisen kestämätön. Lopputuloksena on univormu kaikille.
Leimaantumisesta vielä; Jos siis tarkoitat homoja, niin ymmärykseni mukaan heistä kuitenkin vähemmistö käyttää nahkavaatteita, koska eivät halua leimaantua homoiksi ja herättää huomiota. - Marocker
äL_Jii kirjoitti:
Käyttää vaan eikä välitä mitä muut ajattettelee. Ja tuo peruste että kun muutkaan ei käytä on melkoisen kestämätön. Lopputuloksena on univormu kaikille.
Leimaantumisesta vielä; Jos siis tarkoitat homoja, niin ymmärykseni mukaan heistä kuitenkin vähemmistö käyttää nahkavaatteita, koska eivät halua leimaantua homoiksi ja herättää huomiota....niitä taitavat enimmäkseen pitää. Ja rokkarit yms.
- Samaa mieltä
Marocker kirjoitti:
...niitä taitavat enimmäkseen pitää. Ja rokkarit yms.
Prätkäharrastajille nahka on ykkösasuste, koska se pitää hyvin tuulta. Se ei ole ihan sattumaa, että moottoripyöräilijöistä isokin osa käyttää nahkatakkeja ja nahkahaalareita ajaessa. Osa sitten myös vapaalla. Mutta tietty jos kiskasee yläosaksi jonkun Dressmanin pikeepaidan, vaikutelma on aika kamala.
- ,,,,,,,,,,,,,,,
Sopii vain suht hyväkroppaiselle miehelle, ei siis sellaiselle, jolla on enemmän elopainoa, eikä myöskään ihan kukkakepille. Tulee kyllä hieman joku HD-kaveri mieleen sellaisesta...oletko harrastaja?
Nahkahousut vaativat oikean mallin ja leikkauksen, oikeanlaisen pyllyn sinne sisälle ja tyyliin sopivat vermeet kumppaniksi.
Luulen, että suurin osa miehistä näyttäisi nahkahousut jalassa hieman huvittavilta... vaatii oikeaa tyyliä ja asennetta, ennen kuin sellainen onnistuu. Taitaa olla niin, että vain prätkämiehet, Terminator ja Brad Pitt vois ilman kulmien nostelua vetäistä sellaiset jalkaan :)- prätkänainen
Brad Pitt?? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kuolen nauruun
nahkahousut sopii vain iso tukkasille kasari rokkareille ja prätkäukoille.
Tavis ei vaa ymmärrä minkalainen on olla rokkari
T.40v nainen - mitä vikaa nahassa
niin varmaan näyttäisi mutta minä en olen ihan tavis miés en lihava
enkä laiha pidän niitä koska haluan . ovat makean näköiset
en ole hd ihminen ovat mielestäni yleensä rikollisia lähes
kaikki
- annapalaa
sopii oiken hyvin älä muista välitä anna palaa aluksi minäkin
ajjattelin mitä muut ajattelee nyt käytän niitä miten haluan
aluksi se oli vaikeaa kun piti salassa kotona nyt. kun ikää
karttunut teen sen miten haluan ensimmäinen nahka idoli
susi quatro nahkapuku päällä vuosi 1974 siitä se lähti. - Nimimerkkkki
Pukeudu jos huvittaa. Toisten mielipiteistä ei kannata liikaa perustaa.
- Nimimerkkkki
Huvittavalta näyttämiseen totetan näyttää monet naisetkin kun pukeutuu tyyliin nyt muotia se ja se. Jokaisen pitäs pukeutua niin että itse onnellinen eikä seurata muotivirtauksia.
- Hhhhgd
No itse olen mies ja kulkisin mieluummin vaikka pelkissä boksereissa kuin nahkahousuissa, mutta ei minua haittaa jos joku muu sellaisia käyttää. Varmasti niistä jotkut pitääkin.
- XXL85
Ei kyllä sytytä, jos miehellä on nahkahousut, mut joku varmaan tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379