Steroidien käyttö ja häpeä

Natural Bodybuilder

Aina kuule kehonrakentajien puhuvan että "mitään emme käytä" mutta tarkoittaako se sitä että häpeätte? Häpeättekö sitä että kehonne on iso ja lihaksikas vain siksi koska käytätte aineita? Sitä kukaan tuskin teistä kiistää että ammatilais (mömmöjen käyttäjä) kehonrakentaja on päässyt todella isoksi vain mömmöjen ansiosta.

Eli kiistättekö aineiden käytön koska haluatte uskotella itsellenne olevanne isoja ilman mömmöjä ja hyvien geenien ansiosta?

22

2969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almasty

      Joka tunnustaa suoraan douppauksen ainakaan minä en tiedä vaan hiihtäjätkin kiistivät Lahdessa viimeiseen asti ja selittelivät että kunhan nyt saadaan se B-näyte.

      Uskon että on olemassa naturaalilahjakkuuksia lajissa kuin lajissa siis myös kehonrakennuksessa vaikka totuus onkin se että mitä lähemmäs huippua missä tahansa urheilussa nykypäivänä mennään niin sitä pienemmäksi se joukko käy.

      Mitä tulee harrastaja bodaajiin niin uskon että se porukka joka horkkaa on
      marginaalisen pieni itse aloitin bodauksen 15-vuotiaana ja nyt kolmekymppisenä ei kukaan ole tullut tarjoamaan mitään mömmöä enkä tiedä kuin yhden harrastajan joka on minulle kertonut kerran kokeilleensa.

      Isoksi ja riskiksi voi tulla vaikkei mitään vetäisikään tiedän sen ihan omasta kokemuksesta.

      • eikä IKINÄ

        ole kukaan tullut mitään dopingia tarjoamaan.Harmittaa kun aina sälytetään
        mömmökuntoa treenareille,tiedän muitakin kuin itseni jotka treenanneet ilman
        mömmöjä ja voi herra jeesus jos ei 30v kidutus näkyisi kropassa,tottakai se
        näkyy,jos olisin potkinut futista tämän ajan olisi vain puhki kulunut jalkapallo
        tuloksena..
        jokainen taaplaa tyylillään!

        t: 50 haba-AINA


      • J.

        no minkäs takia sä nyt niitä steroideja tarvit? sillon kun olit 15v pikkupoika niin sillon sä niitä olisit tarvinnut. sen ikäisten kroppa kun on liian laiha ja kehitys takkuilee riippuen henkilöstä.

        asia on niin että jatkat natuna eteenpäin ja lopetat pälisemisen siitä sun iästä millä ei ole mitään merkitystä tähän lajiin muutenkaan, jos siihen olet pyrkinyt.

        miksi luulet että sulle nyt tarjotaan aineita kun olet 30v? mitä merkitystä?
        niitähän tarjotaan vasta sitten jos tarjotaan kun penkataan se 160kg ja näytetään että ollaan jo panostettu treeniin.

        ei kehonrakennus ole sitä että 15-20vuotiaat pullistelee... ei ei.. ne on suurimmaksi osaksi kynäniskoja.

        että kylläpä internetväki on tyhmää.

        t. J


      • almasty
        J. kirjoitti:

        no minkäs takia sä nyt niitä steroideja tarvit? sillon kun olit 15v pikkupoika niin sillon sä niitä olisit tarvinnut. sen ikäisten kroppa kun on liian laiha ja kehitys takkuilee riippuen henkilöstä.

        asia on niin että jatkat natuna eteenpäin ja lopetat pälisemisen siitä sun iästä millä ei ole mitään merkitystä tähän lajiin muutenkaan, jos siihen olet pyrkinyt.

        miksi luulet että sulle nyt tarjotaan aineita kun olet 30v? mitä merkitystä?
        niitähän tarjotaan vasta sitten jos tarjotaan kun penkataan se 160kg ja näytetään että ollaan jo panostettu treeniin.

        ei kehonrakennus ole sitä että 15-20vuotiaat pullistelee... ei ei.. ne on suurimmaksi osaksi kynäniskoja.

        että kylläpä internetväki on tyhmää.

        t. J

        Että edes 15-vuotiaana en ollut mikään kynäniska vaan urheilja nuorukainen joka painoi noin 30 kiloa enemmän kuin muut ikäiseni ja olin heitä reippaasti vahvempi eikä se paino ollut ihraa.

        Ja mitä tulee mainitsemaani ikääni niin sillä oli tarkoitus viestittää että olen jo 15 vuotta treenannut eri saleilla eikä minulle ole mömmöjä tarjottu ja tuo 160 kg nousi penkiltä jo ajat sitten joten se siitä.Ja varmasti jokainen joka seurasi treeniäni läheltä vaikka tuossa 2000 luvun alussa näki että panostin siihen niin paljon että joku olisi voinut luulla minunkin kiinostuvan hormoneista.

        Ja 15-vuotiaat niitä aineita viimeisenä tarvitsee siinä murrosiässä kroppa on täynnä elimistön omia hormoneja ja lihas kasvaa vaikka etunojapunnerruksilla tai polkupyöräilyllä tai ainakin minulla kasvoi kun 13 vuotiaana aloitin liikunnan.

        Minä tosin olen selvästi luontainen kyky lajiin vaikka nimeäni ei missään näykkään
        mutta juuri sen perusteella kehtaan väittääkkin että natulahjakkuuksiakin löytyy lajissa kuin lajissa.


    • Decamies

      Ei mulla ole mitään ongelmia myöntää käyttöä. Horkka on parantanut mun elämänlaatua niin paljon että suosittelen sitä kaikille.

      • Decamies

        Lisäksi kuluu paljon vaseliinia poikain kanssa.

        Seksuaalisen suuntautumisen muutos on kyllä niita roinaamisen hyötyjä.


    • oekkein.

      vittu horppaa vaan sanon minä , 2 vuoden aikan jääkiekossa tullut kiitettävästi tulosta.

    • zorpa1

      juntit

    • Natu posse

      Ei kai niitä hormoneita tullakaan tarjoamaan tuosta vaan. Kyllä se pitää itse mennä kyseleen. Tosin itselle on tarjottu, tai vihjattu, josta kohteliaasti kieltäydyin. Naturaalina mennään niin ei tule ihmeellisiä mielialanvaihteluitakaan jne.

    • 17+14

      voi olla jos horkkaa käyttää nii lihas kasvaa mut koht ei enää oo palleja. Kumpi on tärkeempää yli isot lihakset vai lisääntymiskyky

      • Poiloi

        Ööö... No isot lihakset? Kuka idiootti haluaa siittää lapsia tämän kuppasen pallon pinnalle kärsimään?


    • ilmapallot
    • Tutkijalääkäri

      Kuten Decamies tuossa kertoi, hormonien käytön yksi paras sivuvaikutus on seksuaalinen uudelleensuuntautuminen. Joillakin se tapahtuu nopeasti, joillakin hitaasti, mutta se tapahtuu joka tapauksessa.

      Suurina annoksina käytetyt hormonilääkevalmisteet yhdistettynä miehiseen treeniympäristöön ja miehisen kehon ihailuun saavat aikaan muutoksia aivojen anteriorisen hypotalamuksen rakenteessa. Tämä aivojen alue on yhdistetty seksuaaliseen orientaatioon (viitetutkimus: http://www.pnas.org/content/105/30/10273.full):

      "In previous studies (2, 3), the Savic laboratory detected a sex-differentiated activation of the anterior hypothalamus in heterosexual men (HeM) and heterosexual women (HeW) and a sex-atypical, almost reversed, pattern of activation in homosexual men (HoM) and homosexual women (HoW)."

      Tutkittua tietoa siis.

      Itse tutkijana en pitäisi tätä kuitenkaan huonona muutoksena, sillä testosteronitasojen kohoaminen parantaa useimpien miesten libidoa sekä henkistä ja fyysistä hyvinvointia. Lisäksi potentiaalisten seksuaalipartnereiden kirjon ulottuminen naisista myös miehiin avaa uusia mahdollisuuksia tyydyttää lääkityksen myötä kasvanutta libidoa.

      • Mr. Bodyboom

        Hyvä että tulee välillä tiedettäkin tähän keskusteluun.


    • voilkkari

      Höpö höpö.
      Horkka ihan samanlainen kuin aine kuin suola, sokeri, alkoholi.
      Kohtuudella niin ei haittaa vaan parantaa elämänlaatua eikä tule mitään peruuttamattomia muutoksia.
      Pitää ymmärtää että liika käyttö missä tahansa tuo sivareita.
      Typerykset demonisoi asioita mitkä menevät yli ymmärryksen.

      • antakaaedesnukkua

        Ihan sama, mutta järjestyssäännöissä kielletään steroidien huudattaminen kello kymmenen jälkeen iltaisin. Jos meno ei rauhoitu, soitan isännöitsijälle.


      • deyyyttis

        Lopettaisit itse sen vinkumisen kun miehesi panee sinua perseeseen. Ei jaksaisi kuunnella sitä ulvontaa joka ilta.
        Ja ei, se kumipallo suussasi ei vähennä tarpeeksi ääntä.


      • Kellokskornhole
        deyyyttis kirjoitti:

        Lopettaisit itse sen vinkumisen kun miehesi panee sinua perseeseen. Ei jaksaisi kuunnella sitä ulvontaa joka ilta.
        Ja ei, se kumipallo suussasi ei vähennä tarpeeksi ääntä.

        Ai suuhunko se pallo piti? Oli nyt kyllä sitten ihan väärässä aukossa...


      • gyrrreet

        No ei taida sinua haitata yhtään että oli väärässä reijässä, nyt voitkin laittaa sen sitten oikeaan aukkoon.


    • nostajapyöveli

      En minä ainakaan häpeä vaan tunnen valtaa kun ihmiset katsovat peloissaan salilla ja ruokakaupassakin. He tietävät voimieni riittävän heittämään kaaressa seinään tai lihatiskin yli niin monta urputtajaa kuin vain huvittaa. He eivät voi mitään voimilleni. Tiedän kuitenkin vastuuni, suuret voimat tuovat suuren vastuun.

      • voivoivovivovivoi

        Eli nautit kun ihmiset pelkää tai pelkäisi,on nimittäin sellaisiakin ihmisiä tässäkin maassa tässä pienessä maassa ettei ne pelkää.

        Ilmeisen selvää on tämä,horkka on vienyt aivosolusi aikaa sitten.

        Pitäskö sinun nyt lopettaa jos älysit.Täällä lukee nuoriakin tätä sinun kirjoitusta,olit varmaan itsekkin nuori joskus.


    • CuckUttiFanit

      Huutista siimoille ja kaikille muille beetta cuckeille. Itse alotin roinaamisen jo 16v, nykyään 19v, kroppa kun veistos ja pinelliä joka sormelle. Ei valittamista, paitsi kaikilla Utti Hietala faneilla *huutonauruamaassakierien*

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe