ja samalla saadaan päivitettyä palsta, täähän on kuin joku raaputusarpa :/
Niin siitä unesta. minkä viimeyönä näin. Multa lohkesi hammas(oikeelta ylhäältä poskihammas). Kaivellessani suusta sitä lohjennutta palasta käteen tulikin kokonainen hammas joka oli irronnut. Onkos jotain keripukkia luvassa?
Tarttis unenselitysapua
8
353
Vastaukset
mä muistan unienselityksiä,niin hampaan irtoaminen tietää jonkun kuolemaa.Mitä lähempänä suun keskiosaa,niin sen läheisempi ihminen..:)
Mulla tippu kerran unessa monta hammasta,mutta onneks ei kukaan sentään oikonu koipiaan...:)- Pörrääjä
keskeltä edestä laskettuna, eli varmaan korkeintaan joku naapurustosta heittää veivinsä, toivottavasti ei kukaan kiva.
maksu-unikorttia! Sen kun tunkee illalla korvaansa, niin näkee toooooooooooooooooooooooosi mielenkiintoisia ja mehukkaita unia! :))) Ei lainkaan sellaista hammassoopaa, mitä maksuttomilta unikanavilta tulee yöstä toiseen. Suosittelen sullekin maksu-unikorttia!
- Pörrääjä
muistikortin? multa tuppaa unet unohtumaan samalla kun avaan silmät, onkohan mun silmäluomissa joku dementiavirus?
kielii tulevista harmeista. Jos näet hampaan irtoavan, se viestittää jonkun kuolemaa. Mitä lähempänä suun etuosaa hammas on, sitä läheisempi henkilö.
Mutta unessasihan et oikeastaan nähnyt hampaan irtoamista, vaan löysit irronneen hampaan suustasi. Jos löydät jotakin unessa, se kuvastaa luonteesi vakavuutta ja harkitsevaisuutta.
Noista kahdesta enteestä (rikkinäinen hammas ja löytäminen) voisi tehdä tulkinnan jonka mukaan sinulle on tulossa jotain harmia, mutta selviät siitä harkintakykysi avulla.kun katselen ketjua viestien esitystavalla kolme, en näe kuin Vegen ja miisun viestit avauksen lisäksi. Kun katselen ketjua viestien esitystavalla yksi, näen Negen, miisun, normiksin ja omat vastaukseni sekä avaajan kommentit vegelle ja miisulle. Miten ihmeessä tää näin voi sekoilla :((
- Pörrääjä
Ei nyt olisi siitä väliä, toivottavasti olisi ihan pikkuharmi, sillä mähän luulin ensin vain pienen palan lohjenneen. Jospa se kuolemakin kuittaantuisi vaikka jollain pikku loukkaantumisella.
Mä muuten oon löytänyt useinkin jotain unessa, jopa kerran niinkin että oikeasti kadonneen tavaran olen löytänyt aamulla sieltä unessa paljastuneesta paikasta.
Tuo vakavuus luonteessa taitaa olla kyllä hieman jäänyt jotenkin piiloon ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1272303
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162043- 1292003
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121754Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491266Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901100Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029