Pitääkö vanha sanonta paikkansa, että jos ei ole heilaa helluntaina, niin ei ole aidsia adventtina?
Lisäkysymyksenä, että onko sinulla helluntaiheilaa? Jos, niin pelkäätkö adventtia?
Lisäkysymyksenä, että onko sinulla helluntaiheilaa? Jos, niin pelkäätkö adventtia?
Vastaukset 10
Vanhimmat
Vieläkö ehdin?
helluntai? No ihan sama, en mä muistais kuitenkaan oliko vai ei. Sen mä muistan ettei eilen ollut kun on nää kirotut menkat >:((((((
Mulla on niin kovat kuukautissäryt etten voinut yläasteella mennä kouluun ollenkaan särkyjen takia kun alkoi.
Joten sinkut voivat olla iha ilman turhia paineita. Tämä on nykyaikaa.
Kappas, meni helatorstai ja helluntai sekaisin, enkä ole edes kännissä. Taitaa hulluus tai dementia odottaa jo nurkan takana.
Mutta kysymyksen ajoitus on silti kohdallaan, koska nyt on vielä aikaa etsiä helluntaiheila, jos on tarvis. ;-)
hulluutta tulee aina tarpeeseen.
Ehkä ehdin sittenkin.
Kannattaa teeskennellä renttua, jos et ole sellainen jo luonnostaan. Niillä on kuulemma kysyntää haasteista pitävien naisen keskuudessa. ;-)
Että huuhaata on moiset ennustukset :)
Aids voisi mulla olla, jos seurustelisin tai olisin avio/avoliitossa. Kun en ole, niin mulla on suuret mahdollisuudet välttyä taudeilta (yhdenyön sun muiden ohimenevienhän kanssa käyttäisi kortsua mutta pettävän puolison kanssa ei.. varsikin kun ne harvemmin kertoon pettävänsä joten ei ossoo varautua).
Niin että en pelkää.. mitään.. en tauteja enkä saavani heilaa. Olen nimittäin visusti kotona vaarallisen ajan :)
Sinulla ei ole yhtään pelimannihenkeä. Sitäpaitsi huhu kertoo, että se kuroutuu vielä umpeen käytön puutteesta ja aiheuttaa karmeita frustraatioita, joita ei välttämättä itse laisinkaan huomaa. Ei vanhojapiikojakaan turhaan pilkata. ;-)
.
.
Kokeilen tässä samalla uutta tapaa saada edes väkisin tuota luettavuutta ja ilmaa tekstin alkuun ja loppuun.
.
Niinhän se menee umpeen ja alkaa kasvaan hämähäkinseittiä. Ei mulla kyllä vielä ole mutta mähän olenkin vasta viisinkertainen uusioneitsyt :)
Mä en kyllä huomaa mitään ongelmaa käytönpuutteesta, mutta hirvittää ajatellakkin että lopettaisi tämän auvoisan ja ihanan leppoisan elämäntavan.. hyrrr... En mä muuten ole vanhapiika. Eikös sillä takoiteta naista joka ei ole ollut naimisissa tms??
.
.
se ainakin - käytön puutteesta.