Kävin keskiviikkona markantalossa ja jäin miettimään pitäisikö ostaaa eräs tuote alennuksesta, noh päätin myöhemmin, että haen sen perjantaina.
Äsken kun menin markantalon nettisivuille, niin löysin tekstin:
"Tärkeää tietoa Markantalon asiakkaille
Markantalon YT-neuvottelut ovat päättyneet ja Markantalon jäljellä olevat myymälät on nyt suljettu."
Että kiitos tästä, jäi tuote ostamatta. Ja kuulin vielä myyjän sanovan, ettei tiedä tuleeko tuotteet alennukseen ja koska suljetaan..
Mihinköhän nuo Markantalon tuotteet menevät? Toivottavasti alennuksella Giganttiin!
Hienoa MARKANTALo
*ittuuntunu
2
777
Vastaukset
- jv2
no just......300 ihmistä jäi työttömäks ja sä surkuttelet et jäi kone ostamatta.....voi kyynel, ihan sääliks käy =D
- samantha
Markantalosta ostamani tuotteeen takuu siirtyi Giganttiin.Samalla loppui palvelu ja tuote.Se siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161