KOKEMUKSIA LUONNONKOSMETIIKASTA?

kellään..?

eli minkälaisia:
-merkkejä ?
-mistä saa,paljonko maksaa ?
-millaisia käyttää ?

3

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkähippiäinen

Merkeistä Sante, Urtekram ja Lavera mun suosikkeja, koska niitä on vara ostaakin, muita hyviä on Weleda, Logona, Frantsila, Ole Hyvä, Dr. Hauschka, Arbutin "varttuneemmille"... öö onhan näitä. Etsi joku ekokauppa, kuten Ekolo tai Ruohonjuuri, niin siellä on, kuten myös luontaistuotekaupoissa. Kaikki mainitut kaupat löytyy googlettamalla netistä.

Santella ja Dr. Hauschkalla näistä on hyvät meikit. Itse käytän mineraalimeikkejä, mutta jos käyttäisin jotain muuta, niin valitsisin Santen.

Otsikon mukaisesti paras luonnonkosmetiikka on jääkaapissa. Mene vaikka katsomaan ja googleta mennessäsi reseptejä johonkin naamioon, kasvoveteen, jalkavoiteeseen, syväpuhdistajaan... Osta luomuruokaa ja käytä sitä myös ulkoisesti. Vapauttaa kummasti, kun ei tarvitse olla riippuvainen jostain tuontipurnukasta.

• ekolo_kokemuksia

Tilasin Ekolo verkkokaupasta yhden tuotteen, mistä maksoin myös postikulut. Viikkoon ei tilauksen osalta tapahtunut yhtään mitään, joten soitin sinne. Antoivat ymmärtää, että tilaukseni olisi seissyt hyllyllä ja jotenkin "unohtunut", koska oli rahallisesti "vähä-arvoinen" pieni tilaus. Ei edes kunnon pahoittelua tai mitään hyvitystä tästä viivyttelystä annettu - vaan on ostajan vika, kun ei tilaa heti 1000 eurolla(?).

Lähettivät sen sitten samana päivänä kun olin soittanut, mutta en ehtinyt saada tuotetta enää ajoissa kun olisin sen tarvinnut, koska oli mennyt jo liian pitkään =(

Petyin todella Ekolon toimintaan, eipä tarvitse tuolta enää toiste tilata. Maksoin heille kuitenkin heti tilatessa tuotteen ja postikulut, silti kenkä puristaa: laittaisivat sitten minimitilausmäärän verkkokauppaansa, eivätkä tekisi kiusaa ostajille kuin pikkulapset >:(

• KMT

Olen kokeillut Santea, Laveraa ja Dr. Hauschkaa, mutta ne eivät todellakaan tehneet minuun vaikutusta. Normaalituotteet ovat parempia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2310
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe