Naaraksille kymysys

Adria

Olen ymmärtänyt, että naarakset ovat otettuja kohteliaisuuksista, eikö vain. Urokset saattavat kehua naaraksen tekstiiliä sopivaksi ja istuvaksi, jopa värivalinnaltaan erittäin onnistuneeksi.

Varsinaiseen asiaan. Naarakset pukeutuvat nykyään erittäin 'tissisiin' tekstiileihin. Uroksethan huomioivat ne, mutta pitäisikö uroksien todella huomioida ne.

Olisiko hyvä, että urokset mainitsisivat esmes asusteen kaula-aukon leikkauksen korostavan kivasti tissiesi luonnollisia muotoja. Olisiko tämä kohteliaisuus vai varma tillikan paikka.

Nyt naarakset käsi rinnoille ja rehellisesti vastaamaan.

60

713

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää onkin niitä nuorallakävelyjuttuja....kompastuskiviä miehille. Naiset sonnustautuvat syviin kaula-aukkoihin jotta mies huomaisi kauniit muodot.....MUTTA, niistä ei sovi mainita :))) Vain äänettä ihailla.
      *kädet rinnuksilla*

• Adria

Koe hieman epävarmuutta ilman suoraa palautetta. Eikö olisi parempi varustautua 'oikein' kun tietäisi kuinka sen tehokkaammin tekisi.

• Adria kirjoitti:

Koe hieman epävarmuutta ilman suoraa palautetta. Eikö olisi parempi varustautua 'oikein' kun tietäisi kuinka sen tehokkaammin tekisi.

on todella epäkorrektia möläytellä naisen pukeutumisesta ja/tai rintavarustuksesta, ja sen varmasti jokainen edes alkeelliset käytöstavat omaava mies tietää. Suurin osa naisista osaa pukeutua, jos kaula-aukko on avoin niin miksipä siitä pitäisi huomauttaa? Vai oletko nyt niin väärillä käsityksillä että kuvittelet oikeudeksesi huonon käyttäytymisen naista kohtaan sen perusteella miten nainen pukeutuu. Koska huomautteleminen naisen pukeutumista....etenkin jos kyseessä on tuntemeton nainen...on huonoa käytöstä mieheltä.

Uskonkin että suurin osa miehistä osaa olla hiljaa hyvillään jos näkee hiukan silmänruokaa, eikä sorru tekopyhästi paheksumaan naisen pukeutumisvalintaa :)

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

on todella epäkorrektia möläytellä naisen pukeutumisesta ja/tai rintavarustuksesta, ja sen varmasti jokainen edes alkeelliset käytöstavat omaava mies tietää. Suurin osa naisista osaa pukeutua, jos kaula-aukko on avoin niin miksipä siitä pitäisi huomauttaa? Vai oletko nyt niin väärillä käsityksillä että kuvittelet oikeudeksesi huonon käyttäytymisen naista kohtaan sen perusteella miten nainen pukeutuu. Koska huomautteleminen naisen pukeutumista....etenkin jos kyseessä on tuntemeton nainen...on huonoa käytöstä mieheltä.

Uskonkin että suurin osa miehistä osaa olla hiljaa hyvillään jos näkee hiukan silmänruokaa, eikä sorru tekopyhästi paheksumaan naisen pukeutumisvalintaa :)

Juonen syvintä olemusta. Se on hyvin yksinkertainen ja lukemalla uudelleen aloitukseni, toivon sen sinulle aukeavan.

• Adria kirjoitti:

Juonen syvintä olemusta. Se on hyvin yksinkertainen ja lukemalla uudelleen aloitukseni, toivon sen sinulle aukeavan.

kyllä mä ymmärrän.

• olla puuttumatta

kyseiseen asiaan, painat vain pääsi tai katsot muualle kun kuljet ohi.
      Voithan kuitenkin istuskella esim. terassilla verhoutuneena aurinkolaseihin, jos haluat katsella naaraitten rintavarustuksia, mutta älä herran tähden kommentoi niihin liittyviä asioita :D

• Putkivalo

Minkäänlaisia leikkauksia ei sovi kehua, ei kaula-aukosta eikä sisällöstä. Ja olehan muutenkin tarkkana, suuntaa katse silmiin aina kun jompikumpi teistä puhuu, muuten voit kyllä vilkaista. Kuolatipatkaan ei niin haittaa.

Kuinka pitkään saat tapittaa on taitolaji. Joskus et yhtään. Joskus se on pettymys jos et yhtään. Jonkun vihjeen siitä voit saada silmistä sekä tarjolle-asettelusta.

• Adria

Mutta miksi naiset ovat tehneet taitolajin ko. asiasta.

• Adria kirjoitti:

karsiakseen jyvät akanoista ;)

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

karsiakseen jyvät akanoista ;)

Pannut akanoimisen merkille. Fiksut naiset pukeutuvat aistillisen asiallisesti. Akanoivat ovat yleensä niitä, pahimpia tissittäjiä huonolla ja tyylittömällä maullaan.

• Putkivalo
        Adria kirjoitti:

Ei se taito niin vaikea ole, tapita vaan rauhassa kunnes saat tillikan niin tiedät missä raja kulkee... sillä naisella heh...

• Adria
        Putkivalo kirjoitti:

Ei se taito niin vaikea ole, tapita vaan rauhassa kunnes saat tillikan niin tiedät missä raja kulkee... sillä naisella heh...

Sammuttanu valon.

• Adria kirjoitti:

Pannut akanoimisen merkille. Fiksut naiset pukeutuvat aistillisen asiallisesti. Akanoivat ovat yleensä niitä, pahimpia tissittäjiä huonolla ja tyylittömällä maullaan.

Mistä se kenkä sinulla puristaa. Haluaisit huomauttaa naiselle jos hänen pukeutumisensa on mielestäsi tyylitöntä.:)) Noista pukeutumisasioista on varmaan niin monta mieltä kuin on miestäkin..ja naista joten kovin voimakas kannanotto naisen tyylikkyydestä tai tyylittömyydestä voikin kertoa miehen omasta fiksuuden puutteesta, ajattelepa asiaa niinpäin.

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

Mistä se kenkä sinulla puristaa. Haluaisit huomauttaa naiselle jos hänen pukeutumisensa on mielestäsi tyylitöntä.:)) Noista pukeutumisasioista on varmaan niin monta mieltä kuin on miestäkin..ja naista joten kovin voimakas kannanotto naisen tyylikkyydestä tai tyylittömyydestä voikin kertoa miehen omasta fiksuuden puutteesta, ajattelepa asiaa niinpäin.

Miksi älytön tissitys on suotavaa, mutta sen katsominen ei.

• Adria kirjoitti:

Miksi älytön tissitys on suotavaa, mutta sen katsominen ei.

Pukeutumisesta huomauttelemisestahan mä ainakin olen kritisoinut. Mutta katselmisen ja järjettömän tuijottelemisen välillä on se hiuksenhieno ero. :))

Mitä on älytön tissitys?

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

Pukeutumisesta huomauttelemisestahan mä ainakin olen kritisoinut. Mutta katselmisen ja järjettömän tuijottelemisen välillä on se hiuksenhieno ero. :))

Mitä on älytön tissitys?

Kyllä sä tiedät.

• Adria kirjoitti:

Kyllä sä tiedät.

olisin niin mielelläni kuullut miten SINÄ määrittelet lanseeraamasi sanaparin. :))

Tähän keskusteluun kirjoittamistasi viesteistä (oon lukenut ne kaikki) saa vaikutelman että olet hyvin närkästynyt ja suhtaudut jopa kaksinaismoralistisesti siihen jos naiset tarjoavat miehille vähän silmäniloa *nauraa*

Mä oon jo siinä iässä, että osaan ottaa kohteliaisuutena jos joku miehenpuoli sattuu vilkaisemaan toisenkin kerran, mutta jos joku on niin törppö että tulee kertomaan miten hän PUKEUTUMISENI kokee niin kyllä siinä on korvatillikka aika lähellä huolimatta siitä tuleeko kehuja vai moitteita.

Arvostan fiksuja miehiä.

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

olisin niin mielelläni kuullut miten SINÄ määrittelet lanseeraamasi sanaparin. :))

Tähän keskusteluun kirjoittamistasi viesteistä (oon lukenut ne kaikki) saa vaikutelman että olet hyvin närkästynyt ja suhtaudut jopa kaksinaismoralistisesti siihen jos naiset tarjoavat miehille vähän silmäniloa *nauraa*

Mä oon jo siinä iässä, että osaan ottaa kohteliaisuutena jos joku miehenpuoli sattuu vilkaisemaan toisenkin kerran, mutta jos joku on niin törppö että tulee kertomaan miten hän PUKEUTUMISENI kokee niin kyllä siinä on korvatillikka aika lähellä huolimatta siitä tuleeko kehuja vai moitteita.

Arvostan fiksuja miehiä.

Tämähän sopii oikein hyvin selvästi tarkoitushakuiseen tyylittömään pukeutumiseen. Kysyin periaatetta, että tulisiko tahallinen provosoiva pukeutuminen sitten palkita huomioimalla se. Kovin pitkälle sivuun en tästä ytimestä halua liukua.

• Adria kirjoitti:

Tämähän sopii oikein hyvin selvästi tarkoitushakuiseen tyylittömään pukeutumiseen. Kysyin periaatetta, että tulisiko tahallinen provosoiva pukeutuminen sitten palkita huomioimalla se. Kovin pitkälle sivuun en tästä ytimestä halua liukua.

jos kysyt naisten mielipidettä, et kuitenkaan anna naisten vastata siten kuin ko asia HEISTÄ tuntuu vaan yrität kumota naisten mielipiteet. :)))

Ja mitä tulee tuohon tahalliseen provosoivaan pukeutumiseen, niin siitäkin on varmaan erilaisia mielipiteitä riippuen miehestä. Joku mies kokee provosoivaksi jopa sen jos naisella paidan ylimmäinen nappi on auki. Riippuu niin paljon miehen iästä, kasvatuksesta, hormoonitoiminnan vilkkaudesta, mielikuvituksesta yms miten hän yleensäkin naiseen suhtautuu, luonnollisesti vai luonnottomasti. Tämä sitten heijastuu siihen miten mies kokee naisen pukeutumisen.

Tiukimmissa uskonnoissahan ei saa edes nilkka vilahtaa koska se on säädytöntä ja provosoivaa :)

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

jos kysyt naisten mielipidettä, et kuitenkaan anna naisten vastata siten kuin ko asia HEISTÄ tuntuu vaan yrität kumota naisten mielipiteet. :)))

Ja mitä tulee tuohon tahalliseen provosoivaan pukeutumiseen, niin siitäkin on varmaan erilaisia mielipiteitä riippuen miehestä. Joku mies kokee provosoivaksi jopa sen jos naisella paidan ylimmäinen nappi on auki. Riippuu niin paljon miehen iästä, kasvatuksesta, hormoonitoiminnan vilkkaudesta, mielikuvituksesta yms miten hän yleensäkin naiseen suhtautuu, luonnollisesti vai luonnottomasti. Tämä sitten heijastuu siihen miten mies kokee naisen pukeutumisen.

Tiukimmissa uskonnoissahan ei saa edes nilkka vilahtaa koska se on säädytöntä ja provosoivaa :)

Olen huomannut hypättävän puolustuskannalle, asian alkuperäisen kysymyksen unohtaen.

Paidan ylin nappi. Toi oli hyvä, eikä hormoonitoimintakaan huono ollut. Uskonto oli tiukka veto.

• Adria kirjoitti:

Olen huomannut hypättävän puolustuskannalle, asian alkuperäisen kysymyksen unohtaen.

Paidan ylin nappi. Toi oli hyvä, eikä hormoonitoimintakaan huono ollut. Uskonto oli tiukka veto.

vastataan joko puolustautumalla tai vastahyökkäyksellä, sehän on hengissäsäilymisen ensimmäinen edellytys. Tai voihan sitä lähteä karkuunkin. :D

Enivei, mun kantani (jonka olen jo useaan kertaan kertonutkin) on ettei naisen avonaisestakaan pukeutumiseta saa mennä huomauttelemaan vaikka kuinka kielen päällä pyörisi muutama valittu sana. Jos ei kestä katsella "epäsiveellistä pukeutumista" niin kääntää päänsä poispäin :)))) tai jos hormoonitoiminta pakottaa niin tuijottaa, mutta ei möläyttele kohteliaisuuden kaapuun kiedottuja epäkohteliaisuuksia jotka nainen kyllä hyvin helposti tunnistaa. Ei kannata asettua naisen opettajaksi pukeutumisessa, siitä ei hyvä seuraa.

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

vastataan joko puolustautumalla tai vastahyökkäyksellä, sehän on hengissäsäilymisen ensimmäinen edellytys. Tai voihan sitä lähteä karkuunkin. :D

Enivei, mun kantani (jonka olen jo useaan kertaan kertonutkin) on ettei naisen avonaisestakaan pukeutumiseta saa mennä huomauttelemaan vaikka kuinka kielen päällä pyörisi muutama valittu sana. Jos ei kestä katsella "epäsiveellistä pukeutumista" niin kääntää päänsä poispäin :)))) tai jos hormoonitoiminta pakottaa niin tuijottaa, mutta ei möläyttele kohteliaisuuden kaapuun kiedottuja epäkohteliaisuuksia jotka nainen kyllä hyvin helposti tunnistaa. Ei kannata asettua naisen opettajaksi pukeutumisessa, siitä ei hyvä seuraa.

Vastaa sitten joskus alkuperäiseen kysymykseeni jos huvittaa.

• Adria kirjoitti:

Vastaa sitten joskus alkuperäiseen kysymykseeni jos huvittaa.

kysymykseesi jo ensimmäisessä viestissäni :)

Kysymyksesi: "Olisiko hyvä että urokset mainitsisivat esmes asusteen kaula-aukon leikkauksen korostavan kivasti tissiesi luonnollisia muotoja. Olisiko tämä kohteliaisuus vai varma tillikan paikka."

Vastaukseni lukee ensimmäisen viestin otsikossa: Varma tillikan paikka.

Asiasta virinnyt lisäkeskustelu on ollut erittäin mielenkiintoista :)

• Putkivalo
        Adria kirjoitti:

Sammuttanu valon.

käyn latauksessa välillä :) Älä ota mun juttuja liian vakavasti, edes vaikka hymppäri puuttuu.

Paitsi nyt ;) Oikeastaan ymmärrän tuskaasi, miehet olette kuin lapsia karkkikaupassa ilman rahaa naisten varustusten kanssa :)) Tarjolla olis, mutta ei sais edes vilkaista.. voivoi ;)) Ei vissiin auta kuin hankkia omat niin olet kuivilla tillikoista :)) Tai niin kuin joku jo viisaasti ehdotti - hanki tarpeeksi tummat rillit :)

• Putkivalo kirjoitti:

Onks se tosiaan noin yksinkertaista! :)

• Putkivalo kirjoitti:

käyn latauksessa välillä :) Älä ota mun juttuja liian vakavasti, edes vaikka hymppäri puuttuu.

Paitsi nyt ;) Oikeastaan ymmärrän tuskaasi, miehet olette kuin lapsia karkkikaupassa ilman rahaa naisten varustusten kanssa :)) Tarjolla olis, mutta ei sais edes vilkaista.. voivoi ;)) Ei vissiin auta kuin hankkia omat niin olet kuivilla tillikoista :)) Tai niin kuin joku jo viisaasti ehdotti - hanki tarpeeksi tummat rillit :)

Kyllä toi asia yleensä miehillä hahmottuu kohilleen jossain siinä yläasteikä-vaiheessa.

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

Onks se tosiaan noin yksinkertaista! :)

Mutta ensin vaikka pienilaukkuisella naisella :)))

• Putkivalo
        Kossunen kirjoitti:

Kyllä toi asia yleensä miehillä hahmottuu kohilleen jossain siinä yläasteikä-vaiheessa.

Mutta silloin tytöillä on vielä Iiks-vaihe eikä ymmärrä pitää (etu)puoliaan.

Oikeesti veikkaan että tillikan suuruus kasvaa varustuksen myötä. Luulisin että isorintaiset kyllästyy tuijotteluun kun joutuvat usein kohteeksi, pienirintaiset ilahtuu että vihdoinkin.. :)) Tai sitten ei. Olen kyllä aika usein seilaamassa. Kuivalla maalla.

• Putkivalo kirjoitti:

Mutta ensin vaikka pienilaukkuisella naisella :)))

minkäs kokoinen käsilaukku sulla on? :) *kyselee viattomasti*

• Pörrääjä
        Putkivalo kirjoitti:

Mutta silloin tytöillä on vielä Iiks-vaihe eikä ymmärrä pitää (etu)puoliaan.

Oikeesti veikkaan että tillikan suuruus kasvaa varustuksen myötä. Luulisin että isorintaiset kyllästyy tuijotteluun kun joutuvat usein kohteeksi, pienirintaiset ilahtuu että vihdoinkin.. :)) Tai sitten ei. Olen kyllä aika usein seilaamassa. Kuivalla maalla.

aikalailla asian ytimessä!

• Putkivalo
        Pörrääjä kirjoitti:

aikalailla asian ytimessä!

I am a Bright Light :))

Ja tietysti löytyy poikkeuksia jotka vaan vahvistaa säännön :))
        Pitää vissiin haeskella tyynyä kun alan jo isottelemaan... luomaan sääntöjä ja.. ;))

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

minkäs kokoinen käsilaukku sulla on? :) *kyselee viattomasti*

Pieni mutta hyvin varustettu, siinä on sorvin avaimesta lähtien kaikki tarpeellinen :)) Voi vaikka pudottaa jonkun varpaille niin ettei jää pahoja jälkiä :))

• Putkivalo kirjoitti:

Pieni mutta hyvin varustettu, siinä on sorvin avaimesta lähtien kaikki tarpeellinen :)) Voi vaikka pudottaa jonkun varpaille niin ettei jää pahoja jälkiä :))

kuullut hyvin varustelluista naisten laukuista, mutta alkaako tuo kilpavarustelu mennä jo liian pitkälle, kun jo täytyy sorvin avaintakin mukana kuskata? No toisaalta jos sattuu menemään pakka sekaisin, on sitten apukin lähellä! :))

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

kuullut hyvin varustelluista naisten laukuista, mutta alkaako tuo kilpavarustelu mennä jo liian pitkälle, kun jo täytyy sorvin avaintakin mukana kuskata? No toisaalta jos sattuu menemään pakka sekaisin, on sitten apukin lähellä! :))

kun sen työkalupakin asettaa sopivasti sopivan miehen jaloille, se ei liiku sieltä mihinkään :))

Tosin mun sorvin avain on nykyisin abloy..

• katzy

Täytyy sanoa, että mulle on nyt mun kuvan takia
      tullut hyvin paljon tissiviestejä mikä ei suinkaan
      ollut tarkoitus - no jos asian sanoo vaikka niin,
      että toi väri tai leikkaus korostaa sun muotoja
      niin se on vielä ihan ok, mutta kun koko ajan
      kuulee vain pelkkää tissiä niin mua ainakin alkaa
      tympimään. Ajattelin juuri, että eikö miehet muuta
      ajattele kun tuntuvat niin innostuvan tisseistä : )

• Pörrääjä

galleriassa kuva missä näky pelkästään mun silmät, sain silloin ulkonäöstä ainoastaan silmäkommentteja.

• Adria

Kuvasi valinnut. Tuskin kyseessä on se ainoa mahdollinen. Varmaan olet mielessäsi miettinyt asioita moneltakin kantilta ennen kuin teit kuvavalinnan. En tosin tiedä minkälaisen kuvan olet julkituonut, ehkä joskus käyn katsomassa.

• katzy

ei tähän kuvaan sen kummempaa syytä ole kuin se, että en
        halua kasvojani näkyviin, mutta kuitenkin jotain itsestäni -
        parempaa en heti keksinyt, mutta vaihdan kyllä kuvan heti
        kun saan jonkun paremman itsestäni : )

• katzy
        Adria kirjoitti:

Kuvasi valinnut. Tuskin kyseessä on se ainoa mahdollinen. Varmaan olet mielessäsi miettinyt asioita moneltakin kantilta ennen kuin teit kuvavalinnan. En tosin tiedä minkälaisen kuvan olet julkituonut, ehkä joskus käyn katsomassa.

miettinyt ollenkaan : )

• katzy

ei tietenkään voi yhtään mitään...
        onneksi itse tiedän miten asia on : )

• katzy

vyötäröä, paidanväriä tai vaikkapa kaulakorua : )
        eikä muuten ole mitenkään erityisesti zoomattu,
        halusin vain saada vyötäröni siihen kuvaan...

• Pörrääjä

itse en kommentoi ääneen vieraiden miesten housujen etumuksen enkä takamuksen plaatua, niin ei tarvii heidänkään kommentoida mun rintavarustusta. Huonona käytöksenä koen, ellei osata ohikulkiessa katsoa huomaamattomasti ilman kommentointia, jos on jotain tarvetta katsella toisen omia.

Tissejä on aika paha panna piiloon, siitä varmaan luulo että on pukeuduttu niin että ne näkyvät ;)

• Adria

Tissivarustusta monet naiset pitävät tahallaan ja provosoivasti esillä. Ei niin, että olisi kuuma ja tissit muuten hikoisivat, ei niitä myöskään toisille naisille löllytellä. Miehiä varten ne ovat puolittain tyrkyllä, mutta niitä ei sitten muka sovi katsoa. Kukaan naisista ei ääneen myönnä omaavansa kivat tissit katsomista varten. Turha siinä on miehiä moittia huonosti käyttäytyviksi moukiksi jos tyrkyllä olevia tissejä zoomaa.

Tilanne on vähän sama ja yhtä typerä kuin kuiskauskilpailussa, se voittaa joka kuiskaa kovempaa.

• Pörrääjä
        Adria kirjoitti:

Tissivarustusta monet naiset pitävät tahallaan ja provosoivasti esillä. Ei niin, että olisi kuuma ja tissit muuten hikoisivat, ei niitä myöskään toisille naisille löllytellä. Miehiä varten ne ovat puolittain tyrkyllä, mutta niitä ei sitten muka sovi katsoa. Kukaan naisista ei ääneen myönnä omaavansa kivat tissit katsomista varten. Turha siinä on miehiä moittia huonosti käyttäytyviksi moukiksi jos tyrkyllä olevia tissejä zoomaa.

Tilanne on vähän sama ja yhtä typerä kuin kuiskauskilpailussa, se voittaa joka kuiskaa kovempaa.

kun luulin että haluat kuulla naisten omia tuntemuksia asiaan. Löysitkin itse sen sanan jota mielessäni hain; moukkamaisuus.

• Adria kirjoitti:

on niitäkin naisia,jotka laittaa ne tarjottimelle,että ukot niitä ihailis...Siinä et ole kyllä yhtään väärässä..:)

• täältä tulis ympäri korvia..Enkä mä ole ikinä kaivannu miehiltä kehuja..en vaatteista enkä muustakaan..

Se riittää,jos vaan muuten tykkäävät meikäläisestä..:)

• Adria

Voi olla tykkäämättä.

• Adria kirjoitti:

Voi olla tykkäämättä.

Sehän oli mukava kuulla..:DD

• ei sitä koskaan voi tietää,kuka tykkää..Jos ei sitten ole niin itserakas,että kuvittelee koko maailman rakastavan..Mä en ole kyl sellainen..:))

Mulla ei ole sukkahousuja ollu enää vuosiin..:D

• tarjolla vai ei

onks SE sit tyrkyllä jos käyttää kirtsoja uikkareita, urheilubökii, pyöräilystretchei tai verrareita. Tunkeeks pikkumunaset jotai toppausta et näyttäis isommalta, hä?
      Piilottaaks isomunaset varustustaa teippaamalla tai jollain kireillä aluskalsareilla ettei sanottais tyrkyks. Yhtä törkeetä jos muijat huomauttelee ku jätkien kalut pullottaa pöksyssä tai arvostelee kokoo. Jos on lökäpöksyt niin salataanks sillä jotain. Tuskin. Harva muija on niin tyhmä et funtsis ees jotain tommosta. Ongelmaiset ne työntää topattuja tissejään tyrkylle ja siit sit saa kärsii kaikki siskot ku tyhmät äijät kuolaa.

• pöksyissä menis varmaan täydestä läpi..:DDD

• Sini Säveltäjä

Jos on lehdes jutun PURONEN, niin aiheena on usein (nimiä ei saa mainita)
      Ja yksi lukijakin jos löytyy VAINEN, niin palstoilla on taatust (nimiä ei saa mainita)
      Mut mikä niissä kiinnostaa sua sissi? Arvatenkin se on…(journalistiikka tietysti)

• Dorodea

ymmärtänyt oikein, mutta ikinä kukaan ei ole kehunut mun tekstiilejäni :D Kerran ehdotettu kyllä säkkiin pukeutumista?

Oikeasti en pukeudu provosoiviin "tissisiin" tekstiileihin mutta jos pukeutuisin, niin varmaan silloin kaipaisin kohteliaisuuksia joten miksipä tillikoita? Tietysti jos vääränlainen kommentoija, niin sellaiselle tillikka. Niin mä olen kuullut isojen tyttöjen kertovan :D

• Adria

Mä oon ylpee susta.

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

Mä oon ylpee susta.

mäkin susta, tykkään ja ylpee olen :D

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2711
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      137
      2516
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      135
      2114
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2113
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1834
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      156
      1357
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1182
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      92
      1148
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1142
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1098
    Aihe