Omaa arvostustani nostaakseni teen tähän sensuurin kynsiin joutuvan aloituksen:
Tämän palstauudistuksen toteutus muistuttaa kovasti Sampo-pankin vastaavaa, sillä mikään ei näytä toimivan erityisen hyvin.
Aloituksien alle tulevat vastaukset näkyvät satunnaisesti ja tuo tähdittämissysteemi ei näytä toimivan lainkaan.
Windows mobilella on myös entistäkin hankalampaa selata sivuja.
Erityisen mielenkiintoista on, että nämä uudet sivuthan olivat testikäytössä jo pitkään, eikä silti vikoja ole kyetty poistamaan.
Tuo vasemmalla oleva palstalista on myös turha ja vie vain ruututilaa.
Sensuroinnin varmistaakseni laitan tähän vielä karkeaa pornografiaa:
ajattele hiekkapaperille painettuja nakukuvia.
Haluan sensurointia
33
229
Vastaukset
- vili
NIIN!?
.
Tai ihan kohtuullinen alku mutta terävyys puuttuu. Et kyllä maininnutkaan mutta pillastuvat helposti jos kertoo saavansa migreenikohtauksen heidän sekavasta mainoshelvetistään josta saa tekstiä etsiä suurennuslasilla kaiken roinan keskeltä. Lisäksi ei kannata vittuilla tuosta saakutin räikeästä ja ainoona erottuvasta pamiskasta "ilmoita asiattomasta viestistä" tyyliin että ei ainakaan meidän palstalla sen kautta mitään poisteta, joten ruudun turhin pamiska loistaa räikeimpänä pisimmälle" :)
..
Toi EI sitten ollut mun mielipide vaan kerroin mitä valheellista sontaa ei saa kirjoittaa levitellen valheita. Mua EI SAA bannata tuon takia. Mähän RRRRAKASTAN tätä hyvin toimivaa ja iloisen jännittävää systeemiä, jossa melkein kaikki melkein joskus toimiikin. Kivaa.. jännitystä elämään eikä ole niin tylsää ja ennalta-arvattavaa.. kiitos Eniromainen :D
.Papu.Sparrow kirjoitti:
.
Toi EI sitten ollut mun mielipide vaan kerroin mitä valheellista sontaa ei saa kirjoittaa levitellen valheita. Mua EI SAA bannata tuon takia. Mähän RRRRAKASTAN tätä hyvin toimivaa ja iloisen jännittävää systeemiä, jossa melkein kaikki melkein joskus toimiikin. Kivaa.. jännitystä elämään eikä ole niin tylsää ja ennalta-arvattavaa.. kiitos Eniromainen :D
.Täällä ei näy mitään ylimääräisiä mainoksia (paitsi tuolla alareunassa muutama).
Kannattaa laittaa koneeseen kaikki estot päälle (tosin en ole tarkastanut mikä juuri näiden mainoksiin täällä auttaa).
Vaadin muuten juuri nyt itselleni bannausta, sillä en olekaan saanut sitä taas pitkään aikaan. Palstamaineeni kärsii jos vaikuttaa liian kiltiltä.
*saa migreenin bannaamattomuudestaan*buddy-love kirjoitti:
Täällä ei näy mitään ylimääräisiä mainoksia (paitsi tuolla alareunassa muutama).
Kannattaa laittaa koneeseen kaikki estot päälle (tosin en ole tarkastanut mikä juuri näiden mainoksiin täällä auttaa).
Vaadin muuten juuri nyt itselleni bannausta, sillä en olekaan saanut sitä taas pitkään aikaan. Palstamaineeni kärsii jos vaikuttaa liian kiltiltä.
*saa migreenin bannaamattomuudestaan*.
4 kertaa kokeilin ja aina sain migreenikohtauksen niinku 5 minuutissa joten oli pakko laittaa estot päälle. Sitten kun ne vielä vaihtoi sen sinisen raidallisen pohjan harmaaksi, lakkas oksettamasta. Ei tää silti mun silmiin vieläkään hyvä ole vaikka saisivat buginsa pois. Vanha parempi.
Onnea yritykselle :)
.Papu.Sparrow kirjoitti:
.
4 kertaa kokeilin ja aina sain migreenikohtauksen niinku 5 minuutissa joten oli pakko laittaa estot päälle. Sitten kun ne vielä vaihtoi sen sinisen raidallisen pohjan harmaaksi, lakkas oksettamasta. Ei tää silti mun silmiin vieläkään hyvä ole vaikka saisivat buginsa pois. Vanha parempi.
Onnea yritykselle :)
.Ei ne voi tätä takaisin entisen näköiseksi vaihtaa kun sille suunnittelijalle on jo maksettu ja ylempää on tullut hyväksyntä uudelle ulkoasulle. Nehän näyttäisivät ihan naurettavilta ja nyt ne sitten väittävät siellä itselleenkin, että kaikki on nyt tosi paljon paremmin kuin ennen.
buddy-love kirjoitti:
Ei ne voi tätä takaisin entisen näköiseksi vaihtaa kun sille suunnittelijalle on jo maksettu ja ylempää on tullut hyväksyntä uudelle ulkoasulle. Nehän näyttäisivät ihan naurettavilta ja nyt ne sitten väittävät siellä itselleenkin, että kaikki on nyt tosi paljon paremmin kuin ennen.
.
Ja nyt joudutaan kärsiin tästä lapsellisesta pilipalihässäkästä. Mä muuten laitoin sulle 5 tähteä.. josko se rissais niitä enemmän ja höllentäisi bannausintoa. MUTTA EI MULLE.. mähän rrrrakastan tätä!!
:)
.Papu.Sparrow kirjoitti:
.
Ja nyt joudutaan kärsiin tästä lapsellisesta pilipalihässäkästä. Mä muuten laitoin sulle 5 tähteä.. josko se rissais niitä enemmän ja höllentäisi bannausintoa. MUTTA EI MULLE.. mähän rrrrakastan tätä!!
:)
.Niille ei tule mieleen kysyä käyttäjiltä mitä halutaan. Selvästi vanhanaikainen johtamiskulttuuri käytössä, mutta sehän on tuon alan yrityksissä melkein sääntönä.
Tähdet muuten tulivat täälläkin viimein näkyviin.
Hyvä aloitus, mä annoin sulle kaikki 5 tähteä. Mua on jo jonkin aikaa pistänyt vihaksi, kun vastaukset eivät näy/päivity ja muutenkin tähän on ollut niin vaikea silmän tottua. En ymmärrä koko uudistuksen tarkoitusta?
Ei ole näkynyt mitään tähtiä missään viestissä ja testasin sitä systeemiä jossain tuolla alempana.
Bannaukseni varmistamiseksi nimitän tässä noita koodareita onnettomiksi Visual Basic.net näprääjiksi.buddy-love kirjoitti:
Ei ole näkynyt mitään tähtiä missään viestissä ja testasin sitä systeemiä jossain tuolla alempana.
Bannaukseni varmistamiseksi nimitän tässä noita koodareita onnettomiksi Visual Basic.net näprääjiksi...varmaan tulevat näkyville palstalla, jos useampi lukija/vastaaja antaa niitä. Kokeile, jos voit itse antaa itsellesi kaikki 5. ;))
On vähän huono vastailla näihin viesteihin, kun ne ei heti tule näkyviin...vai mitä?
Mitenkäs voi käydä palstakeskustelua tai seurata sitä, kun viestit päivittyy hemmetin viiveellä.
Ja toi grafiikka tuossa aloituksen alapuolella on ihan turhaa (vastaa viestiin, kerro kav. jne).
Toivottavasti Enirolla saivat tämän uudistuksen ilmaiseksi, koska, kuka hullu tämmösestä menee maksamaan yhtään mitään??vastauksien lukumäärä ja tähdetkin tulivat näkyviin.
Kiitän tähdellisestä tuesta bannaushankkeelleni.tosi..typy kirjoitti:
..varmaan tulevat näkyville palstalla, jos useampi lukija/vastaaja antaa niitä. Kokeile, jos voit itse antaa itsellesi kaikki 5. ;))
On vähän huono vastailla näihin viesteihin, kun ne ei heti tule näkyviin...vai mitä?
Mitenkäs voi käydä palstakeskustelua tai seurata sitä, kun viestit päivittyy hemmetin viiveellä.
Ja toi grafiikka tuossa aloituksen alapuolella on ihan turhaa (vastaa viestiin, kerro kav. jne).
Toivottavasti Enirolla saivat tämän uudistuksen ilmaiseksi, koska, kuka hullu tämmösestä menee maksamaan yhtään mitään??Tässä on ilmeisesti hankittu halvin mahdollinen tekijä ja sen myös huomaa helposti.
Muutos muutoksen vuoksi on harvoin positiivinen ilmiö (ihan vaan vinkkinä tekijöille).
*haaveilee pitkästä bannista*
Täällä on jo 7 vastausta alla ja laskuri väittää niitä olevan vain kaksi.
Nyt kiireesti ohjelmointi kuntoon tai tulee palautetta ylemmälle johdolle.
(joko nyt saa bannia?)- LAITAPAS::::
Oma perseesi screenille, jos se olisi tarpeeksi härskiä pornoa sensuroitavaksi.
Mää laitoin yhteen sun repliikin alle omani-----välillä se näkyy ja toisinaan ei.
Vaikka katson toisella koneella ja operaattorilla----eri selaimilla--sama juttu.
Tää on oikei Vittual Basill koodia
Kirkas valkoine tausta! Ei ne saa mistään web.maisteria
Värisokea tai täysin sokea tän on tehnyt
Mainostajatkin kyrpiintyy vääristä väreistä
JA ENIRO MENEE BANKROTTIIN LAITAPAS:::: kirjoitti:
Oma perseesi screenille, jos se olisi tarpeeksi härskiä pornoa sensuroitavaksi.
Mää laitoin yhteen sun repliikin alle omani-----välillä se näkyy ja toisinaan ei.
Vaikka katson toisella koneella ja operaattorilla----eri selaimilla--sama juttu.
Tää on oikei Vittual Basill koodia
Kirkas valkoine tausta! Ei ne saa mistään web.maisteria
Värisokea tai täysin sokea tän on tehnyt
Mainostajatkin kyrpiintyy vääristä väreistä
JA ENIRO MENEE BANKROTTIINJa siksi on hauskaa kirjoitella bannattuna.
- ON MULLA
buddy-love kirjoitti:
Ja siksi on hauskaa kirjoitella bannattuna.
REKKAKIN, MUTTEN KÄYTÄ
JA UUSIKIN -----SAAS NÄHDÄ KUK ENSIN H TUNNISTAA, KUN VÄHÄN VAIHDAN TYYLIÄ
Täällä painellaan hurjana päivitysnappia, mutta laskuri näyttää edelleen kahta vastausta.
Miten sen edes saa menemään väärin, vai onko siellä niin vajaatehoiset serverit että päivitysnopeuksia on ollut pakko hidastaa.- antaa
vähintään kolmen eri ihmisen ennen kuin ne niiden keskiarvo näytetään.
Eivät kaikki vastaukset näy kerralla (jonnekin se hukkaa puolet niistä).
- hidas..
Menee minulta: buddy-lovelle!
http://www.youtube.com/watch?v=tbwJVFXQspQ
"Tähdet tähdet, silloin mun helpompi ois
Tähdet tähdet, enkö jo tulla mä saa
Tähdet tähdet, ikuisuuksiin ajan taa.."
;) - SENSUROITIIN::::
Tai shit se tulee vasta huomenna näkyviin;D
- kuninkaansoturi
Klikkaa noiden kolmen valinnan välillä kohdasta: Viestien esitystapa. Pitäis näkyä.
- ENNENKUINTULI
NÄKYVIIN
- KONSTIAKIN....
kuninkaansoturi kirjoitti:
Klikkaa noiden kolmen valinnan välillä kohdasta: Viestien esitystapa. Pitäis näkyä.
MUTTA LINKKEJÄ EN SAA LAITETTUA, VAIKKA YX NEUVOI KONSTIN
MUT EI TOIMINUT AINAKAAN TÄLLÄ KONEELLA XP POFFESNAAILL
VISTALLA EN VIELÄ YRITTÄNYTKÄÄN
LÄH. KLO 2.07 - MULTATULIJO
KONSTIAKIN.... kirjoitti:
MUTTA LINKKEJÄ EN SAA LAITETTUA, VAIKKA YX NEUVOI KONSTIN
MUT EI TOIMINUT AINAKAAN TÄLLÄ KONEELLA XP POFFESNAAILL
VISTALLA EN VIELÄ YRITTÄNYTKÄÄN
LÄH. KLO 2.07REISILLE:D
- toi...
ENNENKUINTULI kirjoitti:
NÄKYVIIN
ctr v linkitys ei toimi niin en osaa sanoa mikä tohon auttais.
keskustelukartta vasemmalla on kiva ja hyvä uudistus.
Ei tarvitse enää loikkia edestakas "Suhteet ja tunteet" siitä sitten kletraamaan alaspäin.- Mr.Kalluppi
Eipä ole ensimmäinen kerta kun suunnittelijat/tilaajat epäonnistuvat tehtävässään. Syynä epäonnistumiseen on usein se, etteivät mainitsemani tahot tunne pätkääkään todellista tarvetta/toimivuutta/käytäntöä. Ensimmäinen esimerkkini tulee mieleeni vaikkapa uuden asuinalueen suunnittelusta pihamaan/viheralueen tiimoilta. On se ihme ja kumma, kuinka sunnittelija keksikään piirellä istutettavaksi koivuja/muita puita piha-aleen riesaksi. Puita, joita koko muu ympäristö on jo täynnänsä. Entäs sitten ruusu- ja muut puskat? Tottakai parkkipaikan ja tamppaustelineiden ympärille, niin ettei millään talviseen aikaan saa lumia kolattua ei niin minnekään. Syynä tähän "arkkitehdin" ymmärtämättömyyteen/tietämättömyyteen lienee se, ettei hän ole koskaan joutunut käytännön työelämässä olemaan ko. tehtävissä. Hän vain katselee sielunsa simillä miltä hänen luomuksensa paperilla näyttävät, sekä tilaajan silmissä.
Jk. Uskoisin, ettei tämänkään palstauudistuksen suunnittelija omista itse tietokonetta. Jos omistaakin, niin ei ole keskustelupalstoilla koskaan vieraillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
