Haluan sensurointia

Omaa arvostustani nostaakseni teen tähän sensuurin kynsiin joutuvan aloituksen:


Tämän palstauudistuksen toteutus muistuttaa kovasti Sampo-pankin vastaavaa, sillä mikään ei näytä toimivan erityisen hyvin.

Aloituksien alle tulevat vastaukset näkyvät satunnaisesti ja tuo tähdittämissysteemi ei näytä toimivan lainkaan.

Windows mobilella on myös entistäkin hankalampaa selata sivuja.

Erityisen mielenkiintoista on, että nämä uudet sivuthan olivat testikäytössä jo pitkään, eikä silti vikoja ole kyetty poistamaan.

Tuo vasemmalla oleva palstalista on myös turha ja vie vain ruututilaa.


Sensuroinnin varmistaakseni laitan tähän vielä karkeaa pornografiaa:
ajattele hiekkapaperille painettuja nakukuvia.

33

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili

      NIIN!?

      • Teetä mitään yllättäviä reaktioita.


    • .
      Tai ihan kohtuullinen alku mutta terävyys puuttuu. Et kyllä maininnutkaan mutta pillastuvat helposti jos kertoo saavansa migreenikohtauksen heidän sekavasta mainoshelvetistään josta saa tekstiä etsiä suurennuslasilla kaiken roinan keskeltä. Lisäksi ei kannata vittuilla tuosta saakutin räikeästä ja ainoona erottuvasta pamiskasta "ilmoita asiattomasta viestistä" tyyliin että ei ainakaan meidän palstalla sen kautta mitään poisteta, joten ruudun turhin pamiska loistaa räikeimpänä pisimmälle" :)
      .

      • .
        Toi EI sitten ollut mun mielipide vaan kerroin mitä valheellista sontaa ei saa kirjoittaa levitellen valheita. Mua EI SAA bannata tuon takia. Mähän RRRRAKASTAN tätä hyvin toimivaa ja iloisen jännittävää systeemiä, jossa melkein kaikki melkein joskus toimiikin. Kivaa.. jännitystä elämään eikä ole niin tylsää ja ennalta-arvattavaa.. kiitos Eniromainen :D
        .


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Toi EI sitten ollut mun mielipide vaan kerroin mitä valheellista sontaa ei saa kirjoittaa levitellen valheita. Mua EI SAA bannata tuon takia. Mähän RRRRAKASTAN tätä hyvin toimivaa ja iloisen jännittävää systeemiä, jossa melkein kaikki melkein joskus toimiikin. Kivaa.. jännitystä elämään eikä ole niin tylsää ja ennalta-arvattavaa.. kiitos Eniromainen :D
        .

        Täällä ei näy mitään ylimääräisiä mainoksia (paitsi tuolla alareunassa muutama).

        Kannattaa laittaa koneeseen kaikki estot päälle (tosin en ole tarkastanut mikä juuri näiden mainoksiin täällä auttaa).


        Vaadin muuten juuri nyt itselleni bannausta, sillä en olekaan saanut sitä taas pitkään aikaan. Palstamaineeni kärsii jos vaikuttaa liian kiltiltä.

        *saa migreenin bannaamattomuudestaan*


      • buddy-love kirjoitti:

        Täällä ei näy mitään ylimääräisiä mainoksia (paitsi tuolla alareunassa muutama).

        Kannattaa laittaa koneeseen kaikki estot päälle (tosin en ole tarkastanut mikä juuri näiden mainoksiin täällä auttaa).


        Vaadin muuten juuri nyt itselleni bannausta, sillä en olekaan saanut sitä taas pitkään aikaan. Palstamaineeni kärsii jos vaikuttaa liian kiltiltä.

        *saa migreenin bannaamattomuudestaan*

        .
        4 kertaa kokeilin ja aina sain migreenikohtauksen niinku 5 minuutissa joten oli pakko laittaa estot päälle. Sitten kun ne vielä vaihtoi sen sinisen raidallisen pohjan harmaaksi, lakkas oksettamasta. Ei tää silti mun silmiin vieläkään hyvä ole vaikka saisivat buginsa pois. Vanha parempi.
        Onnea yritykselle :)
        .


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        4 kertaa kokeilin ja aina sain migreenikohtauksen niinku 5 minuutissa joten oli pakko laittaa estot päälle. Sitten kun ne vielä vaihtoi sen sinisen raidallisen pohjan harmaaksi, lakkas oksettamasta. Ei tää silti mun silmiin vieläkään hyvä ole vaikka saisivat buginsa pois. Vanha parempi.
        Onnea yritykselle :)
        .

        Ei ne voi tätä takaisin entisen näköiseksi vaihtaa kun sille suunnittelijalle on jo maksettu ja ylempää on tullut hyväksyntä uudelle ulkoasulle. Nehän näyttäisivät ihan naurettavilta ja nyt ne sitten väittävät siellä itselleenkin, että kaikki on nyt tosi paljon paremmin kuin ennen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei ne voi tätä takaisin entisen näköiseksi vaihtaa kun sille suunnittelijalle on jo maksettu ja ylempää on tullut hyväksyntä uudelle ulkoasulle. Nehän näyttäisivät ihan naurettavilta ja nyt ne sitten väittävät siellä itselleenkin, että kaikki on nyt tosi paljon paremmin kuin ennen.

        .
        Ja nyt joudutaan kärsiin tästä lapsellisesta pilipalihässäkästä. Mä muuten laitoin sulle 5 tähteä.. josko se rissais niitä enemmän ja höllentäisi bannausintoa. MUTTA EI MULLE.. mähän rrrrakastan tätä!!
        :)
        .


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Ja nyt joudutaan kärsiin tästä lapsellisesta pilipalihässäkästä. Mä muuten laitoin sulle 5 tähteä.. josko se rissais niitä enemmän ja höllentäisi bannausintoa. MUTTA EI MULLE.. mähän rrrrakastan tätä!!
        :)
        .

        Niille ei tule mieleen kysyä käyttäjiltä mitä halutaan. Selvästi vanhanaikainen johtamiskulttuuri käytössä, mutta sehän on tuon alan yrityksissä melkein sääntönä.

        Tähdet muuten tulivat täälläkin viimein näkyviin.


    • Hyvä aloitus, mä annoin sulle kaikki 5 tähteä. Mua on jo jonkin aikaa pistänyt vihaksi, kun vastaukset eivät näy/päivity ja muutenkin tähän on ollut niin vaikea silmän tottua. En ymmärrä koko uudistuksen tarkoitusta?

      • Ei ole näkynyt mitään tähtiä missään viestissä ja testasin sitä systeemiä jossain tuolla alempana.

        Bannaukseni varmistamiseksi nimitän tässä noita koodareita onnettomiksi Visual Basic.net näprääjiksi.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei ole näkynyt mitään tähtiä missään viestissä ja testasin sitä systeemiä jossain tuolla alempana.

        Bannaukseni varmistamiseksi nimitän tässä noita koodareita onnettomiksi Visual Basic.net näprääjiksi.

        ..varmaan tulevat näkyville palstalla, jos useampi lukija/vastaaja antaa niitä. Kokeile, jos voit itse antaa itsellesi kaikki 5. ;))
        On vähän huono vastailla näihin viesteihin, kun ne ei heti tule näkyviin...vai mitä?
        Mitenkäs voi käydä palstakeskustelua tai seurata sitä, kun viestit päivittyy hemmetin viiveellä.
        Ja toi grafiikka tuossa aloituksen alapuolella on ihan turhaa (vastaa viestiin, kerro kav. jne).
        Toivottavasti Enirolla saivat tämän uudistuksen ilmaiseksi, koska, kuka hullu tämmösestä menee maksamaan yhtään mitään??


      • vastauksien lukumäärä ja tähdetkin tulivat näkyviin.

        Kiitän tähdellisestä tuesta bannaushankkeelleni.


      • tosi..typy kirjoitti:

        ..varmaan tulevat näkyville palstalla, jos useampi lukija/vastaaja antaa niitä. Kokeile, jos voit itse antaa itsellesi kaikki 5. ;))
        On vähän huono vastailla näihin viesteihin, kun ne ei heti tule näkyviin...vai mitä?
        Mitenkäs voi käydä palstakeskustelua tai seurata sitä, kun viestit päivittyy hemmetin viiveellä.
        Ja toi grafiikka tuossa aloituksen alapuolella on ihan turhaa (vastaa viestiin, kerro kav. jne).
        Toivottavasti Enirolla saivat tämän uudistuksen ilmaiseksi, koska, kuka hullu tämmösestä menee maksamaan yhtään mitään??

        Tässä on ilmeisesti hankittu halvin mahdollinen tekijä ja sen myös huomaa helposti.

        Muutos muutoksen vuoksi on harvoin positiivinen ilmiö (ihan vaan vinkkinä tekijöille).


        *haaveilee pitkästä bannista*


    • Täällä on jo 7 vastausta alla ja laskuri väittää niitä olevan vain kaksi.

      Nyt kiireesti ohjelmointi kuntoon tai tulee palautetta ylemmälle johdolle.

      (joko nyt saa bannia?)

      • LAITAPAS::::

        Oma perseesi screenille, jos se olisi tarpeeksi härskiä pornoa sensuroitavaksi.
        Mää laitoin yhteen sun repliikin alle omani-----välillä se näkyy ja toisinaan ei.
        Vaikka katson toisella koneella ja operaattorilla----eri selaimilla--sama juttu.
        Tää on oikei Vittual Basill koodia
        Kirkas valkoine tausta! Ei ne saa mistään web.maisteria
        Värisokea tai täysin sokea tän on tehnyt
        Mainostajatkin kyrpiintyy vääristä väreistä
        JA ENIRO MENEE BANKROTTIIN


      • LAITAPAS:::: kirjoitti:

        Oma perseesi screenille, jos se olisi tarpeeksi härskiä pornoa sensuroitavaksi.
        Mää laitoin yhteen sun repliikin alle omani-----välillä se näkyy ja toisinaan ei.
        Vaikka katson toisella koneella ja operaattorilla----eri selaimilla--sama juttu.
        Tää on oikei Vittual Basill koodia
        Kirkas valkoine tausta! Ei ne saa mistään web.maisteria
        Värisokea tai täysin sokea tän on tehnyt
        Mainostajatkin kyrpiintyy vääristä väreistä
        JA ENIRO MENEE BANKROTTIIN

        Ja siksi on hauskaa kirjoitella bannattuna.


      • ON MULLA
        buddy-love kirjoitti:

        Ja siksi on hauskaa kirjoitella bannattuna.

        REKKAKIN, MUTTEN KÄYTÄ
        JA UUSIKIN -----SAAS NÄHDÄ KUK ENSIN H TUNNISTAA, KUN VÄHÄN VAIHDAN TYYLIÄ


    • Täällä painellaan hurjana päivitysnappia, mutta laskuri näyttää edelleen kahta vastausta.

      Miten sen edes saa menemään väärin, vai onko siellä niin vajaatehoiset serverit että päivitysnopeuksia on ollut pakko hidastaa.

      • ..sentään tuli näkyviin! ;)


    • antaa

      vähintään kolmen eri ihmisen ennen kuin ne niiden keskiarvo näytetään.

      • Käytännössä suurin osa ei saa kuin pari tähdittäjää ja jäävät siis näkymättömiin.


    • Eivät kaikki vastaukset näy kerralla (jonnekin se hukkaa puolet niistä).

    • hidas..

    • SENSUROITIIN::::

      Tai shit se tulee vasta huomenna näkyviin;D

      • kuninkaansoturi

        Klikkaa noiden kolmen valinnan välillä kohdasta: Viestien esitystapa. Pitäis näkyä.


      • ENNENKUINTULI

        NÄKYVIIN


      • KONSTIAKIN....
        kuninkaansoturi kirjoitti:

        Klikkaa noiden kolmen valinnan välillä kohdasta: Viestien esitystapa. Pitäis näkyä.

        MUTTA LINKKEJÄ EN SAA LAITETTUA, VAIKKA YX NEUVOI KONSTIN
        MUT EI TOIMINUT AINAKAAN TÄLLÄ KONEELLA XP POFFESNAAILL
        VISTALLA EN VIELÄ YRITTÄNYTKÄÄN
        LÄH. KLO 2.07


      • MULTATULIJO
        KONSTIAKIN.... kirjoitti:

        MUTTA LINKKEJÄ EN SAA LAITETTUA, VAIKKA YX NEUVOI KONSTIN
        MUT EI TOIMINUT AINAKAAN TÄLLÄ KONEELLA XP POFFESNAAILL
        VISTALLA EN VIELÄ YRITTÄNYTKÄÄN
        LÄH. KLO 2.07

        REISILLE:D


      • toi...
        ENNENKUINTULI kirjoitti:

        NÄKYVIIN

        ctr v linkitys ei toimi niin en osaa sanoa mikä tohon auttais.


    • keskustelukartta vasemmalla on kiva ja hyvä uudistus.
      Ei tarvitse enää loikkia edestakas "Suhteet ja tunteet" siitä sitten kletraamaan alaspäin.

    • Mr.Kalluppi

      Eipä ole ensimmäinen kerta kun suunnittelijat/tilaajat epäonnistuvat tehtävässään. Syynä epäonnistumiseen on usein se, etteivät mainitsemani tahot tunne pätkääkään todellista tarvetta/toimivuutta/käytäntöä. Ensimmäinen esimerkkini tulee mieleeni vaikkapa uuden asuinalueen suunnittelusta pihamaan/viheralueen tiimoilta. On se ihme ja kumma, kuinka sunnittelija keksikään piirellä istutettavaksi koivuja/muita puita piha-aleen riesaksi. Puita, joita koko muu ympäristö on jo täynnänsä. Entäs sitten ruusu- ja muut puskat? Tottakai parkkipaikan ja tamppaustelineiden ympärille, niin ettei millään talviseen aikaan saa lumia kolattua ei niin minnekään. Syynä tähän "arkkitehdin" ymmärtämättömyyteen/tietämättömyyteen lienee se, ettei hän ole koskaan joutunut käytännön työelämässä olemaan ko. tehtävissä. Hän vain katselee sielunsa simillä miltä hänen luomuksensa paperilla näyttävät, sekä tilaajan silmissä.

      Jk. Uskoisin, ettei tämänkään palstauudistuksen suunnittelija omista itse tietokonetta. Jos omistaakin, niin ei ole keskustelupalstoilla koskaan vieraillut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe