Voiko jossain Helsingissä (tai Tikkurilassa/Vantaalla) pestä auton itse? Ja paljonko tämä maksaa.
Autonpesu itsepalveluna
4
3998
Vastaukset
- käsin pesevä
Itäkeskuksessa on kauppakeskuksen kahdessa parkkihallikerroksessa itsepesupaikat. Toimii poleteilla ja perukerta maksaa auton likaisuudesta riippuen noin 3 - 5 euron luokkaa. Siellä olen itse käynyt autoni pesemässä. Pesuaineet ja tarvikkeet ovat pesupaikan puolesta. Taisi olla omien pesuaineiden käyttö jopa kiellettyä.
Itse ottaisin mieluusti vastaan tietoa Vantaan Tikkurilan - Korson seudulla sijaitsevista autonpesupaikoista. Kesällä olisi edessä Vantaalle muutto eikä ole tietoa sen seudun itsepesupaikoista. - tässä listaa
Tikkurilan Nesteellä on 3-4 pesupaikkaa, maksaa käytetyn ajan mukaan muutaman euron. Tarjolla on letku, vettä ja sankoja, eli omat harjat ja pesuaineet.
Martinlaakson Nesteellä (Vihertie) on 2 painepesuripaikkaa. Pesuaineet tulee painepesuriautomaatista. Jos kunnolla aikoo pestä ja huuhdella niin 10€ menee, isommalla autolla enemmänkin.
Myyrmäessä Myyrmannin parkkihallissa on myös painepesuripaikkoja samalla periaatteella kuin yllä.
Konalassa Malminkartanontiellä on Autopesucenter, täälläkin on itsepesumahdollisuus.- Shell
Siellä oli ainakin ennen painepesureita...
- uskaltaako
Moottoripesu näyttää maksavan 20€ ja "asiakkaan omalla vastuulla", mitä tuokin tarkoittaa?
Mitä siinä moottorissa saa edes pestä? (erityisesti vanhemmissa autoissa, uusissahan on vain muovilaatikko, jossa on pari reikää) Käynnistyykö se auto edes pesun jälkeen, eikö ammattilaisen pitäisi pestä se, miksi sitten ammattilainen sanoo, että pesu on "asiakkaan vastuulla" ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402