jumala on sittenkin olemassa, musta tulee solakka bambinos
"Mies laihdutti 7 kiloa pelkillä McDonald'sin sapuskoilla
Kalifornialainen Doug Logeais turvautui yllättävään laihdutuskeinoon ja söi kuukauden ajan pelkästään hampurilaisketju McDonald'sin tuotteita. Mies laihtui 30 päivän McDonald's-dieetillä 6,8 kiloa."
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=1677361
mäkkäridieetti :)
7
108
Vastaukset
- .....
luulen tuon olevan McDonaldsin markkinointitemppu, jonkinlainen vastaisku tälle:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Super_Size_Me - runontaja puskasta
miten paljon syö.
Itse aikoinaan söin puoli vuotta nakkikioskipöperöä, enimmäkseen makkaraperunoita, enkä lihonut.monte24 kirjoitti:
en ikinä ole tilannut makkaraperunoita,enkä tule kyllä tilaamaankaan.
tai jokin muu.
Saa välillä muutaman viestin kirjoitettua ja sen jälkeen yhteydet tilttaa.
Nyt toimii taas paremmin.
Helsingin Itä-Pasilan grilliltä sai hyvät makkaraperunat 1990 luvulla.
Nykypäivänä en sitten tiedä.
Enimmäkseen 1990 luvun pintaan ostin Snacistä, jonka myyntipisteet jo kadonneet. Kun tunsi myyjät, sai muita isomman annoksen.
Kerran kävin myös Oulun Snacyssä, kun tulin Utsjoelta.
Oulussa huomattavasti hiljaisempaa mitä Helsingissä.
Kolmas paikka sitten oli Museokadun Jaskan grilli, mistä saa mitä erikoisempia lihapiirakoita, esim. jauhelihaviipale, grillimakkara, makkarasiivu yhdistelmällä.
Maustevalikoima Jaskassa myös mahtava.
Pitäis oikeastaan joku päivä käydä siellä Itä-Pasilassa ostamassa ne makkaraperunat.
kyseessä ns. kyllästymisefekti. Ei varmaan älyttömästi huvita syödä ylimmääräistä jos on vetäny 4 viikkoa samaa moskaa joka päivä.
Eikä hampparit nyt niin pahoja oo lihottamaan , kokis ja ranskalaiset on kaiken pahan alku ja juuri...on kaikki veri ja muut arvot kohillaan tollasen schaisse-kuurin jälkeen! XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627