mieheni harrastaa seksiä kanssani öisin

normaalia vai ei?

Mieheni on erittäin seksuaalinen, tarvitsisi seksiä monta kertaa päivässä. Itselleni taas riittäisi muutaman kerran viikossa. Lupasin kerran, että hän saa harrastaa seksiä kanssani, kun nukun (koska muuten hän aina herättää minut, enkä jaksa herätä joka yö, jos minua itseäni ei edes huvita).

No, nyt mies on jotenkin käsittänyt, että hän saa "käyttää hyväkseen" minua joka yö. Onko tämä normaalia? Olen aika nuori ja tämä on minun ensimmäinen suhteeni. Ja onko normaalia., että mies tarvitsee noin paljon seksiä. Joskus saattaa vaikka "tehdä temput" yöllä minulle pari kertaa.

Kerran sanoin, että haluan nukkua yön heräämättä ja silloin mies ei tehnyt minulle mitään yöllä. Hän oli kuitenkin koko ajan kiihottunut eikä saanut unta ollenkaan. Pyöri ja kieri vaan ja sillä seisoi koko yön (tunsin sen selvästi).

Tuntuu, etä kaikki täällä valittaa, että mies ei halua seksiä. Uskokaa, ei tällainenkaan ole kivaa. Muuten meillä menee kyllä todella hyvin. Mielipiteitä?

10

1241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitsee..

apua/ammattiauttaja. Addiktio?

• Mikä on suuseksi?

Tai osaatko hyväillä kädelläsi miehelle orgut onko liian iso vaiva?

Muutaman minuutin takia pohdit ja itket asiaa netissä,kun voisit hoitaa homman niinkuin se kuuluu eli suuseksiä tai käsihoitoa niin äijä nukkuu yönsä hyvin ja sinä myös tulee mieleen oletko uusavuton?

Sit ihmetellään,kun äijät lappaa vieraissa minkäköhän takia?

• Apuvaa

Helpommalla pääsee kun vaan antaa (kyljellä) ja yrittää itse ottaa rennosti ja katsella vaikka telkkaria.
        Suuseksi vasta rasittavaa onkin jos ei huvita ja sama käsihoidonkin kanssa. Minulla ainakin tarvii itsellä olla silloin myös omaa intoa mukana.
        En ole uusavuton mutta en ole mikään runkkauskonekkaan.
        Jos toinen haluaa koko ajan maku menee väkisinkin koko touhuun.

Mun mies on seksuaalinen myös ja jo "vanha" mies.
        Harrastan ihan mielelläni vielä seksiä itsekkin ( 3-4 krt vko) mutta usein annan vain unilääkkeeksi enempiä itse intoilematta mutta en tuosta kärsikkään. Taitaa olla miehelle enemmän tapa viimeiseksi illalla ja ensimmäiseksi aamulla tuo seksintarve?
        Onneksi ei kestä kauaa ja nukahtaa nopeasti.

Joskus taas saisi kestääkkin pitempään mutta tuo oma intoni saa sitten miehen vaan tulemaan nopeammin.
        Minä päätin joskus että hänen ei tarvi kärsiä puutetta mutta en usko sen lisäävän uskollisuutta vaan enempi ajattelen olevani niin helppo ja varma nakki että mies kohta varmaan lähtee "saalistamaan" muita?

• Tiedätpä

kuinka vaivatonta ja mukavaa olla jonkun kumi-barbarana. Tottahan sä pari päivää jaksaisit ja sitten hakisit jo saikkua kun käyhän tommonen jo työstäkin eikä saa ees rahaa. :oP

• vegaiana!!

Kuule, mä olisin erittäin HONOURED, jos mun pikku kroppani sun miehelle kelpaisi,niin et sun taakka helpottuisi,mut oon VARATTUNA.KOKO KESÄN,PERIAATTEES.

Kukaan mies ei ole yhden naisen mies.Muista se.Eli sä et voita mitään et yrität olla "every woman in one". Sä ylirasitut,ja mies on varmaan viittä vaille pettämistä jo,kun kerran halut on noinkin kovat. Joku Lacasta Titia-malli yritti täydellisyyttä Corsicassa,ei sit kelvannut miehille,koska yhtäkkiä päättivät,et sitruunia pitää olla - ei yhdet samat mangot joka pvä.

• vagiainat

on helppo vaihtaa matkamalliin, fleshligt, suoraan postimyynnistä, ei tarvii ruokkia.

• Jos mikään ei

riitä ja vielä öisinkin pitä jyystää nukkuvaa naista. Hullu se on.

• olla totta

Mitä hittoo! En minä jaksais yöllä herätä sen takia, että mies saa masturboida minulla. Eikö tuommoisen masturboinnin sijaan voisi harrastaa seksiä ennen nukkumaanmenoa. Luulisin, että kyllästyt tuohon touhuun melko pian, ja saattaa johtaa siihen ettet kohta halua miestäsi enää ollenkaan. Miehesi kohtelee sinua kuin jotain pumpattavaa barbaraa öisin. Ei tuo öinen herättely tee hyvää sinullekaan. Jos mieheni herättäisi minut joka yö, niin olisin varmaan jo vkon jälkeen hermoraunio, koska en saa enää helposti unta yöheräilyjen jälkeen.

• on leluja kaupan

e.ritt. akt.iivisille, myös uroille. Nou hätä

• täh!?

Ehkä sä kuitenkin puhut tosta sun miehelles!?!? .... ja muutama kerta viikossa voi toki kuullostaa joistain hiukan pihtaamiselta mutta ei sitä tietenkään tarvitse ruveta miksikään barbaraksi tollain....

Eiköhän miehelläsi ole terveet kädet sitä varten? Anna sille jotain eroottisia kuvia susta :) että voi sitten viimekädessä turvautua niihin ja mennä viettää vaikka ajan kanssa omaa kivaa.

Seksiä pitää kuitenkin harrastaa vain silloin kun siitä itsekkin nauttii! Toki jos sinulla ilmenee haluttomuutta niin voisi olla pillerien vaihdon paikka ym...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe