Onko kukaan perehtynyt Vandaalien sanoituksiin?
Itse yritin vanhalta (huonokuntoinen) kasetilta kuunnella 'Medley' -biisin sanoja tarkemmin.
Osaako kukaan sanoa mitä "Mä typeryksille vittuilen.." jälkeen sanotaan? Itse kun en saa selvää sitten ollenkaan.. :-P
Vandaalit
3
452
Vastaukset
- zemmee
..mä huudan potkin kiroilen mä en välitä määräyksistä mä en välitä rajoituksista mä tahdon pitää hauskaa mua kukaan ei saa estää mä haluan nauttia elämästä niin kauan kuin sitä kestää, älä pilaa nuoruuttasi olemalla kuin aikuinen älä pilaa nuoruuttasi elämällä kuin aikuinen....
Vandaalit on julkaistu viimevuonna myös CDnä poko rekordsin toimesta.- violentvision
Kiitti paljon!
Joo, kuulemma. Tiedätkö yhtään mistä kyseistä CD:tä voisi havitella? - v................
violentvision kirjoitti:
Kiitti paljon!
Joo, kuulemma. Tiedätkö yhtään mistä kyseistä CD:tä voisi havitella?http://www.epes.fi/fi/product_details.php?p=11859
eikä oo hintakaan paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525