Onko kukaan perehtynyt Vandaalien sanoituksiin?
Itse yritin vanhalta (huonokuntoinen) kasetilta kuunnella 'Medley' -biisin sanoja tarkemmin.
Osaako kukaan sanoa mitä "Mä typeryksille vittuilen.." jälkeen sanotaan? Itse kun en saa selvää sitten ollenkaan.. :-P
Vandaalit
3
452
Vastaukset 3
- zemmee
..mä huudan potkin kiroilen mä en välitä määräyksistä mä en välitä rajoituksista mä tahdon pitää hauskaa mua kukaan ei saa estää mä haluan nauttia elämästä niin kauan kuin sitä kestää, älä pilaa nuoruuttasi olemalla kuin aikuinen älä pilaa nuoruuttasi elämällä kuin aikuinen....
Vandaalit on julkaistu viimevuonna myös CDnä poko rekordsin toimesta.- violentvision
Kiitti paljon!
Joo, kuulemma. Tiedätkö yhtään mistä kyseistä CD:tä voisi havitella? - v................
violentvision kirjoitti:
Kiitti paljon!
Joo, kuulemma. Tiedätkö yhtään mistä kyseistä CD:tä voisi havitella?http://www.epes.fi/fi/product_details.php?p=11859
eikä oo hintakaan paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4722090- 1631377
- 791253
- 951224
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881184- 1141157
- 101805
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58776- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705