Onko kukaan perehtynyt Vandaalien sanoituksiin?
Itse yritin vanhalta (huonokuntoinen) kasetilta kuunnella 'Medley' -biisin sanoja tarkemmin.
Osaako kukaan sanoa mitä "Mä typeryksille vittuilen.." jälkeen sanotaan? Itse kun en saa selvää sitten ollenkaan.. :-P
Vandaalit
3
452
Vastaukset
- zemmee
..mä huudan potkin kiroilen mä en välitä määräyksistä mä en välitä rajoituksista mä tahdon pitää hauskaa mua kukaan ei saa estää mä haluan nauttia elämästä niin kauan kuin sitä kestää, älä pilaa nuoruuttasi olemalla kuin aikuinen älä pilaa nuoruuttasi elämällä kuin aikuinen....
Vandaalit on julkaistu viimevuonna myös CDnä poko rekordsin toimesta.- violentvision
Kiitti paljon!
Joo, kuulemma. Tiedätkö yhtään mistä kyseistä CD:tä voisi havitella? - v................
violentvision kirjoitti:
Kiitti paljon!
Joo, kuulemma. Tiedätkö yhtään mistä kyseistä CD:tä voisi havitella?http://www.epes.fi/fi/product_details.php?p=11859
eikä oo hintakaan paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311736
- 261624
- 1411192
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus337966- 50778
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on309776- 42770
- 61740
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym50718- 66706