Onko kukaan perehtynyt Vandaalien sanoituksiin?
Itse yritin vanhalta (huonokuntoinen) kasetilta kuunnella 'Medley' -biisin sanoja tarkemmin.
Osaako kukaan sanoa mitä "Mä typeryksille vittuilen.." jälkeen sanotaan? Itse kun en saa selvää sitten ollenkaan.. :-P
Vandaalit
3
452
Vastaukset
- zemmee
..mä huudan potkin kiroilen mä en välitä määräyksistä mä en välitä rajoituksista mä tahdon pitää hauskaa mua kukaan ei saa estää mä haluan nauttia elämästä niin kauan kuin sitä kestää, älä pilaa nuoruuttasi olemalla kuin aikuinen älä pilaa nuoruuttasi elämällä kuin aikuinen....
Vandaalit on julkaistu viimevuonna myös CDnä poko rekordsin toimesta.- violentvision
Kiitti paljon!
Joo, kuulemma. Tiedätkö yhtään mistä kyseistä CD:tä voisi havitella? - v................
violentvision kirjoitti:
Kiitti paljon!
Joo, kuulemma. Tiedätkö yhtään mistä kyseistä CD:tä voisi havitella?http://www.epes.fi/fi/product_details.php?p=11859
eikä oo hintakaan paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446