Onko kukaan perehtynyt Vandaalien sanoituksiin?
Itse yritin vanhalta (huonokuntoinen) kasetilta kuunnella 'Medley' -biisin sanoja tarkemmin.
Osaako kukaan sanoa mitä "Mä typeryksille vittuilen.." jälkeen sanotaan? Itse kun en saa selvää sitten ollenkaan.. :-P
Vandaalit
3
452
Vastaukset 3
- zemmee
..mä huudan potkin kiroilen mä en välitä määräyksistä mä en välitä rajoituksista mä tahdon pitää hauskaa mua kukaan ei saa estää mä haluan nauttia elämästä niin kauan kuin sitä kestää, älä pilaa nuoruuttasi olemalla kuin aikuinen älä pilaa nuoruuttasi elämällä kuin aikuinen....
Vandaalit on julkaistu viimevuonna myös CDnä poko rekordsin toimesta.- violentvision
Kiitti paljon!
Joo, kuulemma. Tiedätkö yhtään mistä kyseistä CD:tä voisi havitella? - v................
violentvision kirjoitti:
Kiitti paljon!
Joo, kuulemma. Tiedätkö yhtään mistä kyseistä CD:tä voisi havitella?http://www.epes.fi/fi/product_details.php?p=11859
eikä oo hintakaan paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881344
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1881124- 741019
- 77907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su341780Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168754- 58735
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.197731Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5687- 43635