sääret!

isopohje

Terve!
Minun ongelmakohta on sääret!
ne on tosi isot, vaikka en ole ylipainoinen yhtään.
ne näyttää aika kamalilta.. varsinkin kun kaikilla muilla on tikkusääret, ylipainoisillakin!
niillä on laihemmat sääret kun mulla.
Mulla on kyllä niissä säärissä jonkinverran lihasta.. mutta sitten haluan ne lihakset pois.
Onko mitään sellaista miten sais sääriä laihdutettua siis nimenomaan niitä mutta ei MISSÄÄNTAPAUKSESSA lisää lihasta!! en todellakaan halua että näihin pohkeisiin tulee enää yhtään milliä lihasta!
Voiko sääriä ylipäätään edes laihduttaa!!!
Tämä on minulle hirvittävä ongelma!
en edes kehtaa kulkea hameissa, tms!
ja oikeasti nämä on sitten isot. en liioittele!

13

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXX

Veikkaisin, että nimenomaan rasva saa sääresi näyttämään isolta, ei lihas. Millään lihasharjoituksella ei kuitenkaan voi paikallisesti vaikuttaa rasvan palamiseen. Ainut tapa kaventaa sääriäsi olisi laihduttaa. Jos olet jo ennestään normaalipainoinen, en sitä suosittele. Mitä sen sijaan suosittelen on se, että koetat hyväksyä sääresi osana itseäsi. :)

• Organza

Kestävyysurheilua eli pitkiä aerobisia lenkkejä. Oli se sitten lenkkeilyä tai pyöräilyä...tosin pyöräilyssä saa kivat reidet. :)
      Mutta jos juosta jaksat niin lenkille vain. Eipä nimittäin pitkänmatkan juoksijoilla kovin paksut sääret ole. :)

• isopohje

mä nimenomaaan olen entinen juoksija!
        ja mulla on lihasta pohkeissa.
        eikö lihaksia saa pois mitenkään?

• miska
        isopohje kirjoitti:

mä nimenomaaan olen entinen juoksija!
        ja mulla on lihasta pohkeissa.
        eikö lihaksia saa pois mitenkään?

mul on sama juttu, oon yrittäny kaikkee et lihakset vähenis varsinki reisistä mut enpä tiiä ei oo muul ollu paljoo vaikutusta ku laihduttamisella...

mun reisilihakset on ihan törkeen isot, sillee ku sivusta kattoo jalkoja ni tekee hurjan ison kaaren heti lantiosta aina polviin saakka. yh.

sit oon alkanu tekee pelkästää kestävyyslenkkejä, mut en oo huomannu silläkään olevän silmissä havaittavaa vaikutusta. mut on lihakset ehkäm vääääähän vähentyny kuiteki.

• pölhö
        miska kirjoitti:

mul on sama juttu, oon yrittäny kaikkee et lihakset vähenis varsinki reisistä mut enpä tiiä ei oo muul ollu paljoo vaikutusta ku laihduttamisella...

mun reisilihakset on ihan törkeen isot, sillee ku sivusta kattoo jalkoja ni tekee hurjan ison kaaren heti lantiosta aina polviin saakka. yh.

sit oon alkanu tekee pelkästää kestävyyslenkkejä, mut en oo huomannu silläkään olevän silmissä havaittavaa vaikutusta. mut on lihakset ehkäm vääääähän vähentyny kuiteki.

mutta kerron kuitenkin. Maailmassa on tuhottomasti miehiä, jotka rakastavat voimakkaita reisiä ja sääriä.

Itseasiassa pitäisi auttaa; paksut sääret ei kai ole mikään terveysriski, eli ainoa haitta on vain mielenterveydellinen. Ja sekin on turha - voimakkaat sääret ja reidet ovat seksikkäät!!!!!!

• Anonyymi00013

No pitkän matkan juoksijoilla ei sen takia ole paksuja sääriä koska ovat joutuneet olemaan vähällä kalorimäärällä että ei tule juuri sitä lihasta joka lisää painoa ja syö kestävyyttä.. Itse entisenä nyrkkeilijänä juoksin paljon ja söinkin paljon. Nii nilkat on kuin valopylväät! Lihas ei ole koskaan pahasta olkoot se missä tahansa!, piste!

• kannattaa kokeilla

Kehoittaisin teitä, joilla isot lihakset vaivaavat,kokeilemaan syvävenyttelyä. Tehosi ainakin mulla reisilihaksiin. Syvävenyttely pidentää lihasta ja saa sen muodon muuttumaan kapeammaksi.

• kukkuu

no miten sitä syvävenyttelyä tehdään??

• Anonyymi00008
        kukkuu kirjoitti:

no miten sitä syvävenyttelyä tehdään??

Jokohan on sääret laihtunu vai maha kasvanu?

• Anonyymi00009

Lihas näivettyy käytön puutteessa.
      Sääret? Riippuu muodosta. Sopusuhteisen muotoiset, lihaksikkaat, ilman pahkuroita olevat sääret ja reidet ovat minun silmiini hyvän näköiset.

• Anonyymi00010

Nähdessäni nykyisen vaimoi ensimmäisen kerran kiinnittyi huomioni jäntevään olemukseen, Muodokkaisiin pohkeisiin ja napakoihin pakaroihin. Litteävatsaisena ei ollut mikään povipommi.
        Heti nähdessäni reidet ne tekivät minuun vaikutuksen. Spitterin lihaksikkaat, sutjakanmuoroiset reidet ja takana napakat pakarat.
        Sprinttimatkat ja pituushyppy eivät olleet menneet hukkaan.
        Lihaskato oli hyvin hidasta. Vaimoni lenkkeili, käytti talvella potkukelkkaa ja sen lisäksi myös nastarenkailla varustettua fillaria. Eka talven pakaroiden mustelmien jälkeen.
        Hyvä lihaskunto näkyi, ja varsinkin tuntui selässä.
        Pitkät, maltilliset lenkit hidastivat lihaskatoa yllättävän pitkään.
        Liikunnan tärkeyttä kuvaa hänen asenteensa auton käyttämiseen.
        Minulla oli 6 - vuotta työantajan antama auton käyttöetu.
        Vaimolla oli voimassa oleva ajokortti ja katosessa seisoi rekisterissä oleva, hyväkuntoinen länsiauto mutta vaimo tekin työ- ja ostosmatkansa kelistä riippumatta, hyvällä ilmalla jalan, sadekelillä fillarilla.
        Kun penskat ajoivat ajokortit niin se oli heidän harkitussa käytössään. Tosin pojan kohdalla tein joskus poikkeuksen ja vastoin sääntöjä, annoin joskus lauantai-illoin työsuhdeautoni hänen käyttöönsä. Oli omaani edustavampi.

+75v iässä,liikunnan estyessä, ovat koivet surkastuneet mutta onneksi on ollut jotain mikä surkastuu.

• Anonyymi00011

Miten sääret kuuluu laihdutukseen🤔

• Anonyymi00012

Ihan turhaa surkutella omaa ulkomuotoaan, jokainen on sen näköinen ja kokoinen kuin on.
      Jos kovasti surkuttelisi, miltä itse näyttää, niin olisi luultavasti jatkuva paha olo ja ahdistus päällä.
      Parempi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Kyllä ne muutkin hyväksyvät sinut/minut ihan omana itsenään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe