Terve!
Minun ongelmakohta on sääret!
ne on tosi isot, vaikka en ole ylipainoinen yhtään.
ne näyttää aika kamalilta.. varsinkin kun kaikilla muilla on tikkusääret, ylipainoisillakin!
niillä on laihemmat sääret kun mulla.
Mulla on kyllä niissä säärissä jonkinverran lihasta.. mutta sitten haluan ne lihakset pois.
Onko mitään sellaista miten sais sääriä laihdutettua siis nimenomaan niitä mutta ei MISSÄÄNTAPAUKSESSA lisää lihasta!! en todellakaan halua että näihin pohkeisiin tulee enää yhtään milliä lihasta!
Voiko sääriä ylipäätään edes laihduttaa!!!
Tämä on minulle hirvittävä ongelma!
en edes kehtaa kulkea hameissa, tms!
ja oikeasti nämä on sitten isot. en liioittele!
sääret!
10
763
Vastaukset
- XXX
Veikkaisin, että nimenomaan rasva saa sääresi näyttämään isolta, ei lihas. Millään lihasharjoituksella ei kuitenkaan voi paikallisesti vaikuttaa rasvan palamiseen. Ainut tapa kaventaa sääriäsi olisi laihduttaa. Jos olet jo ennestään normaalipainoinen, en sitä suosittele. Mitä sen sijaan suosittelen on se, että koetat hyväksyä sääresi osana itseäsi. :)
- Organza
Kestävyysurheilua eli pitkiä aerobisia lenkkejä. Oli se sitten lenkkeilyä tai pyöräilyä...tosin pyöräilyssä saa kivat reidet. :)
Mutta jos juosta jaksat niin lenkille vain. Eipä nimittäin pitkänmatkan juoksijoilla kovin paksut sääret ole. :)- isopohje
mä nimenomaaan olen entinen juoksija!
ja mulla on lihasta pohkeissa.
eikö lihaksia saa pois mitenkään? - miska
isopohje kirjoitti:
mä nimenomaaan olen entinen juoksija!
ja mulla on lihasta pohkeissa.
eikö lihaksia saa pois mitenkään?mul on sama juttu, oon yrittäny kaikkee et lihakset vähenis varsinki reisistä mut enpä tiiä ei oo muul ollu paljoo vaikutusta ku laihduttamisella...
mun reisilihakset on ihan törkeen isot, sillee ku sivusta kattoo jalkoja ni tekee hurjan ison kaaren heti lantiosta aina polviin saakka. yh.
sit oon alkanu tekee pelkästää kestävyyslenkkejä, mut en oo huomannu silläkään olevän silmissä havaittavaa vaikutusta. mut on lihakset ehkäm vääääähän vähentyny kuiteki. - pölhö
miska kirjoitti:
mul on sama juttu, oon yrittäny kaikkee et lihakset vähenis varsinki reisistä mut enpä tiiä ei oo muul ollu paljoo vaikutusta ku laihduttamisella...
mun reisilihakset on ihan törkeen isot, sillee ku sivusta kattoo jalkoja ni tekee hurjan ison kaaren heti lantiosta aina polviin saakka. yh.
sit oon alkanu tekee pelkästää kestävyyslenkkejä, mut en oo huomannu silläkään olevän silmissä havaittavaa vaikutusta. mut on lihakset ehkäm vääääähän vähentyny kuiteki.mutta kerron kuitenkin. Maailmassa on tuhottomasti miehiä, jotka rakastavat voimakkaita reisiä ja sääriä.
Itseasiassa pitäisi auttaa; paksut sääret ei kai ole mikään terveysriski, eli ainoa haitta on vain mielenterveydellinen. Ja sekin on turha - voimakkaat sääret ja reidet ovat seksikkäät!!!!!!
- kannattaa kokeilla
Kehoittaisin teitä, joilla isot lihakset vaivaavat,kokeilemaan syvävenyttelyä. Tehosi ainakin mulla reisilihaksiin. Syvävenyttely pidentää lihasta ja saa sen muodon muuttumaan kapeammaksi.
- kukkuu
no miten sitä syvävenyttelyä tehdään??
- Anonyymi00008
kukkuu kirjoitti:
no miten sitä syvävenyttelyä tehdään??
Jokohan on sääret laihtunu vai maha kasvanu?
- Anonyymi00009
Lihas näivettyy käytön puutteessa.
Sääret? Riippuu muodosta. Sopusuhteisen muotoiset, lihaksikkaat, ilman pahkuroita olevat sääret ja reidet ovat minun silmiini hyvän näköiset.- Anonyymi00010UUSI
Nähdessäni nykyisen vaimoi ensimmäisen kerran kiinnittyi huomioni jäntevään olemukseen, Muodokkaisiin pohkeisiin ja napakoihin pakaroihin. Litteävatsaisena ei ollut mikään povipommi.
Heti nähdessäni reidet ne tekivät minuun vaikutuksen. Spitterin lihaksikkaat, sutjakanmuoroiset reidet ja takana napakat pakarat.
Sprinttimatkat ja pituushyppy eivät olleet menneet hukkaan.
Lihaskato oli hyvin hidasta. Vaimoni lenkkeili, käytti talvella potkukelkkaa ja sen lisäksi myös nastarenkailla varustettua fillaria. Eka talven pakaroiden mustelmien jälkeen.
Hyvä lihaskunto näkyi, ja varsinkin tuntui selässä.
Pitkät, maltilliset lenkit hidastivat lihaskatoa yllättävän pitkään.
Liikunnan tärkeyttä kuvaa hänen asenteensa auton käyttämiseen.
Minulla oli 6 - vuotta työantajan antama auton käyttöetu.
Vaimolla oli voimassa oleva ajokortti ja katosessa seisoi rekisterissä oleva, hyväkuntoinen länsiauto mutta vaimo tekin työ- ja ostosmatkansa kelistä riippumatta, hyvällä ilmalla jalan, sadekelillä fillarilla.
Kun penskat ajoivat ajokortit niin se oli heidän harkitussa käytössään. Tosin pojan kohdalla tein joskus poikkeuksen ja vastoin sääntöjä, annoin joskus lauantai-illoin työsuhdeautoni hänen käyttöönsä. Oli omaani edustavampi.
+75v iässä,liikunnan estyessä, ovat koivet surkastuneet mutta onneksi on ollut jotain mikä surkastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit415309Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4094582Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483839KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1593128Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142526Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182098Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512012- 1251930
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469