Astrologiaa

Oinas 21.2-19.4

(ottavat kuulema haasteen vastaan..., taiteilijasieluja, neuroottisia luonteeltaan.
kuuluisa oinas; Johann Sebastian Bach *suhtautuu alentuvasti*)


Leijona 23.7-22.8

(eos. kuuluisa leijona; Mussolini)


Jousimies 23.11-21.12

(eos. kuuluisa vesimies; Charles Darwin)


Härkä 20.4-20.5

(mahdottoman sotaisia ja riitaa haastavia tyyppejä, ylimielisiä, heikko itsetunto, sisukkaita...kuuluisa härkä; Saddam Hussein *halveksii*)


Neitsyt 23.8-22.9

(nämä ovat niitä ihmisiä, joita en voi sietää yhtään; itsekkäitä, valheellisia, läheisriippuvaisia, keinotekoisia, teeskentelijöitä.
kuuluisa neitsyt: Sauli Niinistö *inhoaa ja halveksii*)


Kauris 22.12-19.1

(eos. kuuluisa kauris; Kate Moss)


Kaksonen 21.5-20.6

(eos. kuuluisa kaksonen; John F. Kennedy)


Vaaka 23.9-23.10

(päättäväisiä. kuuluisa vaaka; Margaret Thacther *ymmärtää*)


Vesimies 20.1-19.2

(eos. kuuluisa vesimies; Mozart


Rapu 21.6-22.7

(Matti ja Maija Virtasia, tasapaksuja kesäihmisiä, mitäänsanomattomia. kuuluisa rapu; Tom Cruise
*tuntee antipatiaa*)


Skorpioni 24.10-22.11

(ovat yleensä ehdottoman rehellisiä, luotettavia, lojaaleja, itsetietoisia, hallitsevia ja skorpioninainen...kuuluisa skorpioni; Mary Ann Evans
*tuntee sympatiaa*)


Kalat 20.2-20.3

(eos. kuuluisa kalat; Albert Einstein)



http://www.youtube.com/watch?v=X8c51j8cps0





"tämä oli sitten täysin subjektiivinen näkemys"





MarttyyriMallari-TTt

36

274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      Arvaappa mikä minä noista olen? :D:D

      • voin vain aavistaa...


        "varo sanojasi, olet täällä kuunteluoppilaana"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...

        Sinulla on rapumaisia taipumuksia.


      • zisel
        ... kirjoitti:

        Sinulla on rapumaisia taipumuksia.

        Ravuthan on takertujia ja psykopaatteja joista ei pääse eroon edes kirveellä! (tai no en tiedä naisista sitten) :)


      • ...
        zisel kirjoitti:

        Ravuthan on takertujia ja psykopaatteja joista ei pääse eroon edes kirveellä! (tai no en tiedä naisista sitten) :)

        On ravuilla hyviäkin puolia ;)

        Oletkohan nouseva rapu?


      • zisel
        ... kirjoitti:

        On ravuilla hyviäkin puolia ;)

        Oletkohan nouseva rapu?

        vaaka :)


      • ...
        zisel kirjoitti:

        vaaka :)

        Nouseva vaaka...

        Olen ajatellut että se tasapainottaa ja tuo vain niitä hyviä puolia persoonaani :)


      • monte puskana

        tiedä? on niin monesti ollut rekattujen horoskoopit täällä.


    • sitten on?

      Vai onko se salaisuus? :)

      • jääkööt salaisuudeksi.


        "koita arvata"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jääkööt salaisuudeksi.


        "koita arvata"


        MarttyyriMallari-TTt

        että olet narsismiin taipuvainen leijona

        "Tämä on sitten hjuumoria"


      • Genio.Mente kirjoitti:

        että olet narsismiin taipuvainen leijona

        "Tämä on sitten hjuumoria"

        väärin meni, mutta arvaan että teit diagnoosisi palstaminäni käytöksen perusteella.


        "en itsekään aina pidä hänestä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        väärin meni, mutta arvaan että teit diagnoosisi palstaminäni käytöksen perusteella.


        "en itsekään aina pidä hänestä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Niin tein.

        "Muuta aineistoa ei minulla ole"


      • Kovan kuoren
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jääkööt salaisuudeksi.


        "koita arvata"


        MarttyyriMallari-TTt

        alta löytyy pehmeä sisus :) ...


    • Avainsanat: Organisointi, kunnianhimo, laki, järjestys
      Hallitseva planeetta: Saturnus
      Onnen päivä: Lauantai
      Onnen väri: Vihreä, ruskea
      Onnen kivi: Gagaatti, onyksi
      Elementti: Maa
      Luonne: Johtava
      Laatu: Passiivinen, negatiivinen
      Terveys: Kauris hallitsee polvia ja luustoa. Stressiä, hammassärkyä.
      Kuuluisia Kauriita: Mao Zedong, Martin Luther King

      • kuvittelin sinun olevan oinas.


        "taiteilijasielu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kuvittelin sinun olevan oinas.


        "taiteilijasielu"


        MarttyyriMallari-TTt

        olla oinas.


    • vänksy

      Jack Nicholson
      David Beckham
      Audrey Hepburn
      Michelle Pfeiffer
      Katharine Hepburn
      Karl Marx
      Tony Blair
      Saddam Hussein
      Sigmund Freud
      Eva Peron
      Bono
      Salvador Dali
      Adolf Hitler
      Tony Hawk
      Madeleine Albright
      Tori Spelling
      Henry Fonda
      Paavi
      Malcolm X
      Carmen Electra
      Kuningatar Elisabeth
      Roy Orbison
      William Shakespeare
      Jean Paul Gaultier
      Barbra Streisand
      Renee Zellweger
      Al Pacino
      Penelope Cruz
      Jay Leno
      Daniel Day Lewis
      Jerry Seinfeld


      *Puhdistaa mainettaan*

      Noh, on sinne nyt jokunen hitleri ja Husseini eksynyt joukkoon, mutta muuten ollaan ihan kelpo väkeä.:)

      • olet ihmeen leppoisa häräksi.


        "tai et ainakaan mikään naisasianainen ole luonteeltasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vilibili

        tyypillisenä nihilistinä jätti mainitsematta...


      • monte puskana

        kuten gekkomarttyyrikin


      • vänksy
        vilibili kirjoitti:

        tyypillisenä nihilistinä jätti mainitsematta...

        se kyllä oli.


    • Genio.Mente

      Ilmankos? joo... eos?

      "Mozart oli nero"

    • Jazuli

      ..mie oon rapu ..sitte mukamas tasapaksuki..='(


      ..*antipatiaa sul on housuissas*..

      x')))


      ...naurattaa..leikisti suutuin..miehää oon oikiastikki tasapaksu kesäihmii..=o)))

      • olet se poikkeus, joka vahvistaa säännön.


        "joko puutarhanne kukoistaa? :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet se poikkeus, joka vahvistaa säännön.


        "joko puutarhanne kukoistaa? :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        ikinä..=o(...voikukka olis menny valtaa iha tykkänää meiän puutarhan..

        ..mie kiskoi ko pimahtanu rotta niit maast irki mut sitte mie kyllästyin ko oli sormepäät jo iha kipiät..

        =o(

        ...pistin simmosel muovilapiolla mimmosii käytetää puutarhois ko istutellaa..mut emmie sittekää itekseni millää repee niit nyhtää jokapuolelta..


        oisikos se taikasanana paikka täs kohil..???


        ..*roundUP*..

        sil lähtis..muttako elukat lompottaa sii pihas ...

        =o/

        ..neuvo mua joteki pliis martti..=o)


        ..mil ihmeel mie pysäytän voikukkiaen marssin meitin rappusille...!!!!


      • Ei voikukka minusta
        Jazuli kirjoitti:

        ikinä..=o(...voikukka olis menny valtaa iha tykkänää meiän puutarhan..

        ..mie kiskoi ko pimahtanu rotta niit maast irki mut sitte mie kyllästyin ko oli sormepäät jo iha kipiät..

        =o(

        ...pistin simmosel muovilapiolla mimmosii käytetää puutarhois ko istutellaa..mut emmie sittekää itekseni millää repee niit nyhtää jokapuolelta..


        oisikos se taikasanana paikka täs kohil..???


        ..*roundUP*..

        sil lähtis..muttako elukat lompottaa sii pihas ...

        =o/

        ..neuvo mua joteki pliis martti..=o)


        ..mil ihmeel mie pysäytän voikukkiaen marssin meitin rappusille...!!!!

        ole mitenkään ruma. Varsinkin silloin se näyttää todella kauniilta ja hauraalta, kun siinä on vain siemenkota jäljellä ... niitä on kiva puhallella :). Sitäpaitsi kaikki ns. rikkakasvit kertovat vain sen puutarhurille, mikä maaperässä on vikana ja yrittävät omalta osaltaan korjata sitä häiriötilaa. Luin tämän ViherPiha -lehdestä, joten en höpisi ihan omiani sentään tässä ...

        Terv. p-n-g


      • täst..............
        Jazuli kirjoitti:

        ikinä..=o(...voikukka olis menny valtaa iha tykkänää meiän puutarhan..

        ..mie kiskoi ko pimahtanu rotta niit maast irki mut sitte mie kyllästyin ko oli sormepäät jo iha kipiät..

        =o(

        ...pistin simmosel muovilapiolla mimmosii käytetää puutarhois ko istutellaa..mut emmie sittekää itekseni millää repee niit nyhtää jokapuolelta..


        oisikos se taikasanana paikka täs kohil..???


        ..*roundUP*..

        sil lähtis..muttako elukat lompottaa sii pihas ...

        =o/

        ..neuvo mua joteki pliis martti..=o)


        ..mil ihmeel mie pysäytän voikukkiaen marssin meitin rappusille...!!!!

        säästä selkääs ja näppejäs........ http://www.fiskars.com/FI/fi/Tietoa Fiskarsista/Uutiset/Fiskars otsikoissa66a9.html

        ...iisiä... :)


      • Jazuli
        Ei voikukka minusta kirjoitti:

        ole mitenkään ruma. Varsinkin silloin se näyttää todella kauniilta ja hauraalta, kun siinä on vain siemenkota jäljellä ... niitä on kiva puhallella :). Sitäpaitsi kaikki ns. rikkakasvit kertovat vain sen puutarhurille, mikä maaperässä on vikana ja yrittävät omalta osaltaan korjata sitä häiriötilaa. Luin tämän ViherPiha -lehdestä, joten en höpisi ihan omiani sentään tässä ...

        Terv. p-n-g

        ..ko valtaa mokoma meiän hiekkaosuuetkii..=o(..

        ....hmm muistakos kerrottiiks sii miksi ois voikukkii nii hirmusti..???

        =oI

        ...maaseudulla asuttaa eikä pihaa oo tehty itte alusta lähtien vaa oisi entisten jäliltä nurmikot..isommalti kummiskii..=oI


      • Jazuli

      • kuohkeuttaa
        Jazuli kirjoitti:

        ..ko valtaa mokoma meiän hiekkaosuuetkii..=o(..

        ....hmm muistakos kerrottiiks sii miksi ois voikukkii nii hirmusti..???

        =oI

        ...maaseudulla asuttaa eikä pihaa oo tehty itte alusta lähtien vaa oisi entisten jäliltä nurmikot..isommalti kummiskii..=oI

        jäykkiä savimaita. Muistaakseni puna-apila toinen, millä sama tehtävä maaperän suhteen.


      • yrittää nyppiä
        kuohkeuttaa kirjoitti:

        jäykkiä savimaita. Muistaakseni puna-apila toinen, millä sama tehtävä maaperän suhteen.

        niitä voikukkia pois maaperästä, jotka ovat sille hyväksi, vaan "kuunnella" kasvien kertomaa ja alkaa kuohkeuttamaan eri keinoin maata ...


    • sininen_sitruuna

      Kiitos antipatiasta, perkele.

      No joo, tasapaksu kesäihminen ja mitäänsanomaton. :))

    • En.kerro

      Kerrankin joku tuntee sympatiaa skorpioneja kohtaan :)

    • rapiskarpalo

      jousimiehiä ihan muutama, ei jaksa enempää mainita:

      Ludwig van Beethoven
      Walt Disney
      Mark Twain
      Jimi Hendrix
      Rapiskarpalo

    • Sehän...

      selvittääkin paljon...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe