Onko kokemusta Pikadeitti illasta?

ilmoittautunut

Onko kenelläkään kokemusta/ onko itse ollut pikadeitti illassa tms? Olen itse juuri ilmoittautunut ja nyt jännittää hirveesti. Kuinka pitkän aikaa siinä saa jutella aina yhtä henkilöä kohden?? Mietin kovasti mitä sinne laittaisin päälleni, voiko lähteä hameessa ja joku kiva paita?

Mitä olisi hyvä kysyä siinä pienessä ajassa jotta saisi jotain vasta ´puolesta irtsi, jotta pystyy päätöksiä tekemään.

Kertokaa kokemuksianne.

9

4176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verto

      Moi.

      Olen itsekin sellaista ajatellut mutta en ole löytänyt mistään. Missäpäin tämä deitti-ilta on? Kyllä sinne varmaan kannattaa vähän paremmat kuteet laittaa päälle. Jutteluaika on rajoitettu kai ihan muutamaan minuuttiin - siitä nimi.
      Eli ei tarvi stressata puheenaiheiden keksimisestä, voi vaikka kierrättää samaa aihetta usean ihmisen kanssa :)

      Sillä mitä puhutaan ja kysellään on loppujen lopuksi äärettömän vähän väliä, kun kemioistahan siinä vaan on kyse.

      Onnea matkaan!

      • -kuulostaa kivalta-

        Missähän tälläisia pideitti-iltoja järjestetään? Olisi todella kiva päästä mukaan!

        Olen 19v, joten olen varmaan vielä liian nuori sellaiseen?


      • ilmoittautunut

        Tämä deitti-ilta oli Tampereella ja järkestäjinä oli tre srk ja suurella sydämmellä vapaaehoitstoiminta. Se oli suunnattu 20-35 vuotialille nuorille. Järjestäjä vähän heitti ajatusta ilmaan että josko syksyllä järjestettäisiiin vastaava. Tämä oli kokeiluluontoinen kerta.

        Oli se aikamoinen kokemus, kannatan osallistumista jos on vain mahdollisuus. Aluksi varmasti hieman jännittää, mutta siihen kiertämiseen ja kaikkee tottuu ja se onkin mukavaa :) Aikaa yhtä ihmistä kohti oli noin 4minuuttia ja noin minuutti sittenkirjaamiseen mitä oli toisesta mieltä ja muita merkintöjä mitä halusi tehdä. Miehet kiersi ja naiset istu paikallaan. Illan lopuksi täytettiin deitti kortti ja siihen laitettiin niiden ihmisten tunnukset kenet haluaisi vielä tavata uudelleen, myöhemmin jos kumpikin osapuoli haluaa tavata niin välitetään heille toistensa yhteytiedot.

        Lähtekää vaan ihmeessä mukaa moiseen jos löydätte jostakin. Siitä tulee todella hieno kokemus!!


      • Minttu29
        ilmoittautunut kirjoitti:

        Tämä deitti-ilta oli Tampereella ja järkestäjinä oli tre srk ja suurella sydämmellä vapaaehoitstoiminta. Se oli suunnattu 20-35 vuotialille nuorille. Järjestäjä vähän heitti ajatusta ilmaan että josko syksyllä järjestettäisiiin vastaava. Tämä oli kokeiluluontoinen kerta.

        Oli se aikamoinen kokemus, kannatan osallistumista jos on vain mahdollisuus. Aluksi varmasti hieman jännittää, mutta siihen kiertämiseen ja kaikkee tottuu ja se onkin mukavaa :) Aikaa yhtä ihmistä kohti oli noin 4minuuttia ja noin minuutti sittenkirjaamiseen mitä oli toisesta mieltä ja muita merkintöjä mitä halusi tehdä. Miehet kiersi ja naiset istu paikallaan. Illan lopuksi täytettiin deitti kortti ja siihen laitettiin niiden ihmisten tunnukset kenet haluaisi vielä tavata uudelleen, myöhemmin jos kumpikin osapuoli haluaa tavata niin välitetään heille toistensa yhteytiedot.

        Lähtekää vaan ihmeessä mukaa moiseen jos löydätte jostakin. Siitä tulee todella hieno kokemus!!

        Helsingissä järjestetään ainakin taas tällasia FlashDate-tapahtumia, missä on kokoonnutaan julkisella paikalla ja sit 20 minuutin ajan jututetaan vastakkaisen sukupuolen edustajaa kutakin 2 minuuttia kerrallaan. Eli aika nopeesti, mut tuleepahan tosi tehokkaasti nähtyä 10 kandidaattia=) Ja niille keistä kiinnostuu, voi antaa numeronsa. Ihan kiva idea näin kesällä, jos tapaaminen on esim. puistossa=) Itte ajattelin kokeilla joku kerta. Googlaamalla FlashDate löytyy tarkemmat infot.


      • Spood
        -kuulostaa kivalta- kirjoitti:

        Missähän tälläisia pideitti-iltoja järjestetään? Olisi todella kiva päästä mukaan!

        Olen 19v, joten olen varmaan vielä liian nuori sellaiseen?

        Tähä väliin vois sujauttaa vähä mainostusta :P.

        Ollaan opiskelijaporukalla järjestämässä Tampereella kahdet pikadeitit tässä maaliskussa.

        17.3. Groovessa (Aleksanterinkatu 22)
        19-27 vuotiaille

        ja

        24.3. Tabussa (Hämeenkatu 10)
        25-35 vuotiaille.

        Tarkotuksena on tuoda Tampereen pikadeittei vähän sieltä kryptasta pois :). Nämä baarit tuntui sopivilta paikoilta lähteä rakentamaan rentoa ja hauskaa tutustumistapahtumaa. Meillä on DJ soittamassa hyvää musiikkia ja jokainen osallistuja saa jokerikortin johon me ollaan keksitty kaikenlaisia hassuja jäänrikkojakysymyksiä kiperien hetkien varalle. Deittailujen jälkeen on sitten vielä jatkot joissa on lisää tutustumista ja viihdettä tarjolla.

        Linkki tapahtumasivulle: http://www.deiteille.com

        Mahtavaa meininkiä luvassa :D Rohkeesti mukaan.


    • täti

      Olen ollut pari vuotta sitten häissä, joissa nuoripari oli tavanneet pikadeiteillä. Muistaakseni deitit olivat Hesassa ja ravintola Kaisaniemessä...

    • pelkkä p

      Mun kokemus on siinä että pikadeititi ei toimi.
      Sinne tulevilla naislla on ajatuksena ainostaan ja vaan " katsella mahdollisuuksia".... eli ne eivät olleet liikkellä edes tosimilellä.
      Ei voi tavata ketään joka ei 110% täytä odotuksia. Voit olla hauska ja kiva tyyppi, mutta et kelpaa.

      Kävin kolmesti nolaamsaa itseni... ei yhtään tärppiä (itse ruksasin jopa 3/4)... kasa (tyhjiä) lupauksia kylläkin.
      En mene enään... samat naiset sillä on kuitenkin... ne on jo nähty.

      Mulla oli joka kerta erilainen takstiikka.
      Oli kysymyksiä. Oli esittelyä...
      (siis semmoisia kannattaa tehdä... ettei tarvi istua suu kiinni)

      Nyt mä kysyisin vaan: oletko tosimielellä, vai vaan katselemassa mahdollsuuksia?
      Sen jälkeen pitäsin pääni kiinni... eli ei kannata mennä.

      • kiperääkiperää

        No johan oli kommentti!

        Juuri siksihän sinne mennään että nähdään mitä mahdollisesti löytyy. Jos ei löydy ketään mielenkiintoista niin sitten ei löydy. Vai menetkö sinne ”kotiin ei lähdetä tyhjin käsin!”- asenteella? Että pitää ottaa vaan joku jolle kelpaa, viis siitä synkkaako henkilön kanssa vai ei.

        Tuo asenne ”kävin kolmesti nolaamassa itseni” ei muuten ole kovin hyvä. Siis miten niin nolasit itsesi? Mitä noloa siinä on jos yrittää? Mitä väliä sillä on vaikkei tärpännyt? Itse olisin ainakin ylpeä siitä että yritetty on. Tietenkin jos on todella kovat odotukset niin pettymyksiä tulee mutta tuollainen pikadeittaaminen on hyvää harjoitusta ihmisten kohtaamiseen. Ei sitä tarvitse niin vakavasti ottaa!

        Sitä paitsi monet ovat siellä ensimmäistä kertaa ja pää saattaa mennä pyörälle jo pelkästään niin monen ihmisen kohtaamisesta kerralla. Harvemmin kukaan tutustuu noin moneen tyyppiin kerralla. Ehkä vilkkaan kaupan kassa kohtaa monia ihmisiä päivässä mutta ei hänkään tutustu kymmeneen ihmiseen joka päivä.


      • ther_o
        kiperääkiperää kirjoitti:

        No johan oli kommentti!

        Juuri siksihän sinne mennään että nähdään mitä mahdollisesti löytyy. Jos ei löydy ketään mielenkiintoista niin sitten ei löydy. Vai menetkö sinne ”kotiin ei lähdetä tyhjin käsin!”- asenteella? Että pitää ottaa vaan joku jolle kelpaa, viis siitä synkkaako henkilön kanssa vai ei.

        Tuo asenne ”kävin kolmesti nolaamassa itseni” ei muuten ole kovin hyvä. Siis miten niin nolasit itsesi? Mitä noloa siinä on jos yrittää? Mitä väliä sillä on vaikkei tärpännyt? Itse olisin ainakin ylpeä siitä että yritetty on. Tietenkin jos on todella kovat odotukset niin pettymyksiä tulee mutta tuollainen pikadeittaaminen on hyvää harjoitusta ihmisten kohtaamiseen. Ei sitä tarvitse niin vakavasti ottaa!

        Sitä paitsi monet ovat siellä ensimmäistä kertaa ja pää saattaa mennä pyörälle jo pelkästään niin monen ihmisen kohtaamisesta kerralla. Harvemmin kukaan tutustuu noin moneen tyyppiin kerralla. Ehkä vilkkaan kaupan kassa kohtaa monia ihmisiä päivässä mutta ei hänkään tutustu kymmeneen ihmiseen joka päivä.

        Ois kyl tosi kivaa lähteä ihan kokeilun vuoksi kattomaan minkälaista se on vaikka eihän tässä ikää oo ku 20 pian mut eipä se mitään, tytöille vähän nuortakin näytille ;)

        Ja eiköhän tohon pidä lähtee aika huumori asenteella silleen vaan kattomaan ja kokeilemaan eikä silleen että PAKKO saada joku, en usko et ite pystyisin ees nolaamaan itteäni kunhan asenne on kohillaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe