Kysymys tulikin jo otsikossa... Minkälaista jälkeä tulee, jos kokeilee laittaa esim. jonkun vaaleanruskean sävyn päälle hiusten, jotka ovat pääosin kestovärillä värjätyt blondit, mutta alta pukkaa jo omaa tummanvaalea 'maantienharmaata' väriä muutaman sentin?
Epäilen, että jos nyt laittais tähän jonkun kevytvärin, niin koko hiukset eivät varmaankaan värjäydy samanvärisiksi, vaan valmiit blondit erilaisiksi muin alta tuleva oma väri. Vai?
Kevytväri vaalean kestovärin & juurikasvun päälle?
3
2121
Vastaukset
- värjäys
Kannattaa muuten varoa jos hiuksesi ovat blondit ja haluat ne ruskeiksi. Kun pukkaa tulemaan vihreäksi. Tämän takia värjäys kannattaisi suorittaa kampaamossa johon värin sekaan laitetaan hieman punaista taittamaan vihreää ei haluttua sävyä pois. Punainen ei tietenkään näy lopputuloksessa :) Jos kuitenkin haluat tehdä tämän kotona niin tsemppiä, vaalea väri kun on hankalimpia värjättäviä tummempaa halutessa!
- sinetti
itse olen josus värjännyt omia vaalenettuja hiuksia tummemmaksi, vaikka tyvikasvu olikin jo reilusti näkyvissä.. Tuttavani on kampaamokoulun käynyt ja neuvoi valitsemaan tummemman sävyn joka oli lähellä omaa tyvikasvua. ensin väri levitettiin vaalennettuihin hiuksiin ja kun oli vaikuttanut n. 20 min niin sitten vasta tyveen.. hyvä tuli.. tosin kerran värjäsin näin hieman punertavaa sävyä ja väri ei oikein tarttunut vaalennettuun kohtaan, jolloin jouduin tekemään hiuksiin värinpoiston ja värjäämään uudestaan..
- .
Punaista väriä laitattaessa ei ole tarkoitus saada punaisuutta väriin. voi olla että valitsemassasi värissä on juuri ollut punaista, mitä voi olla joskus vaikea saada vaaleaan hiukseen pysymään. Seassa ei ole varmaan ollut tarpeeksi perusväriä, tai sitten liian voimakas hapete, kaupan väreistä kun ei aina tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797