Gangstat o kovii

Gangsta king

Vittu mäki oon kova , kui cripsi tai blooodsi ja isois hopparhousuis voisin diilaa kamaa ala-asteelle ja päiväkodin lapsill. Aseet kans koko mun hopari räppi jengil ja jos yläasteella ei joku ot ni pum pum vaa. Aitoo jengi gängsta meininkii. 2pap ja eazy-e on kovii. Ne o kuolleet mut kovii gangstoja. Respektii jou jou. mä kuuntele nit ku ne räpää just tollasist asioisty. mäki haluu rahaa, fyffaa ja isotissisii naisii ja autoi ku diilaa huumeit kaikill nuorill. Jee jou jou!

14

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nigga4ourLife

      Jou jou man.Pistetää jengi kasaa Mäki o gangstä. Mun räppärinimi on NiggafourLife. Nyt on nii isot housut et jumpe. Aseit ei oo viel. Mut aitoo gangsta menoo o. Mäki voisi diilaa huumei. Ja hankkii rispeehtii. Crispi ja blodsijengin tyylii. joo diggaan nopeit autoi,isotissimuijii eli bitshei ja manii ja pleikkarii ja kaikkee räpmenoo. Gangstat on parhai ta räppereit mailmss.

      • räbäjäbä

        ottakaa mut teen jenkii mukaa. mäki digaan kaikkee tollast amerikkaa ja jenkei. Blink blinkii ja manii. Mä oon 13 vanha. Eli ei mikää pikkuskidi enää. räpäilen itekin...


      • c
        räbäjäbä kirjoitti:

        ottakaa mut teen jenkii mukaa. mäki digaan kaikkee tollast amerikkaa ja jenkei. Blink blinkii ja manii. Mä oon 13 vanha. Eli ei mikää pikkuskidi enää. räpäilen itekin...

        Hah haa, paska trolli. Ei suuttunu kukaa, vaikka kuin yritit.

        P.S. Nolasit vaa ittes.


      • gangstako?
        c kirjoitti:

        Hah haa, paska trolli. Ei suuttunu kukaa, vaikka kuin yritit.

        P.S. Nolasit vaa ittes.

        siis mitä helvetin gangstoja..niitä ei suomes olekkaan. perkele


      • Gängsta4life
        c kirjoitti:

        Hah haa, paska trolli. Ei suuttunu kukaa, vaikka kuin yritit.

        P.S. Nolasit vaa ittes.

        Kyl kunnon gangstat pistää sutkii tukkiin turpas. Gangstaräp on paraasta! Kaikki ne on kovii oikeest ja suaki pelotta ku näet meikiksii ja meen isohousujengii. Älä ala meitseil räpäreil soita suutaa. Jou jou vaan vitusti sulle c c c seeppari.


      • Hoppari on paraas!
        Gängsta4life kirjoitti:

        Kyl kunnon gangstat pistää sutkii tukkiin turpas. Gangstaräp on paraasta! Kaikki ne on kovii oikeest ja suaki pelotta ku näet meikiksii ja meen isohousujengii. Älä ala meitseil räpäreil soita suutaa. Jou jou vaan vitusti sulle c c c seeppari.

        Gangsta king ja Nigga4ourLife on just oikeeta räppäreitä ja hoppareita. aseneta jou jou . älä ala hevari rähjää. mikä c säkin oot täällä hopparipalstala sekoileesa. Ite oot trolli mikä sit lieneekää. Älä ala kovemmil hoppareil ja gängstoill:


      • bling bling king
        c kirjoitti:

        Hah haa, paska trolli. Ei suuttunu kukaa, vaikka kuin yritit.

        P.S. Nolasit vaa ittes.

        räpäri rulaa ja hopparit o vitu kovii ja gangstat on kovii ja räppi on kovaa jengit rulaa


    • YO NIGGABRO YO

      Tälläsii ne pikkugangstat on. Oikeesti.
      Kuuntelette nii sieltä olevaa musaa et lapsist tulee tommosii aivottomii .. Suoraan sanottuna alinta pohjasakkaa.
      Joten YO MANN NIGGERBROZZ LETS GO DEAL SOMEAS DRUGZ TO NEIGHBORHOD YO!

    • Zgangsta

      noi teiä jutut kuulostaa aika keksityltä no ootte vielä nuoria kyllä mäki diggaan nois piireis liikku ja olla mut älkäää esitäkö olevanne kovempia kun ootte gangstat rulee hevarit vittuun

    • Nolo2001

      Hah vittu sää nolasit ittes... Gangstat onki kovii

      • Anders fron svärje

        isot housut jalas ei kukaan uskal tul mul sanoon vittuiluu kun ne tietää, et noin isot housut on täyunnä kakkia. pelottaako se niitä?


    • asfipsgnfs

      Vittuku jotkut ihmiset ottaa trollit tosissaan...

    • ESA_PETTERI_ÄMSEE

      meil o hermannin ja korianterin kaa räppi bändi sen nimi on KOVA NUORISO me räpätään just siitä niin ku mite on kovaa nykyää ylä asteen pihast pöllitää mopoi ja sit kerranki yks santeri hakattii ku sil oli liian isot housut muka ja sit aikuiset ku ne ei tajuu ni siitäki räpätää ja sit tytöistä ketä on meijän kaa ni niille räpätään kans

      meillä on YOU TUBE ssa video kattokaa

      http://www.youtube.com/watch?v=tAzABPMMuwo

    • yO

      Jonnelauma havaittu. Ja muuten, en oo mikään hevari/fruittari. BTW... Hieno trolli, Hermanni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe