Reggae on vain hyvää musiikkia. Ei siihen sen syvällisempiä sisältöjä tarvitse hakea. Aikoinaan se oli kapinallista musiikkia samoin kuin punk. Mutta turha siitä on mitään sen ihmeellisempää väkisin keksiä. Kaikki se uskonnollisuus on vaan typerää hölynpölyä niin kuin kaikki muukin uskonnollisuus. Mutta musiikkina se on helvetin hienoa. Toki Reggaessakin on ne musiikilliset nerot ja oppipojat ja lahjattomat.
Reggae on vain hyvää musiikkia.
5
973
Vastaukset
- maarli
eikä mua mikään pilven poltto kiinnosta.
- Sensimilla Man
Siis ei V A I N hyvää musiikkia.
- Johnny Rocker
Sensimilla Man kirjoitti:
Siis ei V A I N hyvää musiikkia.
Reggae on hienoa musaa jossa välillä kunnon kapinallinen asenne ja teksteissä vastustetaan tätä kapitalismipaskaa. Noi uskontohöpinät on sitten ihan skeidaa ja tyhmille tarkoitettuja. Mutta musa on hienoa ja uljasta.
- ReggaeKamu
Reggae on vain hyvää musiikkia ja hienoja vaatteita, mutta ei mitään muuta mulle
- BOOMBOOMBLO
Siis toi on just se mitä babylon haluaa, että reggae olis pelkkää musiikkia. Pinnalliset ihmiset sanoo, että "Reggae on vain hyvää musiikkia ja hienoja vaatteita". Mennään aivot narikassa ja apinoidaan jotain Promoeta. Aika tyhmä saa olla jos ei löydä reggaesta kunnon sanomaa. Onhan niitä liirumlaarum reggaeketkutuksiakin tehty toki maailman sivu. Jah ja rastafarismi on tärkeä osa koko reggae kulttuuria. Vaikkei itse kovin uskonnollinen olisikaan kannattaa kuitenkin mietiskellä mitä voisitte ottaa opiksi rastoilta. BON BABYLON!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764