Mitä naiset ajattelevat 174 cm pitkästä miehestä?

olen 174 cm pitkä (m)

olenko liian lyhyt?


NIIN!?

31

2344

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se niin väärin

    • Jazuli

      ..????...

      =oI

    • A-panda

      Treffi-ilomoituksissa kääpiö-ämmätkin laittaa aina alarajaksi 175cm
      Suomen laki suojelee minuakin!
      Alimittaiset lohet ,ravut ym.....on päästettävä VAPAAKSI
      Jos vahingossa ämmien isorysäänkin joutuu

    • e...

      Varmaan riippuu naisen pituudestakin. Mut minusta kokonaisuus ratkaisee eikä pelkästään pituus.

    • aika sopivalta.

    • -oooooooooooo-

      Se on hyvä pituus.

    • maniamania

      sopivan mittainen, jos sun jalat ylettyy maahan. Niin se on..

    • MichikoXX

      kun katson täältä puolentoista metrin korkeudesta.

    • random_N

      Virtuaalimaailmassa karsiudut varmaan usein, moni laittaa erilaisissa treffijutuissa alarajan 180 senttiin.

      Oikeassa elämässä pituutesi ei ole olennaisesti rajaava tekijä.

      Naisilla paino toimii samoin: miehillä on väärä kuvitelma naisen normaalista painosta kiloina ja he laittavat rajoiksi hauissaan komboja akselilla 165-> ja 45-60 ja silloin siellä karsiutuu iso joukko simpsakoita naisia.

      Heitän vanhan vinkkini: mars automarkettiin kassajonoja kyyläämään. Siellä se viimeistään valkenee: KAIKEN näköiset on KAIKEN näköisten kanssa. On stubbivartaloista pukumiestä pommikoneen rahastajan näköisen naaraan kanssa, on raamikasta bodaria jonka muija on niin tavis kuin kolmivuorosta vaneria tekemästä tullut olla voi. On lyhyt mies vetäytyneellä hiusrajalla ja samaan kärryyn mättää kamaa viimeisen päälle muodokas ja huoliteltu daami.

      No, ihan pultsarit on ehkä aika pitkälle omissa piireissään.

      Mutta 174 - ingen problem!!

    • Nainen isolla N:llä

      Minusta olet, koska itsekkin lähes mittaisesi. Makuasia.

    • mukaan

      vuonna 2007 suomalaisten miesten keskipituus oli 177 senttimetriä ja naisten 163 cm.

      174 senttisestä miehestä ajattelen, että olet paljon lähempänä sukupuolesi keskipituutta kuin minä, 183 senttinen nainen... Kivat sulle ;)

    • taitaa vähän

      riippua siitäkin minkä pituista naista etsit...

      Mun mielestäni sä oot ihan keskitason pituinen. On lyhyempiä ja on pidempiä.

      Mä oon avomiestäni pidempi ja osaamme vitsailla siitä. Ei häiritse enää kuin tietyissä tilanteissa, kuten mm. halutessani käyttää korkokenkiä (pituuteni on 178 cm).

    • Serpico

      Voit lopettaa täysin sen miettimisen mitä naiset ajattelevat pituudestasi. Se on totaalista ajanhukkaa. Ensinnäkin, suurin osa naisista on sinua lyhempiä tai suurin piirtein samanpituisia. Toiseksi, niin monta kertaa on tapahtunut se, että ihastunut nainen sanoo "vaikka hän ei ollut minun tyyppiäni..."

      Nyt keskityt vain hyviin fiiliksiin!

      • Serpico

        Tiedän, koska olen katsonut eläissäni eräitäkin naisia ylöspäin (fyysisesti) ja puhunut tisseille.


      • mies 195 cm
        Serpico kirjoitti:

        Tiedän, koska olen katsonut eläissäni eräitäkin naisia ylöspäin (fyysisesti) ja puhunut tisseille.

        Näin tekevät monet muutkin miehet. Jos on hyvät tissit niin on se vähän vaikeeta pitää silmänsä erossa niistä.


      • Serpico kirjoitti:

        Tiedän, koska olen katsonut eläissäni eräitäkin naisia ylöspäin (fyysisesti) ja puhunut tisseille.

        vai tuijottiko ylimielisenä takaisin???.

        rinnat on kuin rusakot niitä on kiva katsella ja joskus jopa jutellakin niille,mut ne perkeleet eivät vastaa mitään tuijottavat vain.


      • Serpico
        monte24 kirjoitti:

        vai tuijottiko ylimielisenä takaisin???.

        rinnat on kuin rusakot niitä on kiva katsella ja joskus jopa jutellakin niille,mut ne perkeleet eivät vastaa mitään tuijottavat vain.

        Ehkä pitäis oppia paremmin sitä ns. kehonkieltä...


    • sittten

      saanut jotain tuon tyyppistä palautetta, vai mikä on?

    • itse 172

      Sul on ongelma ton asian kans koska kyselet siitä. Ongelma on siinä, että mietit mitä puutteita sussa on. Todennäköisin ongelma on että et tuo itsees tarpeeksi näkyvästi ja rohkeasti esille. Mieti sitä kautta mitä sellaista sul on jota joku voi haluta. Makuja on niin monia. Jokaista katsoo joku sillä silmällä.

    • Anonyymi

      setä puoleni oli 196 cm itse oon tynkä 173,5 cm

      • Anonyymi

        Et ole tynkä!


    • Anonyymi

      En ajattele mitään sen ihmeempiä. Pituus ei ole oleellista, sitäpaitsi en pidä kovin pitkistä miehistä. Ihastukseni on suurinpiirtein saman pituinen kuin minä olen. En ole varma onko jokusen sentin pidempi vai lyhyempi vai myös 165 senttinen, kuten minäkin. Eli 175 senttiä on täysin ok.

      • Anonyymi

        I love it


    • Anonyymi

      Just passelin pituinen mies. Kaikkein parasta on pussailla ja katsella silmiin suht samalta korkeudelta. Iso pituusero on ärsyttävä.

    • Anonyymi

      Tuollaisella fyysisellä pituudella ei ole mitään merkitystä suuntaan eikä toiseen, sillä tuskimpa korispallonaisia katselet sillä silmällä.

      Oma tasapainoinen henkinen identiteetti, arvomaailma ja terve henkinen koko on se oleellisin asia, silloin kun ne henkilökemiat jonkun kanssa natsaavat.

      Pois somesta omien harrastuksien piiriin, some voi "sairastuttaa" ja vääristä pahoinkin todellisuutta.

    • Ole 177 cm Mitä sitten

      • Anonyymi

        You're just perfect 👍


      • Kardox89
        Anonyymi kirjoitti:

        You're just perfect 👍

        Kiitos kyllä tiedä hhhhhhhhhhhhhhh


    • Anonyymi

      Riippuu tarkoituksesta, koripalloilijaksi olet aivan liian stumppi.

    • Anonyymi

      Et ole liian lyhyt.Ihan normaali miehen mitta.

    • Anonyymi

      Ihan hyvä miehen mitta. Olet sentin pitempi kuin minä ja olen tottunut samanmittaisiin. Olisi outoa jos miehen pää olisi yläilmoissa, ei yhtään kivaa olla paljon miestä pienempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe