Steen 1 on rautaa!

Musan ystävä

Steen on ykkönen. Fiksu kundi! Puhuu haastatteluissakin aina asiaa. Ei oo mikään wannabe gangstapelle. Musikaalinen jätkä, jolla aina teksteissäkin asiaa. Uusin levy on täynnä hienoja rytmejä. Ei tällasta kukaan oo tehnyt ennen, ainakaan Suomessa. En oo kuullu muiltakaan maailman räppäreiltä. Uusia uria aukovaa musaa. Omaperäistä ja asenteella. Eikä Steen piittaa mistään vitun hehtaarihopparihousumuodeista. Steen1 on vaan kovempi kuin nää kaikki suomiräppipellet yhteensä. Vitun kova hemmo. Kunnioitusta Steen1:lle!!!!!!!!!

12

513

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ImYourMama

kommunisti ja warettaja.

• poliisionystävä

Että steeni haluu antaa mitaleja kytän tappajille. On siinä miehellä realistinen ja hieno kuva maailmasta.

• Steen ! on älykäs

Steen1 on jotain muuta kuin nää normi räppipellet. Se ajattelee omilla aivoillaan. Sille ei ole tärkeintä onko maailman isoimmat hopparihousut tai muuta ulkomusiikillista paskaa. Ajattelija tajuaa, että kommunismi aatteena on kaunis ja puhdas, vaikka ihmiset väärensivät sen alkuperäisen idean.

• hopihopihoppari
        poliisionystävä kirjoitti:

Että steeni haluu antaa mitaleja kytän tappajille. On siinä miehellä realistinen ja hieno kuva maailmasta.

jos olisit perehtynyt asioihin tietäisit että stenkka on itsekkin sanonut että sitä biisiä ei pidä ottaa sanasta sanaan ja että ei hän tietenkään arvosta toisten ihmisten tappamista. ja kyllä se poliisikin luetaan ihmisiin

• joopa joo

perus homo joka ei osaa räpätä

• repe diggari

Hän on runoilija,ei räppäri. Runoja kontrollihuoneesta aivan loistava tekele.

• Steen1 presidentiksi
        repe diggari kirjoitti:

Hän on runoilija,ei räppäri. Runoja kontrollihuoneesta aivan loistava tekele.

Suomalaisen räpin kruunaamaton kuningas.

Muut voi leikkii jotain räppikunkkuja
        Mut kun Steen 1 tulee muut on peklkkii runkkuja.

Steen1:llä on sanottavaa ja asiaa. Muut muotihopparit voi mennä muotipellejen perässä ihailemaan Amerikkaa ja blink blinkii.

• Ei hetero hoppari

Sori nyt vaan, mutta itse olen homppeli ja hoppari, mutta Steen1 ei ole hintti. Vaikka hän ei fiksuna ihmisenä vieroksu erilaisuutta. Hienoja ajatuksia on Steen1:llä. Kunnioitan häntä, mies on sanansa mittainen. Steen1:een voi luottaa.

• Steen2
        Ei hetero hoppari kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta itse olen homppeli ja hoppari, mutta Steen1 ei ole hintti. Vaikka hän ei fiksuna ihmisenä vieroksu erilaisuutta. Hienoja ajatuksia on Steen1:llä. Kunnioitan häntä, mies on sanansa mittainen. Steen1:een voi luottaa.

Steen1: uudella levyllä on mageita rytmejä. Ei tällästä ole ennen Suomessa tehty. Vakuuttavaa. Kovinta musaa mitä Suomessa on räpin genressä tehty. Ottakaa mallia. Myös aitoa sanottavaa ja sanomaa löytyy. Ei mitään meitsitpaskaa.

• JM

3,10, Ruoholahden nuorisotalolla, Beats & Soundsissa. Suuntaa siis ihmeessä sinne, jos haluat nähdä Steen1 livenä :D

www.nuoriso.hel.fi/beatsandsounds

• Asiaaaaa!

Muut suomiräppärit pellejä!

• 50C - true rapper

Suomessa ei ole räppäreitä! Ja huvittavaa tollanen mitä sanoit... Et vissin oo tutustunut muiden (usa) maiden räppäreihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1399
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      821
    3. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      770
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      66
      755
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      92
      755
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      156
      690
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      679
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53