Kirsi "Ikonen"

M.H.

Toivottavasti luet tään itte!.Mä todellakin kaipaan ja rakastan sua edelleen,enkä koskaan ole voinut unohtaa sua!.
Voi olla,että sinulla ei ole nyt!,eikä silloin aiemmin samanlaisia tunteita minua kohtaan.Voi olla,että olet saanut asiasi kuntoon ja olet itte onnellisessa asemassa niin työn kuin kenties perheen kanssa.
Pyydän anteeksi jos kirjoitukseni on loukannut sinua,se ei ole ollut tarkoitukseni.Täällä kun tahtoo olla näitä provosoijia,joiden takia palaa pinna ja tulee anneltuu heille takas!.
Toi sheriffi joka valvoo täällä antaa provosoijien kirjoittaa ihan mitä tahansa ja niihin kun ottaa itte kantaa nii viesti poistetaan heti!.Taitaa olla aika rasistinen valvoja täällä!.
Etkö todellakaan haluis nähdä mua enää?!.
Et siinä menettäs mitään,voit vain menettää jos ei tavata ja kenties harmitella jälkeenpäin.
Muistan sinut kuin eilisenpäivän,hiuksesi,tuoksusi,katseesi,hymysi ja kaiken muun!.
Olit se ainoa ainutkertainen!.
Pyydän kaikkea sitä anteeksi millä olen sinua loukannut,se ei ole todellakaan ollut tarkoitukseni !!!.

56

4864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.H.

      TODELLAKIN NÄIN ON ! RAKASTAN SINUA AINA !

    • yks kirsi..

      ja mulle ei paljon lämmitä tollanen. Sielläpäs kaipaat ihan omassa seurassasi. Se on sulle varmaan arvokkaampaa kuin se, et siitä aidosti kukaan mitään koskaan tietäis.
      Voi olla, että oli sulla tunteita tai ei ja sä pidät ne itselläsi, niin pidä sitten. Ei ne ketään kosketa, ketä ne ei todella oikeasti millään tavoin liippaa. minua ne ei liippaa, ne on sun korvien välissä ja jos sä et niitä koskaan aido sieltä mihinkään saada, se ei ole mun asiani. Mä en sinne vaikuta.

      Mä halusin tavata sut. Se en ollut minä, joka lopetti sen tapailun tai yhteydenpidon. Siksi ei ole relevantti asia edes mun miettiä, menetinkö mä jotain. Ehkä menetin, mutta sehän ei ollut millään tavoin enää minusta kiinni ja siksi en sitä sure, enkä harmittele, koska tein omalta osalta sen minkä tuntui. Se kuka lähti ja kuka ei kommentoinut enää mitään, en ollut minä. Kuka se oli? Sinä kenties, onko tullut koskaan mieleen. Ja jos on jonkun kerran halunnutkin sut nähdä, niin monesko kerta sut vois nähdä, pitäskö kysyä kakstoista kertaa, kenties kakssataa vaiko oliskos kahdestuhannes kerta sitten ehkä mahdollinen, että sä yhtäkkiä haluisitkin tavata? Niin typeräkskö mun pitäis alkaa, että sen tekisin?

      Ja sitäpaitsi mun asiani ei ole ollut koskaan niin huonossa kunnossa, että se olis estänyt meidän tapaamista. Olisko sulla mitään sellasta asiaa elämässä, mikä ehkä estäis sen, tulisko mitään mieleen?

      Ei mulla ole mitään syytä harmitella mitään, mitä tapahtui tai ei tapahtunut. Se mikä oli musta kiinni, mä tein sen. Sitä en harmittele. Ei ole syytä. Sitäkään en harmittele, mikä ei ole musta kiinni.

      Kirjoitat, että muistat kuin eilisen päivän.. Miksi mulla olis syytä muistella jotain sellasta, mistä ei ollut mulle mitään. Pitäiskö mun ihannoida ja ihastella ja kullata ne fiilikset, mitkä vesiperä omasta touhusta huolimatta antaa?

      Älä pyytele anteeksi. Et ole anteeksipyyntöä velkaa, koska olet itse tehnyt oman elämäsi ratkaisut ja ne ei ole toisilta anteeksipyydettäviä juttuja, etkä ole millään tavoin tilivelvollinen mulle. Mutta toisaalta et voi myöskään odottaa multa sitä, että mun pitäis olla jotenkin sua varten jossain tai notkumassa muka sun vuokses. Mä en näe siinä mieltä. Jos sä haluat tavata, sä tapaat, etkä selittele. Jos et halua, sitten selittelet, mut en mä tarvi mitään selityksiä mihinkään, enkä ole pyytänyt. En mäkään pyytele anteeksi tekemiäni ratkaisuja, koska ne ei ole toisten elämän ratkaisuja.

      • M.H.

        Jos olet se oikea kerro suurin piirtein missä asun ja millaiset hiukset mul on ?
        Minäkö se tein muka valinnat ja mikä olis estänyt mua tapaamasta sua ?
        Muukuin se että en tiedä susta juuri mitään kun läksit silloin ?
        En edes missä asut !
        Jos voisin yhtään luottaa sinuun tekisin puolestasi melkein mitä tahansa vieläkin !
        Kyllä se vaan sinä lähdit sanaakaan sanomatta en minä !
        Minä en edes olis pystynyt moiseen !
        Sillä minä ihannoin ja palvoin sinua !
        Lähdöstäsi huolimatta sydämmeni on janonnut sinua aina tähän päivään asti !


      • sä et ole mun elämässä
        M.H. kirjoitti:

        Jos olet se oikea kerro suurin piirtein missä asun ja millaiset hiukset mul on ?
        Minäkö se tein muka valinnat ja mikä olis estänyt mua tapaamasta sua ?
        Muukuin se että en tiedä susta juuri mitään kun läksit silloin ?
        En edes missä asut !
        Jos voisin yhtään luottaa sinuun tekisin puolestasi melkein mitä tahansa vieläkin !
        Kyllä se vaan sinä lähdit sanaakaan sanomatta en minä !
        Minä en edes olis pystynyt moiseen !
        Sillä minä ihannoin ja palvoin sinua !
        Lähdöstäsi huolimatta sydämmeni on janonnut sinua aina tähän päivään asti !

        en minä susta enää mitään tiedä. Sä et ole mun elämässä millään tavoin, mistä mä tietäisin enää mitään. Enkä haluakaan enää tietää. Mitä se minun elämää yhtään hyödyttäisi. Ei mulla ole tarvetta olla väkisin luotettava kellekään. Jos et halua luottaa, sekin on sinun valintasi ja sä teet sen itse syyllistämättä siitä ketään, varsinkaan mua tai vaikka syyllistäisit, tiedän itse mitä olen tehnyt ja mitä en, en syyllisty turhasta sentään. Ihan sama teitkö sä jotain valintaa vai et, sä et ole halunnut mua nähdä etkä sanoa mulle mitään. Vaikka se on loukkaavaa, et ole siitä anteeksipyyntöä velkaa, koska en voi odottaa sulta koskaan mitään. Se on sun elämääsi, sun valintaasi, ei mun millään tavoin.


      • M.H.
        sä et ole mun elämässä kirjoitti:

        en minä susta enää mitään tiedä. Sä et ole mun elämässä millään tavoin, mistä mä tietäisin enää mitään. Enkä haluakaan enää tietää. Mitä se minun elämää yhtään hyödyttäisi. Ei mulla ole tarvetta olla väkisin luotettava kellekään. Jos et halua luottaa, sekin on sinun valintasi ja sä teet sen itse syyllistämättä siitä ketään, varsinkaan mua tai vaikka syyllistäisit, tiedän itse mitä olen tehnyt ja mitä en, en syyllisty turhasta sentään. Ihan sama teitkö sä jotain valintaa vai et, sä et ole halunnut mua nähdä etkä sanoa mulle mitään. Vaikka se on loukkaavaa, et ole siitä anteeksipyyntöä velkaa, koska en voi odottaa sulta koskaan mitään. Se on sun elämääsi, sun valintaasi, ei mun millään tavoin.

        ENHÄN MÄ MUUTA OO KOSKAAN HALUNNUTKAAN KU TAVATA SUT!!!


      • pienetkin riittää
        M.H. kirjoitti:

        ENHÄN MÄ MUUTA OO KOSKAAN HALUNNUTKAAN KU TAVATA SUT!!!

        no tapaa sitten, äläkä huuda. :) Jos kerran mikään ei sua estä. En kylläkään usko siihen.


      • M.H.
        pienetkin riittää kirjoitti:

        no tapaa sitten, äläkä huuda. :) Jos kerran mikään ei sua estä. En kylläkään usko siihen.

        en huudakkaan vaan painotan vain sanomaani !


      • M.H.
        sä et ole mun elämässä kirjoitti:

        en minä susta enää mitään tiedä. Sä et ole mun elämässä millään tavoin, mistä mä tietäisin enää mitään. Enkä haluakaan enää tietää. Mitä se minun elämää yhtään hyödyttäisi. Ei mulla ole tarvetta olla väkisin luotettava kellekään. Jos et halua luottaa, sekin on sinun valintasi ja sä teet sen itse syyllistämättä siitä ketään, varsinkaan mua tai vaikka syyllistäisit, tiedän itse mitä olen tehnyt ja mitä en, en syyllisty turhasta sentään. Ihan sama teitkö sä jotain valintaa vai et, sä et ole halunnut mua nähdä etkä sanoa mulle mitään. Vaikka se on loukkaavaa, et ole siitä anteeksipyyntöä velkaa, koska en voi odottaa sulta koskaan mitään. Se on sun elämääsi, sun valintaasi, ei mun millään tavoin.

        Mä haluaisin olla osa sun elämääsi ja sitä olen aina halunnut !
        En koskaan olis halunnut menettää sua.Jos se olis ollutkin musta kiinni et olis muuttanut mihinkään ilman mua !
        Jokainen tekee virheitä,niitä olen tehnyt myös minä.
        En voi kehua olleeni aina moitteeton sua kohtaan.
        Mutta uskollinen olin aina ! Voisitko olla edes ystäväni ja tavata minut joskus ?.


      • M.H.

        Minulla sinun suhteesi ?


      • tuletko sinä vastaan
        M.H. kirjoitti:

        Minulla sinun suhteesi ?

        en todellakaan tiedä sitä sen enempää kuin sinäkään. En minä osaa sanoa, miten siinä kävisi, jos kokeilee. Ei elämästä saa takuuta koskaan. Onko sinusta kuitenkaan kokeilemaan?


      • M.H.
        tuletko sinä vastaan kirjoitti:

        en todellakaan tiedä sitä sen enempää kuin sinäkään. En minä osaa sanoa, miten siinä kävisi, jos kokeilee. Ei elämästä saa takuuta koskaan. Onko sinusta kuitenkaan kokeilemaan?

        Että olet se etsimäni etkä vaan joku pelle joka pilailee ?


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        Että olet se etsimäni etkä vaan joku pelle joka pilailee ?

        Jos olet se oikea laita viestiä ja tuntomerkkis itsestäs,kenties minusta ja missä ensi kerran katseemme kohtasi !

        Elikkä tänne [email protected]

        Lähden reissuun ennen uusia tutkimuksia!


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        Jos olet se oikea laita viestiä ja tuntomerkkis itsestäs,kenties minusta ja missä ensi kerran katseemme kohtasi !

        Elikkä tänne [email protected]

        Lähden reissuun ennen uusia tutkimuksia!

        En ymmärrä ihmisiä jotka leikkivät toisten ihmisten tunteilla,tuskalla ja
        sydänsuruilla.
        Mitä te saatte siitä ?
        Tämä NS.Kirsi tais olla taas kerran joku pelleilevä idiootti !!!.


      • ei
        M.H. kirjoitti:

        En ymmärrä ihmisiä jotka leikkivät toisten ihmisten tunteilla,tuskalla ja
        sydänsuruilla.
        Mitä te saatte siitä ?
        Tämä NS.Kirsi tais olla taas kerran joku pelleilevä idiootti !!!.

        Jospa tämä toinen Kirsi oli Kirsi, jolla on käynyt samankaltainen kohtalo ja luuli tätä tapausta omakseen? Eiköhän sinun kannattaisi ottaa suoraan yhteyttä tähän oikeaan Kirsiin ja pyytää häntä tapaamaan sinua sekä kertoa hänelle sinun tunteistasi.


      • M.H.
        ei kirjoitti:

        Jospa tämä toinen Kirsi oli Kirsi, jolla on käynyt samankaltainen kohtalo ja luuli tätä tapausta omakseen? Eiköhän sinun kannattaisi ottaa suoraan yhteyttä tähän oikeaan Kirsiin ja pyytää häntä tapaamaan sinua sekä kertoa hänelle sinun tunteistasi.

        En tiedä edes missä asustaa tai oleskelee,ainakaan varmaksi !
        Olen yrittänyt tavoitella häntä jo kauan !
        Taitaa olla turhaa ja hän taitaa vihata mua suuresti,ihmettelen vain miksi näin on !
        Minä olisin halunnut elää elämäni hänen kanssaan,sillä minusta tuntui aina,että
        kuulumme yhteen !
        Sydämessäni tiesin löytäneeni sielunkumppanin !


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        En tiedä edes missä asustaa tai oleskelee,ainakaan varmaksi !
        Olen yrittänyt tavoitella häntä jo kauan !
        Taitaa olla turhaa ja hän taitaa vihata mua suuresti,ihmettelen vain miksi näin on !
        Minä olisin halunnut elää elämäni hänen kanssaan,sillä minusta tuntui aina,että
        kuulumme yhteen !
        Sydämessäni tiesin löytäneeni sielunkumppanin !

        täällä ei siis ole ollut ketään oikeeta Kirsiä jota etsin tai häntä tuntevaa henkilöä !


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        täällä ei siis ole ollut ketään oikeeta Kirsiä jota etsin tai häntä tuntevaa henkilöä !

        Kipa rakkaani jos olet täällä kerro mulle !
        Mä kaipaan sua niin paljon että sydämmeni repee rinnastani !
        En vaan voi enkä pysty unohtaa sua !


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        Kipa rakkaani jos olet täällä kerro mulle !
        Mä kaipaan sua niin paljon että sydämmeni repee rinnastani !
        En vaan voi enkä pysty unohtaa sua !

        pelkäätkö kohdata minua tunteittesi takia?
        etkö voisi harkita edes asiaa?
        en pyydä sinulta enempää enkä vähempää!


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        pelkäätkö kohdata minua tunteittesi takia?
        etkö voisi harkita edes asiaa?
        en pyydä sinulta enempää enkä vähempää!

        mitä olen tehnyt sellaista,että et halua tavata tai vastata viesteihini!?!!!!.
        mitä voisin tehdä ?,että saisin muuttamaan mielesi!.
        oletko aivan varma asiasta,että et todellakaan halua kuulla tai nähdä minua enää koskaan!.
        vastaisitko siis tähän!.
        kiitos etukäteen sinulle jota olen aina kaivannut ja rakastanut.


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        mitä olen tehnyt sellaista,että et halua tavata tai vastata viesteihini!?!!!!.
        mitä voisin tehdä ?,että saisin muuttamaan mielesi!.
        oletko aivan varma asiasta,että et todellakaan halua kuulla tai nähdä minua enää koskaan!.
        vastaisitko siis tähän!.
        kiitos etukäteen sinulle jota olen aina kaivannut ja rakastanut.

        näin me kaikki petymme vuorastamme tavalla tai toisella!
        minä en saanut kuulla syytä tai mitään muutakaan hänen lähdöstään.
        asia vaivaa kovasti mieltäni vieläkin,luulin olevan hänelle se ainut ja oikea ihminen,
        jonka kanssa viettäisin loppuelämäni ,mutta näinhän se ei mennytkään.
        en ollut hänelle se oikea,eikä hän rakastanut minua oikeasti vaan kaipasi
        läheisyyttäni aina kuin se hänestä oli tarpeen.
        hänelle merkitsi paljon kaverit ja heidän miellyttäminen.
        hän halusi tulla kaikessa hyväksytyksi jokaiselle ihmiselle,joka hänelle merkitsi vähänkin jotain ja se millä hän haki myös hyväksyntää oli seksi!.
        tuntuu todella vaikelta käsittää tätä kaikkea,sillä sydämmeni on ollut hänen aina.
        miksi hän hylkäsi minut kokonaan etten kelpaa hänelle enää ystäväksikään?.
        miksi ihmisten täytyy olla toisilleen aivan sikoja!!!,ettei voida kertoa syytä eroon ja olla vaikka ystäviä senkin jälkeen,onko kaiken päätyttävä kertaheitolla?!.
        en minä ainakaan haluaisi tehdä niin varsinkaan jos kyseessä on pidempi aikainen kumppanuus!!!!!!!!!!.
        Kipa jos olet täällä eikö sisimpääsi koske yhtään vai onko sekin jo tyhjä?!.


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        näin me kaikki petymme vuorastamme tavalla tai toisella!
        minä en saanut kuulla syytä tai mitään muutakaan hänen lähdöstään.
        asia vaivaa kovasti mieltäni vieläkin,luulin olevan hänelle se ainut ja oikea ihminen,
        jonka kanssa viettäisin loppuelämäni ,mutta näinhän se ei mennytkään.
        en ollut hänelle se oikea,eikä hän rakastanut minua oikeasti vaan kaipasi
        läheisyyttäni aina kuin se hänestä oli tarpeen.
        hänelle merkitsi paljon kaverit ja heidän miellyttäminen.
        hän halusi tulla kaikessa hyväksytyksi jokaiselle ihmiselle,joka hänelle merkitsi vähänkin jotain ja se millä hän haki myös hyväksyntää oli seksi!.
        tuntuu todella vaikelta käsittää tätä kaikkea,sillä sydämmeni on ollut hänen aina.
        miksi hän hylkäsi minut kokonaan etten kelpaa hänelle enää ystäväksikään?.
        miksi ihmisten täytyy olla toisilleen aivan sikoja!!!,ettei voida kertoa syytä eroon ja olla vaikka ystäviä senkin jälkeen,onko kaiken päätyttävä kertaheitolla?!.
        en minä ainakaan haluaisi tehdä niin varsinkaan jos kyseessä on pidempi aikainen kumppanuus!!!!!!!!!!.
        Kipa jos olet täällä eikö sisimpääsi koske yhtään vai onko sekin jo tyhjä?!.

        siis tuntemaan häntä ja tietämään hänestä jotain?
        mun olis pakko kuulla edes jotain jos en kerran voi nähdä häntä!
        aikaa on kulunut mutta tuska sisälläni ei vaan hellitä!
        ei sit mitään feikki juttuja jookosta kiitos!


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        siis tuntemaan häntä ja tietämään hänestä jotain?
        mun olis pakko kuulla edes jotain jos en kerran voi nähdä häntä!
        aikaa on kulunut mutta tuska sisälläni ei vaan hellitä!
        ei sit mitään feikki juttuja jookosta kiitos!

        kunpa tietäisit ja uskoisit mua! miten olen kaivannut sinua!
        olisin tehnyt kaikkeni tai ainakin yrittänyt että olisit ollut onnellinen kanssani!
        en ole koskaan ollut niin tossissani kuin sinun suhteesi,sitä kai se oikea rakkaus tiettää,mut eihän se riitä yksipuolisesti!.
        no meen keskiviikkona leikkaukseen,jos en sairastu että pitää perua.
        no onnea sulle toivotan joka tapauksessa kaikesta huolimatta,vihasitpa minua tai et!
        en vain jaksa uskoa miksi näin on!
        jos näin on antaako se mitään?.


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        kunpa tietäisit ja uskoisit mua! miten olen kaivannut sinua!
        olisin tehnyt kaikkeni tai ainakin yrittänyt että olisit ollut onnellinen kanssani!
        en ole koskaan ollut niin tossissani kuin sinun suhteesi,sitä kai se oikea rakkaus tiettää,mut eihän se riitä yksipuolisesti!.
        no meen keskiviikkona leikkaukseen,jos en sairastu että pitää perua.
        no onnea sulle toivotan joka tapauksessa kaikesta huolimatta,vihasitpa minua tai et!
        en vain jaksa uskoa miksi näin on!
        jos näin on antaako se mitään?.

        Olen etsinyt sinua jo kauan ja ihmettelen sitä että et ole antanut kuulua itsestäsi mitään ?.

        Miksi kiusaat minua ja kenties itseäsi ?,eikö olisi helpompi puhua asioista ja selvittää ne alta pois jos joku painaa mieltä ja päästä jatkamaan elämää puhtaalta pöydältä,onks siinä siis jotakin pahaa ?.

        Minä en ole se joka on astellu alttarille kiusallaan tai edes laittanut sormusta sormeen.
        Ostin aikoinaan sormuksen sinulle,enkä yleensä ostele niitä kaikille !

        Tiedoksi vaan,että en ole tulossa sotkemaan elämääsi millään tavalla nyt tai koskaan,en vain usko etteikö sinulla ole tunteita vieläkin,sillä et sinä muuten minua karttaisi.

        Muista aina,se en ollut minä kuka kenetkin jätti ja useamman kerran,se en ollut minä kuka lähti ilmoittamatta,se en ollut minä joka oli hiiren hiljaa ja vältteli läheisyyttäni,se en ollut minä jos joku toistaan petti !.

        Katso peiliin ja ajattele miksi teit niin ja teet edelleen aiheuttaen kärsimystä
        ainakin minulle,olenko sen ansainnut !?.


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        Olen etsinyt sinua jo kauan ja ihmettelen sitä että et ole antanut kuulua itsestäsi mitään ?.

        Miksi kiusaat minua ja kenties itseäsi ?,eikö olisi helpompi puhua asioista ja selvittää ne alta pois jos joku painaa mieltä ja päästä jatkamaan elämää puhtaalta pöydältä,onks siinä siis jotakin pahaa ?.

        Minä en ole se joka on astellu alttarille kiusallaan tai edes laittanut sormusta sormeen.
        Ostin aikoinaan sormuksen sinulle,enkä yleensä ostele niitä kaikille !

        Tiedoksi vaan,että en ole tulossa sotkemaan elämääsi millään tavalla nyt tai koskaan,en vain usko etteikö sinulla ole tunteita vieläkin,sillä et sinä muuten minua karttaisi.

        Muista aina,se en ollut minä kuka kenetkin jätti ja useamman kerran,se en ollut minä kuka lähti ilmoittamatta,se en ollut minä joka oli hiiren hiljaa ja vältteli läheisyyttäni,se en ollut minä jos joku toistaan petti !.

        Katso peiliin ja ajattele miksi teit niin ja teet edelleen aiheuttaen kärsimystä
        ainakin minulle,olenko sen ansainnut !?.

        Joko oletko oppinut? että kaikki ei pyöri sinun navan ja valintojen
        ympärillä !.
        Elämä opettaa tekemään oikeita ja vääriä tekoja ja ratkaisuja.
        Meidän kaikkien niin kuin sinunkin on varmasti otettava toisenkin osapuolen
        tunteet ja valinnat huomioon.
        Silloin ennen se ei sinulta onnistunut ! Onnistuuko nykyisin ?
        Jos tätä emme opi saatamme huomata olevamme yksin.
        No oletko tehnyt oikean valinnan ?.


      • ?
        M.H. kirjoitti:

        Joko oletko oppinut? että kaikki ei pyöri sinun navan ja valintojen
        ympärillä !.
        Elämä opettaa tekemään oikeita ja vääriä tekoja ja ratkaisuja.
        Meidän kaikkien niin kuin sinunkin on varmasti otettava toisenkin osapuolen
        tunteet ja valinnat huomioon.
        Silloin ennen se ei sinulta onnistunut ! Onnistuuko nykyisin ?
        Jos tätä emme opi saatamme huomata olevamme yksin.
        No oletko tehnyt oikean valinnan ?.

        Oletko joskus ajatellut, että tuollainen roikkuminen on rasittavaa "Kirsille"?


      • M.H.
        ? kirjoitti:

        Oletko joskus ajatellut, että tuollainen roikkuminen on rasittavaa "Kirsille"?

        mitäs itte tuumaisit jos sinulle kävis samalla tavalla ?
        tai hänellä olis lapsi sinulle jota et näkis koskaan ?
        ja luuletko että hän on käynytkään näitä lukemassa ?!!!!!!.
        hän se roikkui minussa aikanaan,tuli ja meni niin kuin huvitti ja jätti
        mitään sanomatta,eiks kuulostakkin mukavalta ?.


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        mitäs itte tuumaisit jos sinulle kävis samalla tavalla ?
        tai hänellä olis lapsi sinulle jota et näkis koskaan ?
        ja luuletko että hän on käynytkään näitä lukemassa ?!!!!!!.
        hän se roikkui minussa aikanaan,tuli ja meni niin kuin huvitti ja jätti
        mitään sanomatta,eiks kuulostakkin mukavalta ?.

        Siis minun eikä muiden kärsimykset.Ei ne ole tähän päivään asti haitanneet tai kiinnostaneet.
        On ihmisiä !,jotka eivät osaa ajatella nokkaansa pidemmälle koskaan.
        Näkevät vain omat halunsa ja tarpeensa,eivätkä ne tunnu olevan selityksiä tai anteeksi pyyntöjäkään velkaa kenellekkään.
        Ei taida elämä opettaa tai kasvattaa kaikkia,jäävät samalle asteelle keskenkasvuisIksi.
        Puhunkin kaikkien jätetyksi tulleiden,kärsimyksiä kohdanneiden uhrien puolesta.Se on myös totta,että eipä ne jätetyt kiinnosta vittuakaan,varsinkaan silloin jos omat asiat menee edes jollain lailla hyvin !
        Onneksi on ees tämä palsta jossa monet purkavat pahaa oloaan,kuten myös minä !
        Paitsi minä toivoin saavani häneen yhteyden ja selvyyden epäselviin asioihin,sekä helpotusta elämään !.

        Rehellisyys maanperii !.


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        Siis minun eikä muiden kärsimykset.Ei ne ole tähän päivään asti haitanneet tai kiinnostaneet.
        On ihmisiä !,jotka eivät osaa ajatella nokkaansa pidemmälle koskaan.
        Näkevät vain omat halunsa ja tarpeensa,eivätkä ne tunnu olevan selityksiä tai anteeksi pyyntöjäkään velkaa kenellekkään.
        Ei taida elämä opettaa tai kasvattaa kaikkia,jäävät samalle asteelle keskenkasvuisIksi.
        Puhunkin kaikkien jätetyksi tulleiden,kärsimyksiä kohdanneiden uhrien puolesta.Se on myös totta,että eipä ne jätetyt kiinnosta vittuakaan,varsinkaan silloin jos omat asiat menee edes jollain lailla hyvin !
        Onneksi on ees tämä palsta jossa monet purkavat pahaa oloaan,kuten myös minä !
        Paitsi minä toivoin saavani häneen yhteyden ja selvyyden epäselviin asioihin,sekä helpotusta elämään !.

        Rehellisyys maanperii !.

        Kaikesta huolimatta haluan toivottaa sinulle !
        Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta 2010
        Kaipaan sua ja toivonkin vielä tapaavani sut !


      • annaolla
        M.H. kirjoitti:

        Kaikesta huolimatta haluan toivottaa sinulle !
        Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta 2010
        Kaipaan sua ja toivonkin vielä tapaavani sut !

        Lopeta toi helvetin ruikutus, satutat itseäsi vaan enempi. Anna olla jo jos hän ei halua sun kanssa olla tekemisisssä. Ole aikuinen p......le äläkä ruikuta hänen perään se ei johda mihinkään.


      • M.H.
        annaolla kirjoitti:

        Lopeta toi helvetin ruikutus, satutat itseäsi vaan enempi. Anna olla jo jos hän ei halua sun kanssa olla tekemisisssä. Ole aikuinen p......le äläkä ruikuta hänen perään se ei johda mihinkään.

        ai samanlainen kuin sä !!!!
        ei kiitos !
        mulla on muutakin kuin puuttua ja vahtia toisten viestejä !
        et taida itse olla kovin aikuinen !
        itteänipä satutan en sua !

        hyvät joulut sullekkin !


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        ai samanlainen kuin sä !!!!
        ei kiitos !
        mulla on muutakin kuin puuttua ja vahtia toisten viestejä !
        et taida itse olla kovin aikuinen !
        itteänipä satutan en sua !

        hyvät joulut sullekkin !

        Hyvää Joulua !
        Älä kanna vihaa.Syytä siihen ei ole.Oikea rakkaus on myös anteeksi antamista puolin ja toisin.
        Minäkään en vihaa sinua vaan kaipaan.Jos voisin kääntää kelloa taakse päin sen tekisin,että olisit ollut luonani ikuisesti,tietysti enhän minä siihen yksin pystyis silti,jos sinulla olis kaikesta huolimatta samanlaiset menohalut,siihen tarvitaan kaksi toisiaan kunnioittavaa ja rakastavaa ihmistä.
        Olet silmissäni ja sydämessäni kaunein nainen päällä maan niin hyvyyksineen ja virheineenkin,joita on meissä kaikissa myönsimmepä tai emme.Et osaa aavistaa miten paljon lähtösi on satuttanut minua,ehkä myös sinua.Minä olen kaivannut ja toivonut kaikki nämä vuodet ja päivät tapaavani sinut jälleen,joko ystävänä tai rakkaana.No se siitä toivotan taas kerran sinulle hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta ja onnittelut myös lähestyvistä synttäreistäsi.
        Toivotan myös kaikille tätä lukeville rauhaisaa joulua ja onnelisempaa uuttavuotta !


      • miksi Kirsi
        M.H. kirjoitti:

        Hyvää Joulua !
        Älä kanna vihaa.Syytä siihen ei ole.Oikea rakkaus on myös anteeksi antamista puolin ja toisin.
        Minäkään en vihaa sinua vaan kaipaan.Jos voisin kääntää kelloa taakse päin sen tekisin,että olisit ollut luonani ikuisesti,tietysti enhän minä siihen yksin pystyis silti,jos sinulla olis kaikesta huolimatta samanlaiset menohalut,siihen tarvitaan kaksi toisiaan kunnioittavaa ja rakastavaa ihmistä.
        Olet silmissäni ja sydämessäni kaunein nainen päällä maan niin hyvyyksineen ja virheineenkin,joita on meissä kaikissa myönsimmepä tai emme.Et osaa aavistaa miten paljon lähtösi on satuttanut minua,ehkä myös sinua.Minä olen kaivannut ja toivonut kaikki nämä vuodet ja päivät tapaavani sinut jälleen,joko ystävänä tai rakkaana.No se siitä toivotan taas kerran sinulle hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta ja onnittelut myös lähestyvistä synttäreistäsi.
        Toivotan myös kaikille tätä lukeville rauhaisaa joulua ja onnelisempaa uuttavuotta !

        ei sua halua. Tollanen on ihan sekopäistä.
        Taidat olla sairas ihminen?
        Rakkautta on päästää toisesta irti. Ei pitää kiinni oman olonsa takia.


      • M.H.
        miksi Kirsi kirjoitti:

        ei sua halua. Tollanen on ihan sekopäistä.
        Taidat olla sairas ihminen?
        Rakkautta on päästää toisesta irti. Ei pitää kiinni oman olonsa takia.

        sanoppa tuo sit,kun olet itse rakastunut oikeasti ja löytänyt sielunkumppanisi,joka tekee sulle samoin,voi olla toinen ääni kellossa !


      • binbong
        M.H. kirjoitti:

        sanoppa tuo sit,kun olet itse rakastunut oikeasti ja löytänyt sielunkumppanisi,joka tekee sulle samoin,voi olla toinen ääni kellossa !

        Sivusta seuranneena m.h kirjoituksia ja muidenkin!
        onko kukaan saanut etsimältään viestiä?
        itse en ole menettänyt ketään ainakaan vielä mutta tulevaisuuttahan ei voi
        tietää etukäteen.
        Minusta vain tuntuu pahalta seurata toisten tuskaa ja varsinkin niitä jotka eivät saa/löydä etsimäänsä.
        Tovotan kaikille parempaa onnea tulevaisuuden mukana,toivottavasti jaksatte mennä surunne ja menetyksenne yli !.


      • kaksin paras
        binbong kirjoitti:

        Sivusta seuranneena m.h kirjoituksia ja muidenkin!
        onko kukaan saanut etsimältään viestiä?
        itse en ole menettänyt ketään ainakaan vielä mutta tulevaisuuttahan ei voi
        tietää etukäteen.
        Minusta vain tuntuu pahalta seurata toisten tuskaa ja varsinkin niitä jotka eivät saa/löydä etsimäänsä.
        Tovotan kaikille parempaa onnea tulevaisuuden mukana,toivottavasti jaksatte mennä surunne ja menetyksenne yli !.

        >Kanssa kihloihin menin 22.12.09 ,eikä Kirsi halua olla yhteydessä exään..
        Olemme onnellisesti kihloissa ja juhannus häät tulossa...
        Toivottavasti tuo sekopää ei täällä vietittele...


      • binbong
        kaksin paras kirjoitti:

        >Kanssa kihloihin menin 22.12.09 ,eikä Kirsi halua olla yhteydessä exään..
        Olemme onnellisesti kihloissa ja juhannus häät tulossa...
        Toivottavasti tuo sekopää ei täällä vietittele...

        Oletko siis aivan varma että kyseessä on sama kirsi?
        Sekä millä oikeudella sä ketään nimittelet!?


      • .....
        binbong kirjoitti:

        Oletko siis aivan varma että kyseessä on sama kirsi?
        Sekä millä oikeudella sä ketään nimittelet!?

        koko Kirsi-hömpötys...ette kai nyt oikeesti luule, että aloittaja on tosisssaan. Kunhan keksi hyvän jutun ja kaikki menee perässä.
        Höpö höpö sulle M.H.


      • M.H.
        ..... kirjoitti:

        koko Kirsi-hömpötys...ette kai nyt oikeesti luule, että aloittaja on tosisssaan. Kunhan keksi hyvän jutun ja kaikki menee perässä.
        Höpö höpö sulle M.H.

        Olin taas kerran lähellä kuolemaa piilevän sairauden takia,johon kuitenkin tepsi sairaala hoito ja sisäiset antibiootit,tuska oli sietämätöntä!
        Onnettomuuden takia odotankin sit neurokirugille pääsyä kaularangan takia!
        Eläkää ihmisiksi!!! Tätä minä olen juuri tarkoittanut teille kaikille,että koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu esim.minuutin päästä!!!!


    • varmaan

      >Kirsi asuu Luleassa Ruotsin puolella...

      tv..Naapurissa asuva,,,Keskisuomen mies

      • M.H.

        oletko aivan varma?kerro millaset hiukset hänellä,pituus ja ikä,mitä tekee siellä työkseen ja onko perhettä,ym?
        JA JOS ON SAMA MITÄ EPÄILEN KERTOISITKO RAKKAAT TERVEISET MINULTA!


      • Varmaan
        M.H. kirjoitti:

        oletko aivan varma?kerro millaset hiukset hänellä,pituus ja ikä,mitä tekee siellä työkseen ja onko perhettä,ym?
        JA JOS ON SAMA MITÄ EPÄILEN KERTOISITKO RAKKAAT TERVEISET MINULTA!

        Hän asuu Jyväskylästä olevan miehen kanssa, mies on insinööri.....
        Kerron terveisiä...


      • M.H.
        Varmaan kirjoitti:

        Hän asuu Jyväskylästä olevan miehen kanssa, mies on insinööri.....
        Kerron terveisiä...

        taas meni vikaan vissiin?


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        taas meni vikaan vissiin?

        Jos sinä oikea olet lukenut tai käynyt kertaakaan tätä katsomassa niin sanon että sun täytyy vihata mua tosi paljon kun en kuule susta mitään!


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        Jos sinä oikea olet lukenut tai käynyt kertaakaan tätä katsomassa niin sanon että sun täytyy vihata mua tosi paljon kun en kuule susta mitään!

        NO oleppa sit siellä missä oletkin,tiesin tään jo silloin kun sua eka kerran etsin!
        Et koskaan vastaa huutoihin jos se ei ole sinun puolelta!
        Nautit vissii toisten tuskasta?!.
        En etsi sua enää koskaa,joten nauti tuskastani jonka jätit jälkeesi kun lähdit/poistuit eklämästäni mitään sanomatta!
        Muista se että rakastin vain sinua ja olisin tehnyt kaiken puolestasi mutta olkoon!


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        NO oleppa sit siellä missä oletkin,tiesin tään jo silloin kun sua eka kerran etsin!
        Et koskaan vastaa huutoihin jos se ei ole sinun puolelta!
        Nautit vissii toisten tuskasta?!.
        En etsi sua enää koskaa,joten nauti tuskastani jonka jätit jälkeesi kun lähdit/poistuit eklämästäni mitään sanomatta!
        Muista se että rakastin vain sinua ja olisin tehnyt kaiken puolestasi mutta olkoon!

        iken nykyisin aivovamman saanut ja kärsin esim.lähimuistista!


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        iken nykyisin aivovamman saanut ja kärsin esim.lähimuistista!

        Hyi helvetti samanlainen p... edelleen jos ei pahempi!
        Pysyköön vaan kaukana musta.en ymmärrä miksi olenkin kaivannut ja etsinyt moista tunnevammaista!!!!!!
        VAROKAA VAAN MIEHET TÄTÄ TEKEE MITÄ HALUAA EI AJATTELE KUIN ITTEÄÄN!!!


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        Hyi helvetti samanlainen p... edelleen jos ei pahempi!
        Pysyköön vaan kaukana musta.en ymmärrä miksi olenkin kaivannut ja etsinyt moista tunnevammaista!!!!!!
        VAROKAA VAAN MIEHET TÄTÄ TEKEE MITÄ HALUAA EI AJATTELE KUIN ITTEÄÄN!!!

        Sekarotuisia kaikki hyi helvetti!
        mILLÄÄN EI OO ENÄÄ VÄLIÄ!


      • 4+9
        M.H. kirjoitti:

        Sekarotuisia kaikki hyi helvetti!
        mILLÄÄN EI OO ENÄÄ VÄLIÄ!

        asun espoossa ja meillä on 2 poika lasta. Olenko oikea?


      • M.H.
        4+9 kirjoitti:

        asun espoossa ja meillä on 2 poika lasta. Olenko oikea?

        selvis sekin että kirjoittamani kirje ei päätynyt koskaan hänelle!

        Viestintäsalaisuuden rikkominen

        Hakunasanat: teletoiminta, viestintäsalaisuus, salakuuntelu, viestintäsalaisuuden rikkominen

        1.Tunnusmerkistöstä ja teonkuvauksesta

        Rikoslain 38 luvussa säädetään tieto- ja viestintärikoksista. Kyseisen lain 3 pykälässä säädetään:

        ===================================

        RL 38:3 Viestintäsalaisuuden loukkaus

        Joka oikeudettomasti

        1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka

        2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava
        KERTOO PALJON MITEN KIEROO PORUKKAA !


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        selvis sekin että kirjoittamani kirje ei päätynyt koskaan hänelle!

        Viestintäsalaisuuden rikkominen

        Hakunasanat: teletoiminta, viestintäsalaisuus, salakuuntelu, viestintäsalaisuuden rikkominen

        1.Tunnusmerkistöstä ja teonkuvauksesta

        Rikoslain 38 luvussa säädetään tieto- ja viestintärikoksista. Kyseisen lain 3 pykälässä säädetään:

        ===================================

        RL 38:3 Viestintäsalaisuuden loukkaus

        Joka oikeudettomasti

        1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka

        2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

        on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava
        KERTOO PALJON MITEN KIEROO PORUKKAA !

        Toivon teille kaikille parempaa onnea etsinnöissä sekä siihen että etsittävän ihmisen vastaan otto olis suotuisampi!
        En tiedä mitä olinkaan kuvitellut hänessä näkeväni.Ihminen jota etsin on todella katkera
        ja narsismin oloinen,syyttää minua vieläkin kaikesta ja tekee itsestään uhrin muiden silmissä,onko tuttua?
        Samanlainen hän oli jo silloin aikoinaan,mutta aikojen saatossa olen törmännyt hänenlaisiin niin mies kuin naispuolisiin ja tiedän mikä hän on eli narsismi,uskoo itte kaiken mitä haastaa toisille ja luottaa että kakki hyppivät hänen mukaansa,nauttii aiheuttamastaan tuskasta!. JA OMASTA MIELESTÄÄN UHRI ON HÄN EI SE JOTA HÄN ON SATUTTANUT KAIKILLA MAHDOLLISILLA TAVOILLA!
        KÄYTTÄÄ HÄIKÄILEMÄTTÖMÄSTI KAIKKIA HYVÄKSEEN SELLAINEN ON NARSISMI ELI KIRSI/KIPA.En todellakaan tahdo olla tollaisen paskan kanssa missään tekemisissä KOSKAAN!


      • 5678
        M.H. kirjoitti:

        Toivon teille kaikille parempaa onnea etsinnöissä sekä siihen että etsittävän ihmisen vastaan otto olis suotuisampi!
        En tiedä mitä olinkaan kuvitellut hänessä näkeväni.Ihminen jota etsin on todella katkera
        ja narsismin oloinen,syyttää minua vieläkin kaikesta ja tekee itsestään uhrin muiden silmissä,onko tuttua?
        Samanlainen hän oli jo silloin aikoinaan,mutta aikojen saatossa olen törmännyt hänenlaisiin niin mies kuin naispuolisiin ja tiedän mikä hän on eli narsismi,uskoo itte kaiken mitä haastaa toisille ja luottaa että kakki hyppivät hänen mukaansa,nauttii aiheuttamastaan tuskasta!. JA OMASTA MIELESTÄÄN UHRI ON HÄN EI SE JOTA HÄN ON SATUTTANUT KAIKILLA MAHDOLLISILLA TAVOILLA!
        KÄYTTÄÄ HÄIKÄILEMÄTTÖMÄSTI KAIKKIA HYVÄKSEEN SELLAINEN ON NARSISMI ELI KIRSI/KIPA.En todellakaan tahdo olla tollaisen paskan kanssa missään tekemisissä KOSKAAN!

        Mitä jos narsitipelle häippäisit jo tekemästä näitä provoaloituksiasi. Sinut tunnistaa jo sadan kilometrin päähän. Et sinä ketään oikeasti kaipaa, sinulla on vaimo ja mukula lakkaa leikkimästä kenenkään tunteilla ja kasva aikuiseksi mikäli siihen kykenet. Olet vastenmielinen sairaine leikkeinesi.


      • M.H.
        5678 kirjoitti:

        Mitä jos narsitipelle häippäisit jo tekemästä näitä provoaloituksiasi. Sinut tunnistaa jo sadan kilometrin päähän. Et sinä ketään oikeasti kaipaa, sinulla on vaimo ja mukula lakkaa leikkimästä kenenkään tunteilla ja kasva aikuiseksi mikäli siihen kykenet. Olet vastenmielinen sairaine leikkeinesi.

        Sä kesken kasvunen pidä ny turpasi kii!!!!
        Leiki vaa niitä leikkejäsi ku et muuhun kykene!
        SÄ ja sun kaveris ne ei sit koskaan oo kasvanu eikä kasva ootte jääny ...... tasolle!
        Niin ku kipakin!!!!!!


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        Sä kesken kasvunen pidä ny turpasi kii!!!!
        Leiki vaa niitä leikkejäsi ku et muuhun kykene!
        SÄ ja sun kaveris ne ei sit koskaan oo kasvanu eikä kasva ootte jääny ...... tasolle!
        Niin ku kipakin!!!!!!

        Nii ja opettele lukee !
        Enkö jo ilmaisuut asiani ihan selvästi edellä mainitussa,en todellakaan kaipaa sitä paskaa lähelleni enää koskaan,eikä sitä kaipaa muutkaan läheiseni!
        MENEEKÖ JAKELUUN!
        Saatte vain arvailla kenen kanssa hän on suakin pettäny!!!!
        Ja ne huutelijat jotka eivät osaa lukea,vai eikö muuten vain aivotoiminta toimi,että menis perille asti,voivat ilmaista asiansa omalla nimellään!!


      • M.H.
        M.H. kirjoitti:

        Nii ja opettele lukee !
        Enkö jo ilmaisuut asiani ihan selvästi edellä mainitussa,en todellakaan kaipaa sitä paskaa lähelleni enää koskaan,eikä sitä kaipaa muutkaan läheiseni!
        MENEEKÖ JAKELUUN!
        Saatte vain arvailla kenen kanssa hän on suakin pettäny!!!!
        Ja ne huutelijat jotka eivät osaa lukea,vai eikö muuten vain aivotoiminta toimi,että menis perille asti,voivat ilmaista asiansa omalla nimellään!!

        Olis oikeus ja kohtuus että kyseinen paska maksas edes velkansa,jota oon odotellu yli 20 vuotta!
        Samanlaisii huijareita kaikki!
        Olis edes jossain pitänyt sanansa!!!!!!!!!!!!!111


    • että näin

      Näistä piirteistä tunnistat narsistin

      - Narsisti kerää viehätysvoimallaan ihailijoita ympärilleen.

      - Manipuloi muita sujuvasanaisuudellaan, muuntaa totuutta ja keksii tekosyitä omaksi edukseen.

      - Vaikuttaa rehelliseltä, mutta on kaikkea muuta.

      - Janoaa huomiota, on tunteeton, säälimätön ja vastuuton. Oma tahto pitää saada läpi.

      - Muut ovat aina syypäitä ongelmiin.

      - Kolme narsistin alatyyppiä ovat antisosiaalinen, hauras sekä pärjääjä, joka voi menestyä hyvin työelämässä.

      - Uraa häiritsevät kuitenkin kärsimättömyys ja kyvyttömyys sietää kritiikkiä sekä epäonnistumista.

      - Pohjimmiltaan pelkää torjumista, reagoi äärituntein kritiikkiin, on onneton ja ahdistunut.

      - Kyvytön säätelemään tunteitaan, kilpaileva,
      ajautuu valtataisteluihin

    • Anonyymi

      Mä jotenki vaan tiedän että oot Marko. Se kusipää joka veti mun ystävältä silmän mustaks ja oli muutenki tosi saiiras. Sä et tuu ikinä häntä löytämään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe