Jos näet varkaan autosi kimpussa..

Sairaslomalainen...

...niin älkää ryhtykö leikkimään sankaria vaikka olisi kokonainen äijälauma teidän mukana.

Nimittäin ovat nuo vorot nopeita ja kokeneita katutappelijoita. Nille ette pärjää. Siinä vaan silmissä välähtää ja taju jo lähtee, kun varas on täräyttänyt teitä turpaan...

Soittakaa poliisille ja odottakaa hiljaa.

Ja jos kävisikin niin, että saatte pidettyä varkaan paikalla, joudutte käyttämään niin paljon voimaa, että teille tulee syyte pahoinpitelystä saatte salata osoitteenne ja muuttaa pari kertaa.

Helpoimmalla pääsee, kun antaa varkaan tehdä tehtävänsä.

42

2708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +???

      Onko kirjoittaja autovaras, joka on nyt sairaslomalla?

      • varasta saa

        tolla kevlar pesäpallomailalla kasaan.kokeiltu on vaikka ei ollut autovarkaita vaan näsäviisaita hippejä pilvessä.


    • nerot´´

      jotka lehtien palstoille pääsee toilailuillaan, eivät kyllä täytä mainitsemiasi kriteereitä, kuten ei myöskään sälli joka oli tarkastamassa autooni tehdyn yöllisen murron mahdollisia jämiä josko jotain olisi jäänyt kun lähdin koiran kanssa aamulla viemään roskia. Harmi vain että kultainennoutaja ei sinänsä ole suojeluhommiin taipuvainen luonnostaan. Mutta neiti täyttää kohta kolmetoista, ehkä seuraava koira on sitten toisenrotuinen.. ;)

      Esim lehdessä oli juuri juttu asuntomurrosta, jonka tekijät löysivät kohteen lattialta jo pidemmän aikaa maanneen ruumiin. Poliisin mukaan pojat lähtivät vauhdilla saranapuolelta ovea pihalle. Jossain vaiheessa sitten toisen sällin käsien tärinä sen verran helpotti että sai soitettua hätäkeskukseen. Ei kuulostanut kovin kylmähermoiselta toiminnalta.

    • oikeasti...

      pahoinpitely tulee 3 000 €/kk tienaavalle duunarille sika paljon kalliimmaksi kuin autovarkauden yritys työttömälle huumehörhölle. näin se vain on!

    • Siitä vaan kokeilemaan

      sit saunan taakse.

    • 60-luvun äijä

      Ei sentään tarvitse pelkuri olla eikä rikollisten ehdoilla alkaa menemään.

      Itse olen ampunut kerran varasta suolapanoksilla persuksille, kun sain itse teosta kiinni. Siinä tulee poru isommaltakin äijältä, sen verran nämä jenkkivalmisteiset varkaan opettajat tuntuvat istumalihaksissa.

    • näki kerran

      varkaan autonsa kimpussa ja pääsi yllättämään ja pamautti oikean suoran silmien väliin, vorolla silmät pyöri kuin hedelmäpeli ja taju pois. Työkaveri kiskaisi tyypin siihen parkkipaikalle soitti poliisit ja istui päälle odottelemaan.
      Työkaveri tosin on ex-nyrkkeilijä joka aikanaa joitain mestaruukisiakin voitti..

      Mutta toiminnastaan huolimatta EI saanut syytettä.

      • sanoin

        että rosvo " kaatui" kun tulin paikalle ja siitä johtuu ruhjoutunut nassu..


    • shdjmfuyk

      No ei kyllä noista poliiseistakaan ole mihinkään ne koskaan mitään löydä.

    • kuten minä

      Juoksi päin seinää itänaapurin poika !!!!!!

    • ainakaan meillä

      ei kaihdeta keinoja rosvon taltuttamiseksi.

    • vaan..

      kun niistä paskoista saa saman tuomion kun ihmistä täräyttää!

    • takuulla

      anna varkaan tehtääväänsä tehdä. Kyllä silläkin melko hätä tulee kun hako kirveen kanssa ottaa kiinni. Ja toinen on että käsken koirani (saksanpaimen) hyökkäämään kimppuun. Että kyllä nyt yks varas pysähtyy keinolla kuin keinolla.

    • vaan turpaan

      En minä tappele, minä lyön tasan kerran pesäpallomailalla päähän. Ehkä toisen varuiksi lyön maassa makaavaa keskivartaloon. Jos kaveri lepää rauhassa lyöntejä ei tule lisää, mutta jokainen nousuyritys maksaa täyslyönnin mailasta ylävartaloon.

      • ja tuota

        Tarviiko siinä meuhkata kovaan ääneen ja tehdä oma henkilöllisyytensä tunnetuksi?
        Huppu pään yli, chimanskit tai vaikka joku riepu naamalle niin voi tehdä ihan mitä ikänä huvittaa.
        Pesari on kyllä hyvä, mutta joskus ehkä liiankin tehokas. Voi olla, että tilanne etenee sen kanssa turhankin hurjaksi. Jokin kaasuase ja nokialainen vois olla parempi ratkaisu.
        Ja jos onnistuu, toki pari niittiä turvakengällä antanee tarvittavan loppusilauksen.

        Ja voi siitä toki huonolla tsägällä sakkorangaistus tulla, poijjaat saa vaan toivoa että eivät ole kantiksia, koska silloin ne rahat tullaan perimään nimittäin tavalla tai toisella. Turha varmaan edes mainita että sitten ei enää leikitä pesareilla.


      • aina oikeassa

        ihan oikeasti!!!


    • HörhöäKuuppaan

      Ohan se vähän näinkin.
      Tietty jos ei varkausvakuutus oo voimassa niin silloin voi olla asenne eri.

    • ..et sillee..

      ...olin unohtanut autotallin avaimet oveen. Muistin illalla myöhään asian ja lähdin lukitsemaan ovia. Tallin luokse päästyäni huomasin, että ovi oli rakosellaan ja joku hinttari oli autoni kimpussa, yrittäen roplata sitä käyntiin.

      Jos kotikaupunkini senaikainen polliisipäällikkö ei olisi ollut tuttuni, olisin tasan varmaan saanut syytteen pahoinpitelystä. Sen verran kaveria rusikoin, että kiertää meikäläisen tallin kaukaa!

    • MissJJ

      vaikka olisikin ns."huumehörhö"

      Jokainen ja painotan sanaa JOKAINEN voi joutua tilanteeseen että putoaa hyvä palkkaisesta duunista pois(syitä on monia mm.vammautuminen, konkurssi ym ym.), niin sanotusti yhteiskunnan elätiksi jolloin karu totuus alkaa selviimään ettei se sosiaalituilla eläminen ole kovinkaan ruusuista varsinkin kun velat jotka on otettu luottaen siihen että "kyllä mulla töitä riittää" asenteella niin alkaakin kaatumaan niskaan ja postiluukusta puskee ulosottoviraston vireille tuloilmoituksia ja pihasta viedään velalla ostettu uuden karhee bemari, ja pankki lunastaa kallillaa rahalla rakennetun talon perheen alta ja vaimokin siinä vaiheessa kaappaa mahdolliset muksut kainaloon ja tavaransa, huikkaa ovella soronoo nähdään ens elämässä.

      Nii-i ja sen jälkeen viel kaiken muun ulosmitattavan lisäksi alkaa elatusmaksut juoksemaan ja nekin kiertävät ulosoton kautta, rahaa ei oo mihinkään, kökötät pienessä kaupungin yksiössä jossa on sikahintainen vuokra johon saat kelalta apua jos jaksat tapella kelassa että vaikka olen tienannut sillon näin ja näin paljon niin nyt saan vaan tän verran, juokset erinlaisten lippusten ja lappusten kanssa kelassa ja aina ne keksii jotain... sossun luukkullakin joutuu käymään, ja jos yhtään olet freesi ja siistin näköinen ja oloinen sossutädit katsovat pitkin nenän vartta laskevat "varallisuutesi" ja toteavat että kyllä sinulla pitäisi olla säästöjä kun olet tienannut näin ja näin paljon aikasemmin että emme myönnä sinulle mitään toimeentulotukea, hae tukea uudestaan muutaman kuukauden päästä...

      Joillakin alkaa tilanteessa maistumaan viina mutta tänä päivänä mömmöjäkin on tarjolla, ja niissä on myös etuja ja uskokaa tai älkää tulevat huomattavasti paljon halvemmaksi kuin viinan kittaaminen.
      Ja aina ihminen tarvii rahaa, harvalla on kanttia mennä puskiin keräämään tyhjiä pulloja saati sitten tonkia niitä yleisiistä roskiksista jotta saisi edes jotain kaupasta ulos ja murua rinnan alle.

      Kas kumma kun siinä sitten laahustetaan taas jälleen työkkäristä/kelasta kohti tunkkaista yksiötä, parkkipaikalla sattuu olemaan reilu 10 vuotta vanha auto, ja mitäs sen etupenkillä näkyykään! Navigaattori! siit taitaa saada edes muutaman kympin kun sen myy eteenpäin.... ja kappas hattuhyllyltä löytyy tehokkaat kajarit ja eipä tuo soitinkaan hullumpi ole ja autolla viimeksi ajanut on vielä unohtanut etupanelin kiinni soittimeen, noista vois saada jopa enemmän kuin muutaman kympin jopa lähemmäs satkun ja vieläkin enemmän jos takaluukusta löytyy laadukas subbari!

      Jättääkkö auto rauhaan vai palata illan ja yön saavuttua parkkipaikalle auton luo?

      kas siinä pulma.... jokainen voi miettiä sitä....

      • vahti

        Varas ei ansaitse sääliä.


      • sitä...

        Ja vastaus on, että ei olisi mikään "pulma" meikäläiselle. Jättäisin ne muutaman kympin rikolliset lisätienestit hankkimatta. oon ollut alhaalla joskus itsekin, mutta en sentään noin alas vajoaisi. Jos vajoaisin, niin kiikku käyttöön. Oot varmaan joku kukkahattutäti? Noista parin kympin tienisteistä seuraisi jollekin monen sadan lasku ja hänkin voi olla ahtaalla taloudellisesti ilman huumeita ja viinaa.


      • HaistaV***U

        ja painotan sanaa MIKÄÄN ei oikeuta ketään anastamaan toisen kovalla työllä ansaitsemilla tienesteillä hankittua omaisuutta. Jos on niin perkeleen tyhmä että ei osaa laskea ja elää tulojensa mukaan, huomioonottaen tulojen mahdollisen yhtäkkisen rajun muutoksen, ja on ottanut velkaa irtaimistoon ym. hankintoihin joilla ei ole mitään jälleenmyyntiarvoa joilla työttömyyden iskiessä saisi velkansa ja osamaksunsa kuitattua ilman varastamista, NIIN perkele painukoon niin pohjalle kuin menee, potkin varmasti varasta päähän jos tapaan minun hankkiman omaisuuden kimpusta.

        Että painu sinne sossun luukulle kynyttään sitä snagurahaa ja pysy erossa muiden omaisuudesta!!!


      • andjustice

        Jos noin tekisin ja jäisin kiinni niin olisin turpasaunan ansainnut.


    • Folio

      Onko Pakilan paskahousut päästetty vapaalle uhoilemaan? Ainakaan pidätystilanteessa oli sankaruuden rippeet kuulemma karisseet...

    • Varkaat sucks.

      auton kimpussa..hmm siihen on vain yksi keino: Turpaan vaan ja onnea.

    • varmana kumautan

      ensimmäisellä aseella, mikä käsiin sattuu, varo vaan. En mä sitä poliisille ilmoittele. Heitän sut takakonttiin ja pudotan syrjätien varteen. Itke siinä varkaan elämän kurjuuttas.

    • niin tyhmä, että

      annoin Malminiityn skootterivarkaat Vantaan poliisille, kun heiltä löytyi skootterini moottori. Eivät voineet mitään poikasille. Toinen alaikäinen ja toinen 16v. Väittivät vain ostaneensa joltakin ohikulkijalta.
      Vähillä opiskelijan kesätienasteilla olin ostanut skootterin 20 päivää aikaisemmin. Nykyäänhän Vantaan poliisi antaisi heille varmaan reippaan miehen palkinnon.

    • kuolemaaaaaa...

      Varoituslaukaus päähän, sen jälkeen soitan ruumisauton. hahahah

    • hghgfhhhhhghrrttttrr

      Jos et tunne autorosvoa niin et tiedä mitä se osaa tai mitä ei osaa, mitä se tekee ja mitä ei!
      Siltä pohjalta sitten toimii.

      AINOA mikä kannattaa tehdä on soittaa poliisille, seuravaksi varmaan jos voi turvallisen matkan päästä tai paikasta huutaa autovarkaalle että hän tietää tulleensa huomatuksi. Muu on sitten oman harkinnan ja rehvastelun varassa.

      • Pate Teikka

        Poliisille on turha soitella. Niillä on niin paljon "muita tehtäviä" etteivät jouda heti tulemaan. Odottelevat aikansa (1-2 tuntia) ja saapuvat sitten kun tilanne on sopivasti ohi ettei enää tarvi ryhtyä mihinkään toimenpiteisiin. Näin Itä-Helsingissä.


      • Baggbölevägen
        Pate Teikka kirjoitti:

        Poliisille on turha soitella. Niillä on niin paljon "muita tehtäviä" etteivät jouda heti tulemaan. Odottelevat aikansa (1-2 tuntia) ja saapuvat sitten kun tilanne on sopivasti ohi ettei enää tarvi ryhtyä mihinkään toimenpiteisiin. Näin Itä-Helsingissä.

        Kaveri huomasi autoni sattumalta liikenteessä, auto oli ollut varkailla kuukauden. Soitettuaan poliisille, paikalla oli mp-poliisi muutamassa minuutissa. Hupparihomot istuskelivat tyhmän tietämättömänä parkkipaikalla autossani, kun huomasivat olevansa pidätettyjä.
        Näin koillis-Helsingissä.


      • 5654fff
        Baggbölevägen kirjoitti:

        Kaveri huomasi autoni sattumalta liikenteessä, auto oli ollut varkailla kuukauden. Soitettuaan poliisille, paikalla oli mp-poliisi muutamassa minuutissa. Hupparihomot istuskelivat tyhmän tietämättömänä parkkipaikalla autossani, kun huomasivat olevansa pidätettyjä.
        Näin koillis-Helsingissä.

        löytyi kun se oli väärin pysäköity ja parkkiruudun omistaja sitten soitteli rekisteritietojen perusteella mulle ja asia tuli kuntoon sitä myöten. Väärin pysäköidyn auton tiedot kannattaa tarkistaa jos siis se on vaikka juuri omassa ruudussa.


    • selkää

      ja paidan kun repii varkaan päältä ja raahaa jaloissa ympäri pihaa, niin kyllä siinä varkaalta poru pääsee, varsinkin näin talvipakkasilla. siinä viellä tarkastaa kaverin lompakon ja ottaa sen itselleen talteen. sitten ajattaa sen 10km päähän kotoonsa sillä autolla jota yritti viedä ja antaa varkaan kävellä kotiin. Eipä ole kaveria paljoon näkynyt enään pihassa autojen kimpussa.

      • 3tte

        sit nussii sut vielä ja ottaa kotiavaimet ja käy naimassa nussimassa sun perheenkin jne..

        Mutta kokeile sillähnä se selviää kumpi voittaa.. Jos vedonlyönnissäkin olisi näin varmat voittajat niin tuskin olisi kovin kannattavaa hommaa enää.


      • autopalstalla, omaa kuvaa ja nimeä ei ollut yksikään "pesäpalloukko" uskaltanut esille laittaa,vituttaahan se jos auto viedään pihasta, mutta helvetin monella autovarkaalla on todella rankka rikostausta, nuoret pojat,jotka varastaa autoja vain huviajelua varten on eri asia, mutta jos autosi kimpussa on "sergei" ja kaverinsa
        "igor" ja sä menet sinne jonkun pesismailan kanssa niin saat olla varma,että se maila on teillä persereiässä,POIKITTAIN, auton varastamiseen voi olla monta syytä,sitä tarvitaan jonkun isomman rikoksen suorittamiseen, jos auto on arvokas,se viedään koska se halutaan myydä ja sitten on nää pikkuskidit, jotka vie vanhoja toyotia,mazdoja,saabeja ja opeleita huviajelua varten.
        Etukäteen ei voi tietää mikä tekijän motiivi autovarkauteen voi olla, ikinä et voi tietää varkaan taustaa, jos hän on etsintäkuulutettu jo ennestään tms, ikinä et voi tietää onko varkaalla ase ym,ym. Vaikka suurin osa täällä uhoajista jauhoi turhaa paskaa niin kannattaa kuitenkin miettiä onko se auto niin arvokas,että
        pitää oma turvallisuus laittaa peliin.


    • Oma kokemus...

      Työssä käyvä autonomistaja näissä joutuu maksumieheksi. Antakaa poliisin ottaa kiinniottovastuu. Amatööri saa vain vahinkoa aikaiseksi. Uuden auton saa rahalla, silmiä ja neniä ei.

      • mahmud tel hassan

        camry yritettiin kerran steal mut me saatiin se kiinni ja annettiin sille vähä magaa.sit soitettiin poliisit ei kä me saatu mitää ongelma.se oli joku narkkari tai sit haistelija ei sitä poliisien mukaan muut tee.mut oon sitten ostanut new alarm mun camryyn ja ei tartte huolehtii.se on 91 ja toimii tosi hyvin en viitti antaa varkaille.


      • varas on luuseri
        mahmud tel hassan kirjoitti:

        camry yritettiin kerran steal mut me saatiin se kiinni ja annettiin sille vähä magaa.sit soitettiin poliisit ei kä me saatu mitää ongelma.se oli joku narkkari tai sit haistelija ei sitä poliisien mukaan muut tee.mut oon sitten ostanut new alarm mun camryyn ja ei tartte huolehtii.se on 91 ja toimii tosi hyvin en viitti antaa varkaille.

        kokisit minkälaisen totaallisen talouden kaatumisen,harvoin auton varastamiseen se ajaa.varkaat joko seikkailun haluisia pikkupoikia,narkkeja,sekakäyttäjiä ja vähän kehittyneemmät oikein ryöstäjiä ja murtovarkaita,jotka tarvitsevat pako tai kuljetus kärryn..nähdessään varkaan(t)on parempi soittaa virkavalta,koska selviät silloin helpommalla.

        totuushan on,että jopa rikollisten maailmassa nuo huviajoa ja pikkukeikkoja harrastavat vajaaälyiset pilleristi pikku varkaat ovat alakastia,paitsi silloin kun nämä rikollismaailman paremmissa piireissä vaikuttavat hakevat omaa taloudellista etuaan,esim.tilauskeikkan muodossa.


    • tuuuuuuuuuuuuuu

      itse olen kaksi kertaa yllättänyt varkaat ja toisella kerralla seurasin niin kauan toista jotta poliisit tuli ja otti kyytiin.

    • Jeero111

      No mun kamun autoo oltii pöllimässä jossai mikkelissä mä menin siihe hiljaa ja potkasin sen maahan mutta sit se näki mut ja nous ylös ja yritti lyyä mut mä löin sitä en saanu mitää syytettä O.o

      • Oman käden oikeus

        Narkki yritti autooni, ja muutamien muidenkin autoon. Pinkaisin paikalle, mutta paineli karkuun minkä jaloistaan pääsi. Soitin juostessani poliisille, joka tulikin vähän ajan päästä autoilemaan edestakaisin katua, mutta ei viitsinyt tulla pieneen metsäsaarekkeeseen, missä pitelin kiinni saamaani narkkia ryysyistä. Yritin heilutella niille idiooteille, että täällä ollaan, mutta eivät ne mitään huomanneet, sahasivat vain sitä vitun katua edestakaisin. Kännykästä loppui sopivasti akku, kun yritin uudestaan soittaa niille pösilöille, että katsokaa nyt sivullenne, täällä ollaan.

        Lopulta poliisit kyllästyivät omaan kyvyttömyyteensä ja ajoivat tiehensä.

        Minä potkin narkkia vähän aikaa ja sanoin, että seuraavalla kerralla tapan sut, jos vielä näytät veristä turpaasi meidän kadulla. Ei ole näkynyt.

        Ei tullut sakkoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe