Että vanhoja aloituksiani nostetaan etusivulle tuolta historian pimennosta.
Täysin epäreilua tällainen puolueellinen palstasuosiminen ja siihen pitää heti tulla korjaus.
(lisäksi koska olen palstan mielenkiintoisin ilmiö, niin kaiken kohtuuden mukaan se suorastaan kuuluukin minulle).
Vaadin
51
217
Vastaukset
- vaan anna
papeteen hoitaa tämä leikkiminen :D
Tuolla muinaisuudessa on runsaasti minua leimaavia aloituksia ja vaadin niiden uudelleentulkintaa, sekä julkista repostelua.
Tällä palstalla on muuten kaikkein yksinkertaisimmat sekä kilteimmät puskat (no, joko lähtee).
Sinähän voit tehdä sen aivan itse, jos olet egoboostauksen tarpeessa. ;-)
Että kohta on palsta täynnä virsialoituksia jos ei toimita ohjeen mukaan.
Menen nyt tekemään muita juttuja, mutta kun palaan niin asian pitää olla järjestyksessä.- potilas...
Ei ole mitään merkitystä, kumpaa sukupuolta olet
Asiani olisi kiinnostava ilman lukutaidottoman THuhraUunon sekaantumista potilas... kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä, kumpaa sukupuolta olet
Asiani olisi kiinnostava ilman lukutaidottoman THuhraUunon sekaantumistaTulossa mutkan kautta meiliosoite.
(tosin olen hidas lukemaan postejani ja vielä hitaampi vastailemaan)potilas... kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä, kumpaa sukupuolta olet
Asiani olisi kiinnostava ilman lukutaidottoman THuhraUunon sekaantumista..sä jaksat kitistä?! X)
Toivottavasti ei menny yöunet.. ;)- potilas...
buddy-love kirjoitti:
Tulossa mutkan kautta meiliosoite.
(tosin olen hidas lukemaan postejani ja vielä hitaampi vastailemaan)Siihen lähetin jo postiakin,Vastaa jos oli oikein
- tirkistelijä.......
TheOne kirjoitti:
..sä jaksat kitistä?! X)
Toivottavasti ei menny yöunet.. ;)Kun sanoit, ettei asia lihapullaa kiinnost, niin mikä ihmeen luonnehäiriö sinua vaivaa? Häippäse tyhmien lihapullien kesjustekui norkoilemaan tai rautaa pumppaamaan ja nakkarille tappelemaan
Egoasi pönkittämään
Ei tyhmille saisi vittuilla-----sulle kai täytyy VIRTUAALI KOVIS tirkistelijä....... kirjoitti:
Kun sanoit, ettei asia lihapullaa kiinnost, niin mikä ihmeen luonnehäiriö sinua vaivaa? Häippäse tyhmien lihapullien kesjustekui norkoilemaan tai rautaa pumppaamaan ja nakkarille tappelemaan
Egoasi pönkittämään
Ei tyhmille saisi vittuilla-----sulle kai täytyy VIRTUAALI KOVIS..äidinkielen opinnot edistyy?? ;)
Tosta tekstistä päätellen ei hirveen hyvin....jos vittuilet, ni koita edes suoltaa ymmärrettävää tekstiä... ;D ..vaikka tää puhekieltä onkin...
PS. en käy "nakkarilla", koska en syö roskaruokaa... =)- MAMMUTTI...
TheOne kirjoitti:
..äidinkielen opinnot edistyy?? ;)
Tosta tekstistä päätellen ei hirveen hyvin....jos vittuilet, ni koita edes suoltaa ymmärrettävää tekstiä... ;D ..vaikka tää puhekieltä onkin...
PS. en käy "nakkarilla", koska en syö roskaruokaa... =)JA ET MÄÄ JOUDUN TUKIOPETUKSEEN, JOS EN OPI PIENIÄ KIRJAIMIA
KUULEMMA VAIN TYHMÄT PULLISTELIJAT NIITÄ KÄYTTÄÄ
MUTKUN MÄÄ OLEN NAKKARIPULLISTELIJA MAMMUTTI... kirjoitti:
JA ET MÄÄ JOUDUN TUKIOPETUKSEEN, JOS EN OPI PIENIÄ KIRJAIMIA
KUULEMMA VAIN TYHMÄT PULLISTELIJAT NIITÄ KÄYTTÄÄ
MUTKUN MÄÄ OLEN NAKKARIPULLISTELIJA..keksi mitään parempaa?!
Alan huolestua sun mielenterveydestäsi..
..vai johtuuk tää ainoastaan sun alemmuudentuneestas ja huonosta mielikuvituksesta?! X)- MIELENTERVEYDESTÄ
TheOne kirjoitti:
..keksi mitään parempaa?!
Alan huolestua sun mielenterveydestäsi..
..vai johtuuk tää ainoastaan sun alemmuudentuneestas ja huonosta mielikuvituksesta?! X)MEILLÄHÄN ON DAZU
EHKÄ HÄN ANAALISOI SINUNKIN AJUKOPPASI
ET SAANUT PIENENÄ HEITTÄÄ KAKKAA SEINÄÄN JA NYT KOMPENSOIT HUOMION
TARPEESI CAPSLOKKAAMALLA MAKAABERIA HUUMORIASI ASIAKESKUSTELUIHIN
TOSI KARSKI KOVIS HALUAA ESITTÄÄ OMAA HULLUTTAAN LEUHKIMALLA
ETTEI SÄÄLIÄ TIPU KOVANAAMALTA TATUOI MATALAAN OTSAASIA :NO MERCY
MINÄ KUN EN OLE SINUN TAI KENENKÄÄN SÄÄLIN TARPEESSA
HÄIPPÄSE PALKKASOTILAAKSI ,NIINKUIN MINÄKIN TAPPAMAAN OIKEASTI
SIELLÄ SINUT PANNAAN HOKEMAAN TUOTA----ITKUIIKKA TUOLLAINEN VIRTUAALI PELLE ON TYKKIKESKITYKSESSÄ----EI LIIPAISSMEN VETO TARVI OLLA KUIN KILON
EI HIRVIKIVÄÄRISSÄ SAA ALLËOLLAKAAN
OLIT MATIKANTUNNILLA KELKKAMÄESSÄ--ILMOITTAMASI PAINO JA PITUUS EI OLE NIIN KORKEA PAINO INDEKSI SINÄ SUN FANTASIAEGOSI PALJASTUI
PELKKÄ PASKAN PUHUJA SINÄ OLET NOILLA SAMOILLA KLISEEILLÄSI LUULET NÄYTTÄVÄSI NOKKELALTA JA JOKA KETJUUN TUPPAAT VIIMEISEKSI SUURENA VIISAUTENA JONKIN SUPPEASTA REPERTUAARISTASI ON NE JO JOKAINEN LUKENUT
VAIHDA JOHONKIN MUUHUN FOORUMIIN-JOSSA VOIT UUTENA OLLA HETKEN USKOTTAVA TÄÄLLÄ OLET JO PELKKÄ PELLE
YRITÄT ESITTÄÄ BUDDYA ÄLYKKÄÄMPÄÄ JA ASIANTUNTEVAMPANA
JA ITSE VIELÄ EHKÄ PALSTAN AINOANA USKOSI ON LUJA AAMEN PELLE MIELENTERVEYDESTÄ kirjoitti:
MEILLÄHÄN ON DAZU
EHKÄ HÄN ANAALISOI SINUNKIN AJUKOPPASI
ET SAANUT PIENENÄ HEITTÄÄ KAKKAA SEINÄÄN JA NYT KOMPENSOIT HUOMION
TARPEESI CAPSLOKKAAMALLA MAKAABERIA HUUMORIASI ASIAKESKUSTELUIHIN
TOSI KARSKI KOVIS HALUAA ESITTÄÄ OMAA HULLUTTAAN LEUHKIMALLA
ETTEI SÄÄLIÄ TIPU KOVANAAMALTA TATUOI MATALAAN OTSAASIA :NO MERCY
MINÄ KUN EN OLE SINUN TAI KENENKÄÄN SÄÄLIN TARPEESSA
HÄIPPÄSE PALKKASOTILAAKSI ,NIINKUIN MINÄKIN TAPPAMAAN OIKEASTI
SIELLÄ SINUT PANNAAN HOKEMAAN TUOTA----ITKUIIKKA TUOLLAINEN VIRTUAALI PELLE ON TYKKIKESKITYKSESSÄ----EI LIIPAISSMEN VETO TARVI OLLA KUIN KILON
EI HIRVIKIVÄÄRISSÄ SAA ALLËOLLAKAAN
OLIT MATIKANTUNNILLA KELKKAMÄESSÄ--ILMOITTAMASI PAINO JA PITUUS EI OLE NIIN KORKEA PAINO INDEKSI SINÄ SUN FANTASIAEGOSI PALJASTUI
PELKKÄ PASKAN PUHUJA SINÄ OLET NOILLA SAMOILLA KLISEEILLÄSI LUULET NÄYTTÄVÄSI NOKKELALTA JA JOKA KETJUUN TUPPAAT VIIMEISEKSI SUURENA VIISAUTENA JONKIN SUPPEASTA REPERTUAARISTASI ON NE JO JOKAINEN LUKENUT
VAIHDA JOHONKIN MUUHUN FOORUMIIN-JOSSA VOIT UUTENA OLLA HETKEN USKOTTAVA TÄÄLLÄ OLET JO PELKKÄ PELLE
YRITÄT ESITTÄÄ BUDDYA ÄLYKKÄÄMPÄÄ JA ASIANTUNTEVAMPANA
JA ITSE VIELÄ EHKÄ PALSTAN AINOANA USKOSI ON LUJA AAMEN PELLEOlen tällä foorumilla ollut kauan ennen sua ja tulen todennäköisesti olemaan vielä jonkin aikaa...olitpa sinä täällä huvittamassa mua naurettavuuksillasi tai et... ;)
PS. mä esiinnyn täällä omilla kasvoillani, enkä huutele pelkurimaisesti puskista. Kokeilisit sinäkin poika! Se on vapauttavaa...ellet sitten pelkää liikaa..?! ;D- TURRHPURO
TheOne kirjoitti:
Olen tällä foorumilla ollut kauan ennen sua ja tulen todennäköisesti olemaan vielä jonkin aikaa...olitpa sinä täällä huvittamassa mua naurettavuuksillasi tai et... ;)
PS. mä esiinnyn täällä omilla kasvoillani, enkä huutele pelkurimaisesti puskista. Kokeilisit sinäkin poika! Se on vapauttavaa...ellet sitten pelkää liikaa..?! ;DPASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TURRHPURO kirjoitti:
PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
..hassu olet kyllä. =)
- KOTLETTI,,,
TURRHPURO kirjoitti:
PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HULLU
- ONNIKLOVI
KOTLETTI,,, kirjoitti:
HULLU
JÄÄRÄ
- MAMMUTTIIIIIII
ONNIKLOVI kirjoitti:
JÄÄRÄ
KARVANOPPAKUSKI
- POJANKLOPPIHOMO
TheOne kirjoitti:
..hassu olet kyllä. =)
HOMO
- PULUNNUSSIJA
TheOne kirjoitti:
..hassu olet kyllä. =)
HINTTI
POJANKLOPPIHOMO kirjoitti:
HOMO
..ei enää näköjään tekstitkään sulla osu edes kohilleen....!
Vai olik tos joku skitsofreeninen kohtaus sulla äsken menossa!? X)
Hanki hyvä mies (poika) ammattiapua A.S.A.P.!- PALSTANOMISTAJA
TheOne kirjoitti:
..ei enää näköjään tekstitkään sulla osu edes kohilleen....!
Vai olik tos joku skitsofreeninen kohtaus sulla äsken menossa!? X)
Hanki hyvä mies (poika) ammattiapua A.S.A.P.!JOS SINÄ JOKU ISÄNTÄ LUULET OLEVASI
BANNAA MINUTHAHAHAHAHAHAHAH VARA-DAZU - HAHAHAHAHAHAHAHAH
TheOne kirjoitti:
..ei enää näköjään tekstitkään sulla osu edes kohilleen....!
Vai olik tos joku skitsofreeninen kohtaus sulla äsken menossa!? X)
Hanki hyvä mies (poika) ammattiapua A.S.A.P.!HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ
PALSTANOMISTAJA kirjoitti:
JOS SINÄ JOKU ISÄNTÄ LUULET OLEVASI
BANNAA MINUTHAHAHAHAHAHAHAH VARA-DAZU..bannais...sä olet ihan liian huvittava ja viihdyttävä bannattavaksi! ;)
Mut jos haluat ihan vittuilemati kertoa mikä sua ärsyttää/vituttaa, ni lupaan kuunnella asiallisesti. =)
..ja myös vastata asiallisesti....TheOne kirjoitti:
..bannais...sä olet ihan liian huvittava ja viihdyttävä bannattavaksi! ;)
Mut jos haluat ihan vittuilemati kertoa mikä sua ärsyttää/vituttaa, ni lupaan kuunnella asiallisesti. =)
..ja myös vastata asiallisesti....Että toimit ohjeeni mukaan ja pidät tätä aloitustani johdossa.
buddy-love kirjoitti:
Että toimit ohjeeni mukaan ja pidät tätä aloitustani johdossa.
..parhaani! ;)
Mutta en voi kyllä rehellisyyden nimissä ottaa kaikkea kunniaa itselleni, vaikka toki haluaisin... X)TheOne kirjoitti:
..parhaani! ;)
Mutta en voi kyllä rehellisyyden nimissä ottaa kaikkea kunniaa itselleni, vaikka toki haluaisin... X)Sillä minun on valta, voima jne.
buddy-love kirjoitti:
Sillä minun on valta, voima jne.
..että toi sun jumala-kompleksi on hellittämään päin! X)
ITSE nostaa ne :)
Pakko nostaa tämä että edes joku tajuaisi alkaa nostella noita historiallisia lausahduksiani, joista varmaankin löytyisi runsaasti reposteltavia kohtia.
Täällä on selvästi kelvottomia puskia ja vaadin jonkin politiikkapalstan kokeneempia ja ärhäkämpiä puskia hoitelemaan hommia tännekin.Ekaks.
Ylös.
Jo voisi ryhtyä nostelemaan näitä, sillä tämähän on aika työlästä puuhaa.
(ja lisäksi tylsää)- koska:
on rankkaa esittää vahvempaa, kuin onkaan, saamatta siltikään tarvitsemaansa huomiota.
Työpanoksestasi ja hämmästelen samalla miten nuo muut jaksavat hilata eräiden viestejä jatkuvasti ylös (siis tämähän tuntuu aivan typerältä toiminnalta).
pitää nostaa
Kova homma pitää itsensä ykkösenä.
- THETWO....
222
Näillä on päivitysongelma, eikä aina mene ekaksi.
tässä nostelussa.
Eikö näitä nostovuoroja nyt jo saada aikaan.
Taas ekaksi, mutta kyllä on hiukan matkaa tuohon Papun lukijatilastoon kun siellä näkyy monissa olevan tuhansia.
Taas nousee tämä kärkeen.
myötätunnosta korteni kekoon. Taidankin lähteä samalla nukkumaan. bye.
.
Komppaan ja öitä :)
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
