Vaadin

Että vanhoja aloituksiani nostetaan etusivulle tuolta historian pimennosta.

Täysin epäreilua tällainen puolueellinen palstasuosiminen ja siihen pitää heti tulla korjaus.

(lisäksi koska olen palstan mielenkiintoisin ilmiö, niin kaiken kohtuuden mukaan se suorastaan kuuluukin minulle).

51

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan anna

      papeteen hoitaa tämä leikkiminen :D

      • Tuolla muinaisuudessa on runsaasti minua leimaavia aloituksia ja vaadin niiden uudelleentulkintaa, sekä julkista repostelua.

        Tällä palstalla on muuten kaikkein yksinkertaisimmat sekä kilteimmät puskat (no, joko lähtee).


    • Sinähän voit tehdä sen aivan itse, jos olet egoboostauksen tarpeessa. ;-)

      • Vaadin palstakiusausta, sekä karkoitusyrityksiä.


    • Että kohta on palsta täynnä virsialoituksia jos ei toimita ohjeen mukaan.

      Menen nyt tekemään muita juttuja, mutta kun palaan niin asian pitää olla järjestyksessä.

      • potilas...

        Ei ole mitään merkitystä, kumpaa sukupuolta olet
        Asiani olisi kiinnostava ilman lukutaidottoman THuhraUunon sekaantumista


      • potilas... kirjoitti:

        Ei ole mitään merkitystä, kumpaa sukupuolta olet
        Asiani olisi kiinnostava ilman lukutaidottoman THuhraUunon sekaantumista

        Tulossa mutkan kautta meiliosoite.

        (tosin olen hidas lukemaan postejani ja vielä hitaampi vastailemaan)


      • potilas... kirjoitti:

        Ei ole mitään merkitystä, kumpaa sukupuolta olet
        Asiani olisi kiinnostava ilman lukutaidottoman THuhraUunon sekaantumista

        ..sä jaksat kitistä?! X)

        Toivottavasti ei menny yöunet.. ;)


      • potilas...
        buddy-love kirjoitti:

        Tulossa mutkan kautta meiliosoite.

        (tosin olen hidas lukemaan postejani ja vielä hitaampi vastailemaan)

        Siihen lähetin jo postiakin,Vastaa jos oli oikein


      • tirkistelijä.......
        TheOne kirjoitti:

        ..sä jaksat kitistä?! X)

        Toivottavasti ei menny yöunet.. ;)

        Kun sanoit, ettei asia lihapullaa kiinnost, niin mikä ihmeen luonnehäiriö sinua vaivaa? Häippäse tyhmien lihapullien kesjustekui norkoilemaan tai rautaa pumppaamaan ja nakkarille tappelemaan

        Egoasi pönkittämään
        Ei tyhmille saisi vittuilla-----sulle kai täytyy VIRTUAALI KOVIS


      • tirkistelijä....... kirjoitti:

        Kun sanoit, ettei asia lihapullaa kiinnost, niin mikä ihmeen luonnehäiriö sinua vaivaa? Häippäse tyhmien lihapullien kesjustekui norkoilemaan tai rautaa pumppaamaan ja nakkarille tappelemaan

        Egoasi pönkittämään
        Ei tyhmille saisi vittuilla-----sulle kai täytyy VIRTUAALI KOVIS

        ..äidinkielen opinnot edistyy?? ;)

        Tosta tekstistä päätellen ei hirveen hyvin....jos vittuilet, ni koita edes suoltaa ymmärrettävää tekstiä... ;D ..vaikka tää puhekieltä onkin...

        PS. en käy "nakkarilla", koska en syö roskaruokaa... =)


      • MAMMUTTI...
        TheOne kirjoitti:

        ..äidinkielen opinnot edistyy?? ;)

        Tosta tekstistä päätellen ei hirveen hyvin....jos vittuilet, ni koita edes suoltaa ymmärrettävää tekstiä... ;D ..vaikka tää puhekieltä onkin...

        PS. en käy "nakkarilla", koska en syö roskaruokaa... =)

        JA ET MÄÄ JOUDUN TUKIOPETUKSEEN, JOS EN OPI PIENIÄ KIRJAIMIA
        KUULEMMA VAIN TYHMÄT PULLISTELIJAT NIITÄ KÄYTTÄÄ
        MUTKUN MÄÄ OLEN NAKKARIPULLISTELIJA


      • MAMMUTTI... kirjoitti:

        JA ET MÄÄ JOUDUN TUKIOPETUKSEEN, JOS EN OPI PIENIÄ KIRJAIMIA
        KUULEMMA VAIN TYHMÄT PULLISTELIJAT NIITÄ KÄYTTÄÄ
        MUTKUN MÄÄ OLEN NAKKARIPULLISTELIJA

        ..keksi mitään parempaa?!

        Alan huolestua sun mielenterveydestäsi..

        ..vai johtuuk tää ainoastaan sun alemmuudentuneestas ja huonosta mielikuvituksesta?! X)


      • MIELENTERVEYDESTÄ
        TheOne kirjoitti:

        ..keksi mitään parempaa?!

        Alan huolestua sun mielenterveydestäsi..

        ..vai johtuuk tää ainoastaan sun alemmuudentuneestas ja huonosta mielikuvituksesta?! X)

        MEILLÄHÄN ON DAZU
        EHKÄ HÄN ANAALISOI SINUNKIN AJUKOPPASI
        ET SAANUT PIENENÄ HEITTÄÄ KAKKAA SEINÄÄN JA NYT KOMPENSOIT HUOMION
        TARPEESI CAPSLOKKAAMALLA MAKAABERIA HUUMORIASI ASIAKESKUSTELUIHIN
        TOSI KARSKI KOVIS HALUAA ESITTÄÄ OMAA HULLUTTAAN LEUHKIMALLA
        ETTEI SÄÄLIÄ TIPU KOVANAAMALTA TATUOI MATALAAN OTSAASIA :NO MERCY
        MINÄ KUN EN OLE SINUN TAI KENENKÄÄN SÄÄLIN TARPEESSA
        HÄIPPÄSE PALKKASOTILAAKSI ,NIINKUIN MINÄKIN TAPPAMAAN OIKEASTI
        SIELLÄ SINUT PANNAAN HOKEMAAN TUOTA----ITKUIIKKA TUOLLAINEN VIRTUAALI PELLE ON TYKKIKESKITYKSESSÄ----EI LIIPAISSMEN VETO TARVI OLLA KUIN KILON
        EI HIRVIKIVÄÄRISSÄ SAA ALLËOLLAKAAN
        OLIT MATIKANTUNNILLA KELKKAMÄESSÄ--ILMOITTAMASI PAINO JA PITUUS EI OLE NIIN KORKEA PAINO INDEKSI SINÄ SUN FANTASIAEGOSI PALJASTUI
        PELKKÄ PASKAN PUHUJA SINÄ OLET NOILLA SAMOILLA KLISEEILLÄSI LUULET NÄYTTÄVÄSI NOKKELALTA JA JOKA KETJUUN TUPPAAT VIIMEISEKSI SUURENA VIISAUTENA JONKIN SUPPEASTA REPERTUAARISTASI ON NE JO JOKAINEN LUKENUT
        VAIHDA JOHONKIN MUUHUN FOORUMIIN-JOSSA VOIT UUTENA OLLA HETKEN USKOTTAVA TÄÄLLÄ OLET JO PELKKÄ PELLE
        YRITÄT ESITTÄÄ BUDDYA ÄLYKKÄÄMPÄÄ JA ASIANTUNTEVAMPANA
        JA ITSE VIELÄ EHKÄ PALSTAN AINOANA USKOSI ON LUJA AAMEN PELLE


      • MIELENTERVEYDESTÄ kirjoitti:

        MEILLÄHÄN ON DAZU
        EHKÄ HÄN ANAALISOI SINUNKIN AJUKOPPASI
        ET SAANUT PIENENÄ HEITTÄÄ KAKKAA SEINÄÄN JA NYT KOMPENSOIT HUOMION
        TARPEESI CAPSLOKKAAMALLA MAKAABERIA HUUMORIASI ASIAKESKUSTELUIHIN
        TOSI KARSKI KOVIS HALUAA ESITTÄÄ OMAA HULLUTTAAN LEUHKIMALLA
        ETTEI SÄÄLIÄ TIPU KOVANAAMALTA TATUOI MATALAAN OTSAASIA :NO MERCY
        MINÄ KUN EN OLE SINUN TAI KENENKÄÄN SÄÄLIN TARPEESSA
        HÄIPPÄSE PALKKASOTILAAKSI ,NIINKUIN MINÄKIN TAPPAMAAN OIKEASTI
        SIELLÄ SINUT PANNAAN HOKEMAAN TUOTA----ITKUIIKKA TUOLLAINEN VIRTUAALI PELLE ON TYKKIKESKITYKSESSÄ----EI LIIPAISSMEN VETO TARVI OLLA KUIN KILON
        EI HIRVIKIVÄÄRISSÄ SAA ALLËOLLAKAAN
        OLIT MATIKANTUNNILLA KELKKAMÄESSÄ--ILMOITTAMASI PAINO JA PITUUS EI OLE NIIN KORKEA PAINO INDEKSI SINÄ SUN FANTASIAEGOSI PALJASTUI
        PELKKÄ PASKAN PUHUJA SINÄ OLET NOILLA SAMOILLA KLISEEILLÄSI LUULET NÄYTTÄVÄSI NOKKELALTA JA JOKA KETJUUN TUPPAAT VIIMEISEKSI SUURENA VIISAUTENA JONKIN SUPPEASTA REPERTUAARISTASI ON NE JO JOKAINEN LUKENUT
        VAIHDA JOHONKIN MUUHUN FOORUMIIN-JOSSA VOIT UUTENA OLLA HETKEN USKOTTAVA TÄÄLLÄ OLET JO PELKKÄ PELLE
        YRITÄT ESITTÄÄ BUDDYA ÄLYKKÄÄMPÄÄ JA ASIANTUNTEVAMPANA
        JA ITSE VIELÄ EHKÄ PALSTAN AINOANA USKOSI ON LUJA AAMEN PELLE

        Olen tällä foorumilla ollut kauan ennen sua ja tulen todennäköisesti olemaan vielä jonkin aikaa...olitpa sinä täällä huvittamassa mua naurettavuuksillasi tai et... ;)

        PS. mä esiinnyn täällä omilla kasvoillani, enkä huutele pelkurimaisesti puskista. Kokeilisit sinäkin poika! Se on vapauttavaa...ellet sitten pelkää liikaa..?! ;D


      • TURRHPURO
        TheOne kirjoitti:

        Olen tällä foorumilla ollut kauan ennen sua ja tulen todennäköisesti olemaan vielä jonkin aikaa...olitpa sinä täällä huvittamassa mua naurettavuuksillasi tai et... ;)

        PS. mä esiinnyn täällä omilla kasvoillani, enkä huutele pelkurimaisesti puskista. Kokeilisit sinäkin poika! Se on vapauttavaa...ellet sitten pelkää liikaa..?! ;D

        PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      • TURRHPURO kirjoitti:

        PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

        ..hassu olet kyllä. =)


      • KOTLETTI,,,
        TURRHPURO kirjoitti:

        PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

        HULLU


      • ONNIKLOVI
        KOTLETTI,,, kirjoitti:

        HULLU

        JÄÄRÄ


      • MAMMUTTIIIIIII
        ONNIKLOVI kirjoitti:

        JÄÄRÄ

        KARVANOPPAKUSKI


      • POJANKLOPPIHOMO
        TheOne kirjoitti:

        ..hassu olet kyllä. =)

        HOMO


      • PULUNNUSSIJA
        TheOne kirjoitti:

        ..hassu olet kyllä. =)

        HINTTI


      • POJANKLOPPIHOMO kirjoitti:

        HOMO

        ..ei enää näköjään tekstitkään sulla osu edes kohilleen....!

        Vai olik tos joku skitsofreeninen kohtaus sulla äsken menossa!? X)
        Hanki hyvä mies (poika) ammattiapua A.S.A.P.!


      • PALSTANOMISTAJA
        TheOne kirjoitti:

        ..ei enää näköjään tekstitkään sulla osu edes kohilleen....!

        Vai olik tos joku skitsofreeninen kohtaus sulla äsken menossa!? X)
        Hanki hyvä mies (poika) ammattiapua A.S.A.P.!

        JOS SINÄ JOKU ISÄNTÄ LUULET OLEVASI
        BANNAA MINUTHAHAHAHAHAHAHAH VARA-DAZU


      • HAHAHAHAHAHAHAHAH
        TheOne kirjoitti:

        ..ei enää näköjään tekstitkään sulla osu edes kohilleen....!

        Vai olik tos joku skitsofreeninen kohtaus sulla äsken menossa!? X)
        Hanki hyvä mies (poika) ammattiapua A.S.A.P.!

        HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ


      • PALSTANOMISTAJA kirjoitti:

        JOS SINÄ JOKU ISÄNTÄ LUULET OLEVASI
        BANNAA MINUTHAHAHAHAHAHAHAH VARA-DAZU

        ..bannais...sä olet ihan liian huvittava ja viihdyttävä bannattavaksi! ;)

        Mut jos haluat ihan vittuilemati kertoa mikä sua ärsyttää/vituttaa, ni lupaan kuunnella asiallisesti. =)

        ..ja myös vastata asiallisesti....


      • TheOne kirjoitti:

        ..bannais...sä olet ihan liian huvittava ja viihdyttävä bannattavaksi! ;)

        Mut jos haluat ihan vittuilemati kertoa mikä sua ärsyttää/vituttaa, ni lupaan kuunnella asiallisesti. =)

        ..ja myös vastata asiallisesti....

        Että toimit ohjeeni mukaan ja pidät tätä aloitustani johdossa.


      • potilas... kirjoitti:

        Siihen lähetin jo postiakin,Vastaa jos oli oikein

        Ja vastattu.


      • buddy-love kirjoitti:

        Että toimit ohjeeni mukaan ja pidät tätä aloitustani johdossa.

        ..parhaani! ;)

        Mutta en voi kyllä rehellisyyden nimissä ottaa kaikkea kunniaa itselleni, vaikka toki haluaisin... X)


      • TheOne kirjoitti:

        ..parhaani! ;)

        Mutta en voi kyllä rehellisyyden nimissä ottaa kaikkea kunniaa itselleni, vaikka toki haluaisin... X)

        Sillä minun on valta, voima jne.


      • buddy-love kirjoitti:

        Sillä minun on valta, voima jne.

        ..että toi sun jumala-kompleksi on hellittämään päin! X)


    • ITSE nostaa ne :)

      • Kun sehän on selvää fuskausta.

        Uhkailen sen sijaan virsilinkityksillä.


    • Pakko nostaa tämä että edes joku tajuaisi alkaa nostella noita historiallisia lausahduksiani, joista varmaankin löytyisi runsaasti reposteltavia kohtia.

      Täällä on selvästi kelvottomia puskia ja vaadin jonkin politiikkapalstan kokeneempia ja ärhäkämpiä puskia hoitelemaan hommia tännekin.

    • Ekaks.

    • Ylös.

    • Jo voisi ryhtyä nostelemaan näitä, sillä tämähän on aika työlästä puuhaa.

      (ja lisäksi tylsää)

    • koska:

      on rankkaa esittää vahvempaa, kuin onkaan, saamatta siltikään tarvitsemaansa huomiota.

      • Työpanoksestasi ja hämmästelen samalla miten nuo muut jaksavat hilata eräiden viestejä jatkuvasti ylös (siis tämähän tuntuu aivan typerältä toiminnalta).


    • pitää nostaa

    • Kova homma pitää itsensä ykkösenä.

      • THETWO....

        222


    • Näillä on päivitysongelma, eikä aina mene ekaksi.

    • tässä nostelussa.

    • Eikö näitä nostovuoroja nyt jo saada aikaan.

    • Taas ekaksi, mutta kyllä on hiukan matkaa tuohon Papun lukijatilastoon kun siellä näkyy monissa olevan tuhansia.

    • Taas nousee tämä kärkeen.

    • myötätunnosta korteni kekoon. Taidankin lähteä samalla nukkumaan. bye.

      • (myöhässä) ja öitä.


    • .
      Komppaan ja öitä :)
      .

      • *katkerana melkein 5 tuhannesta lukijasta*

        öitä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe