Miksi miehet

tuijottavat

päästä varpaisiin? Mitä niiden päässä silloin liikkuu? Okei, tekeehän naisetkin sitä, mutta eivät NIIN suorasti tavallisessa arkipäivässä. Musta se tuntuu joskus, tai sanosko useimmiten, liian tungettelevalta... Kokeeko muut naiset samoin, vai olenko ainut laatuani, heh?Musta itsestä tuntuu, ettei mulla ole oikeutta sellaseen arvioivaan katseeseen, joka liukuu ylhäältä alas analysoiden jokaisen epäkohdan miehen ruumiissa. Jos mies on ihastunut naiseen ja zoomailee noin muita naisia, merkitseekö se jotakin. Ja tekeehän sitä uskolliset aviossakin olevat. (Tästä kirjoituksesta ei saa kukaan loukkaantua, mutta kiinnostaa vaan ja on kiinnostanut jo pitkään tää juttu, joten toivon vaan hyvää keskustelua:D)

42

6757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Mies-

      Mun päässä liikkuu silloin sellaisia asioita joita ei voi ääneen sanoa, upeaa naista nyt vaan katselee mielellään. Tai siis en mä muita naisia yleensä katsele(tai siis katselen) "sillä silmällä", vain sitä omaa ihastusta mittailen päästä varpaisiin ja mietiskelen syntisiä asioita... Nainen vaan on niin upee olento, ei siinä muuta syytä tarvita...

      • Nainenhan minä

        Aika hanurista sanon minä.. Jotenkin tuntuu siltä, että miehet ja naiset on niin eri planeetoilta. Olenhan minä tämänkin esillä olevan miesten tuijottelun aina tiennyt mutta hyvä muistutus minullekin tuosta naisten ja miesten välillä olevasta kuilusta. Eipä siihen muuta voi juuri todeta kuin, että ei juurikaan ole syytä olla miehen kanssa. Nyt on kyse tunne vs. loogisuus tai lämpö vs. kylmyys asioista. Naisilla on se tarve tunteisiin ja lämpöön. Miehellä on se kyky loogisuuteen ja kylmyyteen. Siinä ei kovin tarpeet näytä kohtaavan. No mitäs sillä toisaalta on väliä, kun en enää usko rakkauteen. Samalla on kyllä mennyt mielenkiinto miehiinkin.

        Eikä ole itsetunnosta kyse. Vaikka voisin kyllä väittää, että mies joka oikeasti haluaa pitää oman naisensa omanaan, ei todellakaan riemastuisi jos se oma nainen vilkuilee ja tsekkailee muita miehiä ihan aina kun mielenkiintoisia miehiä sattuu näkemään... Ja niitähän näkee jatkuvasti. Tekisi mieli silloin tuolta mieheltä kysyä, että miltä nyt tuntuu.. Ehkä saa muija turpaan, ja tulee noottia, että se on vaan miesten oikeus tsekkailla niitä seksikkäitä naisia..

        Minä en ole koskaan siitä välittänyt vaikka mies on katsellut. Itse asiassa ihmettelevät vaan kun minäkin tykkään katsella kauniita naisia.. Mutta ei se kyllä hyvää kuvaa suhteen laadusta anna, eikä myöskään ole minun toiveitteni mukaista rakkaussuhteessa. Toisaalta, nyt tiedän että rakkautta ei ole olemassa, joten ihan sama kai se on..


      • Haluaisin hieman..

        "Mun päässä liikkuu silloin sellaisia asioita joita ei voi ääneen sanoa, upeaa naista nyt vaan katselee mielellään. Tai siis en mä muita naisia yleensä katsele(tai siis katselen) "sillä silmällä", vain sitä omaa ihastusta mittailen päästä varpaisiin ja mietiskelen syntisiä asioita... Nainen vaan on niin upee olento, ei siinä muuta syytä tarvita..."

        Joo kyllä se miesten päästä varpaisiin katsominen on pelkkää ihailua, rumia naisia miehet eivät vaivaudu edes katsomaan. Ja kuten lainauksessa kerrottiin niin mies ihailee jumalaisen olennon muotoja ja ajattelee seksuaalisia touhuja tuon afroditen kanssa. Mitä enemmän jokin ruumiinosa kiinnostaa, sitä pidempään perään katsotaan. Ja aivan sama juttu oli katsova mies yksinäinen tai suhteessa, mietteet on samat. "Seksiin kun pääsisi ja juuri noiden tiukkojen farkuissa olevien pakaroiden väliin". "Mitä jumalaista sieltä paljastuisikaan". "Ottaisin heti ja tässä jos antaisi".Huh, huh! Onneksi on taas kesä, bongaajien kulta-aikaa;)


      • ko?
        Nainenhan minä kirjoitti:

        Aika hanurista sanon minä.. Jotenkin tuntuu siltä, että miehet ja naiset on niin eri planeetoilta. Olenhan minä tämänkin esillä olevan miesten tuijottelun aina tiennyt mutta hyvä muistutus minullekin tuosta naisten ja miesten välillä olevasta kuilusta. Eipä siihen muuta voi juuri todeta kuin, että ei juurikaan ole syytä olla miehen kanssa. Nyt on kyse tunne vs. loogisuus tai lämpö vs. kylmyys asioista. Naisilla on se tarve tunteisiin ja lämpöön. Miehellä on se kyky loogisuuteen ja kylmyyteen. Siinä ei kovin tarpeet näytä kohtaavan. No mitäs sillä toisaalta on väliä, kun en enää usko rakkauteen. Samalla on kyllä mennyt mielenkiinto miehiinkin.

        Eikä ole itsetunnosta kyse. Vaikka voisin kyllä väittää, että mies joka oikeasti haluaa pitää oman naisensa omanaan, ei todellakaan riemastuisi jos se oma nainen vilkuilee ja tsekkailee muita miehiä ihan aina kun mielenkiintoisia miehiä sattuu näkemään... Ja niitähän näkee jatkuvasti. Tekisi mieli silloin tuolta mieheltä kysyä, että miltä nyt tuntuu.. Ehkä saa muija turpaan, ja tulee noottia, että se on vaan miesten oikeus tsekkailla niitä seksikkäitä naisia..

        Minä en ole koskaan siitä välittänyt vaikka mies on katsellut. Itse asiassa ihmettelevät vaan kun minäkin tykkään katsella kauniita naisia.. Mutta ei se kyllä hyvää kuvaa suhteen laadusta anna, eikä myöskään ole minun toiveitteni mukaista rakkaussuhteessa. Toisaalta, nyt tiedän että rakkautta ei ole olemassa, joten ihan sama kai se on..

        "Eikä ole itsetunnosta kyse. Vaikka voisin kyllä väittää, että mies joka oikeasti haluaa pitää oman naisensa omanaan, ei todellakaan riemastuisi jos se oma nainen vilkuilee ja tsekkailee muita miehiä ihan aina kun mielenkiintoisia miehiä sattuu näkemään... Ja niitähän näkee jatkuvasti."

        Eli näet mielenkiintoisia miehiä muttet vain katso heitä jottei mies huomaa. Mies taas näkee mielenkiintoisia naisia ja katsoo, vaikka sinä näkisit. Aivan sama juttu, mies toimii vain avoimemmin ja rehellisemmin asiassa. Usein tämän näkee myös siinä että naisen petos tulee miehelle kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun taas nainen on jo epäillyt miestään. Nainen toimii petollisesti ja näkymättömästi, kun taas miehen käytös paljastaa aiemmin missä mennään. Kumpi siis pahempi?
        Ja muka miehen kylmyys, kyllä mieheltä tunteita ja lämpöä löytyy, se vain osoitetaan seksissä jossa pääsee lähimmäs naista. Onko siis mies kylmempi kuin nainen jos seksillä än osoittaa läheisyyttä?


      • ????
        Nainenhan minä kirjoitti:

        Aika hanurista sanon minä.. Jotenkin tuntuu siltä, että miehet ja naiset on niin eri planeetoilta. Olenhan minä tämänkin esillä olevan miesten tuijottelun aina tiennyt mutta hyvä muistutus minullekin tuosta naisten ja miesten välillä olevasta kuilusta. Eipä siihen muuta voi juuri todeta kuin, että ei juurikaan ole syytä olla miehen kanssa. Nyt on kyse tunne vs. loogisuus tai lämpö vs. kylmyys asioista. Naisilla on se tarve tunteisiin ja lämpöön. Miehellä on se kyky loogisuuteen ja kylmyyteen. Siinä ei kovin tarpeet näytä kohtaavan. No mitäs sillä toisaalta on väliä, kun en enää usko rakkauteen. Samalla on kyllä mennyt mielenkiinto miehiinkin.

        Eikä ole itsetunnosta kyse. Vaikka voisin kyllä väittää, että mies joka oikeasti haluaa pitää oman naisensa omanaan, ei todellakaan riemastuisi jos se oma nainen vilkuilee ja tsekkailee muita miehiä ihan aina kun mielenkiintoisia miehiä sattuu näkemään... Ja niitähän näkee jatkuvasti. Tekisi mieli silloin tuolta mieheltä kysyä, että miltä nyt tuntuu.. Ehkä saa muija turpaan, ja tulee noottia, että se on vaan miesten oikeus tsekkailla niitä seksikkäitä naisia..

        Minä en ole koskaan siitä välittänyt vaikka mies on katsellut. Itse asiassa ihmettelevät vaan kun minäkin tykkään katsella kauniita naisia.. Mutta ei se kyllä hyvää kuvaa suhteen laadusta anna, eikä myöskään ole minun toiveitteni mukaista rakkaussuhteessa. Toisaalta, nyt tiedän että rakkautta ei ole olemassa, joten ihan sama kai se on..

        "Minä en ole koskaan siitä välittänyt vaikka mies on katsellut. Itse asiassa ihmettelevät vaan kun minäkin tykkään katsella kauniita naisia.."

        Mitä nainen saa irti toisista naisista?


      • jamesmcl
        Haluaisin hieman.. kirjoitti:

        "Mun päässä liikkuu silloin sellaisia asioita joita ei voi ääneen sanoa, upeaa naista nyt vaan katselee mielellään. Tai siis en mä muita naisia yleensä katsele(tai siis katselen) "sillä silmällä", vain sitä omaa ihastusta mittailen päästä varpaisiin ja mietiskelen syntisiä asioita... Nainen vaan on niin upee olento, ei siinä muuta syytä tarvita..."

        Joo kyllä se miesten päästä varpaisiin katsominen on pelkkää ihailua, rumia naisia miehet eivät vaivaudu edes katsomaan. Ja kuten lainauksessa kerrottiin niin mies ihailee jumalaisen olennon muotoja ja ajattelee seksuaalisia touhuja tuon afroditen kanssa. Mitä enemmän jokin ruumiinosa kiinnostaa, sitä pidempään perään katsotaan. Ja aivan sama juttu oli katsova mies yksinäinen tai suhteessa, mietteet on samat. "Seksiin kun pääsisi ja juuri noiden tiukkojen farkuissa olevien pakaroiden väliin". "Mitä jumalaista sieltä paljastuisikaan". "Ottaisin heti ja tässä jos antaisi".Huh, huh! Onneksi on taas kesä, bongaajien kulta-aikaa;)

        >>mies ihailee jumalaisen olennon muotoja ja ajattelee seksuaalisia touhuja tuon afroditen kanssa
        --Siinä se tuli. Juuri näin. Voi kun naisetkin kiihottuisivat komean miehen vartalosta ja kullista yhtä paljon kuin me kiihotumme kauniista naisista kokonaisuutena. Voi kun naisetkin haluaisivat vain saada orgasmeja tuijottaen privashow'ssa riisuvaa komeaa miestä. MIKSI ASIAT EIVÄT VOI OLLA NÄIN??!! Miksi... Miksi... You Maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God damn you all to hell! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!


    • make76767676

      voin antaa muutaman vastauksen.Jokainen mies katselee muita naisia vaikka olisi naimisissa tai kuinka uskollinen tahansa se on varma salaa tai näkyvästi.Itsekkin katselen ja päästä varpaisiin eikä siinä todellakaan etsitä mitään epäkohtia päin vastoin älkää naiset olko liian kriittisiä itseänne kohtaan olette kauniita..Miehen aivot ovat aina aikojen alusta olleet sellaiset että kun on näköpiirissä kaunis nainen tulee heti mieleen että "onpa kaunis ja seksikäs millaistahan tuon kanssa olisi harrastaa seksiä"ja kauniilla/seksikkäällä en tarkoita pelkästään naamaa vaan lisäksi sääriä rintoja takapuolta lantiota jalkoja sekä hiuksia ym. Sen takia katse käy ylhäältä alas ja alhaalta ylös täytyyhän ne tsekata. Se ei ole loukkaukseksi tarkoitettu omalle puolisolle mutta miehen aivot vain on "ohjelmoitu"sillä tavalla Se on yksi osa miehisyyttä mitä olemme .Niukat kesä asusteenne eivät yhtään ainakaan helpota asiaa.Mies kiihottuu näkemästään ja nainen enemmänkin tunnepuolen asioista.Miehiä ja naisia on silti erillaisia yksilöitä Toisille riittää pelkästään p.llu tai M.na aivan sama missä se on kiinni.kaikilla on myös jonkinlainen asia mistä pitää eniten toinen tykkää rinnoista toinen takapuolista toinen lihaksikkaasta toinen laihasta jne.miehet ja naiset ovat todella erillaisia ajatusmaailmaltaan sen takia tulee usein epäselviä tilanteita ja turhia riitoja meidän pitäisi oppia tuntemaan enemmän toistemme ajatusmaailmaa.Kun seurustelen katson kyllä muita naisia mutta en vie asiaa pidemmälle koska minulla on nainen jota rakastan ja jolta saan seksiä.Mutta jos minulla menee todella huonosti naisen kanssa tunteet laimentuneet ja seksi jäissä olen todella helposti toisen naisen vietävissä johtuen alkukantaisista vieteistäni..miettikää sitä yksinkertaista mutta totta.

      • se tuntuu vaan

        epäkohteliaalta esimerkiksi, jos mies on osoittanut kiinnostusta ja ihastusta mua kohtaan ja tuijottelee sitten siinä vaan silmät kiiluen mun nähden jotakuta toista. No ei nyt siis jumitu tuijottelemaan sitä toista, mutta sitä tavallista... Pakostakin alkaa miettimään, onko se nyt tosissaan - ei varmaankaan, on mun johtopäätös. Se syö mun itsetuntoa. Voiko tossa tilanteessa vedota siihen (en halua pahalla provosoida), että kun "mut on nyt vaan beibe ohjelmoitu tämmöseksi", vai voisko se mieskin tuossa tilanteessa ohjailla niitä viettejään järjellään ja välttää sitä zoomailuaan ollakseen loukkaamatta naista. No okei, ehkä mä otan liian "vakavasti" jotakin, mitä ei kannattais niin noteerata, mut kuitenkin.


      • make767676
        se tuntuu vaan kirjoitti:

        epäkohteliaalta esimerkiksi, jos mies on osoittanut kiinnostusta ja ihastusta mua kohtaan ja tuijottelee sitten siinä vaan silmät kiiluen mun nähden jotakuta toista. No ei nyt siis jumitu tuijottelemaan sitä toista, mutta sitä tavallista... Pakostakin alkaa miettimään, onko se nyt tosissaan - ei varmaankaan, on mun johtopäätös. Se syö mun itsetuntoa. Voiko tossa tilanteessa vedota siihen (en halua pahalla provosoida), että kun "mut on nyt vaan beibe ohjelmoitu tämmöseksi", vai voisko se mieskin tuossa tilanteessa ohjailla niitä viettejään järjellään ja välttää sitä zoomailuaan ollakseen loukkaamatta naista. No okei, ehkä mä otan liian "vakavasti" jotakin, mitä ei kannattais niin noteerata, mut kuitenkin.

        samaan sarjaan kuuluu pyynnöt:voitko olla räpyttelemättä silmiäsi,älä viitsi hengittää tai sanoa kissalle että älä viitsi pyydystää sitä lintua.Älä välitä miehesi tuijotteluista..ei sille mitään voi.


      • Nutturatäti 1

        No sieltä se tuli, rehellisesti. Minä en pahastu miesten katseista, vaan päinvastoin tulen hyvälle mielelle jos joku pitää minua viehättävänä. Itsekin katselen komeita miehiä, ja kauniita naisiakin vaikka olen hetero, se vaan on sellaista esteettistä nautintoa.

        Enkä ymmärrä niitä naisia jotka pahastuvat siitä kun "oma" mies katselee muitakin naisia. Miten voi olla ihminen niin epävarma itsestään että kokee sellaisen uhaksi? Minä suon miehelleni sen pienen ilon, ei se ole minulta pois.


    • nainen...

      En ole ite huomannu et tuijottaisivat häiritsevästi. Siis ei mua häiritse. Ku itekki katselen miehiä ihan huomaamattanikin. Persettä ja kaikkee..

    • theze daze

      Mies ei ole ikävä kyllä esteetikko.Se on tiedeaineen sivuoppi,arkkitehtuurin taidehistorian osa-alueella.Mies ymmärtää funktionaalisuuden naisessa.Freesiä fuksiaa päällä ettei nakuna ihan.Joskus merkkilogoja bongaamassa,pitkillä tytöillä.

      Jos naista katsellaan kadulla,mies pohtii hänen seksikkyys-score.leveliään.Et mitä tekisi,jos tekisi.Harvoin beibibuumailua miehen taholta.Vauvaa tahtova nainen - öhöh..Sehän on maitoa,kun tarvitaan brenkkua,tai edes cappua.

      Katuvilskeeseen moni pistää kamufleeraavan shown maskin päälle.Esitän itse naispuolista juna-asemaryöstäjää pienessä ikeessä,menossa Mellunmäkeläiseen tiilikerrostaloon harrastamaan parvekepussailua ikiteinipojan petoraatona.
      SEE YOU - C65 YOU!

    • jokaisen epäkohdan"

      Itse en ainakaan tsekkaa mimmejä "analysoiden jokaisen epäkohdan", vaan katseen kiinnittää ainoastaan silmää miellyttävät piirteet elikkäs ennemminkin "analysoiden jokaisen hyvän kohdan":-) Tyttöystäväni on tottunut siihen, että yhdessä kulkiessamme automaattisesti katseeni joskus karkaa pikaisesti autohin tai muihin mimmeihin, mutta niin se vain on, eikä tarkoita mitään sen kummempaa.
      Koita olla tyytyväinen ensi kerralla kun saat miesten huomiota osaksesi, ja ajattele että he katsovat vain ihailevasti hyvällä silmällä. Hyvä itsetuntosi kestää varmasti vähän tsekkailua ;-)

      • Tuulimyllyjä vastaan

        turha taistella.


    • pakko on katsoa

      Nainen ei ilmeisesti vaan voi tajuta sitä, kun ei ole omaa kokemusta vastaavasta, mutta naisten skannaaminen on niin vaistonvaraista toimintaa, että ei perhana sille vaan voi mitään. Ihan sama kuin koettaisit kieltää herkullisen ruoantuoksun olevan miehelle millään lailla ruokahalua herättävää. Sori. Miehet vaan ovat visuaalisia olentoja. Ai että toissapäivänä meinasi pikkuveli jo herätä, kun hyväkroppainen nuori nainen pyllisteli jossain piukoissa jumppatrikoissa edessäni kuntotalon vesihanan luona... oli pakko purra kieltä ettei suusta kuulunut UUH.

      • voehan...

        uuuuuhhhhh...ahhh...oooooohhhh...vaa sulleki!!!


    • .....

      Kyllähän naisetkin katselevat miehiä. Kyse on mielestäni siitä, että naiset osaavat tehdä sen paljon hienovaraisemmin. Monet miehet jäävät suorastaan tuijottamaan silmät kiiluen ja suu auki:D Olen kuitenkin huomannut, että jotkut miehet, esimerkiksi nykyinen poikaystäväni, osaavat hoitaa naisten katselun niin, ettei silmät putoa päästä eikä minun tarvitse nolostua tuijottelusta. Tottakai niitä naisia tulee katseltua, eikä siinä mitään, mutta käytöstavat on aina kivat!

      • Nutturatäti 1

        Heh, jossain tiededokumentissa puitiin näitä miesten ja naisten käyttäytymisiä viehättävän vastakkaisen sukupuolen edustajan nähdessään. Yksi tutkija (mies) pani itsensäkin peliin ja kertoi vaimonsa todenneen, että "it's ok to watch, but don't drool". :-) Mies otti vinkistä vaarin ja yritti parhaansa mukaan katsoa vain sivistyneesti, kuolaamatta.


    • tästä teemasta ;)

      Olen tässä miettinyt, että mistä mahtaa johtua, jos tuttu mies (työkaveri, ollaan tunnettu muutama vuosi) yhtäkkiä täysin avoimesti tuijottaa. Tuijostusta kesti parisen tuntia ja itse jo naisena hämäännyin niin täysin, että minulta meni sanatkin sekaisin.

      Kyse on siis käytöstavan muutoksesta. Meillä on pidemmän aikaa huumori natsannut yhteen, mutta tällaista tuijotusta en ole aikaisemmin hänen osaltaan (tai kenenkään muunkaan osalta) saanut. Tuo oli intensiivisyydessään jotain minulle ennen kokematonta.

      (Ja kyse on ymmärtääkseni naimisissa olevasta miehestä.)

    • saa hän osakseen lyhyen, ylimalkaisen vilkaisun, joka ei välttämättä tarkoita mitään negatiivista. Eipähän vain erityisemmin innosta tällä hetkellä. Pitkä tuijotus tai toistuva vilkuilu taas on Erittäin hyvä merkki. Kaikki on just niin kuin pitääkin eikä silmiä vaan saa irti täydellisyydestä. Tungettelevuus on sivuseikka, jolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Jos siis keräät paljonkin tuollaisia katseita, olet luultavasti kaunis, mistä tiedosta tuskin kannattaa pahastua. Ongelmia saattaa tuottaa mahdollisesti vääristynyt minäkuva, joka on monien naisten pahin vihollinen. Ihminen, joka näkee itsensä rumana, tulkitsee kaiken mielenkiinnon arvosteluksi. Vika siis ei ole katseessa eikä vartalossa, vaan oman pään sisällä. Itsetunnolle kannattaisi tehdä jotain.

      • Ja se että olet

        Mies, on hienoa, että sulla on itsetunto kohdallaan!!
        Enenmmän tällasia miehiä! Kiitos!

        Ps. Hauska toi sun nimmari !!
        Katsoin proffasi oletko kukkaharrastaja?
        Vai ihan oikea P..tarhuri?


      • Ja se että olet kirjoitti:

        Mies, on hienoa, että sulla on itsetunto kohdallaan!!
        Enenmmän tällasia miehiä! Kiitos!

        Ps. Hauska toi sun nimmari !!
        Katsoin proffasi oletko kukkaharrastaja?
        Vai ihan oikea P..tarhuri?

        Toistaiseksi. Ehkä tänä kesänä muistan kastella. Kiva, kun muistututit. Muuten olen ihan kyllä hetero, jos sitä meinaat. Tervetuloa tarkistamaan.


    • oletko tynnyrissä

      Kasvanut?

      Totta kai ne miehet katsoo
      meitä UPEITA naisia !!
      Siihen olen jo tottunut!

      Ja KATSON KYLLÄ ITSEKKIN
      jos ja kun näen UPEAN UROON !! Mutta en tuijota ! Se on SYVÄLTÄ!!
      Voi katsoa fiksusti!

      Upeita "hyvin pukeutuneita" (Paikan mukaan!) MIEHIÄ biitsille t. streetille !!

    • ajw

      Kokeilen aina silloin tällöin olla katsomatta mutta pää vaan kääntyy niin nopeasti että ajatus ei kerkeä estämään. Ja jos kävelet liian läheltä selän takaa niin käännyn sen verran että näen että vastasiko ulkonäkö hajuveden hajua.

      Sitten jos kohde miellyttää silmää niin siittä saattaa katsoa loputkin. Vähän kuin toinen puoli sille että kukaan ei tahdo katsoa kun joku oksentaa.

      Mutta naiset tekevät samaa. Juuri ostoskeskuksessa kaunis silmäinen tyttö katsoi haaravälit, vatsan alueen, hartiat ja sitten silmiin. Itse katselin silmiin kokoajan joten tiesin kertoa missäpäin hänen silmänsä olivat. Mutta jotenkin kuitenkin pystyin kertomaan hänen rintojen ja vyötärön koon. Eli olin katsonut ääreisnäöllä vaikka katsoin silmiin.

      • itsekin

        olen taiteilija Laukut, kengät, hiukset, korvat mitä ehdin


    • luvalla

      Miksi uimarannoilla ihmisillä on aurinkolasit, no siksi että voivat salaa vilkuilla toisten vähäpukeisia kehoja. On se sellaista tuijottelua että miehenäkin tuntuu olevansa lihamarkkinoilla.

    • "Kauris"

      Katselen naista päästä jalkoihin syystä koska minulle naisen siisti, huoliteltu kokonaisuus on tärkeää, siihen kuuluu siis kaikki aina kengän kantojen kunto mukaan lukien. Ei rintojen koko ratkaise kohdallani yhtikäs mitään, suhteettoman isot rinnat ei ole edes kauniit !

    • Näkökulmaa

      No hei,
      tänään just yx jalkakäytävällä vastaantullut hieman minua vanhempi naishenkilö katsasti mut just noin päästä varpaisiin ja katso vielä pitkään lantion seudulle.
      Oli ilmeisesti kohtuullisen tyytyväinen näkemäänsä koska hymyili tosi nätisti kohdatessa, ja tottakai hymyilin myös.
      Ihan saa katsoa, eipä mua haitannut. Tämmöset jutut mä otan kevyenä kesäflirttailuna.
      En ole flirttiammattilainen, mutta tiedän miten kivalta joskus tuntuu ihan vaan pikku flirtti.

      Sen ymmärrän jos katseen kohde tuntee olevansa pisteytettävänä.
      Pikkupojat voi harrastaa pisteytystä, ei aikuiset toista kunnoittavat ihmiset.

      Naisethan kattelee ihan samoin miehiä eikä siinä mitään.

      Paljon pahemmalta tuntui elokuvissa olla naisen kanssa:
      1 kommentti: Aah, ihanaa kato noita Arnoldin lihaksia, mä en haluu ketään muuta"
      2 kommentti: Uuh, Peter (Franzen) on niin ihana, mä haluun sen."

      Siinähän sitä sitten olikin aika vahvoilla treffien suhteen (minä en valinnut leffaa (olis pitänyt)).
      Ihan vaan tiedoksi niin en mä ollut alaikäisten kanssa leffassa vaan 1) 41v. ja 2) 36 v.
      Mitään täällä palstoilla ei voi voittaa mutta toivottavasti löydätte uusia näkökulmia asioihin ;)

      Pikku katseista ja flirteistä voisi vaan nauttia... tai olla edes iloisia...

      • ollut teini :)

        1 kommentti: Aah, ihanaa kato noita Arnoldin lihaksia, mä en haluu ketään muuta"
        2 kommentti: Uuh, Peter (Franzen) on niin ihana, mä haluun sen."

        Teinit ei uskalla sanoa ko. asioista (siis tytöt) ihan vielä ääneen (ja toki kohteetkin ois olleet eri..... 20-30 vee nuorempia....).

        Mutta: hyvästä esileikistä käy kuule joku upea filmi, jossa joku upea mies saa mielikuvituksen liikkeelle sopivasti.... käytä sitä hyväksesi hyvä mies. ;-)


    • Itse olen sen verran häveliäs tyyppi, etten silmiin pistävästi vilkuile naisia.Se vaan tuntuu jotenkin nololta tuijottaa naista, olihan nyt sitten missä vaan.
      Jotkut kaverit joitten kanssa olen liikenteessä tekevät ihan häpeilemättä sitä ja kannustavat minua, että "Hei kato nyt mikä muija tuolla on!", pakkohan sitä on sitten nopeasti vilkaista ettei aleta morkkaamaan asiasta.
      Mut naisethan on luojan taideteoksia, miksi niitä ei voisi mies ihailla jos se siihen kuitenkin jää?!Silloin kun olen ollut varattu niin en ole vilkuillut muita naisia syystä etten loukkaisi kumppaniani, mutta meitä on moneen lähtöön:)

    • Kans

      Olen nainen ja visualistina katselen mielelläni, sekä miehiä että naisia, ylipäätään sitä mikä silmää miellyttää. Siten minusta on ihan luonnollista, kun myös minua katsotaan.

      En koe edes suoranaista tuijottelua loukkaavana, enkä ole tullut ajatelleeksi että joku loukkaantuisi kun katson, no en tosin itse ainakaan tietoisesti suorastaan tuijota ketään.

      Usein annan katseeni vaellella kanssaihmisissä ja kun näen mielestäni kauniin ihmisen, miehen tai naisen, ajattelen vain että "vau, ei paha..." ilman sen enempää etu- tai taka-ajatusta.

      Niin että katsellaan toisiamme ja hymyillään.

    • ninia

      mutkun mutkun! Oikeesti just eilen yksi mies, josta olen jonkin verran kiinnostunut (tämän kanssa olen hyvin varuillani, koska on tuttavani exä, seurustelivat ehkä kuukauden? viime vuonna ja hän on osoittanut aikaisemmin kiinnostusta myös hyvään ystävääni) ja hän on mahdollisesti ehkä kiinnostunut minusta, tuli kanssani samaan huoneeseen, jossa tein työtäni ja tunsin kuinka katse kiersi ylhäältä alas ja alhaalta ylös! Tiedän olevani henkisellä puolella todella ainutkertainen ihminen ja jollain tavoin myös kaunis ulkoisesti, mutta en todellakaan ole ruumiinrakenteeltani käsittääkseni sellainen nainen, joka kääntää miesten päät mennen tullen. Olen pitkä, lihaksikas ja minulla on muutama liikakilo enkä juurikaan harrasta itseni ehostusta työssä ollessani.
      Tässä tilanteessa kumminkin tiesin, että näytän hirveältä, koska teen melko raskasta fyysistä ulkotyötä ja olin likainen ja tukka kaikkea muuta kuin hyvin!:D Moinen katselu sai keuhkoni toimintakyvyttömiksi ja mietin, että mitä mitä mitä, mutta sitten ystävättäreni onneksi huusi minua nimeltä ja laukaisi tilanteen. Poistuin huoneesta, mutta tunsin silmät selässäni... Ahdistaa vähän moinen, varsinkin kun tiedän, etten ole mikään jumalatar, mutta katseita kerään silti tietynlaisilta miehiltä. En vain ole varma, keräävätkö tämän miestyypin edustajat minun katseitani!

      • häiritsee

        miesten tuijotus. Yäktyyppi sanoi "Jos siis keräät paljonkin tuollaisia katseita, olet luultavasti kaunis, mistä tiedosta tuskin kannattaa pahastua.". Okei, mä en ole koskaan pitänyt itseäni kauniina. Pitääkö mun siis oikeesti ottaa kohteliaisuutena jos kerään katseita? Itse aina löydän vikaa kotona niistä paikoista joita on tuijoteltu... Saattaa mulla tosin olla huono itseluottamuskin.

        Oman miehen naisten katselu ei ollenkaan häiritse. Se on vaan yksi putkiaivo ja loppupeleissä mä hyödyn siitä makkarin puolella kun miehellä on halut heränneet päivän mittaan. Niin kauan ku se tulee mun luo kotiin niin mua ei haittaa. :)


      • kuygk
        häiritsee kirjoitti:

        miesten tuijotus. Yäktyyppi sanoi "Jos siis keräät paljonkin tuollaisia katseita, olet luultavasti kaunis, mistä tiedosta tuskin kannattaa pahastua.". Okei, mä en ole koskaan pitänyt itseäni kauniina. Pitääkö mun siis oikeesti ottaa kohteliaisuutena jos kerään katseita? Itse aina löydän vikaa kotona niistä paikoista joita on tuijoteltu... Saattaa mulla tosin olla huono itseluottamuskin.

        Oman miehen naisten katselu ei ollenkaan häiritse. Se on vaan yksi putkiaivo ja loppupeleissä mä hyödyn siitä makkarin puolella kun miehellä on halut heränneet päivän mittaan. Niin kauan ku se tulee mun luo kotiin niin mua ei haittaa. :)

        Tyttö mun makuun


    • nplayer

      ...miehet on lopupeleissä aika yksinkertaisia otuksia. Niille riittää pieni tsäänssi siitä, että "tässä pelissä voisi 1/100000000000 todennäköisyydellä voittaa". Aika hurmaavaa loppujen lopuksi, eikö ?

      Älä siis ole huolissasi, koska katseet kertovat, että geenisi kelpaisivat tulevaisuuden jälkipolvien hyödynnettäviksi. Lopullinen päätösvalta on sinulla itselläsi.

    • ik7rt

      Kerronpas nyt omasta näkökulmastani asian. Yleensä katson naisen päästä varpaisiin, yleensä alkaen perseestä ja sääristä, minkänäköistä ja laatuista tavaraa löytyy. Päässähän yleensä silloin liikkuu jos hyvää lihaa näkyy, että "Helvetti tohon tyttöön kun pääsis" etc. Jos nyt siis ihan suoria ollaan.
      Jep jep!

    • ......

      Niin..onhan se joissain tilanteessa ihan imartelevaa kun mies tuijottaa. Mutta on tosi rasittavaa esim. kaupassa käydessä, kun ihmiset tuijottaa päästä varpaisiin..Sitten vielä se, että eräs miespuolinen kaveri sanoi, kun kauppaan tai vastaavaan olin lähössä, et ei sitä tarvi niin kahtoa minkä näköinen on, että ei sitä kukaan kato...Ai ei vai! Teki mieli siinä vaiheessa sanoa et no miehiä nyt harvoin tuijotetaankaan, mutta jos oisit minä niin tietäsit.! Ääh..on jo pidemmän aikaa ärsyttänyt kuulla miesten suusta,että ei sillä oo väliä minkä näköisenä sitä kadulla kävelee..Sitten itse kuitenki katsovat tällättyjä naisia kieli pitkällä...ai ei väliä..Noh..Onhan sitä aina mukavempi kerätä niitä katseita sillon ku on omasta mielestäänkin ihan näyttävässä kuosissa..Ei tuu sit sellainen vaivaantunu olo itelle. Sama miten hyvä itsetunto ois..Kuvittele vaikka jos sulla ois jotain sontaa naamas, ja ihmiset katsos ni minusta se ainaki tuntuu samalta jos joku mies katsoo mua sillon jos ei oo naama missään parhaassa kuosissa..

      • ylikuormitus

        Et tykkää siitä, että sinua tuijotetaan kaupassa käydessäsi, mutta meikkaat itsesi kauppareissun vuoksi jotta sinua tuijotettaisiin enemmän!?

        "Kuvittele vaikka jos sulla ois jotain sontaa naamas, ja ihmiset katsos ni minusta se ainaki tuntuu samalta jos joku mies katsoo mua sillon jos ei oo naama missään parhaassa kuosissa.."

        Samasta syystä sinua katsotaan kummassakin tapauksessa.

        En jaksa purkaa tuota logiikkaasi, mutta sinä olet väärässä. Usko niitä mieskavereitasi. Sinulla on huono itsetunto. Hoida se kuntoon. Kukaan ei katso meikitöntä naamasi kuin paskakikkaretta. Ongelma on päässäsi.


      • halpa makkara(ko) :D
        ylikuormitus kirjoitti:

        Et tykkää siitä, että sinua tuijotetaan kaupassa käydessäsi, mutta meikkaat itsesi kauppareissun vuoksi jotta sinua tuijotettaisiin enemmän!?

        "Kuvittele vaikka jos sulla ois jotain sontaa naamas, ja ihmiset katsos ni minusta se ainaki tuntuu samalta jos joku mies katsoo mua sillon jos ei oo naama missään parhaassa kuosissa.."

        Samasta syystä sinua katsotaan kummassakin tapauksessa.

        En jaksa purkaa tuota logiikkaasi, mutta sinä olet väärässä. Usko niitä mieskavereitasi. Sinulla on huono itsetunto. Hoida se kuntoon. Kukaan ei katso meikitöntä naamasi kuin paskakikkaretta. Ongelma on päässäsi.

        Käsitä vaan väärin..Ois se vaan NIIIIIN mukava jos jokainen keskittyis kyttäämään vaikka ihan vaan omaa persettään...


      • h
        halpa makkara(ko) :D kirjoitti:

        Käsitä vaan väärin..Ois se vaan NIIIIIN mukava jos jokainen keskittyis kyttäämään vaikka ihan vaan omaa persettään...

        hey mä on 15v ja sitt ku joskus vetään käten niin heti tule sperma onks mulla jotain ongelm?


    • kokeile esim.sheideillä

      Itse tukholmalaistuneena teen paljon people spyingiä.Sukupuoleen katsomatta - havaitsen uuden sävyskaalan, tai lameeratun printtikuvion paidassa.Ei gay.

      • h

        siis häh? mulla tulee nopeesti sperma ehkä 1min onks mulla jotain ongelmia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3591
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      232
      2198
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe