Meidän nuoriso :(

Tavis1

Naurettavaa/raivostuttavaa suorastaan tää nykyajan "punk-elämäntapa". Parikymppiset hurahtaa tähän tyyliin elää ja olla, ihan muoti-ilmiö jollakin tavalla tuntuu olevan. Puetaan pillifarkut ja muut naurettavat bändipaidat päälle, otetaan naama täyteen lävistyksiä ja mennään Alkoon. Vedetään viinaa ja kuunnellaan punk-musiikkia. Jee. Ollaan anarkisteja, elämä potkii päähän ja yhyy, rahaa ei oo kun sossu ei oo maksanu ajallaan. Ja taas vituttaa tää yhteiskunta ihan vitusti hei!Töihin/kouluun ei mennä vahingossakaan. Urakeskeinen elämä kun on niin perseestä. Mutta silti isin ja äitin eurot kelpaa, samoin sossun. Poliisit on pahoja setiä kun korjaavat putkaan joskus ojanpohjalta. Voi hyvänen aika tätä elämää! Hyvä aate sinänsä...

11

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen tavis

      Mutta miksi pitää provoilla? Ei tällainen juttu ollenkaan auta asiaa.

      • fhf

        Niin just tai mee vetää niit kaikkia turpaan.


    • FrozenCorpse

      Harva nykynuori tietää oikeasta anarkiasta ja punkista yhtikäs mitään.
      Halutaa vaa olla rankkoja ja pahiksia ja koitetaa ettiä sitä kapinallisuutta jostain.
      Paljon esillä ollut Green Day on nuorison mielestä täyttä punkia, vaikkei se ole sitä varmasti ikänään edes nähnyt!!

      • sanaa..

        HARVA nykynuori!!


    • mikä jyllää

      Toi kirjotus päti hyvin kyllä joskus 1982 kun ittekkin olin nuori. Ihan kuin jostain suosikin lukijakirjeistä kopioitu kirjoitus! Tiedä sitten mitenkä näin 27 vuotta jälkeenpäin.

      • Irmeli Suur-Salosta

        Suosikissa ei enää julkaista lukijakirjeitä. :( Näin on.

        Paitsi se lääkärisetä.

        Jammu paljastui taannoin kahdeksi naiseksi. "Hihii olemme feikanneet oikeaa Jammua jo hyvän aikaa."

        Petyin. Siellä on enää tarkoin seulottuja itsetuntoavautumisia. Mixei puhuta punkista?

        Mä lopetin tilaamisen.

        Toisaalta kuka olisikaan jaksanut sitä Jammun duunia sukupolvesta toiseen?


    • punkYAH

      vvvvvvvvvvvitut jaksa kuunnella tota paskaa yleistämistä

    • likottaja

      no kyllä oon samaa mieltä,mutta itekki pukeudun joskus bändipaitoihin ja pillifarkkuihin,en tosin aina,no en kyllä käy alkossakaan,tai voisin käyä,mutta mitäänhä ne ei mulle antas.. Mut en sitte tiiä kattooko ihmiset et oon joku wannabe ihQ,iha vitu sama jos en kelpaa tämmösenä ku oon,nii ei sitte en ala esittämäänkää mitään TOSIpunkkia..

      Nii ja kuuntelen myös punkkia,ja on mul kyl naamassa yks lävistys kanskie lisää tulossa ;) ((mut ei se oo mikään todiste punkiuteen ainakaan mulla huom.))

      • hirmu-70

        Ju,sillon 80-luvulla homma löyty,eikä hynää ollu...jumitin(ja jumin muuten vieläki),90-luvulla tein ite musaa(oikeesti olin MUKANA tekemässä=huusin ku hullu),oikeen 2 mini cd:tä,yhen 7"e.p:n /7"split-ep:n(TÄSSÄ vasta URA!!!).Ei muuten ollu hirveesti "liikaa"hynää.2000-luvulla aloinki soitto miehexi,kun "huutamalla ei maailma parane" Basso on taidottomien soitin,eli heti mulle!(pari frendi-lafkan lätyskää...Ei glamouria-ITE maksat kaljas!) Nyt 2010, kun oon jo melkeen oppinu soittaan,niin jatkan-ei tällä elä,ei o tarkotuskaan-mun vaan pitää tehä näin,koska tää on mulle hyväksi,vähän ku jotain terapiaa... (Muuten-jos en olis voinu millään tavalla "purkaa" itteeni,olisin varmaan semmonen "mittatilaus-surmaaja".Eli mitä sitte? No sitä: Paskat mä "teistä",mä vaan teen!Jos joku tykkää niin kiitos vaan...Siinä sulle/teille punkkia!Luulempa että nää "suuren maailman"pers aukiset starat on enemmän tai vähemän siltä "mun planeetalta",eli jos joskus kuulet vanhan bändin agressiivista uutta tuotantoa,niin se on omalla tavallaan sitä samaa kuraa ku minä-Ei tällä elä,mut pakko hakata! Kiitos&aamen


    • p

      No entä jos kuuntelee punkkii ja haluu olla punkkari? Leimataaks sit heti muotipunkkariks tai joksku sellaseks? Joo siis on totta et nyt on vitusti muotipunkkareit jotka kuuntelee jtn.Green Dayta ja tälläsii, Mut on niitäki jotka kuuntelee oikeeta punkkii, niiku Sex pistolssii, Ramonesii, Lamaa, Rancidii yms. Ei kukaa voi tietää et kuunteleeks joku ohikulkia oikeesti punkkii vai ei! Joten lopettakaa toi vitun yleistäminen!!!

    • :OOO

      Ja miiten(ketkä luokitellaan punkkariks???

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe