Meidän nuoriso :(

Tavis1

Naurettavaa/raivostuttavaa suorastaan tää nykyajan "punk-elämäntapa". Parikymppiset hurahtaa tähän tyyliin elää ja olla, ihan muoti-ilmiö jollakin tavalla tuntuu olevan. Puetaan pillifarkut ja muut naurettavat bändipaidat päälle, otetaan naama täyteen lävistyksiä ja mennään Alkoon. Vedetään viinaa ja kuunnellaan punk-musiikkia. Jee. Ollaan anarkisteja, elämä potkii päähän ja yhyy, rahaa ei oo kun sossu ei oo maksanu ajallaan. Ja taas vituttaa tää yhteiskunta ihan vitusti hei!Töihin/kouluun ei mennä vahingossakaan. Urakeskeinen elämä kun on niin perseestä. Mutta silti isin ja äitin eurot kelpaa, samoin sossun. Poliisit on pahoja setiä kun korjaavat putkaan joskus ojanpohjalta. Voi hyvänen aika tätä elämää! Hyvä aate sinänsä...

11

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen tavis

      Mutta miksi pitää provoilla? Ei tällainen juttu ollenkaan auta asiaa.

      • fhf

        Niin just tai mee vetää niit kaikkia turpaan.


    • FrozenCorpse

      Harva nykynuori tietää oikeasta anarkiasta ja punkista yhtikäs mitään.
      Halutaa vaa olla rankkoja ja pahiksia ja koitetaa ettiä sitä kapinallisuutta jostain.
      Paljon esillä ollut Green Day on nuorison mielestä täyttä punkia, vaikkei se ole sitä varmasti ikänään edes nähnyt!!

      • sanaa..

        HARVA nykynuori!!


    • mikä jyllää

      Toi kirjotus päti hyvin kyllä joskus 1982 kun ittekkin olin nuori. Ihan kuin jostain suosikin lukijakirjeistä kopioitu kirjoitus! Tiedä sitten mitenkä näin 27 vuotta jälkeenpäin.

      • Irmeli Suur-Salosta

        Suosikissa ei enää julkaista lukijakirjeitä. :( Näin on.

        Paitsi se lääkärisetä.

        Jammu paljastui taannoin kahdeksi naiseksi. "Hihii olemme feikanneet oikeaa Jammua jo hyvän aikaa."

        Petyin. Siellä on enää tarkoin seulottuja itsetuntoavautumisia. Mixei puhuta punkista?

        Mä lopetin tilaamisen.

        Toisaalta kuka olisikaan jaksanut sitä Jammun duunia sukupolvesta toiseen?


    • punkYAH

      vvvvvvvvvvvitut jaksa kuunnella tota paskaa yleistämistä

    • likottaja

      no kyllä oon samaa mieltä,mutta itekki pukeudun joskus bändipaitoihin ja pillifarkkuihin,en tosin aina,no en kyllä käy alkossakaan,tai voisin käyä,mutta mitäänhä ne ei mulle antas.. Mut en sitte tiiä kattooko ihmiset et oon joku wannabe ihQ,iha vitu sama jos en kelpaa tämmösenä ku oon,nii ei sitte en ala esittämäänkää mitään TOSIpunkkia..

      Nii ja kuuntelen myös punkkia,ja on mul kyl naamassa yks lävistys kanskie lisää tulossa ;) ((mut ei se oo mikään todiste punkiuteen ainakaan mulla huom.))

      • hirmu-70

        Ju,sillon 80-luvulla homma löyty,eikä hynää ollu...jumitin(ja jumin muuten vieläki),90-luvulla tein ite musaa(oikeesti olin MUKANA tekemässä=huusin ku hullu),oikeen 2 mini cd:tä,yhen 7"e.p:n /7"split-ep:n(TÄSSÄ vasta URA!!!).Ei muuten ollu hirveesti "liikaa"hynää.2000-luvulla aloinki soitto miehexi,kun "huutamalla ei maailma parane" Basso on taidottomien soitin,eli heti mulle!(pari frendi-lafkan lätyskää...Ei glamouria-ITE maksat kaljas!) Nyt 2010, kun oon jo melkeen oppinu soittaan,niin jatkan-ei tällä elä,ei o tarkotuskaan-mun vaan pitää tehä näin,koska tää on mulle hyväksi,vähän ku jotain terapiaa... (Muuten-jos en olis voinu millään tavalla "purkaa" itteeni,olisin varmaan semmonen "mittatilaus-surmaaja".Eli mitä sitte? No sitä: Paskat mä "teistä",mä vaan teen!Jos joku tykkää niin kiitos vaan...Siinä sulle/teille punkkia!Luulempa että nää "suuren maailman"pers aukiset starat on enemmän tai vähemän siltä "mun planeetalta",eli jos joskus kuulet vanhan bändin agressiivista uutta tuotantoa,niin se on omalla tavallaan sitä samaa kuraa ku minä-Ei tällä elä,mut pakko hakata! Kiitos&aamen


    • p

      No entä jos kuuntelee punkkii ja haluu olla punkkari? Leimataaks sit heti muotipunkkariks tai joksku sellaseks? Joo siis on totta et nyt on vitusti muotipunkkareit jotka kuuntelee jtn.Green Dayta ja tälläsii, Mut on niitäki jotka kuuntelee oikeeta punkkii, niiku Sex pistolssii, Ramonesii, Lamaa, Rancidii yms. Ei kukaa voi tietää et kuunteleeks joku ohikulkia oikeesti punkkii vai ei! Joten lopettakaa toi vitun yleistäminen!!!

    • :OOO

      Ja miiten(ketkä luokitellaan punkkariks???

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe