vanhetessaaaaaaan, löytyykö lääketieteellistä syytä siihen???
Vastaukset 13
- kaikenlaiset
jaarittelut menettävät merkityksensä
- Kukkonen.
Ja saatuani olkapään täydelliseen kipujumiin totesin että vanhuudenraihanus ei taatusti tuo hyvää mieltä.
Sit toisia vanhenemisessa ärsyttäviä juttuja on se kun huomaa että nykyään lapsille annetaan ajokortteja ja sit tää "MILF" juttu ei oikein aukea enää. - armas naulapää
kuuletapas huvikses vaikket taida ihan "ikäihmisiä" vielä ollakaan.
- Marie-Cecile
Elimistön sappipitoisuus kasvaa, kun maksa ei toimi enää niin hyvin kuin nuorena.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sappi- Marie-Cecile
monte24 kirjoitti:
mitään mikä selittäisi kasvavan ikäkiukun.
lehdistä kun lukee tutkimuksista, joiden materiaalia ei ole julkaistu sellaisenaan netissä tai kuten tässä tapauksessa, en muista mistä luin, niin ajattelin, että on parempia vain kertoa,että "Sapettaa perkeleesti"-sanonta ei ihan tuulesta temmattu ole ja toisaalta,että jos sapettaa, se tarkoittaa jopa oikeasti jotain muutakin kuin harmistusta. :D
Marie-Cecile kirjoitti:
lehdistä kun lukee tutkimuksista, joiden materiaalia ei ole julkaistu sellaisenaan netissä tai kuten tässä tapauksessa, en muista mistä luin, niin ajattelin, että on parempia vain kertoa,että "Sapettaa perkeleesti"-sanonta ei ihan tuulesta temmattu ole ja toisaalta,että jos sapettaa, se tarkoittaa jopa oikeasti jotain muutakin kuin harmistusta. :D
mielettömän kokoiset, jossain ne on tallessa vielä.
entisaikona ne leikattiin avoleikkauksess, joten niitä ei pilkottu pieniin osiin kuten nykyisin.- Marie-Cecile
monte24 kirjoitti:
mielettömän kokoiset, jossain ne on tallessa vielä.
entisaikona ne leikattiin avoleikkauksess, joten niitä ei pilkottu pieniin osiin kuten nykyisin.todella kivulais olotila, koska melko pienet kivet, oli sitten munuais- tai sappikiviä on jo kaksinkertaiseksi asennon muuttavia. Siinä ei enää jaksa olla edes kärttyinen, kun kaikki energia menee siihen kivun sietämiseen.
- äkäinen
?????
- bdga
trty
- blnöm
lnömä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578