piha täynnä rikkaruohoja :(

11

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

merisuolaa sinne pihalles niin ei kasva rikkaruohot.

• mut mitä sanot uneeni???

• zisel
        monte24 kirjoitti:

mut mitä sanot uneeni???

Mä näin sellasta unta viimeyönä että mulla oli sellanen vähän nyrkkiä isompi pikkunen apina. Olin sen kanssa pihalla ja joku kissa lähesty sitä turhan uteliaan näkösenä niin meinasin mennä potkasee sitä kattia kun säikähdin että mitä se tekee mun marakatille :´( Se apina oli aina mun sylissä sillain että se paijas naamaansa mun poskea vasten :)

Meillä oli sitten viimeyönä samankokoset lemmikit. Mulla tosin vähän hellyyttävämpi kuin sulla. Ollaanhan me ennenkin huomattu että meillä on ihme telepatiat mutta tää meni mun mielestä jo aika hyvin kun nähdään saman tyylisiä uniakin :D

• zisel kirjoitti:

Mä näin sellasta unta viimeyönä että mulla oli sellanen vähän nyrkkiä isompi pikkunen apina. Olin sen kanssa pihalla ja joku kissa lähesty sitä turhan uteliaan näkösenä niin meinasin mennä potkasee sitä kattia kun säikähdin että mitä se tekee mun marakatille :´( Se apina oli aina mun sylissä sillain että se paijas naamaansa mun poskea vasten :)

Meillä oli sitten viimeyönä samankokoset lemmikit. Mulla tosin vähän hellyyttävämpi kuin sulla. Ollaanhan me ennenkin huomattu että meillä on ihme telepatiat mutta tää meni mun mielestä jo aika hyvin kun nähdään saman tyylisiä uniakin :D

mie nääs oon ihan marakatti hullu ollut jo lapsesta asti.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

mie nääs oon ihan marakatti hullu ollut jo lapsesta asti.

söpö mutten mä sitä sun rottaa halua :( Hommaa ite omat apinas! :D

• zisel kirjoitti:

söpö mutten mä sitä sun rottaa halua :( Hommaa ite omat apinas! :D

kiitti zisel,en koskaan olis sulta pihdannut rottaani.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

kiitti zisel,en koskaan olis sulta pihdannut rottaani.

mua alkaa puistattaa ajatuskin rotasta... yööök.... Niin, että saat pihdata rottaas ihan kaikessa rauhassa :D

• zisel

• puutarhaan tarkoitettua etikkaa, ei kasvaa mikään.

Sinulta puuttuu ystävä, joka toimii tahtosi mukaan?

• yleisön pyynnöst

olkaa hyvä

• huh huh

kahjo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      83
      1738
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      10
      1603
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      93
      1528
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      91
      1271
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1056
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      886
    7. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      152
      883
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      850
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      827
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      122
      805
    Aihe