kovia leviämään
http://www.aijaa.com/v.php?i=4274632.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4274647.jpg
kyl nyt heinätkin kasvaa hirveetä kyytiä 5 päivää sitten leikattu tuo ruohikko.
mitä mahtaa kertoa kun näin viimeyönä unta villirotasta, sain sen kesyyntymään ja tykkäs kovasti rapsuttelusta, pomppi kuin koiranpentu.
piha täynnä rikkaruohoja :(
11
158
Vastaukset
- zisel
merisuolaa sinne pihalles niin ei kasva rikkaruohot.
- zisel
monte24 kirjoitti:
mut mitä sanot uneeni???
Mä näin sellasta unta viimeyönä että mulla oli sellanen vähän nyrkkiä isompi pikkunen apina. Olin sen kanssa pihalla ja joku kissa lähesty sitä turhan uteliaan näkösenä niin meinasin mennä potkasee sitä kattia kun säikähdin että mitä se tekee mun marakatille :´( Se apina oli aina mun sylissä sillain että se paijas naamaansa mun poskea vasten :)
Meillä oli sitten viimeyönä samankokoset lemmikit. Mulla tosin vähän hellyyttävämpi kuin sulla. Ollaanhan me ennenkin huomattu että meillä on ihme telepatiat mutta tää meni mun mielestä jo aika hyvin kun nähdään saman tyylisiä uniakin :D zisel kirjoitti:
Mä näin sellasta unta viimeyönä että mulla oli sellanen vähän nyrkkiä isompi pikkunen apina. Olin sen kanssa pihalla ja joku kissa lähesty sitä turhan uteliaan näkösenä niin meinasin mennä potkasee sitä kattia kun säikähdin että mitä se tekee mun marakatille :´( Se apina oli aina mun sylissä sillain että se paijas naamaansa mun poskea vasten :)
Meillä oli sitten viimeyönä samankokoset lemmikit. Mulla tosin vähän hellyyttävämpi kuin sulla. Ollaanhan me ennenkin huomattu että meillä on ihme telepatiat mutta tää meni mun mielestä jo aika hyvin kun nähdään saman tyylisiä uniakin :Dmie nääs oon ihan marakatti hullu ollut jo lapsesta asti.
- zisel
monte24 kirjoitti:
mie nääs oon ihan marakatti hullu ollut jo lapsesta asti.
söpö mutten mä sitä sun rottaa halua :( Hommaa ite omat apinas! :D
zisel kirjoitti:
söpö mutten mä sitä sun rottaa halua :( Hommaa ite omat apinas! :D
kiitti zisel,en koskaan olis sulta pihdannut rottaani.
- zisel
monte24 kirjoitti:
mua alkaa puistattaa ajatuskin rotasta... yööök.... Niin, että saat pihdata rottaas ihan kaikessa rauhassa :D
- zisel
monte24 kirjoitti:
"Apina kuvaa unessa miespuolista huijaria." :O
http://www.tintintarot.com/uni_a.php
puutarhaan tarkoitettua etikkaa, ei kasvaa mikään.
Sinulta puuttuu ystävä, joka toimii tahtosi mukaan?- yleisön pyynnöst
olkaa hyvä
- huh huh
kahjo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831738
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee101603- 931528
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805