olen huomannut kun olen maalla tai luonnossa, pelkkä kusella käyminen alkaa alakertaa jäykistään.
mistä hemmetistä tuo voi johtua, olenko sisinmältäni mettäläinen????
herääkö muilla ukoilla täällä helpommin himot luonnossa kuin kaupungissa???
joo en ole mikään puunhalaaja
himojen herääminen luonnossa
17
113
Vastaukset
..ole ainakaan itse huomannut samaa ilmiötä?! ;)
- asut ihan
maaseudulla. Ettei siellä erikseen tarvitse käydä.
monte24 kirjoitti:
asun, on tuossa 100 metrin päässä hautuumaa jossa on kiitettävästi puita.
..et kuitenkaan käy siellä kusella?! X)
- ydinkeskustastako?
monte24 kirjoitti:
asun, on tuossa 100 metrin päässä hautuumaa jossa on kiitettävästi puita.
Lasken Lappeenrannan maaseuduksi:D
TheOne kirjoitti:
..et kuitenkaan käy siellä kusella?! X)
kunnioitan kuolleita.
olen kerran sankari hautuumaalla eräälle nuorelle kollille urputtanut kun jätkä ei muuta kusemis paikkaa keksinyt, tuosta olis mielestäni voinut antaa korotetun sakon jos poliisit olis tulleet paikalle.monte24 kirjoitti:
kunnioitan kuolleita.
olen kerran sankari hautuumaalla eräälle nuorelle kollille urputtanut kun jätkä ei muuta kusemis paikkaa keksinyt, tuosta olis mielestäni voinut antaa korotetun sakon jos poliisit olis tulleet paikalle...todella ala-arvosta käytöstä, et kusee hautausmaalle...puhumattakaan siitä, et kusis sankari hautausmaalle! X(
miehinen ulokkeeni on puoliturpeana koko lennon aikana, pitäis päässä 10 kerhoon
- Jazuli
...siulla oisi sitte sangen kiusallista ajaa tääl maal pyörällä...ko oisit tappi tanas kaike aikaa..mitekä mahtasi asumii maal luonnistuu..=o)..???
..*asuu maalla*..
iha keskellä maaseutuu..lähin keskusta olis 17 km pääs..=o)- Jazuli
monte24 kirjoitti:
tankkivaihteet, eli vaihteensiirtäjä :) menee tangot sekaisin.
...kauheeta..x')...sii oisiki melko noloo sitte nykii vaa ja ihmeissää ko mitää ei tapahtus..sit huomaisikii jotta nyki omaasa..x')..
..*iha ko tuntoaistii oliskaa*..
=o7 Jazuli kirjoitti:
...kauheeta..x')...sii oisiki melko noloo sitte nykii vaa ja ihmeissää ko mitää ei tapahtus..sit huomaisikii jotta nyki omaasa..x')..
..*iha ko tuntoaistii oliskaa*..
=o7VOISIVAT HIUKKASEN IHMETELLÄ :) MIKÄ SILLÄ ON KÄDESSÄ
- Jazuli
monte24 kirjoitti:
VOISIVAT HIUKKASEN IHMETELLÄ :) MIKÄ SILLÄ ON KÄDESSÄ
...miepä näinki viime kesänä simmosen näyn jotta olin oikiasti mennä kumoo mopollain..=o)
..mie tulin semmosta pikkutietä ninjal ko näjin pysähtynee auto sii tien sivus..sitte sii on semmoi t risti..niiko risteys siis...
..sii auton vieres pissi mies..sillai jotta miepä näjin sen PiPPelin..vaiks hää koettiki nopsaa kääntyy ympäri ko huomas jotta mopo lähestysi..sii samla laski makiasti suihkun autosa pääl..x')...sillo alko nii naurattaa jotten meinannu ees osaa vaihteita vaihtaa ko menin iha hervottomaks..=o)
...*miest taatulla sitte kans nolotti*..
=o7
..mua vain huvitti kovasti..
- mainostamiasi
potenssiongelmia?? Ja jossain paljastit jo ettei "katkarapusi" olekaan pieni vaan keskikokoinen. Olet huijannut kaikkia! :C Nyt muut miehet ei ole enää sun kavereita.. Mamu, joka vie kaikki naiset..
- dghj
dfr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627