Yök, on tosi typerää

tilletalle

blarata vanhoja juttuja läpi. Mikä tää uudistus on?

Miusta ikkään ei ole koskaan uutta se, että palathan vanhoihin. Tai sotketaan niitä mielivaltaisesti uusiin kommentteihin, vaikka aihe on sama.
Toisekseen täytynee tosi innostuneen alakaa kattoo kelluaikoa.

Terveisiä:

Jarille, Karille, Sarille, Marillekin, Jukalle, (monta) Harrille, Tiitskulle, Sepolle, Ritulle, H-J:lle, Eevoille, Tuulialle, Hanskille, A-M:selle, Marcukselle, Markolle, Markku-J, Arille, Japolle, Sirje& kni, Pedelle, Pekelle, Petelle, Piertolle, Syssille, Sinulle, SS:llä, k- pesä, Musta-K, Makelle, (useita), Mallulle, Tuulalle, Miialle, Päiville, Villelle, Pekulle, Lukelle, Mirvalle, Mareenalle,
Jannelle, 1. ja 2. Lexalle, Teemulle, Tommille, Rikulle, Jaakolle,
Katjalle, Regelle, Kimmolle. Yksi nimi voi käsittää monta samannimistä. Ja lisää tulee...

Jatkakaa elämässä oppimista: Arja, Tuomo, Simolle, Turjakkelle, Heideille, Krystlelle, Inkalle, Mialle, Simolle, Pennarille, T:llä. Timpalle, Huitsukkalle, Jokkerille, Eville,

Muualla Suomessa olevia en kaikkia muista, vaikk nimen aina kysyn. Paikkoja voisin luetelle montakin jossa on hyviä vetäjiä (Kuopion terveisiä, shhhh, ja lyhyt tie voi olla pitkä!!!
Kysyn vetäjän nimeä, vaikk en oo tyytyväinen. Mutta kiinteissä paikoissa voin äänestää jaloilla, muissa paikoissa voin olla tarkkana ja tasapainoilla.

Harmittaa, kun en muista kaikkia hyviä paikkoja, vetäjiä, johtuen siitä etten ole vakkari missään... Laittakaa muutkin tietoo, ja ihan paikan nimikin, koska se ei ole panettelua. Minä leikin veitsenterällä ja mainitsin juontajista sellaisia joiden pitää vielä opiskella ammattiinsa) as.palaute, annettu .

Karaokekoukku, ihailen sinun sinnikkyyttäsi, sinä kylvät omalla tavallasi ihania karaokeajatuksia, minä kitken muut, valekasvit, tai .... Lisää tulee nikkejä, oikeita nimiähän en kerro, tai tiedä.

13

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilletalle

      Voi kiesus että aikuiset ihmiset voivat olla typeriä! Luulitko että kaipaisimme kumpikaan sinun höpöttelyäsi?

      Älä leiki omistajaa, sillä vaarannat siippasi mainetta. Mun parempi puolisko tulee jututtamaan teitä, toivottavasti olet koirana pyörimässä silloinkin. Opit olemaan huutelematta... Pöytä jossa istuit oli minunkin ystäviä, etkä varmasti nostanut omia osakkeitasi. Minulle tultiin sanomaan hyvin harmissaan siitä, että en laulanut. Teidän karaokessa en laulakaan, koskaan! Laiha sopukin lienee parempi kuin lihava riita?

      Ootte tekin pariskunta, voi piru! Pari kertaa aikaisemmin olen pahoittanut mieleni teidän suoraan sanoen v... sta käyttäytymisestä. Tietääkö siippasi, mitä teet yleisön joukossa? Vai hänestäkö tämä on lähtöisin?

      Vaatteet meillä lie oli ihan ok? Enpä annakaan suoraa palautetta ravintoloitsijalle, vaan annan ihmisten älähtää ja ihmetellä... Nähdään, luulen, että jo piankin uudestaan.

      • tillitalliseni

        Oletko saanut nimen käytöksestäsi johtuen?
        Vai onko sinulla rakkaussuhde(itseesi)?
        Ei karaooke heimoon kuuluva kyselee.


      • tilletalle
        tillitalliseni kirjoitti:

        Oletko saanut nimen käytöksestäsi johtuen?
        Vai onko sinulla rakkaussuhde(itseesi)?
        Ei karaooke heimoon kuuluva kyselee.

        ennenkuin alan paljastella rottatöitänne!

        Nikkini olen itse keksinyt. Ja jos luit oikein karaokevetäjän toinen puolisko huuteli, en minä. Tekopyhä...

        Hävettikö sinua juontaja oikeasti minä, vai oma itsesi, kun sormien välistä kuikit?
        Sinä olet saanut hämmennystä aikaan. Muistelepa karaokevuosiasi, ihan muutama vuosi sitten! Mitä tulee mieleen?

        Käskepä ihanainen eukkosi pysyä kotona. Ei ole ensi kerta kun hää juoruaa ja tirskuu laulettavillesi. Huutelu on jo liikaa. Olisko hän hiukan pahasuinen päissään?

        Tässä täpinöissä lupaan, arvon pariskunta että jäätte hopialle, jos haluatte mittelöidä. Edellesille kirjoittajalle vastaan. Olepa hiljaa, ettei suuri tyhmyytesi paljastu. Sinä et tiedä mitään ja toisekseen et hyväksyisi omalle kohdallekaan moista.

        Paskat mä mulkoiluista tai huuteluista välitä, mutta juoruaminen. Yksikin sana paskaa, niin vastaatte ihan tosissanne. Eikö vuosien juoruilun pidä tullakin joskus esille, ettei uudet uhrit kärsi ilkeydestänne? Taisin sohasta ihan melkein pääpesään...!


      • tilletalle
        tilletalle kirjoitti:

        ennenkuin alan paljastella rottatöitänne!

        Nikkini olen itse keksinyt. Ja jos luit oikein karaokevetäjän toinen puolisko huuteli, en minä. Tekopyhä...

        Hävettikö sinua juontaja oikeasti minä, vai oma itsesi, kun sormien välistä kuikit?
        Sinä olet saanut hämmennystä aikaan. Muistelepa karaokevuosiasi, ihan muutama vuosi sitten! Mitä tulee mieleen?

        Käskepä ihanainen eukkosi pysyä kotona. Ei ole ensi kerta kun hää juoruaa ja tirskuu laulettavillesi. Huutelu on jo liikaa. Olisko hän hiukan pahasuinen päissään?

        Tässä täpinöissä lupaan, arvon pariskunta että jäätte hopialle, jos haluatte mittelöidä. Edellesille kirjoittajalle vastaan. Olepa hiljaa, ettei suuri tyhmyytesi paljastu. Sinä et tiedä mitään ja toisekseen et hyväksyisi omalle kohdallekaan moista.

        Paskat mä mulkoiluista tai huuteluista välitä, mutta juoruaminen. Yksikin sana paskaa, niin vastaatte ihan tosissanne. Eikö vuosien juoruilun pidä tullakin joskus esille, ettei uudet uhrit kärsi ilkeydestänne? Taisin sohasta ihan melkein pääpesään...!

        arvoisat karaokevaahtosuut. Kirjoitella teidän poklomeista. Hyh hyh! Kuinka paljon teitä oikein on? Vielä... Tarkoitan kermalaisia...

        Olen keskustellut asiantuntijoiden kanssa neljättä vuotta ja käsitän hyvin erään paradoksin, jota en koskaan ollut tajunnut, vaan kärsin hiljaa.

        Positiivuus on eräs syy luokitella ihminen "omituiseksi". Ja kun ihminen luokitellaan omituiseksi, se onkin ehdoton kiusaamisenaihe.

        Pekäätkö itse varjoasi -ei ---- jaaa. Mietipä sinä mitä olet saanut aikaiseksi. Etpä tiedäkään, kuin viaton juoruilusi, panettelusi, kunnianloukkaamisesi poiki. Voi olla että tämän vyyhden päässä sinä olet se, joka saa lähettämäsi langat takaisin. Silloin vastaat joka sanastasi. Oman maineensa pelastaminen aiheuttaa sen, että tuskin kukaan on sinun puolellasi...

        Onko vahtiminen raskasta? Vastatkaa nyt. Ettei asioista tietämättömät saa arvailuillaan vahingoittaa minua, ja teitä itseänne lisää. Tämä käsittää luetteloni jälkimmäisen osan heidän nuolijoidensa kanssa.

        Tähän asti olen ollut aivan tyyni. Nyt meni yli. Ja minun tukenani on asiantuntijat, virkamiehet. Loppuu varmasti tämä huutelu, uhkailu, kiusaaminen, päällekarkailut. ym. Eikä yhtään tukenani ole ainoatakaan tekoystävää. Nyt tuijotetaan tosiasioihin, ei oletuksiin. Tällä saitilla ei ole ollut mitään vakavampaa, mutta olen yrittänyt selittää teille parisen vuotta, mitä karaokessa harrastetaan. Ja leikki voi mennä tuolla livenä vähän liian pitkälle.

        Toisekseen, vaikka asiain seuraaminen on vienyt näinkin pitkän aikaa, niin uskon kaiken pahanmieleni ja tuskani olleen sen arvoista. Sen arvoista, että väärällä alalla olevat ihmiset miettivät uraansa uudestaan ja hiiristä rohkeimmat vastaavat tekemisistään. Annan tämän kirjoitukseni olla tässä hetken aikaa, sillä uskon asiani leviävän aika nopeasti oikeiden kohteiden korviin. Vai oletteko liian väsyneitä nyt just sunnuntaina ja maanantaina lukemaan tätä saittia?

        Asioista tietämättömät, tai juoruilun kuuntelijat, älkää vaivautuko kommentoimaan, todistatte joka kuittauksellanne todeksi asian, jota tässä paljastan pikkuhiljaa.


      • salli s
        tilletalle kirjoitti:

        ennenkuin alan paljastella rottatöitänne!

        Nikkini olen itse keksinyt. Ja jos luit oikein karaokevetäjän toinen puolisko huuteli, en minä. Tekopyhä...

        Hävettikö sinua juontaja oikeasti minä, vai oma itsesi, kun sormien välistä kuikit?
        Sinä olet saanut hämmennystä aikaan. Muistelepa karaokevuosiasi, ihan muutama vuosi sitten! Mitä tulee mieleen?

        Käskepä ihanainen eukkosi pysyä kotona. Ei ole ensi kerta kun hää juoruaa ja tirskuu laulettavillesi. Huutelu on jo liikaa. Olisko hän hiukan pahasuinen päissään?

        Tässä täpinöissä lupaan, arvon pariskunta että jäätte hopialle, jos haluatte mittelöidä. Edellesille kirjoittajalle vastaan. Olepa hiljaa, ettei suuri tyhmyytesi paljastu. Sinä et tiedä mitään ja toisekseen et hyväksyisi omalle kohdallekaan moista.

        Paskat mä mulkoiluista tai huuteluista välitä, mutta juoruaminen. Yksikin sana paskaa, niin vastaatte ihan tosissanne. Eikö vuosien juoruilun pidä tullakin joskus esille, ettei uudet uhrit kärsi ilkeydestänne? Taisin sohasta ihan melkein pääpesään...!

        hops kolmas vielä


    • typerää

      siinä on, eihän niitä vanhoja juttuja kukaan pakota plaraamaan läpi, vai?

      Minusta tuo on ihan hyvä systeemi, että näkee heti mihin juttuihin on viimeksi kirjoiteltu, ei tarvii selailla vanhoja erikseen läpi.

      Arvoisa aloittaja voisi pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään, ettei koko maailma pyöri pelkästään yhden ihmisen ympärillä, vaikka tämä kuinka erinomainen olisikin. Eli joku muu saattaa olla kiinnostunut muistakin jutuista kuin joku toinen.

      • tilletalle

        ok. Mitä jälkikommenttiisi, joka vissiin oli pääpointtisi - palaisin: Olenko kertonut omasta erinomaisuudestani? Missä, miten? Ajatus tulee sinun kuvitelmistasi.

        Enkö ole kertonut miten eriomaisia te karaokepilaajat olette omassa viisaudessanne, ja olen saanut aitiopaikan, jota en ole kaivannut koskaan.

        Siis mitä täh? Tuo viimeinen lause? Yli hilseen meni, olinpa taas omituisen tyhmän eriomainen!

        Tunnetko minut? Vai kuulutko kuittajiin? Kukaan ei muuten pakota lukemaan minun juttujanikaan. Eikä varsinkaan vääristämään tai kirjoittelemaan omia luulojaan, mitä minun päässäni muka kulkee... En kirjoita pelkästään itsestäni vaan pelottavasta suomalaisesta kulttuuriloisesta ja mentaliteetista. Kiusaaminen!!! Teen kaikkeni sen eteen, että se tunnistettaisiin, tunnustettaisiin ja saataisiin tarpeeksi todistettavaksi. Mulla riittää tarinoita aina vain lisää, ihan omina kokemuksina ja minua tukevat eri tahot, jotka ovat täysin tietoisia tästä mentaliteetista, joka ei kauaa enää ole enemmistön huvi, vaan teko, josta vastataan kiusatuille!

        Hävetkää AIKUISET IHMISET, jotka olette syyllisiä joka ainoaan tragediaan, mitä saatte aikaiseksi. Omassa perheessä, lähipiirissänne, harrastuksenne, työnne ja elämäntapanne ohella. Ja kuinka konkreettisesti tiedän, miten helppo on lähteä tuntemattomana leikkiin mukaan. Kirjoitan monen kiusatun puolesta. Aihe ei vissiin ole kenellekään outo?

        Kiusaaminen ei enää ole hienojakoista ja usutankin edelleen asiaanvaikuttavien tahojen ihmisiä seuraamaan sitä: KARAOKE on hyvä, erittäin hyvä ja selkeä esimerkki "tuskin" erottuvasta rasismista, joka johtaa kiusaamiseen. Siksi pulisen täällä ja aloitan kirjoittamaan lehtien yleisönosastoille. 40 vuotta on hyvä aika tietääkseen asian aika tarkkaan...!

        Mä en usko, että moista kierrettä karaokessa olisi muualla yhtä vahvasti kuin meillä. Alueella, jossa itse karaokekuninkaat ovat saaneet porttikieltoja useaan paikkaan, vain siksi, että ovat sairaan masokistisia ja vetävät kaikki mahdolliset ihmiset mukaan, saadakseen mustamaalata heitä. Vihjailen, miksi? Siksi että tässä vaiheessa en voi paljastaa kovinkaan yksityiskohtaisesti näitä asioita.

        Muualla olevat ohjelmanjärjestäjät, onko keskisuomi, ydinalueineen hyvä kilpailukohde? Jos vastaus on ei, se johtuu tämän alueen myrkyttyneisyydestä.

        Suomen chicago, on värikäs paikka. Täällä on suurin osa aivan ihania vetäjiä, paljon aivan ihania paikkojakin, mutta teettää ongelmia etsiä niitä. Uusiakin tulee, vanhoja menee.

        Ajatella muutama, silmällään oleva hurja, tai kotkat saavat monen muunkin karvat pystyyn. Me asiakkaatkin osaamme puhua keskenään... Jos paikassa ei karaoke millään maistu, miettikää missä vika, monesti hyvin lähellä! Toivon että te työtänne rakastavat kj:t alatte puolustaa itseänne, kertoen esimerkisi minkälaista on hyvä karaoke ja minkälainen on hyvä karaokepaikka!


      • missäkö
        tilletalle kirjoitti:

        ok. Mitä jälkikommenttiisi, joka vissiin oli pääpointtisi - palaisin: Olenko kertonut omasta erinomaisuudestani? Missä, miten? Ajatus tulee sinun kuvitelmistasi.

        Enkö ole kertonut miten eriomaisia te karaokepilaajat olette omassa viisaudessanne, ja olen saanut aitiopaikan, jota en ole kaivannut koskaan.

        Siis mitä täh? Tuo viimeinen lause? Yli hilseen meni, olinpa taas omituisen tyhmän eriomainen!

        Tunnetko minut? Vai kuulutko kuittajiin? Kukaan ei muuten pakota lukemaan minun juttujanikaan. Eikä varsinkaan vääristämään tai kirjoittelemaan omia luulojaan, mitä minun päässäni muka kulkee... En kirjoita pelkästään itsestäni vaan pelottavasta suomalaisesta kulttuuriloisesta ja mentaliteetista. Kiusaaminen!!! Teen kaikkeni sen eteen, että se tunnistettaisiin, tunnustettaisiin ja saataisiin tarpeeksi todistettavaksi. Mulla riittää tarinoita aina vain lisää, ihan omina kokemuksina ja minua tukevat eri tahot, jotka ovat täysin tietoisia tästä mentaliteetista, joka ei kauaa enää ole enemmistön huvi, vaan teko, josta vastataan kiusatuille!

        Hävetkää AIKUISET IHMISET, jotka olette syyllisiä joka ainoaan tragediaan, mitä saatte aikaiseksi. Omassa perheessä, lähipiirissänne, harrastuksenne, työnne ja elämäntapanne ohella. Ja kuinka konkreettisesti tiedän, miten helppo on lähteä tuntemattomana leikkiin mukaan. Kirjoitan monen kiusatun puolesta. Aihe ei vissiin ole kenellekään outo?

        Kiusaaminen ei enää ole hienojakoista ja usutankin edelleen asiaanvaikuttavien tahojen ihmisiä seuraamaan sitä: KARAOKE on hyvä, erittäin hyvä ja selkeä esimerkki "tuskin" erottuvasta rasismista, joka johtaa kiusaamiseen. Siksi pulisen täällä ja aloitan kirjoittamaan lehtien yleisönosastoille. 40 vuotta on hyvä aika tietääkseen asian aika tarkkaan...!

        Mä en usko, että moista kierrettä karaokessa olisi muualla yhtä vahvasti kuin meillä. Alueella, jossa itse karaokekuninkaat ovat saaneet porttikieltoja useaan paikkaan, vain siksi, että ovat sairaan masokistisia ja vetävät kaikki mahdolliset ihmiset mukaan, saadakseen mustamaalata heitä. Vihjailen, miksi? Siksi että tässä vaiheessa en voi paljastaa kovinkaan yksityiskohtaisesti näitä asioita.

        Muualla olevat ohjelmanjärjestäjät, onko keskisuomi, ydinalueineen hyvä kilpailukohde? Jos vastaus on ei, se johtuu tämän alueen myrkyttyneisyydestä.

        Suomen chicago, on värikäs paikka. Täällä on suurin osa aivan ihania vetäjiä, paljon aivan ihania paikkojakin, mutta teettää ongelmia etsiä niitä. Uusiakin tulee, vanhoja menee.

        Ajatella muutama, silmällään oleva hurja, tai kotkat saavat monen muunkin karvat pystyyn. Me asiakkaatkin osaamme puhua keskenään... Jos paikassa ei karaoke millään maistu, miettikää missä vika, monesti hyvin lähellä! Toivon että te työtänne rakastavat kj:t alatte puolustaa itseänne, kertoen esimerkisi minkälaista on hyvä karaoke ja minkälainen on hyvä karaokepaikka!

        kertonut omasta erinomaisuudestasi?

        Herää pahvi!
        Tämänkin ketjun olet itse aloittanut ja ennen tätä 7:stä kirjoituksesta 5 on omiasi.
        Kertoo minusta jo aika paljon jotakin.


      • tilletalle
        missäkö kirjoitti:

        kertonut omasta erinomaisuudestasi?

        Herää pahvi!
        Tämänkin ketjun olet itse aloittanut ja ennen tätä 7:stä kirjoituksesta 5 on omiasi.
        Kertoo minusta jo aika paljon jotakin.

        Jos mä aloitan jonkun jutun mä kirjoitan tasan niin paljon kun huvittaa. Eikä sillä ole mitään tekemistä mun "erinomaisuuteni" kanssa.

        Kirjoitusten määrä kertoo vain että mulla on asiaa!

        Joskus on tosi raskasta vääntää rautalankoja auki. Eikä se tunnu onnistuvan. Mihin on ihmisiltä hukkunut sanojen tarkoitus? Johtuuko se siitä että olemme vapaasti saaneet puhua paskaa itsellemme: Kuten sairaan hyvä, hirveän kaunis, v...tun kova, ?? Miettikää mitä muotikieli on saanut aikaan. Joskus karaokessakin mua itseäni ärsyttää muutamat lauseet, joita korjaan joskus laulaessani. Kuten esim. aivan ihastuttava tango: Rakastan, rakastan, rakastan. Miksi laulaja kuitenkin katsoo kadehtien joka ainoaa nauravaa suuta?

        Laulaessako pää pehmeneekin? Opetusministeriön tulisi saada tietää, miten köyhäksi ihmisten kieli on käynyt. Enää ei osata hokea kuin: kateellinen, sairas, psyko, omahyväinen, itserakas, napaansa tuijottaja. Suomenkieli ei kaipaa noita sanoja lainkaan, saati että niitä sitkeästi istutetaan kulttuuriimme, kylväen em. sanoja tajuamatta lainkaan että niistä suurinosa on vain näkijän, kuulijan, lukijan omassa nupissa olevia mustia aukkoja.

        Kyllä oli ihana karaokeilta eilen! Tänne ko. paikkaan ei olekaan taidottomilla vetäjillä mitään asiaa. Kohta pidot vain paranevat!

        Sain kuulla myös pettyneeltä ravintoloitsijalta yllättävän - yllättävän, no mikä karaokessa enää yllättää? tapauksen. Tein eilen sellaisen 300 kilometrin ympyrän ja kiertelin kuuntelemassa, muitakin kuin laulajia.

        Voi että olen eriomainen, napaanituijottaja. (Näkis vain!) Itserakkaalle ihmiselle on helkutin helppo kertoa murheitaan, eikö?

        Sitten vielä sinulle, joka kirjoitit viimeisen lauseesi. Kertooko minun viisi kirjoitustani SINUSTA PALJON, KUTEN VÄITIT?

        "Tämänkin ketjun olet itse aloittanut (eikö ole itserakasta?) ja ennen tätä 7:stä kirjoituksesta 5 on omiasi. Kertoo MINUSTA jo aika paljon jotakin." Ihan sana sanalta toistin kirjoituksesi. Näin väitit.

        Muuten oliskos kiva kun kirjoittaisin "toisten juttuja"? Tai laittaisin jonkun aloittamaan minun ajatuksia. Miten se onnistuu??

        En ole tietääkseni kertonut sinusta mitään, vai olenko? Tämäpä mielenkiintoista, astu esiin sitten ja kerro lisää - uskon monenkin odottavan vesi kielellä kenestä, keistä kirjoitan... Tää oli v...lua!

        Sillä oikeinkirjoitustaito kertoo kaiken ymmärryksen määrästä. Pahvi! Et oikein osaa vakuuttaa. Mene kouluun ja opettele ilmaisemaan itseäsi paperilla. Katsos, kun virheet näkyvät ja ne voidaan lukea aina vain uudestaan. Naureskella sitten eriomaisuudessaan kieriskellen... Nyt lähden katsomaan peiliin ja kiittelen itseäni eriomaisuudestani ja nauran auringon kanssa kilpaa. Laulelemisiinkin!


      • enää
        tilletalle kirjoitti:

        Jos mä aloitan jonkun jutun mä kirjoitan tasan niin paljon kun huvittaa. Eikä sillä ole mitään tekemistä mun "erinomaisuuteni" kanssa.

        Kirjoitusten määrä kertoo vain että mulla on asiaa!

        Joskus on tosi raskasta vääntää rautalankoja auki. Eikä se tunnu onnistuvan. Mihin on ihmisiltä hukkunut sanojen tarkoitus? Johtuuko se siitä että olemme vapaasti saaneet puhua paskaa itsellemme: Kuten sairaan hyvä, hirveän kaunis, v...tun kova, ?? Miettikää mitä muotikieli on saanut aikaan. Joskus karaokessakin mua itseäni ärsyttää muutamat lauseet, joita korjaan joskus laulaessani. Kuten esim. aivan ihastuttava tango: Rakastan, rakastan, rakastan. Miksi laulaja kuitenkin katsoo kadehtien joka ainoaa nauravaa suuta?

        Laulaessako pää pehmeneekin? Opetusministeriön tulisi saada tietää, miten köyhäksi ihmisten kieli on käynyt. Enää ei osata hokea kuin: kateellinen, sairas, psyko, omahyväinen, itserakas, napaansa tuijottaja. Suomenkieli ei kaipaa noita sanoja lainkaan, saati että niitä sitkeästi istutetaan kulttuuriimme, kylväen em. sanoja tajuamatta lainkaan että niistä suurinosa on vain näkijän, kuulijan, lukijan omassa nupissa olevia mustia aukkoja.

        Kyllä oli ihana karaokeilta eilen! Tänne ko. paikkaan ei olekaan taidottomilla vetäjillä mitään asiaa. Kohta pidot vain paranevat!

        Sain kuulla myös pettyneeltä ravintoloitsijalta yllättävän - yllättävän, no mikä karaokessa enää yllättää? tapauksen. Tein eilen sellaisen 300 kilometrin ympyrän ja kiertelin kuuntelemassa, muitakin kuin laulajia.

        Voi että olen eriomainen, napaanituijottaja. (Näkis vain!) Itserakkaalle ihmiselle on helkutin helppo kertoa murheitaan, eikö?

        Sitten vielä sinulle, joka kirjoitit viimeisen lauseesi. Kertooko minun viisi kirjoitustani SINUSTA PALJON, KUTEN VÄITIT?

        "Tämänkin ketjun olet itse aloittanut (eikö ole itserakasta?) ja ennen tätä 7:stä kirjoituksesta 5 on omiasi. Kertoo MINUSTA jo aika paljon jotakin." Ihan sana sanalta toistin kirjoituksesi. Näin väitit.

        Muuten oliskos kiva kun kirjoittaisin "toisten juttuja"? Tai laittaisin jonkun aloittamaan minun ajatuksia. Miten se onnistuu??

        En ole tietääkseni kertonut sinusta mitään, vai olenko? Tämäpä mielenkiintoista, astu esiin sitten ja kerro lisää - uskon monenkin odottavan vesi kielellä kenestä, keistä kirjoitan... Tää oli v...lua!

        Sillä oikeinkirjoitustaito kertoo kaiken ymmärryksen määrästä. Pahvi! Et oikein osaa vakuuttaa. Mene kouluun ja opettele ilmaisemaan itseäsi paperilla. Katsos, kun virheet näkyvät ja ne voidaan lukea aina vain uudestaan. Naureskella sitten eriomaisuudessaan kieriskellen... Nyt lähden katsomaan peiliin ja kiittelen itseäni eriomaisuudestani ja nauran auringon kanssa kilpaa. Laulelemisiinkin!

        muuta keksinyt? Vai raksahtiko taas ihan oikeesti tyhjää?

        Jos tarkkoja ollaan, niin kirjoitin: "Kertoo minusta jo aika paljon jotakin."

        En kirjoittanut : "Kertoo MINUSTA jo aika paljon jotakin."


      • tilletalle
        enää kirjoitti:

        muuta keksinyt? Vai raksahtiko taas ihan oikeesti tyhjää?

        Jos tarkkoja ollaan, niin kirjoitin: "Kertoo minusta jo aika paljon jotakin."

        En kirjoittanut : "Kertoo MINUSTA jo aika paljon jotakin."

        että olen kirjoitellut jonkun lapsosen kanssa. Puututko sä ystäväiseni nyt ihan väärään aiheeseen?

        Niinkuin sanoin aikaisemmin, mene kouluun takas ja opettele sisälukua. Ymmärrys kasvaa, jos sellaisen siemenen on joskus syntyessään itselleen saanut.

        Sinulle en enää vastaile, mutta kirjoitan tätä itserakasta erinomaista kirjoitusketjuani, ja näyttäähän noita lukiojoita riittävän...

        En missään vaiheessa uskonutkaan, että itse asianosaiset uskaltaisivat kommentoida tekemisiään. Joten siirrän kirjoitukseni ja suurimman osan kokemuksistani muualle luettaviksi. Täällä upeat kokemukseni, tuntemukseni, mietteeni, pohdiskeluni ja traumani karaokessa - puhaltuu tyhjään. Annetaan ajan kulua, paras opettaja jokaiselle on elämä itse. Meistä jokainen joutuu joskus tuntemaan myötätuntoa ja surua, joskus omasta mielestään liikaakin.

        Jos ei osaa olla armelias itseänsä kohtaan, ei todellakaan tunne minkäänlaista myötätuntoa toisia kohtaan. Päin vastoin.

        Sitten taas suomalaisen sanan sääli ja myötätunnon ero: Sääli on sairautta, joka kertoo säälijän itsensä kieroutuneisuudesta. Ihminen joka säälii, yleensä puolustaa negatiivisuutta, ollen itse kaiken yläpuolella ja nautiskellen sisimmissään toisen vahigosta ja vastoinkäymisistä. Sääliin sortuva ihminen ajaa uhrejaan kohti vaikeuksia, jotta saisi valehdella itselleen olevansa inhimillinen olento.

        Myötätuntoinen ihminen on hyvin paljon henkisesti kehittyneempi. Hän ymmärtää sisäisellä tasollaan aidosti, miltä toisesta, ahdingon keskellä tuntuu. Myötätuntoinen ihminen osaa ajatella omien tekojensa mahdollisia vaikutuksia ajassa eteenpäin. Myötätuntoinen ihminen on vastuuntuntoinen. Myötätuntoisen ihminen löytää aina keinot toisen olon helpottamiseen. Myötätuntoinen ihminen ei katso koiraa karvoihin, vaan näkee kauniin sisimmän - ulkokuoresta huolimatta.

        Onko karaokessa myötätuntoisia ihmisiä? Mitä olette näiden muidenkin kirjoituksista osanneet saada irti? Tyytyväisyyttä? Tasapainoa, rauhaa? Terapeuttisia mieltä ylentäviä kokemuksia? Karaokekilpailut joutavat pannaan ja ihmiset käytöskouluun.

        Minusta karaoke on monin paikoin puhallettu jo tyhjään, äänen vaellessa atmosfääreissä, kohdaten vaikkapa puhaltajansa vuosituhansien jälkeen samassa muodossaan. Silloin toivon mukaan olemme ihmiskuntana hiukan kehittyneempiä, uskollisempia ja nöyrempiä omille soinnuillemme sekä värähtelyllemme.

        Laulu, soinnut, musiikki, ääni, värähtely on valoa, energiaa, lämpöä. Missä kohdin karaoke menee? Kategorioutuna, kahlittuna ja lokeroituneena se kumisee tyhjyyttään kuin peltipurkkiin puhallettu paha henki tai houkuttelee yhtä varmasti kuin lasiastiaan rykästy ykä!

        Sorry niidenkin puolesta. Jotka vielä taistelevat karaoken alkuperäisen ajatuksen puolesta.

        KOROSTAN TEITÄ lahjakkaita kehittyneitä karaokehengenkin luojia on onneksi vielä paljon, karaoke kulkee vastatuulessa, vain siksi oikeastaan, että vanhat kannot eivät tajua heidän aika on poistua navikoiden takaa murjottamasta ja selkien takaa juoruamasta!


      • muakin
        tilletalle kirjoitti:

        että olen kirjoitellut jonkun lapsosen kanssa. Puututko sä ystäväiseni nyt ihan väärään aiheeseen?

        Niinkuin sanoin aikaisemmin, mene kouluun takas ja opettele sisälukua. Ymmärrys kasvaa, jos sellaisen siemenen on joskus syntyessään itselleen saanut.

        Sinulle en enää vastaile, mutta kirjoitan tätä itserakasta erinomaista kirjoitusketjuani, ja näyttäähän noita lukiojoita riittävän...

        En missään vaiheessa uskonutkaan, että itse asianosaiset uskaltaisivat kommentoida tekemisiään. Joten siirrän kirjoitukseni ja suurimman osan kokemuksistani muualle luettaviksi. Täällä upeat kokemukseni, tuntemukseni, mietteeni, pohdiskeluni ja traumani karaokessa - puhaltuu tyhjään. Annetaan ajan kulua, paras opettaja jokaiselle on elämä itse. Meistä jokainen joutuu joskus tuntemaan myötätuntoa ja surua, joskus omasta mielestään liikaakin.

        Jos ei osaa olla armelias itseänsä kohtaan, ei todellakaan tunne minkäänlaista myötätuntoa toisia kohtaan. Päin vastoin.

        Sitten taas suomalaisen sanan sääli ja myötätunnon ero: Sääli on sairautta, joka kertoo säälijän itsensä kieroutuneisuudesta. Ihminen joka säälii, yleensä puolustaa negatiivisuutta, ollen itse kaiken yläpuolella ja nautiskellen sisimmissään toisen vahigosta ja vastoinkäymisistä. Sääliin sortuva ihminen ajaa uhrejaan kohti vaikeuksia, jotta saisi valehdella itselleen olevansa inhimillinen olento.

        Myötätuntoinen ihminen on hyvin paljon henkisesti kehittyneempi. Hän ymmärtää sisäisellä tasollaan aidosti, miltä toisesta, ahdingon keskellä tuntuu. Myötätuntoinen ihminen osaa ajatella omien tekojensa mahdollisia vaikutuksia ajassa eteenpäin. Myötätuntoinen ihminen on vastuuntuntoinen. Myötätuntoisen ihminen löytää aina keinot toisen olon helpottamiseen. Myötätuntoinen ihminen ei katso koiraa karvoihin, vaan näkee kauniin sisimmän - ulkokuoresta huolimatta.

        Onko karaokessa myötätuntoisia ihmisiä? Mitä olette näiden muidenkin kirjoituksista osanneet saada irti? Tyytyväisyyttä? Tasapainoa, rauhaa? Terapeuttisia mieltä ylentäviä kokemuksia? Karaokekilpailut joutavat pannaan ja ihmiset käytöskouluun.

        Minusta karaoke on monin paikoin puhallettu jo tyhjään, äänen vaellessa atmosfääreissä, kohdaten vaikkapa puhaltajansa vuosituhansien jälkeen samassa muodossaan. Silloin toivon mukaan olemme ihmiskuntana hiukan kehittyneempiä, uskollisempia ja nöyrempiä omille soinnuillemme sekä värähtelyllemme.

        Laulu, soinnut, musiikki, ääni, värähtely on valoa, energiaa, lämpöä. Missä kohdin karaoke menee? Kategorioutuna, kahlittuna ja lokeroituneena se kumisee tyhjyyttään kuin peltipurkkiin puhallettu paha henki tai houkuttelee yhtä varmasti kuin lasiastiaan rykästy ykä!

        Sorry niidenkin puolesta. Jotka vielä taistelevat karaoken alkuperäisen ajatuksen puolesta.

        KOROSTAN TEITÄ lahjakkaita kehittyneitä karaokehengenkin luojia on onneksi vielä paljon, karaoke kulkee vastatuulessa, vain siksi oikeastaan, että vanhat kannot eivät tajua heidän aika on poistua navikoiden takaa murjottamasta ja selkien takaa juoruamasta!

        oikeasti hävettäis, jos oisin kirjoitellu yhtä typeriä kuin sinä.

        Minusta tuo MINUSTA väänteleminen oli todella lapsellista, tai sitten muuten vaan vinksahtaneen pähkäilyjä.

        Äläkä suotta pelkää, ei sinusta lapsiin sekoajaa tule ainakaan meikäläisen kanssa kirjoitellessa, kyllä minä olen suunnilleen saman määrän , jos en hieman enemmänkin tallaillut täällä maan päällä kuin sinäkin.


    • tilletalle

      Ylläpito olette ylivoimaisen viisasta väkeä! Hienoa. Ensiksi luulin kulkevani vanhojen tarinoiden kalmistossa, kunnes tajusin, että kummitukset elävät sittenkin...!

      Oikeastaan tosi näppärä juttu...

      Vai mieltä olet Musaani, tajusitko sinäkin jutun?

      Terveisiä erityisesti PAPA SHOW: lle, kiitos kommentistasi! Vitsi kun sä tulisit vetämään yhteen mieluisimmista karaokepaikoista. Sopisit sinne kuin kolikko kukkaroon. Ei kaukanakaan.
      Näemme joka tapauksessa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe