..ei tod.. uudistunut onnistus.. sekavaaa.. laimeeeetaaa... otan kohta loparit..tämä voi olla viimeinen aloitus.. aamoinen vilautus.. ou dear ja herramunjeee..
voi jyhä pysäys..
8
119
Vastaukset
haluatko hunajaa teehesi? :-)
pervokki kirjoitti:
spring japanese jotain..ja juoksevaa hunajaa,,ja voi pojat se juoksi..
moinen hunaja jos alkaa väijymaan.. tulee viela perassa!
Kyl sää totut tähän ....etkä mitä lopariii ota höh...
..pomppiminene stressaa ja tää pomppiminene epäoikeudenmukaista..ei saa helposti suuvuoroa.. ja tää vielä..
Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.pervokki kirjoitti:
..pomppiminene stressaa ja tää pomppiminene epäoikeudenmukaista..ei saa helposti suuvuoroa.. ja tää vielä..
Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.Sivuille ne meinaa uudistaa) kävin lukee....
sammakko17 kirjoitti:
Sivuille ne meinaa uudistaa) kävin lukee....
..mitä oon..pistän pillit pussiin ja pussuin hautaan maahan.. melkein viisi vuotta ehdin olla.. nyyhhhhhhh
pervokki kirjoitti:
..mitä oon..pistän pillit pussiin ja pussuin hautaan maahan.. melkein viisi vuotta ehdin olla.. nyyhhhhhhh
Eläkä vollota ,anna palaa vaa tee alotuksiiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607