Vaimoni tirkistely

Mies

Tänään kauppaan mennessämme näimme vaimoni kanssa spurgun, joka heitti vettä päin meitä. Tällä miehellä oli hervottoman suuri veitikka.
Vaimoni ei saanut millään silmiään eroon tästä veitikasta, vaikka kuljimme sen miehen ohitse.
Eli vaimoani selvästikin kiinnostui tästä ylisuuresta pippelistä ja hän meni aivan tolaltaan ja tuijotti vain sen miehen pipeliä. Minulle hän on vannonut, ettei koolla ole väliä, koska minulla ei ole koolla pilattu suvunjatkamisväline.
Onko vaimoni pettäjätyyppiä vai uneksiiko hän vain peiton alla sellaisesta miehestä?

10

3140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika17

      molempia... siis ei ainoastaan sinun vaimosi, vaan valkoinen nainen lajina.

      älä huolehdi, asiat ovat vain näin, maailma jossa elämme, valkoinen nainen = lutka. oke?

      • Nainen

        Ai jos asia on niin, sitten musta mies on apina.


      • Totta
        Nainen kirjoitti:

        Ai jos asia on niin, sitten musta mies on apina.

        ..ne kieltämättä vähän siltä näyttääkin..


    • itse

      Et itse tuijottaisi tosi upeita rintoja tai hienoa pyllyä, jos näkisit jonkun esittelevän?

      • M46

        Jos näkisin jonkun alkoholistinaisen kuseksimassa kadulle, en välttämättä kovasti innostuisi hänen pyllystään. Ehkä naisilla on toisenlainen ajatusmaailma tässäkin...


      • Uros
        M46 kirjoitti:

        Jos näkisin jonkun alkoholistinaisen kuseksimassa kadulle, en välttämättä kovasti innostuisi hänen pyllystään. Ehkä naisilla on toisenlainen ajatusmaailma tässäkin...

        Naisilla on aivan varmasti toisenlainen ajatusmaailma.Se kyllä pitäisi näkyä selvästikin.Mitä pienempi räppänä naiseksi,sen isompaa miestä se katselee.Isompi korsto kuulemma näyttää seksikkäämmältä.70-80 prosentissa yhteydenotto ilmoituksista naisilla on päävaatimus:Pituus vähintäin 185 senttiä.Olipa kysymyksessä minkäkokoinen tumppi naiseksi tahansa.On turha uskotella etteikö koolla ole merkitystä.


    • Nainen

      Hei haloo. Mitä päässäsi liikkuu? Kyllä sitä itsekkin tuijottais. Harvoin sitä noin hulluja vastaan tulee. Mitä sitten jos tuijotti. Tarviiko sitä heti alkaa analysoimaan tilannetta. Sulla on pipeli ongelma...

      • saku

        Joo olen kanssasi samaa mieltä itsensä paljastajia
        ei joka päivä näe.


    • Anonyymi

      Ei vaimosi tarvi olla pettäjätyyppiä. tilanne saa toimimaan joskus erilailla. Oltiin tuttava parskunnan ( Riitta ja Jukka ),kanssa tulossa ravintolasta illalla. Jukka oli vähän enemmän humalassa ja Riitta oli pahalla päällä pitääkö sitä juoda noin.
      Siirtyi mieheni viereen odottelin Jukkaa, Riitta katsoi taakse, vaihdetaan ja Tarttui Eskoa käsivarresta. Menivät paljo edellä ja katosivat kadun risteyksestä meilleppäin.
      Jukka sanoi pitää käydä kusella ja horjahteli, käveltiin puiston sisään ketään ei näkynyt, Risto otti kalustaan kiinni ja horjahteli olin vieressä katsoin paljon isompi kuin Eskolla.. Katsoin sehän alkoi kasvaaJukka sanoi sun vika kun katsot. Nojasin Jukan kylkeen, otin kalusta kiinni kuiskasin voin pitää, lämmin kalu kädessä vetäisin muutaman kerran ja se kasvoi heti kokonaan. Liikutin kättä ja katsoin terska oli kiiltävän kova Jukka laittoi käden kaula-aukosta rinnalle nännit oli niin kovina kuin pystyy olemaan, tunsin että kaluvjännittyy ja siitä lensi usea ruiskaus paksua valkoista spermaa, laitoin kalua housuihin ja vetoketjua kiinni.
      Jukka sanoi olisin pannut mielummin sun sisään. Käveltiin meilleppäin, talon edessä näin kun Esko suuteli Riittaa ja kumpikin oli kiihkeänä.
      Tultiin sisälle sanoin Riitalle nukunko minä Jukan kanssa vai vaihdetaanko, Riitta sanoi voit nukkua.
      Jäätiin alakerran makkriin ja Esko ja Riitta meni yläkertaan, Riisuin Jukan alasti ja työnnin peiton alle itse riisuin myös. Meni jonkin aikaa kuului portaan ääniä, kävivät ovella Riitta sanoi nukkuvat kumpikin.
      Jääkaain ovi kolahti ja menivät ylä kertaan, Sieltä lkoi kuulua huokauksia, laitoin käden Jukan kalulle se alkoi reakoimaan Jukka Kääntyi ja katsoi Tiina miten laitoin käden suun eteen kuiskasin toiset ovat ylhäällä sinut piti tuoda tänne.
      Jukka riemastui voi nyt saan sinun ihania rintoja ja kopeloi het,i olen katsonut sun rintoja monesti työnsin rintoja eteen miten voi kiima nousta noin nopeasti vaikka pari imaisua, karkasin peiton alle nyt saan isoa kyrpää imin vähäaikaa nousin Jukan päälle laitoin sisään olitiin vain kumpikin kuuli ylä kerrasta ääniä, kuiskasin jukan korvaan Riita saa siellä vierasta kyrpää.
      Aloin naimaan kuiskasin kyrpäsi melkein repii minut kiihotui kunnolla tunsin ett valun enemmän kuin muuloin Jukka kuiski sinulla on naitava pylly ihanan leviä ja kiinteä tunsin että olen haluttu kuiskasin pannaan ensin kunnolla haluan hulluna Kun Jukka työnsi voimalla muutaman kerran laukesin tärisin ja purin olka päähän Jukka jatkoi kuiskin etkö sinä siitä minua olen naaras olen kiimassa jukka työnsi kovaa ja laukesi taas tuli paljon laskeuduin ja suutelin monesti.
      Jukka kertoi että ovat joskus tehneet näin, nyt näytti Riitta päättäneen tämän.
      Suutelin iahna että päätti, olen hulluna sinuun haluan kohta lisää.

    • Anonyymi

      Vaimo kiikaroi laiturilla huusi tule äkkiä katsomaan, Henkka siellä omassa rannassa kuseskeli, kalu oli kovettunut jo kaarelle kusi lensi pitkälle annoin kiikarin Päiville ja hyväilin rintoja , vaimo huokaili luoja kun on iso haluaiskosun pillu noin isoa ja kokeilin takaa, kuiskas varmaan.
      Illalla Henkka tuli kylään huusi moi kiva kun soitit, Päivi katsoi minua kuiskasin pakkohan se oli. Huomasin että Päivi oli laittanut asun joka tuo rinnathyvin esille.
      Illalla näyttelin kunnon humalaista ja sanoi mennään saunaan ja Päivi myös.
      Saunassa Päivi katseli Henkan kalua muka salaa, menin ulos tupakalle kun tulin takaisin Päivi oli vieressä ja Henkan kalu tosi pitkänä. Peseydyin ja sanoin mene mökkiin mutta jäin puku huoneeseen ovi vähän raollaan, kuulin kun Päivi sanoi älä Henkka tuohan kasvaa mahdottomaksi Päivi katseli ympärilleen ja otti kaksin käsin kiinnni sanoi haltioissaan tätä on pakko saada laskeutui lauteilta ja odotti jalat levällään Henkka yönsi sisään kuului pitkä huokaus oiiiih kun on hyvää Henkka pani vauhdilla Päivi riekkui laudetta vasten ja äänteli eri lailla kun mun kanssa Henkka laski sisään Päivi sai orgasmin kiljahteli ja nojasi ylä lauteeseen.
      Olin mökillä kun tulivat saunasta Päivin posket oli punaiset ja Henkka kiirehti kotia.
      Kysyin Päiviltä oliko hyvä sauna nauroi erikoisen hyvä.
      En ole kysynyt koskaan enempää eikä Päivi ole kertonut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe