minkä ikäisiä poikalapsia naiset vielä pesee???

eräässä keskustelussa hiukkasen vaikuttu siltä että äiti käyttää poikalastaa seksuaalisesti hyväkseen äityiden varjolla.

"Meillä poika 7v ja pesen alta liikkuu jo taakse sen verran et voi pestä mutta joka kerta kun pesen ni alkaa erektio onko se normaalia tässä iässä ja poika haluu että minä pesen aina"

"Mulla kans 7v poika ja ihmettelen aina kun mennään saunaan ni heti löylyn puolella aina erektio ja sitten kun pestään ni sama juttu olen aina pessyt esinahan alta 5v lähtien"

"Meillä sama juttu, poika on 8v ja pestessä pippeli jöpöttää kovasti ja joskus jo pesua ootellessa alkaa itsekseen pili seisomaan. En tiedä tuntuuko se pesu sitten niin mukavalta että alkaa erektio, en tiedä mitenkä minun tulisi suhtautua asiaan ja onko se pahasta että äiti pesee sen kikulin kun poika niin itse tahtoo. Onko muilla äideillä sattunut vastaavaa, olisin utelias tietämään. Vähän huolestuttaa."

"meillä pestiin viimeeksi pojalta 6 vuotiaana pippeli ja sen jälkeen hän on ruvennut käymään itse saunassa yksin.. (nyt 12) huolestuttaa vaan vähän kun kukaan ei opettannu häntä pesee pippelinsä itse ja nytku oli 5 lk tarkastus ja lääkäri mainitsi että alapää pitäisi tutkia poika kieltäytyi. niin en tiedä mitä tehdä voisitteko antaa minulle jotain neuvoja? opetimme kyllä lapselle niin että edes lääkäri ei saa sorkkia sukupuolielimiä ellei ole todettu jotaan vikaa ilmeneen.. mutta ei tässä muuta toivottavasti autatte mua tän asian kaa kiitos jo etukäteen. =)"

kummallinen kiinnostus äideillä pestä poikiensa vehkeet vielä silloin kuin pojat jopa käyvät koulua.

saatana pysyyhän 7 vuotiailla jo kynä kädessä eli mitenkä nyt äitien tarttee poikiensa vehkeitä näpelöidä.

vastaavasti jos isä pesis 7 vuotiaan tyttärensä alapään niin äijähän joutuis linnaan kärähtäessään jutusta.

4

1960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun mutsis

pessyt sun munas pitkäänkin kun täällä mesoot.
      Vaihda jo aihetta.
      kukas sen pojat pippelin pesee jos ei poika itte osaa ja rupee sienet kasvaan nahan alta?

• täh?????

• niin turhan
        monte24 kirjoitti:

täh?????

monta aloitusta kuin hyppelevällä kanalla että ei näitten perässä pysy!!!
        ADHD?

• niin turhan kirjoitti:

monta aloitusta kuin hyppelevällä kanalla että ei näitten perässä pysy!!!
        ADHD?

myin pois rahapulassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      918
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe