PARAS auto jota ajanut ?

Malli ja merkki

Mikä on paras ja mukavin auto jonka olet kokenut, omistanut itse tai vuokrannut tai kokeillut ?

Minusta ylivoimaisesti paras on ollut MB CL tupla turbo. Aivan uskomattoman mukava peli ja ihan paras auto tähän asti jota olen ajanut joten jos tulee parempia mieleen niin ei kuin kommenttia, aikomus on kesälomalla päästä ajamaan jotain todella hyvää autoa... Saksassa siis lomaillaan kesällä joten suomi valikoimaan ei tarvitse tyytyä.

90

7553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielestä

      Kyllä mun mielestä Formeli 1 Jordan Oikeella F1 moottorilla on ollu paras tähänastisista. Seuraavaksi kyllä Rellun Formeli . Mut sit onkin jo vaikeampaa laittaa Ferrarit, Märssät, Jagget, Rolssit oikeeseen järkjästykseen, Mut onks sillä sit kamalasti väliikään ??

      • asd6

        Susta saa mitää selvää APINA


    • ostamassa sitä?

      ...mitä juttua tämä taas on, lukekaa nyt mikä on palstan aihe..

      • oli Citroén Visa.
        Kun tekisivät uudemmalla tekniikalla ja sinkityllä korilla, ostaisin taas!


    • Vlv90

      Paras on aina vaan ollut Volvo 740 2.0 Turbo -86,
      kulkee kuin juna ja on tyylikäs ja turvallinen, vielä nykyaikaankin.

      Valitettavasti jouduin aikoinaan luopumaan autosta aikoinaan, ajelen aika hyvällä kyllä nykyäänkin, BMW 530dA -06

      • jos pitää

        Volvo 740-sarjalaista hyvänä ajettavana. Veikkaanpa että useimpien edes jollai tavalla kokemusta omaavien mielestä se on lähinnä kammottava vaikeissa olosuhteissa. No, makunsa kullakin.


      • bemmaristi

        Se sinun kottero ainoastaan kääntyy yhtä hyvin kuin juna. Rumempaa laatikkoa en ole koskaan nähnyt ja on yhtä turvallinen kuin tikun raapaisu ammustehtaassa. Kaikenlaisia jurpoja sitä pitäjissä sikiää.


      • nipponkippon
        bemmaristi kirjoitti:

        Se sinun kottero ainoastaan kääntyy yhtä hyvin kuin juna. Rumempaa laatikkoa en ole koskaan nähnyt ja on yhtä turvallinen kuin tikun raapaisu ammustehtaassa. Kaikenlaisia jurpoja sitä pitäjissä sikiää.

        On se tuo VOLVO tyylikäs jos sitä verrataan esim. toiota avensikseen tai honda accord farmariin,siinä ne on automaailman rumilukset.


      • Anonyymi

        Eli junalla ajelet edelleen, olo kuin raiteilla.....


    • Aina sama jätkä

      Todella hyvä auto, tosin alkoi mätänemään loppumetreillä. Oli niin haluttu, että varastettiin kahteen kertaan.

    • uusi malli

      Saksassa kannattaa kokeilla C6 vetteä tai Turbo 911, vette on parempi kylläkin ja paljon parempi

      • juntille

        Veten paska ei toimi kuin suoralla tiellä ja silloinkin häviää turbo 911:lle. Ringillä jopa farmariautoilla on ajettu parempia aikoja kuin C6:lla.


      • bimmerguy99

        M3 sen olla pitää


    • Nissanissani

      Aikanaan sain maahantuojan toimesta koeajaa Subaru SVX:n. Oli ainakin erikoinen. Suorituskykyisin oli B-ryhmän Toyota Celica.

    • Vaneo

      Kumman valmistama se MB oli Matchbox vai Majorrette?

      • Laguna II

        ehdottomasti


    • Mr. Smith#

      Alfa Romeo Giuluetta 2.0 oli fantastisen hyvä ajaa. Tuolloin Fiat ei ollut vielä "tavallistanut" Alfaa. Auto oli 60000 km ajettu ja silti tuntui loppuun kuluneelta sisustuksen ja vaihteiston pikkuvaihteiden synkronoinnin suhteen. Kuitenkin moottori, suorituskyky ja ajo-ominaisuudet olivat aivan uskomattomat. Hieno ajaa, kammotus omistaa.

    • beeämweee

      Pari vuotta vanha 300-sarjan farkku bemari. Meni kuin juna hiljaisesti ja voimalla. Kyseisessä yksilössä oli myös kivasti varusteita. Tämä oli myös uusin auto mitä olen ajanut volvo v70 lisäksi joka ei yltänyt mitenkään bemarin tasolle.

    • tietenniin

      oliskos ollu -72 mallinen kun oli vielä mustilla kilvillä. Ehta piilofarmari kuitenkin. n10v sitten tuli ensimmäinen ropleemi leimalla, kumipusla pohjasta oli kulunut ja piti vaihtaa. Ei antanut Volvo takuuseen, siitä miinukset

      • 325

        Olen omistanut muutaman vuoden aikana tässä kun minulla ajokortti on ollut semmoisia 0-7 000 euron arvoisia autoja, ford, honda, ope,l mb, mazda jne.

        ja näistä ehdottomasti paras ajaa on ollut e36 coupe. vakaa ja jämäkkä silti sopivan pehmeä sekä mainio ohjattavuus.


      • kylkyl
        325 kirjoitti:

        Olen omistanut muutaman vuoden aikana tässä kun minulla ajokortti on ollut semmoisia 0-7 000 euron arvoisia autoja, ford, honda, ope,l mb, mazda jne.

        ja näistä ehdottomasti paras ajaa on ollut e36 coupe. vakaa ja jämäkkä silti sopivan pehmeä sekä mainio ohjattavuus.

        paras ajotuntuma on löytyny bmw,mese malleista.hauskin on kyllä ajaa vääntävällä
        v8:lla camaro,corvette tms.citymaasturit on ihan skeidoja maantiekäytössä,maastossa niillä ei mihkään pääse.varsinkin aasialaiset.


      • jobbari123
        kylkyl kirjoitti:

        paras ajotuntuma on löytyny bmw,mese malleista.hauskin on kyllä ajaa vääntävällä
        v8:lla camaro,corvette tms.citymaasturit on ihan skeidoja maantiekäytössä,maastossa niillä ei mihkään pääse.varsinkin aasialaiset.

        Kaunein ääni oli myös mitä olen koskaan autosta kuullut.


      • lotus
        jobbari123 kirjoitti:

        Kaunein ääni oli myös mitä olen koskaan autosta kuullut.

        Vm:65 , tuollaisella tuli opeteltua . Ikimuistoisia kuvioita talvikelissä olihan 45v sitten vielä talvet kohdallaan.


      • Anonyymi

        166 3l v6 Paras . On ajettu monet merkit.


    • ;o)

      Mukavin auto on ollut chrysler voyager 3.3l automaatti jota olen ajellut, sekä opel omega isolla koneella ja automaatti. Eihän ne parhaita ole mutta niistä joita olen ajanut niin olen pitänyt todella...

    • korva tiessä

      Nyt on hyvä kun ei ole edes kulkimelle kilpailijaa, on se vaan niin ylivoimasesti paras. Tiellä kun huomaatte sen, näätte sätkän voiman, se yleensä vetää pitkää letkaa perässään. On se vaan hyvä, paras mitä on ikinä keksitty. Pitää arvonsa paremmin kuin yksikään muumerkki. Tavallisen kansalaisen auto siis, ei formuloita. Sinne kun laittaa punkan sisään, ette voit kuin arvailla minkälaiset kyydit se antaa kun tyttöä kaasuttaa. On ihanan mahtavan makunen vehe, eli citroen 2cv, ei muuta kuin morjestellaan kun kohdataan.

    • ...ja kiistatta:

      Jaguar XJ6 !! Se on vaan niin yliveto, ja omakin on.

    • Uskokaa tai älkää

      Peugeot 406

      Naurakaa vain, mutta parilla tonnilla saa nyt sellaista herkkua että ei paremmasta väliä. Alusta on viritetty mukavuuspainotteiseksi, mutta siitä löytyy yllättävän hyvää otetta tiehen mutkapätkilläkin.

      Niin, peugeot tekee itse iskunvaimentimensa, virittää alustan eri mootorien ja varustelutason mukaan erikseen, eripainoisille autoille. Takapään monivarsituenta, vaikka onkin kuluvaa laatua, osien kannalta, toimii kuin tauti.

      Kaiken lisäksi auto on hiljainen ja muutenkin erittäin miellyttävä.

      • meister69

        Evo ix oli ihan jees.


      • aikoinaan

        ajoin helsingistä ouluun peugeot: 504 2.0 -76 ( ei ollut oma ) sen suuntavakaampaa autoa en ole vielä ajanut vaikka monenlaista on tullut kokeiltua


      • Erittäin hyvä
        aikoinaan kirjoitti:

        ajoin helsingistä ouluun peugeot: 504 2.0 -76 ( ei ollut oma ) sen suuntavakaampaa autoa en ole vielä ajanut vaikka monenlaista on tullut kokeiltua

        Omistin 10 vuotta sitten 505 peugeotin. Kyseisessä autossa tekniikka on aikalailla sama kuin 504:ssä.

        Auto oli tehottomuudestaan huolimatta (diesel) mutkatiellä sellainen nautinto ajaa, että kuskilta loppui kantti ennenkuin autosta ominaisuudet.


      • ex-omistaja

        Minultakin ääni tälle.

        Ihan mielettömän hyvä ajaa - kevyt, tarkka ja hiljainen. "Jouduin" uusikoppasta paskattia ja isoa volvoa ajamaan kun tämän vielä omistin, ja joka kerta niiden jälkeen oma auto tuntui niiiiiin uskomattoman hyvältä.


      • Pösö1977

        Peugeot 406 2.2 Sport. Ei voi riittävästi kehua...


      • Anonyymi

        Yllättävästi samaa mieltä.pökötti on kuin lepotuoli. Ooppeluen, tojojen, volkkarien ja perusmersujen jälkeenkin mukava ajaa....


    • vuosimallia -87

      Se oli hyvä auto. Ainoa, jolla olen ajanut 40000km.

    • olenmika

      Audi A6 on toistaiseksi paras auto millä olen ajanut. 2.8 v6 koneella, nelivedolla ja automaatilla. Ainoat miinukset kick-downin hitaudesta ja siitä ettei automaatti osaa järjestää moottorijarrutusta.

      • ei audimies :)

        nelivetona.


    • makuseikka

      asia on makuseikka ei sillä ole mitään tekemistä paremmuuden kanssa.

      • ERITTÄIN HYVÄ

        Ja hiljainen, mielyttävin kyyti, lipuu hienosti.........

        Lainatkaa kokeillaksenne vaikka sukulaisilta tai kavereilta, SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!


        Riku Rikas


    • Coupee

      Datsun 120Y Coupe, vm. 1975.

      • nyt sentään

        No et ole hääppösillä sitten päässyt ajamaan :-D

        Itse omistin -74 120Y:n aikoinaan ja vaikka muistikuvat ovatkin mukavia tyttöjen kuskaamisineen niin auto oli kyllä meluisa, tehoton, turvaton, ahdas ja ei niin hyvä ajaa.

        Paljon parempi ei ollut kyllä 180B eikä 240KGT:kään, jos rehellisiä ollaan.

        Kivan näköisiä oman aikansa kulkupelejä mutta... siihen se sitten jääkin.


    • mutkatiellä

      Sitä ei tarvinnut edes ajaa, se käänty itsestään koko ajan.

      • jorgolo

        Kyllä LADA viä voiton kaikesta


    • tavis tallero

      En ole mitään erikoisautoja ajellut. Ford Mondeo 2,5 V6-koneella on ihan herkku ajella, jämäkkä ja riittävän voimakas.

      Peugeoteilla myös ihan mukava ajaa.

    • ai että

      Ai että oli hieno peli ajella ja omistaa monen vuoden kupla-VW:n omistuksen jälkeen 70-luvun lopulla. Rattivaihteet, hehku ja startti samassa vetonupissa eikä ollut mikään pikahehku, taximalli, 220D 6:n hengen versiona oli aikansa tila-auto. Antoi pehmeän kyydin ja oli lämmin. Tuolloin mersussa oli vielä hitunen statusta jäljellä jonka kyllä huomasi.

      Se oli Auto!

    • mut ML 400 cdi

      on mukava ja hiljainen,. Sovltuu perheelle ja ympärivuotiseen ajoon. Loistava auto, harmi ettei tule koskaan olemaan moiseen varaa.

      • päässyt

        vsta 270 cdi hin saakka ;-) Hyvä oli sekin.


    • S Mersu

      mukavia ja sitten ajettavuus Alfa ja Lancia.

      • parasautoikinn

        Nissan almera 97 1.4 japski-laatua.. paras ajaa miksi? pelkällä bensanlisäyksellä 450tkm :D


      • Niinpätiniin
        parasautoikinn kirjoitti:

        Nissan almera 97 1.4 japski-laatua.. paras ajaa miksi? pelkällä bensanlisäyksellä 450tkm :D

        Kaunis tarina, mutta ei kuitenkaan totta.


      • parasautoikinn kirjoitti:

        Nissan almera 97 1.4 japski-laatua.. paras ajaa miksi? pelkällä bensanlisäyksellä 450tkm :D

        Almeristina, mutta onnittelut, jos tosiaan näin käynyt. Kyllä noilla lukemilla ainakin jumittavat jarrusylinterit ja palat uusiksi tai sit jarrutellut moottrilla ainoastaan. Toi on taas yksi esimerkki kunnon bensakoneen kestävyydestä, monet dieselitkin kämähtävät ennemmin. Sinänsä lukemaa en epäile sekuntiakaan, ei näitä kuin kork. väärin ajamalla ja huoltamalla/ -matta rikki saa, on niin monessa japsissa nähty.
        Saturnus tarkoitta huolellista moottoritekniikka ennen kaikkea. Sitäpaitsi, mitä sitten, jos 15v vanha auto alkaa hiukka kukkiakin, ei näitä ole tarkoitettukaan kestämään isältä pojalle 40-50v, kuten jenkkejä pystyy vielä rakentamaan ja hitsaamaan, muilla on tarjolla juomatölkin vahvuista haperoa kyljissä ja sekin usein läpipaskaa.


    • ........................

      .........................

    • Käfer

      VW Kupla tietenkin. Itsellä vm. -61

      • FORD

        FORD fOCUS


    • AJETTAVA

      Datsun/Nissan Cherry vm. 1983. Se oli ehdottomasti eniten hauskuutta tuottava. Oli 1,5 litrasella koneella yllättävän vireä. Ja ajettavuus oli mainio mutta pysähtyvyys ei. Talvella oli kiva pyöritellä kitkarenkailla.
      Nyt ajelen 2002 Pololla ja ihan ok auto, neutraali perusauto.
      BMW on merkki johon lienee tutustuttava tarkemmin sikäli kuin mahdollista.
      Parasta ajettavaa lienee ollut Peugeot 407 tai Volvo S40. Myös Renault Megane oli pehmeä ja mukava ajaa.

      • el potero

        ajamani taitaa olla mb s 500 -97 mallinen.viimeistä w 140 sarjaa.oli pirun tehokas ja todella mukava noin suureksi autoksi.ei kyllä uskoisi,että moinen laatikko liikahtaa noinkin ripeään,mahtava maantie ajossa.hiljainen ja pehmeästi etenevä lulla.nyt se on kyllä jo lähes museo auto.

        huonoin ajamani auto oli nissan terrano -96 mallinen maasturi,kamala pyydys.onneksi saatiin hävitettyä.


      • tytyf
        el potero kirjoitti:

        ajamani taitaa olla mb s 500 -97 mallinen.viimeistä w 140 sarjaa.oli pirun tehokas ja todella mukava noin suureksi autoksi.ei kyllä uskoisi,että moinen laatikko liikahtaa noinkin ripeään,mahtava maantie ajossa.hiljainen ja pehmeästi etenevä lulla.nyt se on kyllä jo lähes museo auto.

        huonoin ajamani auto oli nissan terrano -96 mallinen maasturi,kamala pyydys.onneksi saatiin hävitettyä.

        plymouth barracuda-kuus kuus : )


      • 500
        tytyf kirjoitti:

        plymouth barracuda-kuus kuus : )

        Chevrolet Astro.


      • Unscki
        500 kirjoitti:

        Chevrolet Astro.

        Mun mielestä paras on Leyland Sherpa, mahtava peli ja itse sai vaan nauttia menosta kun vastuu ajamisesta oli "vänkärin paikalla" istuvalla!!
        Lukkoperä löytyi myös...Hienosti sai roivattua!


      • Turbiini
        Unscki kirjoitti:

        Mun mielestä paras on Leyland Sherpa, mahtava peli ja itse sai vaan nauttia menosta kun vastuu ajamisesta oli "vänkärin paikalla" istuvalla!!
        Lukkoperä löytyi myös...Hienosti sai roivattua!

        Volvo 740 turbo ehdottomasti. Tyylikäs, Tehokas, Ketterä ja eritoten vakaa auto. näppärä kaupunki pyörityksessä ja maantiellä aivan uskomattoman hyvä ei tuulenvireet heittele ja penkit ja ajoasento yleensäkkin on mahtava, ei mene selkä kipeäksi toisin kuin esim. bmw:n lättäpenkeillä.


      • on paras paras paras
        Turbiini kirjoitti:

        Volvo 740 turbo ehdottomasti. Tyylikäs, Tehokas, Ketterä ja eritoten vakaa auto. näppärä kaupunki pyörityksessä ja maantiellä aivan uskomattoman hyvä ei tuulenvireet heittele ja penkit ja ajoasento yleensäkkin on mahtava, ei mene selkä kipeäksi toisin kuin esim. bmw:n lättäpenkeillä.

        600-sarjalaiset BMW:T ja 700:sarjasta puhumattakaan, ole oikeassa.


        ( on todella ketterä kääntymään vaikka uparit manskulla, toi volga....)


    • P.P -67

      Komein ja tyylikkäin.

      • ajomies 81

        on.Eli vanhempi -98 mallinen amg e 55.Hirvein ajettava mitä olen kokenut;turbo uuno.


      • pillheili

        mutta hauskin ja parhaat fiilikset antoi 72-mallin Dodge Coronet isolohkolla,paras ja mukavin auto ajaa on ollut 94-mallin,124-korinen diesel-Mersu.


    • Ari Job

      Chevrolet Gayliner 6.2

    • huhuuho

      honda civic

    • pikkuhomo..

      BMW 316 -89 pörinä putkella, kylä lähtee mutta karvojen kasvua vielä oottelen.

    • sitröãn

      Citroen (C5) on ollut minulla tähän astisista kokeiluista paras ajettavuuden suhteen.

    • lexus-10

      Lexus GS h on todella hiljainen, kun lähdet liikkeelle ja ajat hiljaa mennään sähköllä ja salamannopeasti kun tarvitaan tehoa käynnistyy bensiinimoottori, oli upea kokemus.. President varustein...

    • NoEuroTrash

      Kyllä se oli omani, Jeep Patriot. Mutta myin sen pois, koska laatuvaikutelma ei ollut niin korkealla tasolla, mihin japanilaisissa olen tottunut.

    • täkyui

      Plumouth barracuda 66

    • klonkswagen

      kyllä se on uusi golf....todella persoonallinen auto...on meinaan muotoilu vimosen päälle.....perseestä!

    • bets ever

      Morris Marina 1.3 Deluxe, ajettavuus tarkka ja moitteeton kuten Focuksessa. Laaduntuntu aivan kuin VW Golfissa, jousitus kuin Citikan ilmajousitus ja tehoa kuin Porschen traktorissa.

      • Jousipallo vai ilmapussi

        Mikä ihmeen citikan ilmajousitus? Empä ole sellaista citikkaa nähnytkään, missä olis ilmajousitus.

        Parasta autoa on vaikee sanoa mut muutama paras, osa ollut omia ja osalla päässyt muuten ajamaan

        Bentley continental gt
        Mitsu lancer evo x
        Chevrolet corvette 350 vm 75
        Ford nustang gt350 vm 66
        Dodge challanger 383 six pack t/a vm 70
        Ghevrolet camaro 327 vm 67
        Mersu clk 430 w208
        Mersu e55 amg
        BMW M3 e46
        Audi rs2
        Nissan 200sx s13
        Toyota supra tt
        Toyota celica vm72
        Ferrari testarossa
        Ferrari 308 gto


    • volnisti

      VOLVO

    • AMG2

      Ja voittaja on Mercedes-Benz !

    • ajamisen riemua

      Paras ja hauskin oli W353

    • Anonyymi

      Saab 900 OG siis, kunnossa olevana istuu tiessä kuin tatti. kuljettaja tietää joka hetki miten menee, älytön ajotuntuma.
      Nykyään Alfa Romeot pääsee lähes samaan.

      Mukavuuden huippu maantiellä, omissa ratinpyörityksissä on ollut Citroen CX pallas 25 ja uudempi XM,
      Näin siis autoista joilla on tullut ajettua

    • Anonyymi

      Eihän tämän palstan kirjoittajat ole pääse koskaan oikeiden autojen rattiin,
      kertovat väsyneitä oman pienen pienen maailmansa minimaalisia kokemuksia.

      Sama kun kysyisi tarhalapsilta missä ravintolassa on paras gourme ruoka?

      Kun oma maailmankuva on näin kapea/suppea
      niinkuin tällä palstalla, turha kysyä mitään oikeaa asiaa !

      (Toki jos haluaa jonkun corollaa maailman parhaana autona pitämän mielipiteen. )

      Parhaan mielipiteen esim. USA:sta saa aina niiltä jotka eivät siellä koskaan ole käyneet.

    • Anonyymi

      Mitenköhän aloituksesi litty valsta. Otsikkoon autoliikkeet

    • Anonyymi

      Kaverilla oli 90-luvun alussa E-mersu jossa oli kolmelitrainen suora kutonen ja 24 venttiiliä. Paras oma auto on ollut oikeasti kaksoisahdettu 170hv Golf. Molemmissa autoissa on ollut parasta se että olkoon koneen kierrosluku mitä tahansa niin voimaa on aina tarjolla jos sitä haluaa. Eleettömän varmasti ja ilman meteliä.

    • Anonyymi

      En kerro. Koska tulee oitis 100 000 apinoijaa. Minulla on se:)

    • Anonyymi

      Talvisota juttuja......

    • Anonyymi

      Kokoluokassaa siis pituus vain 370cm ehdottomasti Peugeot 205. Sitä ei hakkaa mikään pikkuauto.

    • Minne unohtui Renault 16?!
      Vuoden auto aikanaan.

    • Anonyymi

      Peugeot 607 oli jämäkkä mutta mukavuudesta ei voi puhua..

    • Anonyymi

      Niin suppeita ja ihan pieniä kokemuksia omaavia, eipä juuri kukaan joka oikeasti on ajanut kunnon, siis ihan oikeasti kalliilla ja mukavilla autoilla kirjoita eikä lue näitä palstoja tietenkään, täällä on näitä mitä on ja hyvä että heillekkin on oma pienen maailman ja rahattoman leikkikenttä.

    • Anonyymi

      Paras ajokokemukset on BMW 520 D Xdrive. Auto oli kaverini, itselläni ei ole valitettavasti mahdollisuutta hankkia noin kallista autoa.

    • Anonyymi

      Ajanut ainakin 500 eri autoa ja ehdottomasti paras ajokokemus on ollut citroen 2cv4.... Kun minä työnsin ja muija ajoi!

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe